Kevään Kuumeilijat 2010

Tuo intti oli ainakin meille kyllä varsinainen koitos. Tulipahan selväks ettei meistä ainakaan etäilemään olis. Oltiin kuitenkin sen verran päättäväisiä, että sovittiin pysyvämme yhessä meni miten meni ja katotaan palautuu asiat kun intti loppuu.

Muakin välillä toi raha huolettaa vaikka tällä hetkellä pärjätäänkin. Mulla kuitenkin loopuis tulot jos tulisin raskaaks, mutta luotan kuitenkin asioiden selviävän aina tavalla tai toisella ennemmin tai myöhemmin. Oon vaan niin hirveen kova stressaamaan ja helposti stressaannun.
 
Tässä olisi yksi vertaistukea vailla oleva kuumeilija lisää. Minä 27-v. naimisissa oleva kahden karvaisen koiran omistaja, esikoista kovasti toivova. yritystä takana nyt n. 9-10 kuukautta...vaikeaa tuntuu olevan. Seuraavasta kierrosta olen minäkin ajatellut tikuttaa ekaa kertaa...jos nämä menkat nyt tässä alkaisi...vaikkapa heti tänään kiitos!
 
Moi!

Voiko kiinnittymisen tuntea niin voimakkaasti että koko alavatsa murisee, surisee ja "elää omaa elämäänsä" kiinnittymispäivänä?
Itselläni nimittäin oli tällaista tuntemusta n.8pv ovulaation jälkeen, eli juuri kun kiinnittyminen olisi voinut tapahtua.
Samana päivänä aiemmin huomasin pienen "veripisaran" tulleen alushousuihin.
Siitä ajattelin että voisiko nämä kaksi asiaa liittyä toisiinsa...
Olen lukenut että kiinnittymistä ei välttämättä tunne ollenkaan, joten onkohan mahdollista että näinkin voimakkaita oireita olisi? :whistle:
 
Lara-~~~~ kp38/? ~~~ yk1~~~ 21v.~~~ esikoinen

macy gray~ kp37/32-34 ~~~ yk2~~~ 29v.~~~ pikkukakkonen

Äiskä80~~ kp32/35-40~~~ yk10~~~ 30v.~~~ pikkukakkonen

aaliyah~~~ kp28/28-30~~~ yk12?~~~ 22v.~~~ esikoinen

Teffe~~~ kp31/26-33~~~ yk9?~~~ 27v.~~~ esikoinen

Barbie~~~ kp26/30~~~ yk2~~~ 28v.~~~ esikoinen

luffe~~~~ kp20/26?~~~ yk2~~~ esikoinen

Emmabella~ kp13/27~~~ 27v.~~~ pikkukakkonen

KS09~~~~ kp12/?~~~ yk5~~~ 21v.~~~ pikkukakkonen

NoBlood~~ kp12/24-28~~~ esikoinen?

Missah~~~ 25v.~~~ pikkukakkonen

pokermama~~~ yk8~~~ 21v.~~~ esikoinen


 
Mäkin voisin liittyä tähän jännäysketjuun muiden höyrypäiden sekaan. :D
Olen 28-v, esikoista yritämme avomiehen kanssa, nyt käynnissä toinen yritys, kp 26/30

Muutama vuosi sitten yritimme ensimmäistä kertaa lasta, mutta emme kovin aktiivisesti.
Suhteessa tuli pieni katkos yms. joten yritys jäi silloin sikseen.
Nyt taas onnellisesti yhdessä ja molemmat toivomme kovasti lasta. :heart:

Näinä kahtena yrityskertana yritystä on ollut riittämiin, joten sen takia ainakaan ei harmita jos ei heti tärppää.
On kyllä raskasta tämä odottaminen kun haluaisi tietysti kaikki heti. ;)

Laitoinkin tuossa jo aiemmin viestiä kiinnittymisestä.
Olisikohan voinut olla ihan oikea oire vai kuviteltua... :snotty:

Onnea paljon kaikille muillekin yritykseen!! :hug:
 
TEVETULOA luffe, Teffe ja Barbie! :flower:

Barbie, voi hyvinkin liittyä kiinnitymiseen :)

NoBlood: Kiitos vertaistuesta, en tiedä miten käy, mutta yhtä köyttä vedetään!


