Kevään Kuumeilijat 2010

Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
koeaikapurku.

mulla on menkkajuilintaa, täti ei näy silti.
Olipas kurja juttu tuo työhomma. :( Onko sulla nyt sitten millainen tilanne, jotain muuta tiedossa? Toivottavasti tuosta seuraa jotain hyvääkin. Tsemppiä!

Sulla on kierto aika pitkällä, joten saattaa olla muutakin kuin menkkajuilintaa. Millaista nippailua se on ja missä kohtaa? Mulla on yleensä menkkajuilinnat sellaisia aaltomaisia aika voimakkaita juilintoja laajasti alamasulla sekä munasarjojen alueella (johtuen pco:sta). Nyt nippailut on lievempiä ja tuntuu selkeästi kohdun alueella. Välillä tuntuu tasaisesti keskellä ja välillä toispuoleisesti. Repäisykipuja on tuntunut vähän, mutta ei kovin voimakkaita. Jotenkin tiedostan tuon kohdunalueen tosi selkeästi, mutta läskeistäni johtuen en saa varmaksi tunnusteltua missä kohdun rajat menee. Millähän korkeudella kohdunpohjan tulisi suunnilleen olla rv5?

Toivotaan huomiselle ja muutenkin ensiviikolle runsaasti positiivisia plussauksia. Kierron alupuolta viettävät heilutelkoon peittoja ahkerasti. :D
 
Ei ole työtä näkyvissä :ashamed:

Ei nää ole menkkakipujen suurusia juilintoja!
Mulla kun alkaa menkat niin se on suoraa KIPUA.
En oikein osaa selittää, mutta välillä "aristaa" tuolta sisältä. Välillä oikealla tai vasemmalla...
Äsken se tutnu voimakkaammin ja ihan keskeltä. Äsken oli "menkkatuntemuksia"? ja sitten nännit rupes kivistää. Myös nännien alta??

Mulla on sellanen tunne, että olen raskaana.. No huomenna se selviää. (toivottavasti!)
Jos en ole, en tiedä mitä teen... Nyt tuntuu lähtevän matto alta kaikesta.
Onneksi parisuhde on kunnossa.

Viikon päästä olenkin sitten yksinäni, enkä tiedä koska toi pääsee alokasajalta lomille ekan kerran.
 
Lara- :hug: Jos sun tapauksessa nyt kuitenkin kävis niin, että kun yksi ovi sulkautuu, toinen aukenee ja saisit sen plussan testiin...

Täällä vuoto alkaa pikkuhiljaa loppumaan, noh, johan se 9 päivää kestikin, ja mikä iloisinta: Musta tulee kummitäti jo kolmatta kertaa :D :heart:
Unohtui huolet ja murheet aamulla, kun miehen serkku soitteli...
 
KSO09 > Onnittelut kummeudesta! :flower:

Ei ole mulla nyt plussauutisia. Kp34/32-34 ja testi näyttää edelleen negaa. Ei edes haamun haamua testiajan jälkeenkään. On ihan kummallinen fiilis, kun oireita edelleen on eikä tätiä kuulu, valkovuoto on minimissä ja se halukkuuskin oli vain sellainen ohimenevä tuulahdus. Läheisyyttä kaipaan kyllä kovasti ja sitä onkin ollut paljon.

Väsyttää todella paljon. Ruokaa ei tee mieli, mutta olen saanut syötyä. Janottaa myös kovasti ja päätä särkee vähän. Tupakkaa ja kahvia ei tee edelleenkään mieli. Aika hämmentäväksi tätä tilannetta kutsuisin. Voihan se testi vielä positiiviseksi muuttua, mutta luulisi herkän testin jo näyttäneen. Taisi se tuhruvuoto olla sittenkin menkat, vaikka tulikin tosi aikaisin. Sen mukaan olisi sitten kp11/32-34 ja edellinen kierto jäänyt 23 päivän mittaiseksi.

