Kevään Kuumeilijat 2010

Hellou arvon leidit!
Ajattelin pikaisesti lukaista ennen treenejä täältä teidän kuulumiset, mutta täällähän on tapahtunut niin paljon, että myöhästyin treeneistä, kun jäin kaikkea lukemaan :LOL:

Onnea Heikku! :flower:

Ja Lara, kivaa että siellä nyt todistetusti jotain on!

Mulla on nyt menossa taas "mikään ei onnistu-kuukausi". Tuntuu taas ettei mikään mitä toivois ja haluis edisty...(enkä siis puhu pelkästään raskautumisesta).

Sen lisäks mä alan entistä enemmän epäilleen et mä en tosiaan ovuloi... Aloitin tikutuksen tiistaina eli kp12 (ajoissa juu, mut aattelin et haluun sen negan ekaks), täällä mehutinkin, et sain jonkin haamuviivan, mutta sitten eilen oli vielä himmeämpi viiva ja tänään ei mitään? Mä en tajuu, enhän mä nyt vielä oo voinu ovuloida? Tosin valkkari alko tollon tiistaina ja tänään ollu runsasta? Mä en tajuu mitään, mut on se kai peittoo heiluteltava ihan varmuuden vuoks tällä viikolla ahkerasti...

Mitenköhän noi testit muuten reagoi kosteuteen? Mä nimittäin säilytän niitä kylppärin kaapissa ja se ei ehkä ole ilmankosteudeltaan kauhean kuiva paikka?

Päätin myöskin, että jos ei tästä kierrosta tärppää (niinkun tod. näk ei) niin ens kuussa mä painun lääkäriin selvittämään että voiko tää mun keho edes raskautua... mulla on koko ajan vähän sellainen pelko persuksissa ku tiedän että mua on tehty 8 vuotta ja tuo on kuulemma aika periytyvää sorttia tuo ei niin helposti raskautuminen! :'(

anteeksi taas tämä oma napa! :ashamed:
 
Moikka Teffe!!

Eihän se ole ennekuulumatonta, että ovulois jo ennen kp12?
Ja mun käsittääkseni (tää on siis vaan luulo?) niin ovulaatio tikkuun saa tumman, kun ovulointi alkaa ja siitä se haalenee. Eli tumma viiva kertoo, että se alkaa ja haaleneva, että se tapahtuu juuri? Korjatkaa jos oon väärässä :)

Eipä se peittojen heiluttelu koskaan turhaa ole :whistle:

Tsemppiä! :hug:
 
Nyt se elohiiri siirtyi isoista lihaksista tuohon kohdun seudulle ja alavatsan alueelle. Tuntuu kummalliselta. Nippailut rauhottuivat, mutta aavistelen sen tätin silti lähestyvän.

Mulla on selkä kipeä. Sattuu tuohon notkon kohdalle, jos joudun seisomaan kauan tai istumaan ilman nojaa. Jotenkin lihakset väsyneet, vaikka olen yrittänyt niistä huolehtia. Ihan tavallista tällainen on mulle, mutta aina se silti yllättää ja ärsyttää. Yliliikkuvuus aiheuttaa oireiluja vaikka aktiivisesti treenaisikin.

heikku > Onnea paljon! En muista onnittelinko jo aikaisemmin, mutta ei kai se toisto haitaksi ole.

Ella-83 > En ole tuollaista ohjetta koskaan huomannut. Olen käyttänyt vain sellaisia jonka voi tehdä suoraan pissasuihkusta, vaikka mieluummin otankin näytteen purkkiin. Olen testannut muutaman minuutin sisällä näytteen ottamisesta lukuun ottamatta sitä kertaa, kun tein varmistustestin toisella merkillä. Testiliuska on kyllä aina muuttunut takaisin valkoiseksi eikä ole kellertynyt myöhemmin. (Alkuunhan se värjäytyy punaiseksi, kun testiliuska kastuu)

