Kevään Kuumeilijat 2010

lara- Toivotaan, että se on plussa! :) Onks sulla vielä oireita?
En itse enään predictorilla suostu testaamaan, näyttäneet monesta kierrosta selkeitä viivoja,ja sitten en olekkaan ollut raskaana. Inhottavaa. Lähetin niille palautettakin, ja sain kaksi testiä "kiitokseksi". Yllättäen nekin antoivat haamun,vaikka en ollut raskaana.
MURR..Miksei se raskautuminen voi olla yksinkertaista ja helppoa,alan kohta epäilemään,että on tarkoitettu niin,ettei tähän tilanteeseen meille tule vauvaa :D
 
Ennen yrittämistä en tosissaan minäkään voinut kuvitella kuinka vaikeaa lapsen teko voi olla! :eek: Nyt olen täällä huomannut että eirttäin harvoin se onnistuu ensimmäisellä tai vielä toisellakaan yrityskerralla, joillakin menee vuosia. Huh.. on se naisen elämä niin vaikeaa! :D

aaliyah> minulla kävi viime kierrossa noin kanssa.. ensin alkoi tosi niukalla vuodolla ja yhtäkkiä yltyi ja tuli kunnon vuoto oikeen möykkyjen kanssa :eek: Oli kyllä ekat luomumenkat, mutta ei muistaakseni ennen pillereitäkään ihan sellaiset ollu?! Noh ehkä parempi tuuri joko tässä tai seuraavassa kierrossa.. toivotaan näin.
 
''Voi tätä masennuksen määrää ai että et suututtaa miks on niin vaikeeta tää lapsen teko''
Ihan samoilla fiiliksillä täällä.

Pokermama, kummallista. En oo ikinä kyllä kuullu tollasesta. Ennemmin oon kuullu valitusta siitä kun antaa negan vaikka on plussa. Miten tuo on edes mahollista kun se mittaa sitä hormoonia?

''Nyt olen täällä huomannut että eirttäin harvoin se onnistuu ensimmäisellä tai vielä toisellakaan yrityskerralla, joillakin menee vuosia.''
Mulla on tästäkin ihan päinvastasia kokemuksia. Kaikki muut raskautuu ihan tuosta vaan heti ekalla tai jopa ''vahingossa'' vaan en minä.
 
saa lisäillä, kp 6 tänään, 28-32 ja yk 8 palstalla roikkuen
menkat oli kolmipäiväiset, eilen viidentenä tuli niin pitkä lima että venyi paperin mukana pytyn veteen saakka :ashamed: yleensä oviksen luona ollut tuollaset limat, että mitähän mun kroppa NYT sitten puuhailee :headwall: aikoo kehittää ovista nyt ja minikierto? vai toisen oviksen myöhemmin? tai sitten jokin muu syy mistä saisi noin venyvää lima.. raskaana en usko olevani, uv-aattona testasin negan, äsken vielä uudemman kerran
 



macy gray~ kp41/32-34 ~~~ yk2~~~ 29v.~~~ pikkukakkonen

Äiskä80~~ kp36/35-40~~~ yk10~~~ 30v.~~~ pikkukakkonen

aaliyah~~~ kp32/28-30~~~ yk12?~~~ 22v.~~~ esikoinen

Barbie~~~ kp30/30~~~ yk2~~~ 28v.~~~ esikoinen

luffe~~~~ kp24/26?~~~ yk2~~~ esikoinen

Emmabella~ kp17/27~~~ 27v.~~~ pikkukakkonen

KS09~~~~ kp16/?~~~ yk5~~~ 21v.~~~ pikkukakkonen

NoBlood~~ kp16/24-28~~~ esikoinen?

Sssalla~ kp6/28-32~~ yk8

Teffe~~~ kp4/26-33~~~ yk9?~~~ 27v.~~~ esikoinen

Missah~~~ 25v.~~~ pikkukakkonen

pokermama~~~ yk8~~~ 21v.~~~ esikoinen

janna82~~~~~~~~~~~ 27v.~~~pikkukakkonen

butterFly88



TAUSTALLA:
miimii10

PLUSSANNEET:


Lara-~~9.1.~~ kp40/? ~~~ yk1~~~ 21v.~~~ esikoinen
 
KS09: Onko kpt nyt miten toisesta ketjusta laskin 17 ja toiseta 16?

Mä nyt toistaseks viel oon tos plussanneena, eipä ainakaan menkat ole alkaneet :LOL:

Tervetuloa janna82 ja Sssalla :flower:

Plussapuhureita kaikille.
 
lara- Laitoinkin tohon toiseen jo, että 16 :) Eli tämä lista oikeessa.

