~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

Alkuperäinen kirjoittaja angel08:
Bubbeli,
Väestöliitto on asiantuntija järjestö joka koostuu yli kolmestakymmenestä jäsenjärjestöstä, jotka sen omistavat! Väestöliitossa on kolme osakeyhtiötä josta yksi hoitaa lapsettomuus hoitoja ja tutkimusta, toinen liittyy heidän markkinointii seksuaalisuus ja kasvatus asioissa ja kolmantena yhtiönä on yritys joka tekee korkealuokkaista lääketiedettä/tutkimusta
Toiminnan rahoituksesta vastaa melkein puolella RAY, kunnat, valtio ja muut toiminnan tuotot.
Väestöliitto on siis periaatteessa "meidän" omistama! Jos se olisi sananvarsinaisessa muodossa "yksityinen lapsettomuusklinikka" niin sen omistaisi yritys, jonka omistavat yksityiset henkilöt.
Tervehdys!

Siltikään toiminta lapsettomuus puolella ei todellakaan ole samaa, mitä kunnallisessa eikä hinnatkaan samaa luokkaa. Onko sinulla itselläsi kokemusta Väestöliitosta? Viestistäsi saa mielestäni negatiivisen kuvan Väestöliiton toiminnasta. Me olemme olleet tyytyväisiä ja tiedän (tosi elämästä ) muitakin tyytyväisiä asiakkaita.

Koen itse Väestöliiton enemmän olevan yksityinen, kuin julkinen.
Vrt. julkiselle puolelle tarvitset lapsettomuushoitoihin lähetteen, yksityiselle puolelle voit "kävellä" ilman lähetteitä. Julkisella puolella lähes koko hoidon "maksamme me", yksityisellä puolella jokainen maksaa (melkein) koko hoidon itse (Kela-korvaukset).

Ihanaa äitienpäivää kaikille!

Bubbeli 16+2


 
Heilo, mullakin oli viikko sitten ihan järkyttävää pistävän vihlovaa kipua häntäluun tietämillä, ehkä enemmän vasemman kankun puolella. Kipu säteili vähän vasempaan jalkaan. En tiedä, millanen noidannuoli tai issias on, kun sellaset ei oo ikinä vaivannu, mut voisin kuvitella niiden tuntuvan joltain tollaselta. Vaiva tuli perjantaina ja se paheni vaan liikkumisesta. Paikallaan ollessa ei sattunut, vaan aina kun yritin liikahtaa. Levon avulla kipu hävisi kokonaan kolmessa päivässä. Nyt ei oo vaivoja näkyny. Toivottavasti ne ei palaakaan. :)

Takamuksen vihlonnan lisäksi mullakin on ollu pari kertaa toisen kolmanneksen aikana tosi heikotusolo. Kerran ihan pyörryttikin. Mä luulen, et mulla ne on johtunu liian alhasesta verensokerista, koska olo on parantunut kun oon sanu jotain syötävää ja lepoa.

En oo ollu noista vaivoista kovin huolissani, koska luulen, et tollasia oireita on varmaan useilla raskaana olevilla. Ne ei myöskään suoranaisesti vaikuta masuasukin hyvinvointiin (paitsi tuo verensokeri olis vasmaan hyvä olla tasanen vauvankin puolesta). Esim. ne supistukset huolestutti mua paljon enemmän.

Tänään (tai siis eilen lauantaina) juhlittiin minun äiskän äitienpäivää. Sunnuntaina on vuorossa miehen mummot ja äiti. Itse taidan jättää äitienpäivän omalta kohdalta vielä juhlimatta. Toivottavasti ensi vuonna pääsen juhlimaan oman pikkuisen kanssa! :heart:


IHANAA ÄITIEN JUHLAPÄIVÄÄ!

Tatara ja tirriäinen 19+1 .....Nyt untenmaille..... :)
 
Sutinaa: Näin jo unta Pill&Tedseistä, joten kuume taitaa olla kova :D Eilen ja tutkin netistä tuota firmaa käyttäneitä että olis ok. No ehkä menen ja tilaan myös jo nyt, ja myyn nuo matkarattaat pois. Kun mietin että ollaan sitten ihan neljän seinän sisässä jos ei jotain tuollasta vaihtoehtoa ole.

Mama-l Täytyy sitten alkaa lenkkeilemään uudestaan tässä tai jotain muuta kun ei houkuta justiin jäädä ns. jumiin sitten loppuvaiheessa tuon selkäpersauksen kanssa.

