Kevään Kuumeilijat 2010

Huomenta!Oli tullu tekstiä tänne taasen illan aikana kiitettävästi!Hienoa tytöt,pidetään aktiivisuus yllä!Ihana aamulla tulla juomaan kahvit ja lueskella samalla tein kuulumisia. :heart:

Mulla aamulämpö suusta mitattuna 37,6..aika lupaavalta kuulostaa,eikö?Mutta en uskalla toivoa vielä..tänään siis kp26/27/??..Itseasiassa Lara..jos viittit niin voisitko kiltti laittaa mulle noihin kiertopäiviin näin 26/27/33..laskeskelin tossa nyt äkkiä päässä että pisin kierto taitaa mulla ollakin toi 33päivää,eli jos viitsit,niin kiitos!

Ainiin sellanen vielä, mä tunsin tossa 3 päivää sitten nivusen ja munasarjan jossain kohdalla oikealla jotain ihme kipua joka kesti jonkin aikaa ja sit se vaan hävis,eikä ole sen koommin enää tullut..nyt jos tai siis kun osaan siitäkin vääntää spekulaation niin sehän voisi aivan hyvin olla jotakin kiinnittymisen kipua,koska jos ovulaatio oli 10 päivä niin oviksestä5-10 päivää voi tuntea kiinnittymisen,ja sehän sopii justiinsa tohon 3 päivää sitten olleeseen kipuun.. =) Noh, saas kattoo..
 
Ei voi olla totta!Noin tunti sitten tein testin,herkkyys 25 ja plussa!Eli ei siis edes herkin testi.Ei tää voi olla totta oikeesti,huh huh..mä en tiiä miten päin mä olisin täällä!
Meijän Vienosta tulee isosisko :heart:

Sen vielä nyt lisään tähän raskausoireisiin mitä en ees tajunnu mut nyt hyvinkin loogista,niin on tää pirun elohiiri ylähuulessa.Toissapäivänä tuli,eilen ei ja nyt taas koko ylähuuli nykii.
Miehelle soitin äskön ja heitti mulle ihan huumorilla(tätä ei ehkä kaikki edes ottas huumorilla,mut mä tunnen mieheni ja meil on hiukka kieroutunut huumori)-niin kysyi että ai piirsit siihen testiin toisen viivan :LOL: Se kun tietää mun testailut täällä ja kyllä, olen nähnyt niitä olemattomia viivojakin aina sillon tällön..Mutta tosta ei voi erehtyä enään!
Testaan vielä jollain toisella,ihan vaan kun haluan nähä sen viivan piirtyvän kertaalleen siihen testiin :heart:

Nyt on pää kyllä pyörällä :D
 
Voi PRKL :LOL: :kieh:
No enhän mä nyt sitten voinut olla testaamatta ihan raskaustestillä, kun näitä finnejä on niin paljon, että en muista, että olis näin ollut, muuta kun esikoisen raskausaikana...
Kyseessä predictorin testi, jonka voi tehdä päivänä, jona menkkojen pitäisi alkaa. Ja mä näin siinä haaleen haamun / viivanpaikan :headwall: Mieheltä en voi asiaan varmistusta kysyä, kun vaikka sen herätin, silmät oli niin ristissä, että sanoi näkevänsä hädintuskin kontrolliviivaa :D

Voi kyllä nyt osaa ottaa päähän! Jos se oli oikea viiva, ja vuoto alkaa, mä tiedän taas kokeneeni kemiallisen raskauden. Tai sitten saan tässä taas arpoa mitenkä sen testin laita nyt sitten oikeasti on :headwall: Voi kun en olis tehnyt mitään testiä :ashamed:

heikku Peukut pystyssä plussan puolesta :)
 
Kiitos KS09! Voi vitsit,olisko sulla laittaa kuvaa?Olis kyl tosi ihanaa jos sinäkin sen plussan nyt oisit saanu!Meillähän on ollu muuten aika samanlaista tässä viimeaikoina.Mä tulin kans kipeeks nyt säkin oot kipee,se voi olla kuule että vastustuskykys on heikentynyt sen yhden ihanan asian myötä!Mutta saisitko kuvaa mitenkään?
 
Kääks!Miks mä en saa kuvaa näkyviin..?Ain oon saanu Aijaan näkyviin..höps..!Mullakin on täällä pattitilanne,tiedäthän kun kerrin tuolla kakkosissa että asutaan tällä jumalan selän takana niin apteekkiin ei just nyt pääse,niin en kyllä millään malta odottaa että mies tois testin!Testasin tossa jo aikasemmin tässä kierrossa,mutten siitä viitsinyt kirjottaa kun se oli puhdas nega,joten käytin siis testin turhaan ja just nyt se ois ollu niin hyvä!Byhyy!
 
KS09 ja heikku Tilatkaa testit kotitesti.fistä.... sieltä saa mm. apteekin omaa ja clearbluen digitestiä. Ja kun tuota testiä joutuu odottamaan niin ei tuu testattua liian hätäisesti :)

Toivottavasti teillä molemmilla viivat lähtee tummumaan!
 