Lara- > Kurja juttu, ettei sullakaan tullu plussaa. :( Tuntuuko yhtään siltä, että toivoa olisi vielä tässä kierrossa? Paljonko nyt on kiertopäiviä?
 
pokermama: Terveyskeskuksen pissatesti. Ei me pärjätäkkään, saan mä sotilasavustusta kelalta mut se ei oikein riitä :/

macy gray: Mitä tarkotat toivolla? En tiedä kierron pituutta, viime menkoista 35pv...
Mä olin vaan illalla jo niiiin sale et nyt oon raskaana... :'(
Mun mahakin on ihan turvonnu ja tissit särkee/ kutisee...?
Eeeen tiedä. :ashamed:

Oireirta on ja tätiä ei kuulu.
Terkkari käski tulla viikon päästä uusiks.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
macy gray: Mitä tarkotat toivolla? En tiedä kierron pituutta, viime menkoista 35pv...
Mä olin vaan illalla jo niiiin sale et nyt oon raskaana... :'(
Mun mahakin on ihan turvonnu ja tissit särkee/ kutisee...?
Eeeen tiedä. :ashamed:

Oireirta on ja tätiä ei kuulu.
Terkkari käski tulla viikon päästä uusiks.
Ehkä oletkin raskaana, mutta testi ei vielä näytä sitä. Käsittääkseni se tk:n pissasta tehtävä testi ei ole yhtään apteekin testiä herkempi. Itselleni ainakin on tk:ssa sanottu, että tulla vasta kun menkat on viikon myöhässä. Itse kyllä pääsin varmistamaan aikaisemmin, kun olin haamun jo testannut.

Kiertokin voi olla sekaisin, jos olet hormonaalisen ehkäisyn lopettanut vasta. Oliko näin? Saattaa siis olla myöhäinen ovulaatiokin kyseessä (oviskin kun voi oireilla samaan tapaan). Toivotaan kuitenkin sitä raskautta. :)
 
Heippa vaan
Kai mäkin voin tähän pinoon liittyä
Olen 22 ja yritetty mieheni kanssa esikoista vuoden verran joka kuukausi on joutunu pettymään en olis ikinä uskonu että olis näin rankkaa. nyt odottelen tätiä kp 25/28-30 ovis oli kait jouluna ja senjälkeen ollaan ahkerasti pupuiltu,kunnollisia oireita ei ole muuta kun et nännit on ollu jo yli viikon tosi arat... tänään tein apteekin herkällä testillä negan :( harmittaa niin paljon mua alkaa aina masentaa ku teen noi testit toivon niiin paljon et tärppäis
 
Mulla siis tavallaan on viikon myöhässä? Tietenkään en voi verrata mihinkään muuhun kun "normaaliin" 28 päivän kiertoon... Olihan tuolla joku kirjoittaja kans saanu herkällä testillä oviksen näkymään... (siiis r.testillä oviksen!!)

Lopetin juu ehkäsyn lokakuun alussa...

Tiiättekö, kun olen edelleen sitä mieltä että olen raskaana ( :D ) vaikka just tein negatiivisen testin?? Ollaanko me kaikki ihan päästä lahoja :LOL:

Mulla ei ole rahaa hakea tai tilata yhtään testiä... :(
 
Tervetuloa Aaliyah!
Ei kannata testata noin aikasin, petyt turhaan!
Mulla yritystä hyvin vähän takana, mutta olen niiin oireinen ja sain yhden hämän plussan jo, että ottaa päähän kun tänään labrasta tuli nega!!

Tsemppiä sulle :flower:
 
Oireita hmm...

Väsyttää.
Ummettaa ja närästää.
Maha on turvoksiin.
Nännit kutisee ja sattuu, tissit arat muuten.
Menkkamaisia tuntemuksia ja vihlasuja.
OLO :)

Testaa aina sillon ku menkat pitäis jo alkaa niin ei tule turhia negoja! (jos maltat :LOL: )
 
PLUSSATUULIA PUHALLELLEN LARA-





Lara- kp35/?? ................yk1 ...................21v. ............esikoinen

pokermama ...................yk7 ...................21v. ............esikoinen

Emmabella kp10/27........yk2 ...................29v. .........pikkukakkonen

KS09 .............................yk5 ...................21v. ..........pikkukakkonen

macy gray kp34/32-34...yk2 ...................29v. ..........pikkukakkonen

aaliyah kp25/28-30........yk12?................22v. ..........esikoinen


 
Laiska kun olen kirjoittamaan tähän aikaan illasta, kopion tekstini suoraan toisesta ketjusta, anteeksi... Tuleepahan kuitenkin tilanne päivitettyä...

