Kevään Kuumeilijat 2010

Nyt kun aloin miettimään, ehkä katson tämän kierron. Jos menee yhtä sekavaksi, soitan neuvolaan uudestaan ja vaadin päästä tutkimuksiin heti! Tosin tämän kierron jälkeen voisin muutenkin soittaa, kun ei toista lasta ole meille vielä siunaantunut...
Eli siis yksi kierto, sitten soitto neuvolaan; joko vauvan merkeissä tai lapsettomuushoitojen merkeissä...
 
Eli kirjottelen tänne vähä fiiliksiä... kävin ultrassa 30.12 ja siellä näkyi paksut limakalvot täti ei tullu joulukuussa ollenkaan joten oon ihan pihalla tosta kierrosta mut ovis oli kuitenki tos jouluna nyt siis odottelen jos nse täti tuliski tai oikeestan kumpa ei tulis ollenkaan:) rinnat ei oo mitenkään kipeet mut nännit on edellenki arat, vatsaa vähä kuumottaa ja noi lämmöt on siisn 36,8-37,3 nor.35
 
Aloitin uuden aiheen vauvakuumeisiin tilanteestani... Käykääpä lukemassa ja kertomassa mielipiteenne, sillä oma pää on nyt ihan pyörällä...
(oli aiemminkin, mutta kun summasin tilanteeni, menin vielä enemmän sekaisin :D )
 
Mietin tässä liittyiskö joukkoon vai ei. Yritetty on viime keväästä saakka, mutta ehkäsyä ei oo ollu 3-4 vuoteen joten jäisin tänne kuitenkiin yksin. Viertaistukee kuumeiluun kuitenkin kaipailisin. Tutkimukset lapsettomuudesta meillä alotettiin jo heti toukokuussa koska niin pitkään ilman ehkäsyä. Ne kuitenkiin tyssäs kilppari arvoihin joita haluttiin seurata lokakuuhun asti ja marraskuusta asti ollu sitten tuo tyroksiini käytössä sillä kokeillaan maaliskuuhun ja sitten lisää tutkimuksia jos tuloksia ei näy. ''Keskemeno'' viime kesä ja siksi suluissa koska varmuutta siitä ei kuitenkaan oo. En siis kerenny plussata vaan menin lääkärin kovan vatsakivun ja järkyttävän kuukautisvuodon takia ja lääkäri sanoi sen olevan keskenmeno. Itse kuitenkin vähän epäilen miten olisi ollut mahdollista raskautua.

Ollaan parikymppinen pariskunta avoliitossa ja meillä tuo intti jo takana, onneks. Enpä tässä nyt oikein muuta kerrottavaa osaa keksiä ja lisää kirjottelen kuhan pääsen vähän mukaan teidän juttuihin.
 
NoBloodMulla on vähän sama tunne, ja usein mietin, että milloin koittaa se aika, kun lymyilen yksikseen täällä... Mutta onneksi meitä kuumeilijoita ilmestyy aina jostakin lisää :)
Eli mukaan vaan. Tiedän kokemuksesta, kuinka paljon helpottaa, kun saa purkaa omia tuntojaan asiasta. Meillä ei ainakaan mies ymmärrä asioista juurikaan mitään, joten ei sitten jaksa kuunnellakkaan mun mietteitä ja pohtimisia :)
 
Tuo kyllä varmasti jaksais kuunnella, mutta se mitään ymmärrä. Se yhä ja edelleen kuvittelee, että lapsia tulee tuosta nuin vaan kun hommailee. Miten ton tikuttamisen kans, kysyin jo jossai ketjussa, mutta kuitenkin. Kp 10 menossa ja kierto 24-28. Millon alotan tikuttamaan ja miten kun oon pakkauksesta näköjään suomenkieliset ohjee hävittäny ja ruotsiin en taivu.
 
^Tikuttamaan kannattais varmaan samantien alkaa... Ovis on yleensä n. 14vrk ennen vuotoa, eli sulla saattaa huonolla tuurilla olla tässä kierrossa jo vähän myöhästä testailla.
Ne minuutti ja sekunttiajat sä varmaan ymmärrät siitä ohjeesta? Mutta yleensä ovistestit tehdään n. klo 10-20 välisenä aikana ja suositeltavaa kai olis n. 2-4h ennen välttää suurempia syömisiä ja juomisia. Jos on liuskamallinen, pissa yleensä otetaan johonkin kuppiin, tikku kastetaan siihen, annetaan olla tietty aika, yleensä muutama sekuntti, mutta riippuu hyvin paljon merkistä, laitetaan imemättömälle alustalle "tekeytymään" ja tietyn ajan jälkeen katsotaan tulos. Enempää en oikein osaa neuvoa, kun joka testissä on omat kasto ja odottelu aikansa, jotka selviää ohjeista.
 