Äitienpäivää kaikille!

Taikamyrsky 18+
 
Sainpas vihdoin kahlattua pinon läpi, kun pitkästä aikaa piipahdin lukemaan. Paljon oli ollut mielenkiintoisia keskusteluja.

Zeenalle ja bubbelille paljon voimia työpaikkakriiseihin. Tähän haluaisin vielä sanoa, että kellään ei ole oikeutta arvostella toisen tarvetta sairaslomaan. Kukaan ei hae pirruuttaan saikkua, vaan aina siihen joku syy löytyy. Voimia matkaan!

Väestöliitolla ollaan mekin käyty kaikki lapsettomuushoidot, yksityisellä. Meilläkin todella hyvät kokemukset. Väestöliiton lapsettomuusklinikat ovat siis yksityisiä. Tampereelta klinikka lopetti valitettavasti viime syksynä, mutta Oulussa, Helsingissä ja Turussa klinikat toimivat. Monet sekoittavat Väestöliiton julkiseksi, mikä ei pidäpaikkaansa. Aivan itse olemme mekin hoitomme maksaneet.

Onpas ollut ihana Äitienpäivä. Aamulla sain lahjuksia hurjat määrät. Saappaat ja kärhöt saavat valitettavsti odottaa lämpimämpiä ilmoja. Ei tuonna kylmään sateeseen viitsisi lähteä istutus puuhiin. Onni oli ostanut liljan omilla rahoillaan. Helmi oli tehnyt pannunalusen ja Hertta oli kädentaitokerhossa silpunnut softista pussiin :) Isäntä yllätti ja perinteisen valmiin kakkupohjan sijasta tekaisi helpon marjapiirakan :) Kuuntelin aamulla sängyssä, että tekeekö se taikinaa !?! Hyvänmakuinen piirakka oli :)

Huolettaa vähän kun en vieläkään tunne liikkeitä kun aivan satunnaisesti. Yleensä näillä viikoilla mulla on tuntunut jo masun ulkopuolellekin. En muistanut kysyä np ultrassa, että onko istukka edessä. Se selittäisi paljon. Toivottavasti kaveri alkaa rymyämään pian, mulla kun ei sitä dopleriakaan ole mieltä rauhoittamassa.

Kaikkea Hyvää,

Noora ja Sulo 15+5
 
Tatara mulla kipu ei oikeastaan säteile mihinkään, ja liikunta tuntuu helpottavan sitä. Olen havainnut, että kun istun pidempään, niin liikkeellelähtö tuottaa vaikeuksia. Tämä saattaapi johtua mun rapakunnosta, pitäis yrittää jumppailla, josko kivut sillä helpottais...
Nyt vasta tätä kirjoittaessa huomasin Sutinaan kommentin, mun kipu todella tuntuu siltä, kuin joku painaisi hermoa! Mun työssä tulee aika paljon istuttua, mutta itse voin kuitenkin vaikuttaa myös liikunnan määrään. Perjantaina, kun pyörrytti, mietin että voikohan joku painaa hermoa niin, että aiheutti sen pyörryttävän olon. Ehkäpä sekin johtui siis samasta. Tiistaina mulla on neuvola, pitää siellä jutella asiasta.

Oikein rauhallista äitienpäivän iltaa kaikille!

Heilo 19+0 POKS! :heart:
 
Mulla on huomenna rakenneultra ja oon aika innoissani... :)
Appiukko lupas jopa kyyditä sinne!
Huomenna menen myös kaverille syömään ristiäisten "rääppiäisiin", hällä on kuukauden ikänen ihan poika! Tulee niin kauhee hinku saada jo oma syliin, kun saa semmosta ihanaa pidellä ;)

Lara- ja Nuna rv20+3
 
Tulin nostelemaan pinoa kun on niin hiljaista! :wave:

Lara- tsempit rakenteeseen!! Tulehan sit kertoo kuulumiset! Mun täytyis vielä tasan viikko odottaa omaani... malttiamalttia...

Iskiaskipu vaihtelee tosi paljon ja kaikilla ei säteile, mulla ei ainakaan. Se on enemmän just sellanen piikki lihassa se kipu kun vaikka nousee istumasta tai joskus ihan vaan kävellessä ja tuntuu mulla yleensä oikean kankun yläpuolella. Sormet ristissä odottelen millon saan tämän ihanuusvaivan seurakseni taas... yllättävän kauan onkin menty ilman.

angel08 miten musta nyt tuntuu et noi sun juttus ei mee oikein yksiin... ? hmmmm.