Onpas täällä tapahtunu :D

Täytyy odottaa, että toi aijjaa alkaa toimimaan...
Mutta onnea heikku :)
Kotitesti.fi:stä saa 1,50e lisämaksulla pikatoimituksen, tulee päivässä tai kahdessa ;)

Kyllä mä nyt mietin tätä kissajuttua vielä hetkea aikaa... On ne ihania.
Ja meil on 55m2 ja kaikki elukat jotain kolme kilosia! Eli jokaiselle meille ainaki 10m2 :LOL:
 
aavee :D Sepä se, mulla on tilattuna apteekin omia 2, predictoria on jäljellä 1 ja sit vielä tuo digitaalinen, ja kaikki odottavat kaapissa.

Nojoo, kyllä mä vähän arvelen miten tääkin satu tulee päättymään, tänään tai huomenna alkaa vuoto, joten se siitä testailusta sitten :ashamed:
 
lara- Toi eläi,mistä luopuminen... Teet niinkuin susta parhaalta tuntuu. Et saa kuitenkaan liikaa stressata niitä, ettei oma ja vauvan olo kärsi, mutta ei niistä ihan turhaan kannata luopua :) Mutta jotain järjestelyä kannattaa varalta ajatella, sillä koskaan ei tiedä kuinka allerginen lapsi esim. eläimille tulee olemaan. Tai jos kovin mustasukkaisuutta ilmenee, lapsi menee aina edelle. Itsekin tätä esikoisen kohdalla jouduimme pohtimaan, mutta ONNEKSI olemme päässeet ongelmitta sen suhteen :)
 
Toimis nyt toi aijjaa :D Mulla kun on kokemusta samasta testistä...
Joo mä otan nyt vaan rauhallisemmin noitten elukoitten kaa...
Mua alko jännää toi ultra ihan tuhona ja kaikenlisäks sinne on matkaa jokunen kilometri ja tuol on -15 astetta :whistle:
 
KS09: Vähän niinkun siinä jotai suttua olis, mutta se pleksi siinä edessä heijastaa valoa ikävästi! (sen saa pois, kun purkaa testin ja työntää sitä jollai esim kynällä..)

Joo, täällä puhaltelen ja ajattelen, että kuhan nyt jotain näkyis niin riittää, kaikki sen yli on ekstraa. Jos olis niin pitkällä, kun menkoista laskee, niin pitäis kuuluu sydänäänet, mutta tuskin on... Huuuuh. Kaipa mää lähen koht käppäilee ja tuun sit kertoo. :)
 
Olis kiva pistää kuva,mutta meillä ei ole sitä piuhaa millä saa siirrettyä kännykästä noihin kuvanlatauspalvelimiin kuvan..Sellasta ollaan yritetty ostaa ja etsiä,myivät meille väärän piuhan kerrankin kun se ostettiin ja vaikka Nokian puhelin,niin ei luulis olevan vaikeaa :D .
 
KS09 Voi,miten minä nään siinä vaaleanpunasta!.Katon sen silleen,että katson niinkun äkkiä ja sit katson toista viivaa,niin ettei silmä jää tihrustamaan.!Nyt vaan uutta testiä kehiin pelotta!Milloin aiot testata uuden?
 
Hmm, no jos järkevä olisin, odottaisin 2-3 päivää, ja jos vuoto ei ala niin testaisin sitten sillä toisella predictorilla uudestaan. Sillonhan sen näkis onko viiva vahvistunut vai ei.

Mutta en mä tiiä miten järkevä mä osaan olla :LOL: Tänään pitäis käydä asioilla ja hakea pojalle maitoa apteekista. saa nähdä ostanko sitten herkän testin vai en...

Että kun nää asiat on sellasia, että ne ei selviä heti sillon kun haluaa :LOL: Eikä ne ota mua mihinkään veritestiin sen takia, että mä haluan :D
 
heikku Onnea onnea :flower: :heart: :heart: :heart: =)

Mä mietin esikoista odottaessani, miksi haluan lapsia.... Se on vaan jokin tunne, mikä kumpuaa sisältä. En mä sitä osaa selittää.

Eläimistä... Meillä kans kaksi koiraa ja kaksi kissaa. En ole ikinä edes harkinnut yhdestäkään luopumista vauvan takia. Se on sitten asia erikseen, jos esim. koirista alkaa huomata agressiivisuutta tai tulee allergioita. Ja tuolla vauva lattialla on eläinten kanssa. En mä niitä eristä. Paitsi kissat nukkuu eri tilassa kun vauva. Ja raskaus aikana putsasin kissojen laatikon itse, pesin vaan kädet hyvin sen jälkeen. Paitsi loppu vaiheessa en putsannut, kun ei mahan kanssa meinannut taipua :LOL: Kyllä noita eläimiä niin paljon rakastaa, et pakon edessä niistä vasta luovun :heart: Mutta niinkuin kaikissa asioissa, jokainen tekee niinkuin parhaaksi katsoo :heart:
 

Yhteistyössä