Mä änkeen kans mukaan tänne.... =)

Eli toista lasta yritetään, esikoisella ei ole ikää kuin kohta 3 kuukautta, mutta toinen saa jo tulla :heart:

Mulla ikää on 25.v Omakotitalossa asustellaan, naimisissa oon ja jaloissa pyörii myös kaksi koiraa ja kaksi kissaa.

Kierrosta mulla ei ole mitää tietoa, ekat menkat oli muutama viikko sitten. Nyt jo kehittelen ittelleni kaikki mahdolliset raskaus oireet, vaikka ovis ei varmaan oo ollut ku muutama päivä sitten :LOL:

Nyt tälläinen pikainen teksti vaan, pikku neiti kutsuu tuolla!

Missah
 
KS09 > Todella hämmentävä tilanne sulla. :eek: Paljon voimia ja onnea seuraavaan yrityskiertoon! Toivottavasti tasoittuu pian tuo kehon erikoinen toiminta tai mitä nyt sitten ikinä onkaan.

Lara- > Kyllä, eilen testasin. (Maanantaina siis. Elän vielä tiistaita. :D) Täti ei ole käynyt, mutta tuhrutihku alkoi kp24 ja kesti 6-7 päivää. En pidä niitä kuukautisina, koska pikkusiteellä pärjäsi eikä välillä tullut edes siihen asti. Menkkani ovat normaalisti todella kivuliaat ja vuoto normaalia (ei kovin runsas, mutta ei niukkakaan), joten olisin ajatellut niukkojenkin menkkojen sattuvan enemmän. Plussan mahdollisuus siis on, varsinkin kun esikoisesta haamuilin vasta kp33/29-31. Herkän testin luulisi näyttävän aikaisemmin, mutta ehkä näyte oli liian laimea. Juon nimittäin ihan liikaa, enkä yleensä jaksa nousta yöllä vessaan.

Tervetuloa uusille!

Nyt ei näköjään enää keskittymistä irtoa enempään, joten jatkan lueskelua.
 



Lara- kp37/?? ................yk1 ...................21v. ............esikoinen

pokermama ...................yk7 ...................21v. ............esikoinen

Emmabella kp12/27........yk2 ...................29v. .........pikkukakkonen

KS09 ..kp11/??...............yk5 ...................21v. ..........pikkukakkonen

macy gray kp36/32-34...yk2 ...................29v. ..........pikkukakkonen

aaliyah kp27/28-30........yk12?................22v. ..........esikoinen

NoBlood kp11/24-28 ............................................... esikoinen?

Missah ...................................................25v. .........pikkukakkonen

Äiskä80 kp31/35-40 .......yk10 .............30v. ......... pikkukakkonen

miimii10 kp 36/35............yk1 ...............22v........... esikoinen



 
Ajattelin liittyä teidän seuraan naiset.
Eli olen vm 80 ja avomieheni vm 77. Meillä 5vuotta täyttävä poika ja pikkukakkosta ollaan yritetty jo jonkin aikaa. Yhteiseloa takana jo yli 11 vuotta. Eli nyt kp tänään 31/35-40 ja yk 10 käynnissä. Yritystä siis takana jo pitkän aikaa ja usko meinaa joskus olla koetuksella. Päätin kyllä että tänä vuonna tärppää :D Plussatuulia vaan kaikille muillekin!
 
heippa neitoset :)
Täällä on menkat loppunu just,ja ajattelin tästä kierrosta tikuttaa ovista. Veikkaan, että terot on estäny mun ovuloimisen,koska mun kierto on aina ollu yli 30 päivää,ja teroilla ne oli vain 28 pvää. Joten nyt sitten vasta mahdollisen ovulaation jälkeen teroilen.

Tuntuu,että aika ei riitä mihinkään,jokapaikkaan pitäisi mennä,ja tehdä kaikkea. Tänään oli uuden duunin kassakoulutus,ja illaks pitäis jaksaa vielä lähteä "omiin töihin". Hiukan kateellisena katselin,kun kauppiaan vaimolla on isoisomasu,laskettuaika on tämän kuun lopussa. Haluan sellaisen itsekin! :D

Plussatuulahduksia tuon tuiskun seasta :flower:
 

Yhteistyössä