No heissan vaan. Ihana kun toi aurinko on näyttäytyny taas..yleisella puolella joku sano että huomiseksi luvattu 26 astetta, häh? Minnepäin siis? Vitsit kun olis joku ranta täällä lähistöllä niin kökötettäis siellä tytön kans eikä tossa kissanpissa-hiekkalaatikolla juoruakkojen varjossa, yök!
Huomenna olis neuvola, saan ekan kerran tässä raskaudessa tietää sitten sen kohdunpohjan korkeuden. Toivottavasti ottaisi ton hempan kanssa kun välillä tuntuu että voisin nukkuu kellon ympäri.No okei, mä olen ottanut rautaa tossa yhen kuurin, vaikkei sitä kai saisi alottaa ilman neuvolan suostumusta(tai no..kai tuo on vaan SUOSITUS), mutta kyllä se on toiminut siihen pahimpaan ärtysyyteen ja väsyyn. Nyt en taas ole ottanut niin johan huomaa,tai siis ei se voi oikeen muustakaan varmaan johtua..
Eilen sain oikeen kunnon itkukohtauksen! Rysähdin sängylle naama vasten tyynyä ja rupesin pillittää niinkuin pikkutytöt, ainoo mikä ois puuttunu niin jaloilla olis pitäny potkia vielä vasten patjaa-mutta siis se tuli kun salama kirkkaalta taivaalta. Mies toi vesilasin mulle ja silitti ja Vieno katto vieressä hiukan hämmentyneenä
Kai tuo saatto johtua että mies oli just päässy töistä kotiin ja mä vaan pillitin helpotuksesta,kun näin sen pitkän päivän jälkeen ja varsinkin kun ei olla nyt tässä nähty ja kaikki kotihommista,vaipanvaihdoista,ruoanlaittoihin sun muihin hösäämisiin on kaikki päivät nyt mun hoidettavissa. Niin ja kyllähän mä nyt niistä selviän, mutta kun tää raskaus vaatii ne omat veronsa, niin ei sillälailla taas jaksaisi.. Ääh,nyt mä lopetan tän märinän kyllä..
Ainiin sen verran tosta rakennusprojektista että jos vaan rakennustarkastaja pystyy tuleen perjantaina hyväksymään sen kaivetun talonpaikan nyt niin lauantaina voisi hakea sen hirsikehikon jo sinne työmaalle. Sitte se alkaakin jo vaikuttaa aika konkreettiselta kun sitä rupee pystyttään. Tokihan eka pitää tehä valut ym, mutta saan kai mä jo tuulettaa silti
Heidi ja Mörkky 22+6.