Ulkona on taas NIIN harmaata... Täytyis kai tota neitiä silti lähtee käyttämään vähän happihyppelyllä, virtaa taas riittää. Äsken teki oikein megaisot pissat pottaan ja äidillä hyvä mieli. :) Meillä on nyt kova pottakoulutus menossa, päiväkuiva olis tavoite sit siihen mennessä kun vauva tulee... Onneks tulee kesä niin voi kevyillä kamppeilla harjotella.

Kahvia koneeseen ja miestä herättelemään lähtee

mama-L ja Beibi 19+0!! poks :heart:
 
Täällä on vihdoin ja viimein hieman parannuttu.. Esikoisella epäillään allergiaa ja nyt onkin allergia lääkkeet käytössä.. Itsellä ollut koko aamun sellainen olo että flunssa tulee ja kuume nousee.. :( EI TAHDO!!! Meillä oli esikoisen 1.v neuvola ja rakas ei ollut edes 9 kg vielä :) Hän on niin pieni ja pippurinen :)

Mä sain eilen aamupalan sänkyyn ja jälkiruuaksi oli jätskiä.. Esikoinen istui mun vieressä suu auki koko ajan. Sanoinkin miehelle että ennen on pitänyt ottaa ruokaa kahden edestä nyt kolmen koska eskoinen on niin kova kerjää :LOL: :heart:

Ulkonakin on niin huono ilma ettei sinne oikein innosta mennä :ashamed:

Viikonloppuna tuntui niin kova potku että ulkopuolella ihan näkyi :heart:

Meil on niin kova rahapula tällä hetkellä että tekis mieli itkeä..
:ashamed: Ollaan vaihtamassa autoa mutta ennen sitä pitää korjata meidän autosta vaihteet jostka meni talvella pakkasessa rikki ja auto olikin huollossa sen takia mutta niitä ei korjattu kunnolla. Käytiin valittaakkin mutta niiden mielestä niissä ei ollut mikään vika.. Nyt 1 ja 2 vaihe ei taho toimia. Kysyin automaasta hintaarviota että paljon maksaa että ne kattoo mikä niissä vaihteissa on 465 euroa! Siis katsoo! Meinas tippa tulla linssii siinä vaiheessa.. Jos koko vaihdelaatikko joudutaan vaihtaa niin se voi maksaa 2000 euroa :'(

Lara- Tuu heti kertoo sitten kumpaa siellä rakenneultrassa veikattiin :) :heart: Mullakin on se 31.5 ja odotan jo niin kovin :heart:

Pikku prinssi ja vaavi 16+3
 
Pikana siivouksen lomassa, muo kun nyt polttelee ne Phil&Tedsit..

Tietääkö kukaan liikettä joka myisi niitä sektorilla Lahti-Lappeenranta-Kotka-Mikkeli-Hyvinkää? Eilen netistä etsin mutta ei ollut kun pk-seudun liikkeitä. Ja nyt jos kävis vaan vakoilemassa niin kohta sais jo tilaukseen. ;) Tai sitten se on retkeiltävä hesaan päin...

Taikamyrsky
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku prinssi:
Alkuperäinen kirjoittaja mama-L:
angel08 miten musta nyt tuntuu et noi sun juttus ei mee oikein yksiin... ? hmmmm.
NIINPÄ!
Pakko kommentoida tähän, että minä olen odotellut Angel08 vastausta, että miksi kirjoittaa yhdessä paikassa toista ja toisessa toista... Vai onko multa mennyt vastaus ohi?

Mukavaa maanantaita!
 
Huomenia. Täällä jännitetään tota keskiviikkosta hammaslääkäriä ja kahta kauheemmin perjantaista rakenneultraa..mitä kidutusta nää vikat päivät :D

Tänne ei muuta kummempaa. Olen nyt odotellut että se kuuluisa lämpöaalto rantautuis tänne meille, mut ei mitään.. Eiks ne jotain 17-20 astetta luvannu..? Ööö..milloin..?? :LOL:

Terkuin: Heidi ja Mörkky 19+5.
 
