Kevään Kuumeilijat 2010

Kuinkahan nopeasti uskaltaisi jollain herkällä testillä testailla...? ääh.. jos maanantaina testit tulee niin varmasti sorrun testailemaan.. silloin on kp24/26?.. Yksi kysymys vielä noista lämmöistä, että nehän käsittääkseni on korkealla oviksesta menkkojen oletettuun alkuun jos on raskaana, mutta onko ne vaan aamulla? Olen mittaillut pitkin päivää ja heitellyt siitä normaalista 36,3:sta sinne 37,8:aan..

Ihmetyttää muutenkin kun edellisessä kierrossa oli jos jonkin moista "oiretta" ja melko selkeitäkin juttuja ja silti en ollut raskaana... tai sitten meni kesken ennen kuin ehti alkaakaan ja nyt ei ole kerta kaikkiaan mitään.. En ole kyllä niin tarkkaan oireita kuulostellutkaan nyt mutta silti on jo valmiiksi semmoinen tunne että en voi olla raskaana... :/
 
Esikoinen juu ja ikää 20. Minä tikutin eilen ja tänään eikä edes haamua nää. Muutenkin yhä ja edelleen oon aika varma etten pysty raskautumiaan ilman apuja. Toivottavasti se lääkäri ens kerralla jo laittais eteenpäin mun asiaa ja laittais jatkotutkimuksiin. Eipä jouda enempää kirjottelemaan kun pitää lähtee tupakalle :snotty: ja nukkumaan, oli vieraat niin pitkään.
 
Lara: Ei ihme ettet ole saanu mun luvuista selvää, olen innostuksissani näppäillyt mitä sattuu..pitäis olla siis 31/26-34. Jos nyt menee oikein...

Pakko ottaa osaa tohon ovis keskusteluun, kun tunnutte kaikki olevan niin tietoisia ovis-oireista yms. Mulla ei nimittäin oo mitään oireita milloin olis oikea aika, tai ainakaan en niitä huomaa/tajua...tulee väkisin mieleen, että ovuloinkohan mä ollenkaan :eek:

Ihanaa, että täällä on muitakin testaajia, jotka on tikkujen kanssa liikkeellä heti ku jotain saattais näkyä. En siis ole ainoa hullu, joka ei malta odottaa... :whistle:
 
Lara- ja KS09 > Te tunnutte olevan varmoja mun plussaamisesta. :D Toivottavasti en tuota pettymystä. Kyllä mä huomenna taidan testata. :whistle:

Teffe > Mä en tunnistanut ovista ja siihen liittyviä oireita ennen raskautta. Synnytyksen jälkeen alkoi olla niin kivulias ettei jäänyt epäselväksi. Tovi kyllä meni ennen kuin tajusin mistä niissä kivuissa on kyse. Viime aikoina on ollut päivittäisiä kipuja pco:n takia enkä ole jokaisessa kierrossa ovulaatiokipua tunnistanut. Pitkissä kierroissa tuskin ovista tuleekaan, joten se selittyy sillä. Voit siis ovuloida, vaikka et oireita tunnistaisikaan. Ihmiset oireilevat niin eritavalla. :)
 
sovitaanko niin,että meistä jokainen plussaa nyt lähikiertojen aikana,niin ei tarttee sitä miettiä ? :D

Mä täällä ihmettelen,kun menkat loppu,ja rinnat vieläkin herkät,sekä mahalla joku ihan oma show menossa..hmm..mutta yhtään penniä en testiin laita ennen tän kierron loppua :D Ja lara-,mulle voi laittaa sen yk8.
 
Niin ja teffe, mä kuulun kans siihen ryhmään,joka ei tunne ovista. Ainakaan en tiedä tunnistavani sitä. Sikäli harmi,koska en jaksa joka kierto tikuttaa,ja se ovis tosiaan voi olla ihan milloin vain,joten varmasti menny useasti ohi. Sais kyl tulla sellaseks,et sen huomais helposti :)
Mä olen kans alkanu epäilemään tota ovista,etten ovulois ollenkaan. Täytyy käydä nyt alkuvuodesta gynen juttusilla. Onneks duunipaikkaa kustantaa naisille 1x vuoteen gynen käynnit,ja vielä yksityisellä,niin pääsee jonottamatta ja stressaamatta suoraan tuolille ;)
 
tänä aamuna tuli ovistikkuun haalee plussa. Onko se sama onko se haalee vai pitääkö olla yhtä tumma kun kontrolliviivan? Aattelinkin jo, että jos nyt ei tuu jotain nii kuvittelen vaan koska nippailee ovismaisesti mahasta koko ajan. Tämä on nyt kuitenkin eka kerta kun asia on todennettu.
 