Teffe > Kyllä sä olet voinut jo ovuloida. Sulla on sen verran noita yrityskiertoja jo takana, että hakeudu ihmeessä lääkärille. Varmasti turhauttaa, varsinkin kun tausta on tiedossa. Toivottavasti asiat selviää ja toivottu plussa ilmestyy testiin pian. :hug:

Mä siirryn kohta sohvalle nessun kanssa katsomaan Vauvakuumetta. Yleensä tuollaiset ohjelmat ei mua kiinnosta, mutta tokihan tällainen vauvakuumehöperö haluaa vauvautumisen fiiliksiin mukaan. Toivottavasti mies menee nukkumaan ohjelman alkaessa, koska muuten mua hävettää herkistellä tuntemattomien perheytymistä.
 
Juu, vois kai mut tännekin listalle lisätä :) Kiva kirjoitella täälläki.

Minen kanskaa jäähyttele pissaa ennen testin tekoa ja koskaa ei oo tullu minkäälaista haamua taikka viivanpaikkaa, joten tiä sitten mistä moiset johtunee.

Nyt ei mitää tuhrua oo tullutkaa, se yhen kerran ku kn kokeilin niin tuli mukana ihan ministi mut siihen se sitten jäikin...mutta uskon et ne pölähtää kuitenni tässä viikonlopun aikana kuitenkin. Luotan niin omaan tunteesee, aikasemmin kuiten aina tullut niin vahva tunne raskaudesta.

Onnea heikku!
 
Jaaha, se siitä sitten. kp 1 / 26 ja yk6 alkakoot.

Yhtäkkiä vaan hulahti housuun, ilman ennakkovarotusta, ilman kipuja, tai "alkuvuotoa". Ikänä ei ole näin alkanut, mutta kerta se on ensimmäinen... Onneks olin sentään kotona!
 
Palaan vielä ovikseeni...joku joskus aiemmin sano et ovis on 14 päivää ennen kuukautisten alkua? Jos oon siis jo ovuloinut, mulla on ihan superlyhyt kierto. Laskin, et olen täten ovuloinu kp 17 aiemmin, jos siis nyt jo kp 12 niin...jaa niin joo, sillonhan tulis toi 26 päivää, joka oli joulukuussakin hmmm...onneks sillon heilu peitto :LOL: tai sit tää mun keho vaan toimii kaiken taiteen sääntöjen vastaisesti!

Niin ja LARA älä hetken mielijohteesta luovu kissoista! Meilläkin samankokoinen kaksio kuin teillä ja mä oon puuhaamassa meille vauvaa ja kolmatta koiraa! :LOL:
 
KS ja Ella :hug:
KS, haaveet, toiveet ja odotukset kohti uutta kiertoa :heart:
Ella, eihän se ens kiertokaan mikään sula mahdottomuus ole, ja ei sitä tiä vaikka onnistaiskin kun se ei ole päällimmäisenä asia ;) Tsemppiä!
 
Jehee, mun tietokoneen kovalevy on kosahtanu yön aikan :kieh: :kieh: :kieh:
Mies tulee tänään, että olen sitten kone pimennossa maanantaihin asti, kunnes voin hänen läppäriä lainata.. Jollei ota mukaan sinne :( :'(

Plussatuulia ja semmosta...
 
Tää on ihan outoa. Vuotaa kyllä, mutta ei mulla ole yhtään menkkamainen olo. eI jomota, ei säre, ei mitään, ei tee mieli ruokaa, jota yleensä menkkojen aikaa ahmin niin paljon kun vaan kaapista löytyy ( :D :ashamed: ) Siis ei yhtikäs mitään menkkoihin viittaavaa, jota mulla yleensä on :eek:

Mutta joka tapauksessa, ens kierron ajattelin mennä ihan ilman testejä ja muuta hömpötystä. Ei se tilanne siitä kuitenkaan miksikään muutu, joten parempi kun en aiheuta epäselvillä viivoilla turhaa päänvaivaa itselleni...
Ja kierron pituudeks vois päivittää 33 päivää, sillä laskeskelin, että jos pidän ton 26 pvää niin vuoto osuu just kylpyläloman ajalle, ja sitähän minä en tahdo!
 