Hei vaan kaikkile ja hyvää äitienpäivää äideille ja tuleville äideille :heart:

En oo pitkään aikaa kirjotelllu oikeen kirjotellu tänne mitään ku tuntuu ihan ku mitään ei tapahdu.
Harmittaa vähän ku en tunne sikiön liikkeitä ku eks ne pitäis jo täs vaihees vähä tuntee jotain?
Masu oli yhes vaihees iso mut nyt tuntuu ihan ku se olis jotenki pienempi vai kuvittelenko. joka päivä tunnen kovia kasvukipuja onkohan se normaalii. Mites teil muilla noilla viikoilla ku mä mitä ootte tuntenu?

Aaliyah&pikkuinen 17+3
 
Mulla kohta neuvola ja jännittää kans että onhan kaikki ookoo, ku maha on edelleen pieni enkä mitään liikkeitäkään oo tuntenu vielä :kieh: käsken kyllä tätin heti ensi kättelyltä kuunnella sydänäänet ;) sitä ennen kaverin kanssa buffaan mättäämään, jotta on varmasti sokerit ja painot koholla :D

Tare 16+3
 
Hei!!

Mahtuisko mukaan tälläinen varttuneempi odottaja, ikää 41 v. ja la vaihdellut matkan varreilla mutta näillä näkymin 22.10. Kolmatta odotan, tyttäret syntyneet -96 ja -97, eli kovasti on aikaa edellisestä kerrasta. Tosin ollut runsaasti keskenmenoja viime vuosina...viitisen vuotta tulee vauvatoivetta kohta täyteen, tyttäreni ovat edellisestä liitosta ja nykyisellä miehelläni ei lapsia ennestään ole.
Nyt kuljetaan koko perhe jalat irti maasta, murkkuikäisetkin ovat innoissaan ja odottavat syksyä kovasti :heart:
Kaikki on mennyt ihmeen hyvin, muutama säikähdys on ollut matkan varrella mutta onneksi ollaan jo näin pitkällä niin uskaltaa vähän huokaista. Raskausdiabetes todettiin jokunen viikko sitten, ja piikittelen nyt insuliinia iltaisin ja niiden kanssa ei oikein tahdo löytyä tasapainoa..

Olen käynyt joskus teidän ketjua lueskelemassa, lähinnä olen kirjoitellut tuolla +40 odottajissa.
Anteeksi kun puutun, mutta minunkin on pakko kommentoida tuohon angel08-aiheeseen; hänellä on tosiaan erittäin ristiriitaisia viestejä tällä foorumilla...esikoinen syntynyt toisaalla pari viikkoa yliaikaisena, mutta toisessa ketjussa 7 viikkoa etuajassa..
Ilkeäähän tuo voi olla huomauttaa näistä, mutta eipä näitä viestejä ole vaikea tuolla hakupalvelulla hakea..en ymmärrä miksi valehdella?

T. Unna ja Toivo 16+3
 
:wave:

Unna68 Tervetuloa joukkoon! Saako udella, missä päin olet synnyttämässä?
Minullakin on tuo RD, todettiin vkolla 6 (jos oikein muistan), mutta ihan alussa silti silloin mentiin. Lähettivät minut ylipainon ja edellisessä raskaudessa olleen RD:n vuoksi noin aikaisin testiin.
Nyt piikittelen Protaphanea ja Novorapidia (eli pitkä ja lyhytvaikutteista). Tänään TAAS soitto lääkärille arvoista. Soitellaan viikon välein. Meistähän tulee kohta ihan ystäviä :D
Millaisia arvoja olet saanut ja onko säännöllisesti esim. aamupalan jälkeinen arvo koholla?
Minulla oli tuo paasto yli rajojen säännöllisesti ja sitten aamupalan jälkeinen arvo.

Sutinaa Onneksi tunsit liikkeet lopulta! Kyllä se aina säikäyttää tyynemmänkin henkilön!
Itsellänikin välillä katoaa liikkeet muutamaksi päiväksi ja sitten taas tuntuu pieniä hipaisuja :)

Aaliyah Onko sinulla esikoinen? Maha ei välttämättä pullahda eikä liikkeitä tunnu vielä noilla sinun viikoillasi. Ei mielestäni syytä huoleen!
Ei välttämättä toista tai useampaakaan odottava välttämättä vielä nuilla viikoilla tunne liikkeitä.
Dont worry!

heikku Mun mielestä ne lupasi tänne lämpimää keskiviikosta alkaen! Olisipa ihanaa, kun helatorstai olisi lämmin ja ensi viikonloppu :)
Miten teijän rakennusprojekti etenee?
Meille tuli "ikävä" ylläri. Joudutaan teettämään maaperätutkimukset, kun rakennusvalvonta epäilee, että pitäisikö paaluttaa..