Mä sekoilin ton päivityksen kanssa (kokeilin vähän uutta ilmettä... :) ) voitteko tarkistaa että kaikilla on oikein ja lisätietoja jos haluaa niitä jakaa!

Meillä vaan odotellaan mitä tapahtuu, testaisin huomenn tai la mutta ei nyt ole varaa rtestiin... :ashamed:

Koska kaikki testailette?? Muutama loppukiertolainen?? +++ tuulia täältä pukahdelle Lara-
 
Mulla on vatsa surissut ja murissut jo viikon...laskeskelin, että alkoi n. 10 päivää ovulaation jälkeen ja huomasin kanssa pienen pienen veripisaran vessassa käydessäni...En tiedä johtuuko tämä vatsan nipistely alkavista menkoista, vai mistä? Mulla on ollut kumma olo vatsassa jo päiviä, mutta menkat ei ala vaikka pitäis...kuitekaan en jaksa uskoa, että olis tärpänny, osu toi ovis käsittääkseni juuri joulun aikaan, eikä paljoo ole puuhailtu silloin...
Kävin lukemassa tuolta raskausoireita joka oli niin suuri virhe. Tässähän kuvittelee jo vaikka mitä.

Tsempit täältäkin kaikille yritykseen... :heart:
 
Pakko vielä lisätä, että minä testaan maanantaina, jos ei sitä ennen muuta viestiä tule...
Mulla kp26/30-33. Nyt ollaan kp 31, joten muutama päivä vielä odotellaan, mutta olo on outo ja vatsa aivan totaali sekaisin :eek:
 
Kiitos Lara päivityksistä. Oikein ainakin mun kohdalla.

Teffe: Totta, ei kannattaisi lukea oireista, mutta aika kivaa se kuitenkin on... Piristää ja auttaa jaksamaan tätä odotusta. :)
Minkälaisia oireita sulta ja muiltakin löytyy?

Mulla ei pahemmin mitään...paitsi kiinnittymisoireet(?), ajoittainen päänsärky ja väsymys.
En tiedä voiko liittyä mitenkään raskausoireisiin, mutta tuli joku alapään tulehduskin (virtsaputki tai muu). Ehkä elämäni toinen sellainen... :eek:
 
Liittyisiköhän mihin kun eilen tuli alushousuihin runsaasti paksuhkoa, valkoista valkovuotoa? Ihan yhdellä vessakäynnillä huomasin ja nyt ollut sitten sen jälkeen suht normaalia.. Kiinnittymisvuotoahan ei kaikille tule ja eikös siinä sitten ole hieman punaista tai ruskeaa mukana jos sitä tulee?
 
Mulla tuli myös viime kierrossa oikein lorahtamalla paksua ja venyvää limaa (ei ovislimaa)..
En saanut mistään vastausta mistä olisi johtunut, vaikka sitä kyselin ja googletin. Raskauteen ei ainakaan mulla liittynyt, mutta voihan olla että raskaus meni vaikka heti alussa kesken ja olisikin liittynyt siihen. :p
Omituista ainakin oli.
Toivottavasti sulle selviää mitä se on! :)
 
Tännehän on kivasti saatu uutta porukkaa!tervetuloa kuumeilemaan! Monella näyttäis olevan piinapäivät käsillä!toivottavasti saadaan kohta se eka plussa tänne! Ainiin!Lara-muru,vaihdatko mun iän,siihen voi jo laittaa 27 kun loppukuusta vaihtuu :) niin kun nyt lukee 29,vaikka ei sillä iällä oikeesti o merkitystä ;)...mä ostin niitä ovistestejä ja lähettiin tiistaina extempore-matkalle tallinnaan ja nehän jäi sitten reissun huumassa käyttämättä :/ äsken testasin piruuttani kun alaselkä on taas tulessa ja vasenta munasarjaa vihloilee,ei tullu plussaa!viiva tuli mutta oli haaleempi kuin kontrolliviiva!mietinkin,että tuntuuko oviskipu oviksen aikana ennen vai jälkeen?!?osaisko joku kertoa?vai eikö mulla olekaan ovista ;( voiko oviskipuja olla vaikkei ovista olekaan?pakko kai huomenakin testata.huoh.pitää vissiin ruveta pyykkäämään noita reissuvaatteita.. KS09:lle paljon voimia ja tsemppiä.toivon sydämeni pohjasta että tuo sun tilanteesi selviää!hankalaa tää raskautuminen muutenkin,saati sit kun kroppa elää ihan omaa elämäänsä! Laralle myös voimia!raha-asiat rassaa kaikkein eniten parisuhdetta,toivottavasti jollaintapaa helpottaa..voisko sosku auttaa?äläkä kauheesti sitä vauvan saamista huonoon rahatilanteeseen pelkää,ei niihin loppupeleissä kauheesti rahaa mene.vaatteita ja tavaroita meille suorastaa tyrkytettiin kun porukka haluaa vaan päästä niistä eroon :) mä oon ainakin sitä mieltä että kyllä elämä kantaa :) -emmabella kp13/27
 