NoBlood, jos olet tikuttanu ovista ohjeiden mukaan sen n.10pvää,niin viivan pitäis ovista kohti vahvistua. Itse olen saanut ovistikkuun aina haalean plussan,ja se on sit vahvistunu ovista kohti yhtä tummaksi kuin kontrolliviiva :) Voin toki olla väärässäkin,mutta plussatuulia! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja luffe:
no hö :/ teitkö aamupissasta?
Tein. Teen aina. Tuo oli vielä sellaisen herkempi testi, tosin nettikaupasta tilattu halpistikku. En tiedä pitäisikö vaihtaa apteekin testeihin, kun sitä näyttää edullisesti netistä saavan. Onkohan luotettavampi? Noita halpiksia tosin neljä vielä jäljellä.
 
macy gray: Höh. :hug: Älä lannistu kuitenkaan vielä!

Soitin neuvolaan ja homma nyt sellanen, etten pääsekkään mihkään tutkimuksiin, kun historiassa niin paljon häiriöitä...
Eli ens viikolla ois lähete ja sit jos ei plussaa niin "odottelen vaan ihan rauhassa" :LOL:

Odottelen odottelen mutten varmaan ihan rauhassa... :LOL:
Kp39, ei mitn muutosta, ei tätiä.
Parempaa onnea muille!
 
macy gray: Testithän ei aina näytä sitä plussaa vaikka raskaana olisikin joten sinuna ehkä testailisin viikonlopun aikana uudestaan ja jos ei kuukautisia näy, oireet jatkuu ja testi yhä näyttää negaa niin ottaisin maanantaina heti yhteyttä lääkäriin.. Tosiaan noista halpistesteistä en osaa sanoa itsekään oikein mitään... netissä luvataan usein että ne on varmoja yms.. mutta apteekin omaa raskaustestiä suositellaan usein. Sinullahan on jo menkat 4-6 päivää myöhässä? Kyllä jollain testillä luulisi jo näyttävän :eek: ellet osta vaikka apteekista testiä ja testaa vaikkapa huomen aamulla? tsemppiä! :hug:
 



Lara-~~~~ kp39/? ~~~ yk1~~~ 21v.~~~ esikoinen

macy gray~ kp38/32-34 ~~~ yk2~~~ 29v.~~~ pikkukakkonen

Äiskä80~~ kp33/35-40~~~ yk10~~~ 30v.~~~ pikkukakkonen

aaliyah~~~ kp29/28-30~~~ yk12?~~~ 22v.~~~ esikoinen

Barbie~~~ kp27/30~~~ yk2~~~ 28v.~~~ esikoinen

luffe~~~~ kp21/26?~~~ yk2~~~ esikoinen

Emmabella~ kp14/27~~~ 27v.~~~ pikkukakkonen

KS09~~~~ kp13/?~~~ yk5~~~ 21v.~~~ pikkukakkonen

NoBlood~~ kp13/24-28~~~ esikoinen?

miimii10~~~ kp 2/36~~~ yk2~~~ 22v.~~~ esikoinen

Teffe~~~ kp1/26-33~~~ yk9?~~~ 27v.~~~ esikoinen

Missah~~~ 25v.~~~ pikkukakkonen

pokermama~~~ yk8~~~ 21v.~~~ esikoinen

 
Luffe > Totta. Tuntuu silti kummalliselta, että useammasta testistä yksikään ei näytä edes haamua. Kaksi ekaa tosin testasin sen verran pienillä kiertopäivillä (uutenavuotena), että niitä negoja en ihmettele. Maanantain ja tämän aamun testit sen sijaan hieman kummastuttaa, varsinkin oireet huomioiden. Yritän nyt soittaa terveyskeskukseen saadakseni neuvoja ja ehkä myös lähetteen veritestiin.