Tare Tsemppiä neuvolaan! Kyllä raskaudessa saa nauttia, minäkin käyn rd:stä huolimatta herkuttelemassa silloin tällöin.

pikku prinssi Hitsi miten teitä koetellaan! Oletko kysynyt pienemmiltä autokorjaamoilta paljonko he veloittavat? Pienemmillä yrityksillä saattaa olla pienemmät hinnat.

Lara- Jokos olet käynyt rakenneultrassa?

nordensjkold (meniköhän tuo nyt oikein..?)
Olen kanssasi samaa mieltä tuosta Väestöliiton lapsettomuusklinikasta. Olisikohan siellä laskuissakin oy perässä..?

Taikamyrsky Minäkin näen unia vaunuista aina välillä. Joten et ainakaan ole vielä sekoamispisteessä :D
Itselläni tosin on kiikarissa Emmaljungan Duo Edget.

Angel08-pohdintaa Olen itse miettinyt voisiko tässä olla joku "muu juttu" taustalla vai onko hän vain provo vai keksiikö juttuja oikeasti päästään. Heilo Hän ei ole ikinä tainnut vastata Heikun esittämään kysymykseen tuosta lapsiluvusta. Tai jos on, niin minä olen pahasti missannut sen, koska olen oikein odottanut vastausta.

Bubbeli 16+4
 
Niinpä ja kun kuitenkin julkiseksi ne viestit on tarkoittanut niin miksi pitäisi edes loukkaantua kun kysytään? Mun mielestä linkittämisessä tai omassa tekstissä mainitseminen noista epäilyistä ei oo mun mielestä mitenkään väärin, tai mistä pitäisikään loukkaantua,varsinkin kun uusia epäselvyyksiä näyttää tulevan kun sienii sateella.. Nehän on julkisia,ei privaatteja kerta ne on tänne kirjottanut!!
 
Bubbelimulla Protaphane iltaisin. Olen aloittanut piikityksen 20.4., eli tuleekohan siitä nyt sitten huomenna 3 viikkoa...tällä hetkellä pistän 18 ky, olen nostanut annosta 3 päivän välein sen 2 ky, sain sellaisen ohjeen että niin kauan nostettava kunnes aamuarvot alle 5.3. Tänään oli edelleen 6.2, eli ei laske millään!! Sanoivat kyllä, että kun 20.5. menen äitipolille diabetespäivälle, niin luultavasti saan myös lyhytvaikutteisen. En ymmärrä, että miksi arvot eivät vaan laske, vaikka ruokavaliokin on muuttunut täysin! Esim. eilen illalla söin vain hedelmiä iltapalaksi, silti aamuarvot ovat tuota luokkaa. Olen hoitoalalla ja sinä yönä kun tein yövuoron oli aamuarvokin alle 5, vaikka söinkin yöllä. Eli ilmeisesti mun pitäisi heilua koko yö, että saisin arvot kuntoon :LOL: Mulle sanottiin, että ilmeisesti diabetes on ollut jo ennen raskautta, sillä mulla on kaikki arvot päin honkia! Rasituksessa rv 10+4 oli arvot 6.7, 12.2, 12.2, eli ei laskenut tuo 2 tunnin arvo yhtään, mikä ihmejuttu..Nyt olen saanut aterian jälkeisiä arvoja hivenen paremmiksi, varsinkin työpäivinä kun oikeesti tulee liikuttua koko ajan.
Kun saisi nuo arvot kohdilleen, ettei vauvalle tulisi mitään...se tässä eniten pelottaa!
Sitä ylipainoa on minullakin, onneksi paino ei ole noussut yhtään vaan laskenut kilon verran raskausaikana...vaikka tuo maha jo niin iso onkin, että heikompi näkönenkin jo huomaa =)

Angel08 on kirjoitellut vähän joka puolella foorumia ja aina eri tavalla, välillä on mies saanut siitettyä 2 lasta ja kolmas on tullut hoidoilla ja välillä on vain 1 lapsi ennestään...lisäksi tosiaan tämä esikoinen on syntynyt yliaikaisena ja 7 viikkoa etuajassa. Taidan vain olla liian vanha ymmärtämään näitä juttuja :eek:
 
Ultraaja näki selvästi kumpi siellä on, mutta ei viitsinyt kertoa meille!!
Vanhankansan ylilääkäri niin ei kuulemma halua paljastaa.
Muutenki ihan pettymys koko ultra...
En saanu edes painoarviota!!
Vastas viikkoja ja oli kaikki elimet, se oli se tärkein tieto kyllä! :)
Mutta itte olisin halunnu vähän toisenlaisen ultraajan, en saanu edes ihailla pientä ja kuvat oli jostain reisiluusta kaikki...

