Kevään Kuumeilijat 2010

Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Varmaan joku 8h ois hyvä? Siis ihan mun oma arvio... Niin mä teen, tänään siis ei enää paljoo vettä ja aamul sit teen kun herään. Jos saan nukuttua :LOL:
Jos mä nukun sen 8h, niin mulla on rakko ihan pinkeänä ja kupla otsassa. :kieh: Muistaakseni neljä tuntia on kehotettu pidättämään, mutta mikä on se öinen ajanjakso jolloin hormonipitoisuus on korkeimmillaan? Mikäli näyte on ollut liian laimea, niin minun tulisi käydä yöllä vessassa enkä tiedä missä vaiheessa se olisi järkevää tehdä. Miten voi yksi testaaminen olla näin vaikeaa!? :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:
Alkuperäinen kirjoittaja luffe:
Mulle sanottiin toisessa ketjussa lämmöistä näin: aamulämpöjä ja ne kohoavat oviksen tapahduttua ja ovat koholla loppukierron oli raskaana tai ei. Sitten laskevat perustasolle ennen menkkoja tai vuotopäivien alussa.

Mutta en siis oikein vieläkään ymmärrä että miten nuo lämmöt muka merkataan raskausoireiden yhteydessä jos ne nousee jokatapauksessa vaikka olisikin raskaana? Juu ja kyllä.. BLONDI olen! :D
Mä olen käsittänyt niin, että lämmöt pysyy koholla mikäli raskaus on alkanut. Toisin sanoen menkkojen ollessa myöhässä ja lämpöjen ollessa koholla voi epäillä raskautta ja vastaavasti lämpöjen laskusta tietää tätin olevan kulmilla.

Itse pohdin sitä onko päivä- ja iltalämmöillä mitään merkitystä. Voivatko ne olla normaalit tai jopa alle?

Aa.. nyt tajusin siis tuon. Mutta itse olen kanssa pohtinut tuota että voiko päivällä lämmöt olla silti normaalit.. itsellä kun ne on toisinaan päivälläkin koholla ja taas välillä normaalit. Ehkä pitäisi sitten kuitenkin niitä aamulämpöjä mittailla eikä välittää päivä/iltalämmöistä? :)
 



macy gray~ kp39/32-34 ~~~ yk2~~~ 29v.~~~ pikkukakkonen

Äiskä80~~ kp34/35-40~~~ yk10~~~ 30v.~~~ pikkukakkonen

aaliyah~~~ kp30/28-30~~~ yk12?~~~ 22v.~~~ esikoinen

Barbie~~~ kp28/30~~~ yk2~~~ 28v.~~~ esikoinen

luffe~~~~ kp22/26?~~~ yk2~~~ esikoinen

Emmabella~ kp15/27~~~ 27v.~~~ pikkukakkonen

KS09~~~~ kp14/?~~~ yk5~~~ 21v.~~~ pikkukakkonen

NoBlood~~ kp14/24-28~~~ esikoinen?

miimii10~~~ kp 3/36~~~ yk2~~~ 22v.~~~ esikoinen

Teffe~~~ kp2/26-33~~~ yk9?~~~ 27v.~~~ esikoinen

Missah~~~ 25v.~~~ pikkukakkonen

pokermama~~~ yk8~~~ 21v.~~~ esikoinen


PLUSSANNEET:


Lara-~~9.1.~~ kp40/? ~~~ yk1~~~ 21v.~~~ esikoinen
 
"Olipas kurja juttu tuo työhomma. :( Onko sulla nyt sitten millainen tilanne, jotain muuta tiedossa? Toivottavasti tuosta seuraa jotain hyvääkin. Tsemppiä! " ---> macy gray oli oikein ennustaja Lara-:n kohdalla :) näin kävi :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Luffe: Hei ihan totta!!! Mitäs macy gray seuraavaksi ennustaa?? :LOL:
:LOL: Nähtäväks jää. :D Onnittelut Lara-! Tarrasukkia!

En testannut vielä tänään eli huomenna sitten aikaisempi herätys luvassa. Koitan olla illalla niukemmalla veden juonnilla, että näyte ei olisi liian laimea.

Luffe > Otetaanpas sitten mittari ja muistiinpanovälineet yöpöydälle. :D Muistan lukeneeni tai kuulleeni, että joillakin lämmöt ei raskauden aikana poikkea normaalista. Senkin perusteella luulisi, että päivän myöhemmillä lämmöillä ei ole niinkään merkitystä.
 
macy gray > näin täytyy siis tehdä :D Jos ei tästä kierrosta tärppää niin ensi kierrossa voisi aloittaa mittailun jo heti alkuun ja tosiaan kirjata koko kierron lämmöt. Jospa sitten ovulaation ajankohdankin voisi ehkäpä lämpöjen perusteella sanoa (tosin vasta jälkikäteen). Nyt kun en viitsisi rahoja ovistesteihin tuhlailla kun menoja on muutenkin =)
 
aaliyah > nyt on kp22/26? ja kysymysmerkki sen takia, että on ollut vasta tyhjennysvuoto ja yhdet luomumenkat pillereiden poisjätön jälkeen :) Aloitan testailun varmaan alkuviikosta kun joko maanantaina tai tiistaina luultavasti tulee kotitestiltä tilaamani testit. :)

Selkeitä oireita siis ei ole havaittavissa ja siksi on nyt vähän epätoivoinen olo.. Luulen että täti tulee kuitenkin ensi viikolla.. :ashamed:
 
Onnittelut! Uskomatonta, että nuin helposti.
Mullekkin ennustuksia, kiitos.
Taas rupee toivo hiipumaan kun tajusin ettei tolla testin oo mitään merkitystä koska sehän todistaa vaan sen, että aikasemminkin oon osannu ovulaation bongata ilman testejä. Eli tuskinpa tänne ainakaan luomusti mitään tulee.
 
Onnen :hug: Lara! Ollaanpas sitä hedelmällistä sorttia, kun heti tärppää :D Plussatuulia myös muille testaajille!

Nyt kun tässä on ottanut asioista enemmän selvää, on aika epätoivoinen olo. Kyllä tämä raskautuminen tuntuu olevan sen sortin rakettitiedettä, että tässähän täytyy oikeesti kohta ruveta joksku kemistiksi. Pitäis tunnistaa/tikuttaa ovulaatio, tarkkailla oireita, olla oikeaan aikaan liikkeellä, syödä vitamiineja ja ajoittaa asiat oikein. Pitää mitata lämpöjä (jota en tosin itse vielä tee). Sitten pitäis vielä laskee, että elääkö ne siittiöt nyt 24 tuntia, vai kenties 5 vuorokautta (sellaisiakin kuulemma on!!!) ja sitä ja tätä ja tota...huh huh sanon minä. Ja sitten vielä ihmiset kehtaa neuvoo, että lapsi tulee kun lopettaa yrittämisen?!

KAiken tämän jälkeen voi ihmetellä miten ihmeessä jotkut pamahtaa raskaaksi varmoilla päivillä, tai vahingossa???
 
Enpä voi kovin pitkällä olla, kun päiväpissasta sain CB:n Digital:illa negatiivisen.
On siis alkumetreillä kai...
En tajuu miks tein päiväpissasta mut aattelin jos rlaskuri pitäis paikkaansa, oisin jo kuudellen viikol, et näkyis päivälki...

Nyt on rahat tuhlattu testeihin ja jäi vähän hassu olo.
Mulla on kolme positiivista ja mooonia negatiivisia ajalta kp28-40.

Kummastuttaa. :ashamed:
 

Yhteistyössä