Kevään Kuumeilijat 2010

Paljon onnea Lara :flower:

Mulla on nyt ollut jo monta päivää huono-olo, pyttyä on varsinkin aamuisin tullut halailtua. Mä niiin toivon, että raskaana olisin :heart: Ens viikolla testaan, vielä en uskalla.
 
Teffe Piti kommentoida, että me yritettiin esikoista puoli vuotta ja heti kun aloin järkkäilee meidän häitä, tulin raskaaksi. Eli heti kun mun ajatukset oli muualla, ja ei ollut enää hirveetä "yritystä" raskautua, niin tärppäsi. Ja onhan sekin ihan taivaan tosi, että jotkut vaan tulee helmpommin raskaaksi kun toiset.
 
se on sitten peli pelattu mun osalta:( kun kävin vessassa huomasin et pikkuhousuun oli tullu sellasta limasta ruskeeta vuotoa kai se täti sieltä tuleee... masentaaa taas niin paljon :'( plussaonnea teille muille
 
Näinhän se vaan on, se vaan välillä tuntuu niin käsittämättömältä... Ja monilta olen kuullut, että kun jotain muuta tulee lapsenteon tilalle, niin kappas. Jospa meille kävis niin rakennusprojektin aikana...

Tosin meilläkään ei ole todellakaan ollut ihan hirveetä yritystä, oon yrittäny olla ajatuksella tulee, kun on aika, mutta väkisinhän sitä laskee ja miettii, ja miettii ennekaikkea sitä, että onko itessä nyt jotain vikaa :/

Missah toivottavasti saadaan sultakin plussauutisia pian, hyvältä kuulostaa pytyn halailu...tai siis no, ei käy kateeks sun oloa, mutta jos se tuo plussaa tikkuun =)
 
Marabou Daim suklaa on ennen maistunut mielestäni hyvälle ja nyt ostin ja söin pari palaa niin ei ollenkaan niin hyvän makuista ja alkoi etomaan.. jotenkin lannan maku tuli suuhun vaikken lantaa ole ikinä syönytkään?! :eek: Voisiko tästä jotain päätellä? :LOL: Huoh.. ehkä kuvittelen :D Nyt pitäisi keksiä ihan jotain muuta ajateltavaa ja tekemistä jos tuo stressaaminen tosiaan vaikuttaakin raskaaksi tulemiseen.. Mitähän sitä keksisi.. :LOL:
 
Onnea lara- täältäkin :hug: :heart:

Mä epäilen, että mulla oli ovis eilen tai toissapäivänä. Testi oli sillon vahvin, vaikka haalee olikin. Rintoja ei enää kihelmöi, eilen tuli hitusen limaa, tänään ei enää mitään. Mutta kun mä en ole varma, en uskalla alottaa keltarauhashormooneja, jos ei ollutkaan vielä. Mitä mä teen?!?!?
 
Alkuperäinen kirjoittaja aaliyah:
osaako kukaan sanoo mistä johtuu et kun pyyhin paperiin tulee sellasta limaa missä on vähän verta mukana mutta ei oo kunnon vuotoa ollenkaan?
Jos ei menkat siis kunnolla ala ja tulee vähän aikaa vaan tuota niukkaa veristä vuotoa niin tekisin testin kun vuoto loppuu. Ellei siis täti tule kunnolla =)
 
KS09 :heart:
luffe: pitää :)

Mä lakkaan nyt hermoomasta täällä!!!
Nyt rauhotun ja menen nauttimaan mieheni seurasta vikana päivänä...
Huomenna katsotaan ehdinkö labraan tai tiistaina.

Anteeksi kun vouhotan omaa napaa, lupaan tulla takaisin paremmalla mielellä ja vähemmän itsekkäänä.

Kiitos kaikille vastauksista!!!
 