Tänään ovistesti nega, mutta eilistä vahvempi, rinnat aristaa taas. Plaah. Pitäis kai jättää noi testit, niin ei tarvis ihmetellä :D mutta siis kp 12 oli tähänastisista vahvin viiva. Siitä lähti haalistumaan ja tänään taas eilistä hitusen vahvempi. Rinnat aristi tohon asti, sitten katos, ja nyt taas :ashamed: Pläh, järkevintä vissiin olis syödä tuo kuuri lopuun, odottaa menkat ja jatkaa testailua ens kierrossa, mutta mä en halua enkä osaa :LOL: :kieh:
 
Sais alkaa jo toi plussanneiden lista piteneen. =) itellä ny ei mitään oireita ollutkaan ja oletettujen ovispäivienkin ajan tuli vähän heikosti peittoja heiluteltua, mutta kyllä sitä silti vaan pettyy :| Toki raskaus saattaisi näkyäkin testissä vaikkapa parin päivän päästä vasta mutta ERITTÄIN EPÄTODENNÄKÖISTÄ... huh. nyt muita juttuja tekeen.. ehkä ens kierrossa parempi tuuri.. ja saapahan varmemman kierron pituuden laskettua toisten luomumenkkojen jälkeen.. (toivottavasti) :ashamed:
 
Huomenta tunnemyrskystä! Mun päivä ei meinaa millään lähteä käyntiin, kun väsyttää ihan älyttömästi ja kiukkuttaa niin vietävästi. Itku nousee melkein joka asiasta eli pala polttaa kurkussa vähän väliä. Tk:sta en saa ihmisiä kiinni eikä täälläkään vastailla, joten ihan yksin oon fiilisteni ja kysymysteni kanssa. Olisi saanut jäädä välistä koko päivä.
 
Munkin piti tästä koneelta jo lähteä mutta vielä jämähdin.. Ottaa päähän toi tekemäni testi :headwall: Ei sais enää testiajan jälkeen tulkita mutta kuitenkin sorruin tutkailemaan ja välillä "näen" ihan hailakan viivan ja välillä en mitään.. varmaan sorrun taas huomen aamulla viim. testailemaan kun noita testejä tuolla kaapissa on vielä 5 kpl.. Täälläkin kovin hiljasta..
 
butterFly88
MOikka :)

Pääsiskö sitä mukaan tähän pinoon?
Vauvakuume pukkaa pahastipäälle, tosin mies ei oo asiasta yhtä innostunut vielä, mutta yritän kovasti sitä lämmitellä, eli ei siis vielä yritetä vaavia, mutta ehkäsyä ei oöle käytössä muuta, kuin ettei mies tule sisälle :ashamed:
Minulla ikää 21-vuotta ja miehelläni vuosi enemmän. Yhdessä ollaan oltu peräti reilut 5-vuotta ja asuskeltu kimpassa reilu 4-vuotta, ja kihloissa ollaan.

Mulla tosi epäsäännöllinen kierto nytkin menossa kp48 :eek:
raskaana en ole kun testejä on pari kulutettu ja negahan niihin on piirtynyt :| Eli elimistö vain temppuilee. aikasemmin ollut käytössä keltarauhas hormonia (primolut 3kk ja terolut3kk) kierron tasaamiseksi, mutta lopetin kummatkin ja katsoin toimiiko elimistö itekseen yhtään. naisten polille mulla on kontrollikäynti 22.2 kun toinen munasarja himppusen suurempikun toinen ja maitoprolaktiini arvo hiukan koholla.

sellasta....meillä ei siis yritystä vielä käynnistetä mutta kuumeilen kovasti ja haluaisin purkaa tuntoja tänne niin kun kaikki muutkin.
:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:
Huomenta tunnemyrskystä! Mun päivä ei meinaa millään lähteä käyntiin, kun väsyttää ihan älyttömästi ja kiukkuttaa niin vietävästi. Itku nousee melkein joka asiasta eli pala polttaa kurkussa vähän väliä. Tk:sta en saa ihmisiä kiinni eikä täälläkään vastailla, joten ihan yksin oon fiilisteni ja kysymysteni kanssa. Olisi saanut jäädä välistä koko päivä.
Ettei kuitenkin johtuis toi tunnemyrsky jostain positiivisesta..? :) Koska olet viimeksi testannut? *muoks* huomasinkin että eilen.. toivotaan että ovis olisikin ollut sinulla vaan vähän myöhemmin.. jaksamisia:flower:

butterFly88 > Tervetuloa minun puolesta :)
 
Luffe > Kiitos! :flower: Jospa tosiaan olisi. Kalenteria katsellen olen miettinyt sitä tihkuvuotoa ja ovulaation ajankohtaa. Sen vuodon aikaan ei petipuuhia ollut, joten mahdollinen tärppi on tullut sitä ennen. Tihkun loppumisen jälkeiseen tärppiin en senkään takia usko, koska oireita on ollut siitä tihkusta lähtien. Luulisi siis jo testissä näkyvän, mutta ehkä nuo tilaamani ovat maanantaikappaleita, väärää herkkyyttä tai kuljetuksessa vioittuneita.