Tänään tuli suru puseroon. Rinnat aristavat ja ovat alkaneet tihkuttaa maitoa. Jäänteitä keskeytyneestä keskenmenosta, vai miksikä sitä nyt sitten ikinä kutsutaankaan... Mietin vain, että toisaalta onneksi olen himo testaaja; jos olisin luottanut siihen yhteen plussatestiin, olisimme saaneet tietää vasta ekassa ultrassa, ettei sisälläni ole enää pitkään aikaan mikään kasvanut. Se se vasta kamalaa olisikin ollut!! :ashamed:

Saisi nyt kaikki oireet hävitä muistuttamasta!! Aamullakin oli niin huono ja heikko olo. Jos vuoto ei olisi ollut niin kamalan runsasta, voisin vaikka tehdä vielä raskaustestin, nämä oireet ovat olleet nyt niin voimakkaita...
 
Kolmatta kuumeillaan, mies enempi ;) Kaks ekaa on saanut alkunsa ihan naps vaan, vuoden verran tms ei olla ehkäisty, mutta ei näytä kolmatta osuvan.. Mutta rauhallisesti, eiköhän se meille joskus suoda, toivottavasti ennenkuin vauvakuume käy liian kovaksi :D
 
Oih! Pinon nimi muutettu ja hieno kuva lisätty. Kiitos Lara-! :flower:

Lara- > Mulla kp 34/32-34 tänään. (tai siis tiistain puolella ollaan, joten 35/32-34) Hassusti lipsahtanut luvut nyt tuonne päivitykseen. :)

KSO09 > Voi ei! :( Kovasti voimia ja toivottavasti oireet pian helpottaa! Varmasti tuntuu kamalalta, mutta silti jaksoit löytää positiivisen puolen. Hienoa, että positiivisuutta löytyy, sillä sitä tarvitaan jatkossakin. :hug:

Mies on sitä mieltä, että mun olisi syytä olla yhteydessä lääkäriin tämän väymyksen takia. Päätin jutella sairaanhoitajan kanssa tilanteesta ja tarvittaessa testata vielä loppuviikosta, koska eivät ne tässä vaiheessa lääkärin vastaanotolle ota. Labroja multa on otettu aikaisemminkin samojen oireiden takia ja kaikki on vaikuttanut olevan kunnossa, mutta oma vointi kertoo muuta. Voi kun nyt olisi selityksenä raskaus! Diabetes olisi mun painajainen eikä kilpirauhasenkaan ongelmat houkuta. Masentaa pelkkä ajatus siitä, että tilanne olisi vielä pahempi kuin pco oireineen antaa ymmärtää.

Koitan silti pysytellä optimistisena. Olisi uskomattoman hyvää tuuria raskautua näin nopeasti varsinkin tilanne huomioiden, joten pää on syytä pitää viileänä. Ei meinaa onnistua, mutta pakko purra hammasta ja yrittää. Epätoivo ei asiaa auta. Ruokavalioasiat ovat lähteneet nyt parempaan suuntaan, joten jospa tuo painokin alkaisi tippua ja tilanne sen myötä helpottaa.

Omaa napaa taas keskittyneesti. Pahoittelen. Plussatuulia!
 
Kyl sitä tulee usein mietittyä,että miksei se lapsen saaminen olekkaan niin helppoa. Miksi ihmiset,jotka eivät lasta halua,tulevat raskaaksi,ja sitten jotkut niistä,jotka lasta toivovat,eivät millään onnistu. Onneksi meillä on yritystä takana vasta 8kk,mutta silti,luulin sen olevan helppoa :D Onneks tuli käytyä gynellä tutkimuksissa,niin tietää,ettei mikään pitäisi olla esteenä raskautumiselle.

Onneksi olen päässyt jo pahimman kuumeilun ohi,viime kesä oli kauhea sen osalta :D Nyt sitä jotenkin osaa ajatella,että "tulee jos(kun!) tulee".

Plussatuulia neitosille :) ja lara-,onneksi asioilla on tapana järjestyä :)
 
Anteeksi, taas suoraa kopiointia toisesta ketjusta, sanat ovat hieman hukassa :ashamed:

Voi helvetinhelvetti!!! (anteeksi :ashamed: ) Tein tänään kuitenkin raskaustestin kun oireet ovat tällaiset:
* Rinnat aristaa
* maitoa tihkuttaa
* pyörryttää
* päätä särkee
* aklö öklö olo
*vuoroin kylmä ja kuuma
Ja arvatkaas, testiin tuli haalean haalea viiva!! Eli siis taas kerran olin raskaana, mutta pikkuinen ei jaksanut mukana. Siitä nämä oireet, jotka ovatkin aivan turhat :'( Vaikkakin kuulostaa todella kummalliselta, minulla on siis yhden megakierron aikana ollut kaksi raskautta ja kaksi keskenmenoa. Nyt on olo kuion haudassa makaavalla :'(

