Kevään Kuumeilijat 2010

Näetekö kuvassa yhtään mitään pikku pikku tuhrua/viivanpaikkaa/väriä.. mun mielestä tossa vähän lähempänä kontrolliviivaa on ihan pikkusen jotain epämäärästä.. tullu sen 10 min sisään mut ei näkyny 3 min jälkee..:ashamed:

 
Heeetkinen...Tossa toisessa näkyy mun mielestä jo selvemmin...Mähän alotin varsinaisen plussaukssen tälläsillä...

http://www.aijaa.com/v.php?i=5549508.jpg

Siellä nipinnapin siristämällä näkyy viivanpaikan tynkää toisessa reunassa (liuskat on siinä mielessä hanurissa että niissä on melkein kaikissa testiviiva eri kohdas kun edellisessä testissä... ), ton jälkeen mulla keitti kiinni ja hain eka CB:n testin ja sitten predictorin, joissa kummassakin selvempi plussa.

Olipa sekava teksti..koita siitäki nyt ottaa selvää..
 
Näky aijaa vetävän sippiin kun ei näy mitkään kuvat..

Mulla alkoi siis tosiaan plussaus melkein olemattomasta viivasta josta en osannu sanoa onko vai eikö, joten se että testissä on jo väriä, kannustaa tekemään jo jonkun muun testin kun liuskan. :)
 
Ajatuksia tälle päivälle:

Poika täyttää 10kk. Sen kunniaksi oli neuvola-aika varattuna. Reipas tyttö kun olin, kävin samalla äitiysneuvola tädin juttusilla, ja pääsin kuin pääsinkin saman tien lääkäriin. Nyt en tiedä olenko iloinen vai surullinen, sillä lähete on TAAS laitettu lapsettomuuspolille. Ainoa mutta matkassa on, että poli aukeaa vasta maaliskuussa, ja silloinkin on vielä puolen vuoden jonot... Eli syksyllä sitten sinne.
Rinnat ei juuri arista, tai ehkä hitusen, vatsa ei paina. Aamulla oli menkkajuilintaa. Tämän päivän ovistesti oli lähestulkoon plussa. Ei paljon puuttuisi, että viivat olisi yhtä vahvat. Täytynee seuraava kierto jättää ilman teroja, että saan tarpeeksi pitkän luteaalivaiheen tähän kiertoon...
olo on aika väsynyt, mutta sitten kuitenkin energinen. Lämpö oli ihan aamusta 36.74...

luffe ekassa kuvassa näin jonkin moisen viivan paikan, toisessa ehkä pikkiriikkisen väriä... Odota pari päivää ja testaa uudestaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Mun HCG- arvo on 5
Eli ei voi varmaksi sanoa, oonko raskaana vai en, jos olen niin toisella tai kolmannella viikolla...
Tai saanu kesken.
:hug: Toisessa pinossa kirjoittelit CB:n olevan herkkyydeltään 40-50, joten se kyllä viittaisi siihen surullisempaan vaihtoehtoon. :( Toivottavasti uusi kierto alkaa sitten pian, mies pääsee lomille sopivaan aikaan ja toinen yk tuo toivotun tuloksen. Jos tuosta positiivisia asioita haluaa etsiä, niin ainakin sulla kroppa toimii. Ovuloit siis ja pystyt hedelmöittymään. 1 km ei vielä meinaa mitään, varsinkaan noin alkuvaiheessa, kun ovat aika yleisiä. Toivoa nopeastakin onnistumisesta siis on, mutta toki tämänhetkinen tilanne tekee kipeää. Kovasti voimia! :hug:
 
Mites täällä ei oo eloa?

Seuraavan voi suosiolla skipata yli, omia pohdintoja vaan ei mitään asiaa siis. Rupes mietityttämään kun tuolla oli joku kyselly sitä, että loppuuko tämä höyrötys sitten kun sen plussan saa. Mun kohalla niin ei varmasti oo vaikka joskus hamassa tulevaisuudessa sen plussan saisinkin. Mietin jo nyt turvakaukalon värejä ja syöttötuolin eri mekanismejä. Paljo on kuitenkin sellasia äitejä jotka on periaatteella ''ai kappas tuossapa halvat vaunut ja vielä käytännölliset, otanpa ne''. Jo pelkkä lasten tekovaihe on periaatteella tulee jos on tullakseen. Eli tulee meistä höyryävistä kuumeilijoista niitä äitejä jotka tukkeuttaa tk:n vaihteen, miettii taapero aikana tulevia kumppaneita ja teiniyden karikkoja. Pakko myöntää nimittäin, että ite on tullu käytyä mielessä melkein kaikki mahollinen ja mahoton. Oon miettiny homoutta/lesboutta, kehitysvammaisuutta, oppimisvaikeuksia, ongelma teiniä jne... Jopa tulevia mummotettavia. Sais tulla se plussa joskus niin pääsis höyryämään sen ympärillä niin ei tartteis miettiä elämää 40 vuoden päähän. Pääsis elämään sitä hetkee vaan ei toivookaan. Piinailukaan ei oo vielä alkanu eikä varmaan alakkaa kun taas tuntuu sille, että minusta ei vaan äitiä tuu, se ei oo mahollista koska niin pitkään on oltu jo ilman ehkäsyä. Plaah!
 
Huomasin kanssa että ei pahemmin eloa ole juuri nyt.. :whistle: Olen kanssa miettinyt jo kaikkea mahdollista pienessä mielessäni, mutta nyt aluksi odotan edes sitä plussaa ja toinen mitä odotan innolla on vauvanvaatteiden ja tarvikkeiden ostaminen sekä äitiysvaatteiden ostaminen :p tarvikkeita ja vaatteita olen jo netissä jonkun verran katsellut.. tuntuu myös vaan niin kaukaiselta se äiteys ja pelkkä odotusaika :|
 
Moikka!

Onnea Luffelle haamusta!! :flower:
Mulla ei menkkoja vielä kuulu. Parina iltana (kp 30-31/30) on ollut menkkakipua niin kuin alkaisi heti mutta on sitten jättänyt tulematta.
Ehkä testaan loppuviikosta jos vielä tarvetta... :) Ei kuitenkaan ole. :(

Laralle toivoa ja onnea! :hug:

 
Barbie toivotaan ettei ala! Ehkä se on hyvä merkki jos tuntunut jo parina iltana menkkakipuja eikä niitä ole tullutkaan =)

Niin ja itse en uskalla kyllä vielä iloita tuosta "haamun irvikuvasta".. sitten vasta kun selkeä plussa näkyy :)
 
Parin päivän päästä olis tarkotus ellei aamulla tuu hirvee pakkomielle testailla taas :D mietin vaan että pitäisköhän ostaa apteekista joku parempi testi vaikka ylihuomiselle.. tai no katsotaan nyt ensin mitä noi liuskatestit sanoo :)
 
|O Mä olen ihan väsynyt. "herätti" oikein, kun tänäänkin heitin hetkeks pitkälleen ja sammuin kuin saunalyhty... Sitten tajusin, että mä olen parina viime iltana nukahtanut jo yheksän jälkeen, ja nukkunut onnellisesti tietämättä mistään yhtä heräämistä lukuunottamatta aamuun asti, ja siltikin väsyttää ihan kamalasti... Ja pää on ollut kipee nyt kolmatta päivää peräkkäin.
Voiko nää olla ovisoireita muka, onko kukaan kuullut et tällaset vois edes olla ovisoireita??
 

Yhteistyössä