Mutta niin tervettä vauvaa mä toivoinki :LOL:
Istukka oli takana ja kovasti siellä liikuskeli hän..:)

Lara- ja Nuna rv20+4
 
Unna68
Tuskin olet liian vanha ymmärtämään näitä asioita..

Minä pistän illalla Protaphanea 8yks ja paastoraja on laitettu minulle 5.0. Saan myös nostaa noita kolmen päivän välein, jos tarve.
Sinulla on varmaan aika hyvä insuliiniresistenssi, kun menee noin paljon ja arvotkin ihan häränpyllyä!
Minulla on tehty raskauksien välillä kerran tai kaksi sokerirasitus ja kaikki ollut ok. Nyt oli arvot 5.8, 10.4 ja 4.4. Outoa, ettei kahden tunnin arvo ollut muuttunut miksikään!
Minulla pysyy ateria-arvot hyvinä, joskus tunti aterian jälkeen 5.2 jopa.
Hedelmät nostaa muuten aika hyvin arvoja, ainakin minulla. Hedelmät ovat terveellisiä mutta hedelmästä riippuen sokerisia.
Minä olen pitänyt tiukan linjan noissa viljoissa, en käytä muuta kuin täysjyvää enää. Söin ennen aika paljon mm. paahtoleipää ja ricecrispies-muroja. Nyt tummaleipä (esim real tai reissari) ja All branin muroja. Pitää muuten todella hyvin nälänkin :)

bubbeli 16+4
 
Lara No voihan kökkö! No mutta tärkeintä on, niin kun mainitsitkin et lapsi on terve :heart:
Mä oon jostain Hesarista vai mistä lukenu joskus et ultraajat (siis jotkut) ovat varovaisia ton sukupuolen kertomisen suhteen sen takia,että jos sieltä ei tulekaan se mitä ultraaja nähnyt niin ovat saaneet kiukkuisilta vanhemmilta "palautetta" :LOL: Mieti ny kun joku ottaa asiakseen mennä huutaa ultraajalle,et "hitto sun kanssas,nyt mä maalasin lastenhuoneen seinät vaaleenpunasiks ja vaatteetkin on täynnä barbia ja vaaleenpunasta röyhelöä,piru sinut periköön.. ":LOL: Eli tärkeintähän on se terveys isolla T:llä!
 
Unna68: Tervetuloa joukkoon!! :flower:

Lara: Tosi kurjaa kun jouduit pettymään rakenneultraan :( Miks ihmeessä sukupuolta ei voinut kertoa :( Täällä yksi, jolla esikoisen sukupuoli vaihtui tytöstä pojaksi rv 36 kokoarvio-ultrassa, eikä olis tullut mieleenkään mennä rakenneultran tekijälle asiasta riehumaan :LOL: Mutta tottahan se on että jotkut ovat varovaisia kertomaan, koska meitä on moneen junaan :whistle:

Pikku prinssi:
Nää auto-jutut on niiiiiin :kieh:
Meillä tällä hetkellä molemmat autot toimintakunnottomia! :kieh: Toisessa reistaa kytkin, toisessa startti :kieh: Mies laittelee nyt mun auton kytkintä kuntoon ja keskittyy sitten tohon toisen auton starttiin... Vessaremontti seisoo näiden vuoksi, sekin kun pitäis saada kuntoon että ehdittäs vielä tapetoida esikoisen tuleva makuuhuone ennen vauvan syntymää.. että ottaa aivoon!! Sulle ihan täydet sympatia :hug:

Minäkin olen odottanut että angel08 vastaisi heikun tekemään kysymykseen lapsiluvusta?! Minuakin kiinnostaa miksi niin ristiriitaisia kommentteja on kirjoitellut? Ehkäpä tähän löytyy jokin syy..

Nyt valmistautumaan työvuoroon!

Hoikkalori ja rusina 19+2
 

Yhteistyössä