Jaahas, pitäisköhän sitä alkaa leipomaan useemmin, kun en muistanut enää pullataikinan ohjetta :eek: :D
Myöhäinen uudenvuoden lupaus: minusta tulee parempi kotiäiti, siivoan, pesen pyykkiä tai leivon joka päivä :D

Muoks* Tää vuoto on kyllä ihan ihmeellistä! Sidettä saa vaihtaa puolentunnin - tunnin välein, ettei ala yli tulvimaan, mutta kaikki kivut on poissa, ei minkään laista tuntemusta, että olis menkat, ellei kosteaa oloa alapäässä lasketa :eek: Nyt ei kyllä tule edes niitä "klönttejä" mitä yleensä tulee vuodon aikana...
Noh, kivahan se olis jos pääsis noista kivuista eroon kerta heitolla, ja jos terot sen aiheuttaa, niin vaadin saada uuden satsin niitä :LOL:
 
KS09, sun innoittamana mäkin voisin leipoa korvapuusteja tänään, ainekset on ollu viikon odottamassa, ostatin miehellä oikein hiivaa ja kardemummaa höyryissäni mut en oo saanu mitään aikaseks. :LOL: :LOL:

Jos vaikka vauvatkin tykkäis tulla pullantuoksuiseen kotiin mieluummin :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mama-L:
Jos vaikka vauvatkin tykkäis tulla pullantuoksuiseen kotiin mieluummin :heart:
Joo, toivotaan näin :)
Mä sain nyt varattua sen gyne ajan 8.2 Eli sillon on vuoto loppunut, muttei uus terolutkuuri alkanut (ei ole sitten sekoittamassa) Ajatelkaas kun siltä kerralta saisin seuraavaan kiertoon jo clomit, jos oikeesti sitten tärppäis ja pysyis jopa kyydissä!! Toivossa on hyvä elää :) Tän kierron voi siis ottaa löysin rantein, kun tietää mitä on tulossa
:heart:
 
KS09 Hmm..voiskohan ne terolutit tosiaan aiheuttaa sulle ton,että ei särje..?Olihan se nyt terolut,eikö?

Täällä niin tuttuja olotiloja kuin olla ja voi :heart: eli jomotusta ja alaselkäjumia..Mukaan on tullut koko aamun ja päivän kestävä äklötys joka siis tosiaan loppuu kun pimeä tulee..taidan voida pahoin kun näen päivänvalon,liian kirkas valo kun vielä lumikin heijastaa..noh,ei mikään mahdottomuus kylläkään.
Vähän on omantunnontuskia,kun en oikeen jaksa nyt tytönkään kanssa lähteä ulos kun olo heikko.Jos jatkuu sinne 3 kuun reilulle puolelle,niin mitäs mä ton tytön ulkoilun kanssa teen oikeen? :ashamed: No mutta ei kannata nyt sitä miettiä..
Tänään kerroin siskollekin plussasta ja sanoi että tuntuu ihan uskomattomalta,että sä oot kohta taas siellä synnärillä käärö kainalossa.Toi sana "kohta", rupes naurattaa.Eihän siihen oo tosiaan ku yheksän tai siis kymmenen kuukautta viel aikaa.Se on niin hassu toi systeri höhöö.. :D

Mies lähti käymään just kaupassa,lupas tuoda mulle jotain hyvää,se on ihan maailman paras mies!Viime raskaudessakin teki ruokaa ja hiero mun jalkoja(toki ennenkin) ja rasvasi mun mahaa kun olin huolissani niistä r-arvista(joo turhis,nyt tiedän ettei mitään väliä!) vaikka valitin kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta niin se jaksoi mua!Siitä huomaa taas että on alkanu pehmistymään :D kun noi jutut on tullu taas kuvioihin mukaan.