Etova olo tuli kuin tyhjästä. En ole juonut mitään kofeiinipitoista eikä tämä närästystä ole muutenkaan. Syönytkin olen, mutta taidan yrittää taltuttaa tämän lounaalla. Myöhemmin iltapäivällä on luvassa kauppareissu ja ehkä vähän ulkoilua, joten eiköhän tästä päivästä ihan kelvollinen tule.
 
Mä olen siinä suhteessa onnekas että tunnistan oviksen aina ilman mitään testejä.
Joskus niitäkin kokeilin ja osui aina oikeaan aikaan niin että testi oli positiivinen.
Onhan tässä ollutkin aikaa tunnustella oviksia ym mahdollista raskautumiseen liittyvää.. ;)

Kun ovis on tulossa, tekee tosi paljon mieli seksiä.
Sitten valkovuoto lisääntyy ja oviksen tullessa tulee kuuluisa" kananmunanvalkuais-lima"... :D
Tietysti kuukautiskierrostakin katson sopivan ajankohdan ja silloin tarkkailen itseäni.

Joskus olin greippimehudieetilläkin kun siitä oli aikoinaan paljon puhetta.
Se todella auttoi ihan oikeesti tunnistamaan limat vielä selkeämmin.
Voin suositella, vaikka ehkä vähän hassulta kuulostaakin. :)
 
Hui kuinka monella onkin tosiaan testailuaika lähellä :) eiköhän jollain jo tällä viikolla pussa tule =) :flower: En malttaisi odottaa viikonlopun yli testaamista... iik. Olen kyllä tosi kärsimätön.. :D

Eilen ja tänä aamuna tuntui pari vihlaisua alamasussa.. ainoat "oireet" mitä nyt on ollut.. Voi johtua melkein mistä vaan.
 
Macy Gray: inhottava tilanne sulla!?toivotaan että muutaman päivän päästä pamahtais plussa sulle varmistamaan noi sun oireet todeksi!peukkuja, peukkuja! Ite vielä ihmettelen ja murehdin tuota ovista :/..tein vielä tänään o-testin ja haalea viiva tuli.Siis en olis tehny ellei olis lorahtanu tänään vetistä limaa housuihin(yäk) ja ihan reilusti tuli vielä.Eikös limojen pitäis loppua välittömästi oviksen tapahduttua!lämmöt on tosin tiistailta noussu 0.5 astetta..nooh,tästä taitaakin tulla oikea piinojen piina-kierto!viime kierrosta mulla kipeytyi rinnat heti oviksen jälkeen ja oli ihan hemmetin paha olo menkkoihin asti,nyt ei ole semmosta tiedossa.tosin tein niitä r-testejäkin 3 haamun verran ennen menkkoja että saatto olla kysymyksessä kemiallinen raskauskin.Kyl tää on ällöttävää tää ittensä tarkkailu ja pohtiminen :(Mut joo. Tää likka lähtee nyt salille purkamaan agressioita :D
 
Macy Gray: inhottava tilanne sulla!?toivotaan että muutaman päivän päästä pamahtais plussa sulle varmistamaan noi sun oireet todeksi!peukkuja, peukkuja! Ite vielä ihmettelen ja murehdin tuota ovista :/..tein vielä tänään o-testin ja haalea viiva tuli.Siis en olis tehny ellei olis lorahtanu tänään vetistä limaa housuihin(yäk) ja ihan reilusti tuli vielä.Eikös limojen pitäis loppua välittömästi oviksen tapahduttua!lämmöt on tosin tiistailta noussu 0.5 astetta..nooh,tästä taitaakin tulla oikea piinojen piina-kierto!viime kierrosta mulla kipeytyi rinnat heti oviksen jälkeen ja oli ihan hemmetin paha olo menkkoihin asti,nyt ei ole semmosta tiedossa.tosin tein niitä r-testejäkin 3 haamun verran ennen menkkoja että saatto olla kysymyksessä kemiallinen raskauskin.Kyl tää on ällöttävää tää ittensä tarkkailu ja pohtiminen :(Mut joo. Tää likka lähtee nyt salille purkamaan agressioita :D
 

Yhteistyössä