Voi kuule. Eikös tämä palsta ole sitä varten että täällä voi jakaa huolensa ja murheensa ja kysellä jos on kysyttävää :) Ei ole mielestäni itsekästä kirjoittaa jos jokin asia painaa mieltä =) :flower:
 
Lara- laitappa kuvaa tämän aamuisesta testistä =) Muista että hcg tuplaantuu joka toinen päivä,siksi ei kannattaisi testata joka päivä.Voi olla että aamun näyte oli laimea ja monta muuta syytä.Niin selkeä plussa oli sun eilisessä testissäsi :flower: :heart:
Odotuspuolelta taas vakoilemassa kuulumisia :ashamed:
 
Minä kyllä uskon siihen plussaan koska niitä on niin monta tullu. Ja tosiaan kun siihen vaikuttaa niin moni juttu. Kannattaa silti kyllä käyvä verikokeissa jotta voit ite ruveta nauttimaan raskaudestas.

Meillä sitten ootellaan vaan vuotoo. En minä tiijä enkö minä kiinnosta tota vai eikö projekti enää kiinnosta, mutta just ne päivät kun pitäs hommailla niin ei kiinnosta ja sitten muullon kyllä kelpais.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NoBlood:
Kannattaa silti kyllä käyvä verikokeissa jotta voit ite ruveta nauttimaan raskaudestas.
Muuten hyvä mutta verikokeisiin ei päästetä kun noin selvä plussa on kuitenkin tullut.. ;)

Lara Nyt lopetat sen testaamisen ja alat nauttii raskaudesta, yks plussa on plussa, oli se sitte ohut tai paksu viiva...Mitä enemmän ressaat, sitä enemmän teet muikelolle haittaa, sen hyvinvointi kun on sun hyvinvoinnistas kiinni..Soitat maanantaina neuvolaan että olet tehnyt plussatestin ja alat asennoitumaan odotukseen. Toivotaan että kaikki menee hyvin ja kyytiläinen pysyy mukana. :heart:

aaliyah Suosittelen odottamaan pari päivää ja sitten testaamaan, tuo veri liman seassa voi olla kiinnittymisestä tai sitten ihan muuten vaan tipoittelua, joka on yleistä alkuraskaudessa, on saattanu hyvinkin tärpätä jossei tätiä näy.. :) Onnea yritykseen/odotukseen!

Yrittäjät, älkää takertuko liikaa noihin "oireisiin", mielikuvitus tekee äkkiä kepposia kun liikaa toivoo ja kun noi oireet on niin yksilöllisiä että niistä on vaikea sanoa mitään, kuulun itse siihen porukkaan joka ei raskaana tietäisi olevansakkaan ellei täti olis jättänyt tulematta kylään ja maha olis alkanu kasvaa.. :)

Jos mäkin menisin takasin tonne odottaviin, on vaan niin mukava lueskella muitten jännäystä, joten oikein paljon tsemppiä kaikille ja toivottavasti tärppää! :heart: :hug: =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Mun aamunen testi antoi haamun vain... Mä en jaksa.
KS09:n ja luffen kanssa olen samaa mieltä. :) Ymmärrän kyllä tuon hermoilun. :hug:

NoBlood > Ehkä miehellä on suorituspaineita tai muuten tuntuu, että puuhailla pitäisi vain yhdestä syystä. Meillä käytiin myös aiheesta keskustelu ja oonkin sen jälkeen koittanut olla ilmaisematta millon ne parhaat hetket on. Molemmilla on kivempaa, kun jätän oviksesta puhumisen loppukiertoon vaikka molemmat lasta toivotaankin. Toivottavasti ajoitus onnistuu toivotuin tuloksin.

Mä testasin edelleen negan. Mistä nämä oireet voi johtua, jos en kerran raskaana ole? Meinaan ensiviikolla vielä kyllä testailla, mikäli tätiä ei näy. Luulen, että olen ovuloinut hieman oletettua myöhemmin tai sitten nämä oireet kertovat ihan jostain muusta kuin raskaudesta. Voiko muuten pakkanen pilata testit kuljetuksen aikana? Nuo kun saapui juuri paukkupakkasten aikaan. Voihan se tietysti niinkin olla, että ovat pakanneet niitä vähemmän herkkiä vahingossa ja jos hormonipitoisuus nousee hitaasti, ei vielä sen takia näy. Apteekin kautta täytynee käydä, jos ei muuten asia selviä, mikäli en veritestiin ihan pian pääse.