Teffe: En oikein tajunnu tota sun tekstiä, että onko nyt kp26 vai 31 vai arvelitko kierron pituudeks 31? :LOL:

Emmabella: Kiitos tuesta! Kyllä tää tilanne varmaan selkiintyy, kun tietää loppukuusta vähän mitä tukia saa ( näin työttömänä!! ) ja muutenkin..
Korjasin sun tiedot!

KS09: Kiitos kun jaksat kokoajan mua tsemppailla ja lohdutella!! :hug: :hug: :hug:

Ovistikuista en sillai tiedä, mutta komppaan KS09, että tikku näyttää "etukäteen" ja siittiötkin elää sen kolme päivää! Ovikselta Emmabella kuulostais!

Tärppi ja testi onnea!! :flower:
 
Juu ja en sitten vastannut emmabellan kysymykseen ;D Oireet oviksesta tulee yleensä ennen ja loppuu sitten kun ovis on. Esim limat, yleensä ovis on sinä päivänä kun limat "loppuu". Että kyllä tuo minustakin vähän ovikselta kuulostaa :)
 
Ei tunnu teekään sopivan, kun alkoi närästää. :headwall:

Väsymys on mahdoton. Joudun lepäilemään päivällä lapsen leikkiessä tai katsoessa telkkaria. Vällillä torkahdan, vaikka ei pitäisi. :ashamed: Onneksi on kiltti lapsi ja herättää kyllä sitten. Yleensä havahdun leikin ääniin, joten kunnolla en uneen sentään vaivu. Olisi varmasti helpompi, jos voisin kahvia tai edes teetä juoda. Sopisikohan colajuoma?

Päänsärky on päivittäistä, mutta en tiedä onko enemmän migreenin vai jännityspäänsäryn tyyppistä. Tuntuisi olevan molempia vaihtelevasti, joten olen koittanut panostaa jumppaan ja venyttelyyn.

Emmabella > Ovulaatiolta kuulostaa. Itselläni kivut painottuvat ovulaatiota ennakoiviksi ja ovulaationkin joskus tunnen. Oviksen tapahduttua kivut helpottaa. Käsittääkseni nippailuja voi olla myös jälkeen, mutta ennakoivat lienee yleisempiä.

Maltanko mieleni sunnuntaihin vai testailenko jo huomenna? Pitäisihän sen nyt näkyä, kun kiertopäiviä on jo noinkin paljon. Jos nyt ei plussaa tule, niin toivon pääseväni pian yrittämään uudestaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
luffe Jos sulla venyy kierto, vois olla hyvinkin ovulaatiosta johtuvaa... Toi runsas lima meinaan viittais vähän siihen...

Saas nähdä mitä se sitten on... :) kuvittelin vaan ovikseni olleen jo n. viikko sitten.. en kylläkään tikuttanut mutta sehän selviää sitten venyykö kierto vai ei.. vai kenties plussaisiko :D


Barbie: kiva kuulla etten ole ainoa näitten "omituisten ongelmieni" kanssa :D toivotaan että se olisi jotain raskautumisesta johtuvaa! =) ei kylläkään mitään oireita ole ollut..
 
macy gray: TESTAA!! :D Saadaan sitten edes yksi plussa tänne pinoon :LOL:

Kirjotin aikasemmin piiitkät pätkät ja sit painoin vahingos edellistä hiirellä :D
Olin kans noista limoista kirjoittelemassa... Että ne tulee ensin!

Mä mässäilen, popparia, karkkia ja limpparia, päivällä pitsaa ja toskapiirakkaa :LOL:
Normaalisti syön kerran päivässä ja kuin hiiri... ;)

on tää niin kivaa nää kuumeilun hullut päästä vedetyt oireet :LOL:
 

Yhteistyössä