Jaahas,tuli taas höpöteltyä..en oo muuten kattonu ees mitään odotusryhmää mihin kuuluisin,mä tykkään olla mieluummin täällä!Kavereita ei jätetä! :D
 
Jihuu, mä en ole missannut ovista! Tänään tuli ihan selkeä viiva tikkuun!! Ei yhtä tumma ku kontrolliviiva, mutta kaukaa jo näki, että viiva siinä on! Huomenna tikutan vielä ja katon tummeneeko se, ihan mielenkiinnosta. Mutta tänään alkaa Ankara peiton heiluttelu :LOL:
Aika käsittämätöntä ku eilen ei ollu mitään ja tänään ihan selkeä viiva!

KS09 pääsispä menkkakivuista eroon :eek: siis muutenki ku pillereillä, onnenpekka! Mulla taas seuraavaksi vuorossa ne toooosi kipeet!

Kertosko joku, et mitä noi clomit ja terolutit on? tai siis mihin ne vaikuttaa?

Iloista viikonloppua kaikille!

*avaa viinipullon ja huokaisee pitkän viikon päätteeksi* =)
 
Ja pahoittelut ja onnenpotkuja uuteen kiertoon joutuneille!KS09 jotain positiivista sentäs,saat kiertoa tasattua teroilla eikä tarvi kärvistellä megakierroilla=tuplat mahdollisuudet raskautua ;) ..Mä kävin sit eilen ostamassa rfsun testejä ja tein molemmat..toisen iltapäivällä,toisen illalla..no negoja oli molemmat.Vuotoa ei nyt kuitenkaan kuulu,niin hain apteekista b-suren testin ja siihen sain haamun!!Ihan selkeä silmin nähtävä ja punainen!!ite oon tuloksesta jo ihan varma,mutta mies epäröi(ei ole yhtä vahva kun esikoisesta tuli)teen siis varmennustestin maanantaina :) Oireina ollut tuo jokapäiväinen närästys,rinnat ei ole kipeät mutta niitä "nipistelee"?,selkä on kipeä,nenä tukossa ja eilisestä asti tuntenut ns. repäisykipuja.juu,ja kahvi haisi ja maistu pahalle tänään ja ruokaa ei tee mieli ja vähän etoo.Ihan erilaisia oireita kuin esikoisen kanssa :D Toivottavasti muutkin saavat pian sen toisen viivan näkyviin!!PLUSSAPUHUREITA PUHAELLEN! -emmabella
 
teffe terot on keltarauhashormoonia. Tasaa kiertoa, pidentää luteaalivaihetta, mitä millonkin :) Mulla noi määrättiin nimen omaan tasaamaan kiertoa, kun on ollut niin pitkiä ja se viimosin yli 70 päivää :ashamed: Clomit sitten taas auttaa munasoluja (tai jotain niitä kuitenkin) kypsymään, että ovis tapahtuisi :)

Emmabella Onnea haamusta!! Juu, olis tupla mahollisuuden, jos se ovis tosiaan kerkeis tapahtua, mutta ei mulla... Siihen lähen hakemaan apua clomeilla (jos se kiltti lääkärisetä vaan määrää ne mulle ). Olishan se kiva, jos sais kierron lyhyeks, ja vielä ovulaationkin!!

heikku Eihän sulla mikään kiire ole pois täältä :D
 
En malttanu odottaa maanantaihin,clearbluen digi näytti raskaana 1-2 päiväpissasta <3 johan alkoi mieskin uskomaan :D Yhtään ei tee mieli syödä,etoo ruuan haju.suklaalevyn ostin eilen ja söin siitä kaksi palaa kun jo tökkäs!!esikoista oottaessa oli joka päivä saatava litra jätskiä vähintään :D HUI KUN MINUA RUPES NYT JÄNNITTÄMÄÄN :D en voi millää uskoa että näin nopeasti tärppäs kun esikoisesta meni monta vuotta.IIIIK! <3
 

Yhteistyössä