Oireita siis edelleen on. Viime yönä oli vielä sellainenkin juttu, etten millään meinannut löytää hyvää asentoa. Vain mahallaan oli hyvä, vaikka mä en normaalisti ikinä nuku niin. Samoin meni myös esikoista odottaessa ja aika alkuvaiheessa jouduin käyttämään myös tyynyjä apuna. Lisää raskauteen viittaavia asioita siis eli lisää mausteita soppaan. Todella hämmentävää.

Kp40/32-34 siis menossa.
 
''Muuten hyvä mutta verikokeisiin ei päästetä kun noin selvä plussa on kuitenkin tullut..''
Täällä ainakin pääsee. Erilaiset käytännöt sitten. Ja eipähän ne sitä tiedä miten selvä tai epäselvä se on ollu.

''Ehkä miehellä on suorituspaineita tai muuten tuntuu, että puuhailla pitäisi vain yhdestä syystä. Meillä käytiin myös aiheesta keskustelu ja oonkin sen jälkeen koittanut olla ilmaisematta millon ne parhaat hetket on. Molemmilla on kivempaa, kun jätän oviksesta puhumisen loppukiertoon vaikka molemmat lasta toivotaankin. Toivottavasti ajoitus onnistuu toivotuin tuloksin.''
Erittäin todennäköistä, mutta... Niin harvoin kun ne tärppi päivät on niin kyllä sillon vois edes yrittää. Olis edes mitä jännätä, mutta nyt sitten odottamaan taas seuraavaa ovista. Kyllä keljuttaa.
 
Haeppa Lara- apteekin oma testi,se on luotettava ja sulla luulisi noilla kp:llä jo näkyvän sillä vaikka ei niin herkkä ole.
Mutta jännä juttu tämä sun testailu tilanne!
Toivotaan sitä plussaa :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja evi-ta:
Haeppa Lara- apteekin oma testi,se on luotettava ja sulla luulisi noilla kp:llä jo näkyvän sillä vaikka ei niin herkkä ole.
Mutta jännä juttu tämä sun testailu tilanne!
Toivotaan sitä plussaa :hug:
Mä olen testannut herkemmällä 5 negaa, mutta en tiedä halpistestin luotettavuudesta. Kovasti sitä sanotaan maan myydyimmäksi testiksi. (Vai senkö takia se myykin, kun ei näytä raskautta? :LOL: ) Kyllä tämän tuhlaamisen jälkeen taidan ihan mielelläni maksaa apteekin testistä ja ihan sieltä myymälästä itse haettuna. Ei ainakaan pääse pakkanen tai mikään muukaan turmelemaan. Mullahan on kp yhden vähemmän kuin Lara-:lla, joten luulisi mullakin näkyvän. Tai sitten en ole raskaana, vaan oireet johtuu ihan jostain muusta. :/
 
Jäin katselemaan tuolta Kuvia plussatesteistä-ketjusta testien kuvia ja nyt ei meinaisi malttaa millään odottaa että pääsisi testaamaan :ashamed: Ihana katsella niitä, mutta toivoisin kyllä että saisi itsekin kohta sinne jo kuvan laittaa :) ++++ tuulia! :flower:
aaliyah > onko täti tullut vai jatkuuko vuoto vielä niukkana?
 
Täällä olis naimisissa oleva 27 vuotias pikkukakkosesta haaveileva. Iso ykkönen jo 8v. (kesällä 9v.)
Olen juuri saanut mieheni lämpeemään ajatukselle tehdä toinen lapsi.
Yritystä ei vielä aloitettu, ehkäisykapseli poistetaan kädestä 18.1. :)
Ja sitten alkaa yritys :D
 

Yhteistyössä