Mikä mussa on niin pahasti vikana, etten pysty toista lasta sisälläni kasvattamaan??
Noh, tänään on hyvä päivä aloittaa laihdutus, tuskinpa muutenkaan tekee niin mieli syödä :ashamed:

Parempaa tätäpäivää teille muille
 
KS09: Missä kohtaa kiertoa menet?
Anteeksi kauheesti, kun minulla on nyt jäänyt tajuamatta tuo keskenmeno :ashamed:
:hug:
Minusta oireiden pitäisi loppua, eikä tuolla tavalla lisääntyä??
Oletko käynyt lääkärissä?. Oon niin huolissani susta... :ashamed:

Mihin testiin tuli haalea viiva ja oliko testiajan sisällä??
Eihän ton pitäis olla mahollista, että samassa kierrossa noin paljon äksöniä?? :O
En heittäisi toivoa kaivoon tolleen, oletko varma, ettei vika ole nyt jossain muualla??

Minäkin haamuplussasin ja negaan nyt, en silti usko kemialliseen, koska tätiä ei ole näkynyt... Kauheasti voimahaleja!!!!

Sssalla: Tervetuloa kuumeilemaan!! :D
Jos haluat liittyä pinoon pistä tietosi niin lisään sut... :)

macy gray: Anteeksi, oli ihan kummallisesti noi :D Korjasin!
Koskas nyt olitkaan testannu, eilen??
Väsymystä täälläkin, en kyllä ole ajatellut sitä sen kummemmin...
Onko sulla nyt mahollist vielä plussata, eihän tätikään ole käynyt?

Anteeksi, kun oon niin pihalla kaikesta... :ashamed:
 
lara- :) En nyt ihan muista miten tarkkaan oman tilanteeni olen täällä selittänyt, joten aloitetaanpa ihan alusta :)

* Edellisen kierron kp1 oli 16.10
* Oviksen bongasin 11.11, jolloin kierron pituudeksi määräytyi 34 päivää.
* kp 32 sain plussan raskaustestiin
* Himo testaaja kun olen, testasin uudelleen aina uutena päivänä, sillä eihän yhteen plussaan voi uskoa. Toista plussaa ei sitten tullutkaan. Kävin verikokeissa n. viikon kuluttua plussasta, joiden tulos oli nolla. Neuvolasta sanoivat kyseessä olleen joko kemiallinen raskaus tai varhainen keskenmeno.
* 14. pv joulukuuta kp 60 kävin yksityisellä gynellä ultrassa, joka totesi todella paksut limakalvot, mutta määräsi keltarauhashormoonit vuodon aloittamiseksi (paksut limakalvot voivat viitata aivan alkuraskauteen )
* terolutit aloitin 16.12 kp 62
* Raskausoireita ilmaantui, mutta testi näytti negaa
* 27.12 kp 73 alkoi vuoto, eli kierto muuttui kp1.
* Pari päivää vuoto oli hyvin minimaalista, ilman sidettä olisi perjaatteessa pärjännyt
*Vuoto muuttui kipuineen aivan kamalaksi kp3. Sidettä sai vaihtaa 10 minuutin välein, jos meinasi, ettei yli tullut. Vuodon mukana tuli paksuja ja isoja klönttejä.
* Sylkiovistesti muuttui negatiiviseksi muistaakseni kp 5 tai 6, mutta raskausoireet säilyivät (ja osaltaan lisääntyivät )
* Tänään kp 10 raskaustesti näytti haaleaa plussaa, joka kertoisi kemiallisesta tai alkaneesta, mutta keskenmenneestä raskaudesta, sillä ovulaatiotesti oli negatiivinen.

Eli siis perjaatteessa, testien ja neuvolatädin mukaan minulla olisi tuossa kierrossa ollut kaksi ovulaatiota, kaksi raskautta ja kaksi "keskenmenoa"

Hermot alkaa olemaan aika riekaleina koko raskausjutun kanssa. Mutta katselen ainakin tämän kierron terojen kanssa, mitä saa aikaiseksi...
 

Yhteistyössä