Uusille tervetuloa!
 
Katselin tossa mitä olen aikaisemmin tänne kirjoittanut ja 6. päivä tuli minulla runsaasti valkovuotoa, joten olisikohan ovis ollut sittenkin vasta silloin?! Valkovuotoa tuli kyllä n. viikko ennen sitäkin reippaasti, joten en nyt ihan osaa sanoa.. Mutta jos ovis olisikin ollut vasta 6. päivä niin ehkä tässä on vielä hitunen toivoa :) Eli siis ei testissä mahdollinen tärppi vielä näkyisikään.. Tosin en kyllä yhtään muista kuinka paljon viime viikolla peittoja heiluteltiin :whistle:
 
Sain nyt ammattitaitoisen ihmisen tk:sta kiinni ja sanoi, että täytyy odotella kunnes menkat on vähintään 10 päivää myöhässä. Sain ohjeen ottaa uudestaan yhteyttä ensi viikolla, mikäli menkkoja ei kuulu ja testi näyttää edelleen negaa. Kirjoittaa sitten tarvittaessa lähetteen siihen veritestiin. Mun laskujen mukaan 15. päivä tulee se 10 päivää täyteen eli viikonloppuun asti koitan malttaa ennen seuraavaa testiä. |O

Etova olo näköjään alkaa pilaamaan päivää yhä aikaisemmin... Nyt jo on sellainen tökkivä olo, vaikka eilen vielä alkoi vasta myöhemmin iltapäivällä. Tekisi mieli testatata jo huomenna, mutta tuskin se mitään hyödyttäisi.
 
macy gray > Hyvä, että sait kiinni :) Nyt ainakin viim. ensi viikolla saat tietää mistä on kyse, ehkäpä jopa aikaisemmin. Varmasti piinaavaa tuo odottelu, mutta nyt olet ainakin saanut selkeät ohjeet =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja luffe:
macy gray > Hyvä, että sait kiinni :) Nyt ainakin viim. ensi viikolla saat tietää mistä on kyse, ehkäpä jopa aikaisemmin. Varmasti piinaavaa tuo odottelu, mutta nyt olet ainakin saanut selkeät ohjeet =)
Niinpä. Jännä juttu miten ohjeiden saaminen rauhoittaa, vaikka ei yhtään selvennä tilannetta muuten. Ihan yhtä suuri piinailu tässä edelleen on mitä mun kehossa tapahtuu vai tapahtuuko mitään, mutta kummasti rauhoitti mieltä. Tunteet on edelleen pinnassa, mutta se muu myllerrys tasottui.

Onko se ihan normaalia, että munasarjoja jomottelee raskaanakin ollessa? En muista tuntuiko esikoista odottaessa ja nyt pco:n runsaasti oireillessa se on jokapäiväistä. Kohdun alueen tuntemukset ja nippailut ymmärrän kyllä, mutta en muista pitäisikö niiden kuinka voimakkaita olla. Mulla kun on tosi kivuliaat menkat, niin nämä ei tunnu siihen verrattuna paljon miltään. Mistähän sitten mahtaa jostua se, että tuntemukset on voimakkaampia silloin, kun istun suorassa tai etukenossa?

Kyselyikä :LOL:
 
Tän päivän kuulumiset:
lämpö 37,17, rintoja aristaa, ovistesti nega, energiaa löytyy kuin pienestä kylästä, ala vatsalla paineen tunne. Osa oireista viittais, että ovis olis jo mennyt, osa, että olis tulossa. Ota tostakin nyt selvää sitten :attn:
Jokatapauksessa mulle voi päivittää kierron pituudeks 26-29 päivää, sillä terojen takia vuodon pitäis jokatapauksessa alkaa noilla päivillä.

macy gray Hyvä, että asioihin alkaa tulla selkoa... Ens viikolla sitten viimeistään pitäis jotain tietää, tai ainakin sen, oletko raskaana vai ei :hug:

luffe Niin kauan on toivoa, kun vuoto ei ala, ja joskus vielä silloinkin :)

Plussapuhureita kaikille ja :hug: myös...
 
Miten muut teette hommien jälkeen? Kun oon lukenu, että pitäs olla jalt pystyssä tai muuta vastaavaa, että ne pääsis sinne uiskentelemaan. Kuitenkin minä meen aina heti pesulle kun on muuten niin kökköstä. Voiko tuo peseminen vaikuttaa?
 

Yhteistyössä