Hakutulokset

  1. Jane69

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Oikein paljon onnea pikkuisista prinsseistä Malendra!! Ja kesäkuisten korkkaamisesta! :flower: Jane ja peppiina 34+2 VASTA! Juhannusta ootellessa!
  2. Jane69

    Barbababat edullisesti mistä?!

    Voi eii, en tykkää noista kindersuklaista ja toi alle 2v ei vielä syö tuommoisia. Ja taitaa ne olla hieman liian pieniä leikittävksi noin pienelle...
  3. Jane69

    Barbababat edullisesti mistä?!

    Pah mitään muumimukeja! Minä hullu olen hurahtanut barbababoihin!! Mistä netistä niitä saa edullisesti?! Br lelut sivuilla kävin jo katsomassa. Vielä saisi alea jollain koodilla, onko kellään?! Kiinnostaisi löytää ISOT tyynyt nyt alkuun ainakin ja tietenkin kaikki muutkin barbababa...
  4. Jane69

    Minne on kadonneet NUK:in nokkamukit kaupoista???????

    Piti ihan googletella että löytyykö näitä mistään enää! Meillä 2 mukia ja nokat purtu rikki! Ei olla löydetty mistään näitä ja niitä nokkia siihen! Haluan näitä ehdottomasti lisää! Mahassa yks käyttäjä tulossa lisää :D Kiitos tiedosta kaikille!
  5. Jane69

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    18+0 poks Kohta se on täälläkin puoliväli :D Miten se aika menee näin nopeasti kohta on juhannus iik :D Täällähän on myös maidon juoja. Olen itseasiassa juonut aina paljon maitoa, mut nyt tekee ihan hirveesti mieli KYLMÄÄ maitoa kokoajan ja käyn ottamassa törkeesti hörppyä suoraan tölkin...
  6. Jane69

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Onnea ultra kuulumisista kaikille jo käyneille!! Täällä on näköjään parilla muullakin r-ultra 10.2 päästään sitten porukalla jännäilemään, toivotaan että tulee hyviä uutisia sitten viikonlopuksi meillekkin! Mä olin äsken tuntevinani 3 pientä potkua melkein perä jälkeen, kun köllötän tässä...
  7. Jane69

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Pika pyörähdys palstalla... Pääsin saunaan aika pian viestin jälkeen :D Poika se herätti taas aamuyöstä joskus 5 aikaan eikä olis millään enää nukkunut lankesin taas ottamaan sen viereen :/ Päätin lopettaa ressaamisen ja ihan sama vaikka nukkuukin välillä meidän kanssa ja samassa huoneessa...
  8. Jane69

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Jospas sitä kirjottaisikin joksus jotakin... Todella rentouttavaa olla koneella kun mies nukuttaa poikaa, nukuttanut jo kohta tunnin ja poika huutaa edelleen kurkku suorana :/ Kokoajan tekis mieli ite mennä tonne, mutta saa tuo mieskin välillä taas nukuttaa... Nukuttaahan hänkin monesti...
  9. Jane69

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Hyvää alkanutta vuotta sitten vaan odotellaan kesäkuuta ja täällä varsinkin sitä juhannusta :D Uusi pinokin niin aika menee iik! Uusivuosi alkoi rauhallisesti illalla käytiin ajelemassa katsomassa raketteja poika tykkäs kovasti ja käy nytkin väliillä katsomassa ikkunasta että näkyykö...
  10. Jane69

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Hyvää uuttavuotta vaan kaikille! Mä tulin välillä kurkkaamaan tännekkin :D Mulla on ollut myös tuota päänsärkyä mutta on mennyt levolla ohi en oo vielä napsinut yhtään panadolia vaikka meinaa oksennus tulla kun niin kovaa välillä jomottaa. Mua on alkanut sattumaan mahaan kun aivastan...
  11. Jane69

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Hyvää joulua kaikille kesäkuun mammoille ja masuille! Huomenna lähdetään maalle ja maanantaina kotiudutaan sitten vasta. Siihen saakka varmaan on aika hiljasta täältä päin. Enemmän tulee meikäläisen oltua tuolla facebookissa, kun täällä tulkaapa sinne :D Täällä käyn lähinnä...
  12. Jane69

    luokan opelle kerätään 10 euroa/nuppi

    En osallistuis ollenkaan noin isolla summalla. Meidänkin luokalla oli 34-36 oppilasta :D
  13. Jane69

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Tervetuloa uusille! Tyttöä molemmat toivotaan kovasti, kun poika jo on. Kunnollista tyttö tai poika oloa ei ole vielä ainakaan, mutta musta tuntuu siltä että poika siellä on tälläkin kertaa :D Niin samalla kaavalla mennään kun edellisessä raskaudessa. Tosin makeaa teki kokoajan mieli...
  14. Jane69

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Voi että te ootte taas ehtiny kirjotella ihan kamalasti :D Mua vaan jaksaa laiskottaa vieläkin, toivottavasti tämä nyt kohta jo alkais helpottamaan... Pesänrakennuksesta Sellasta ei ole tässä osoitteessa kyllä havaittavissa ollenkaan. Edellisessä raskaudessa se tulikin vasta aika...
  15. Jane69

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Pitkästä aikaa tännekkin naamaa näyttämään :D Elossa ollaan siis! En muista mitä olitte kirjotelleet... Mutta nyt ei ole enää mun raskaus salaisuus! Meinaan länttäsin facebookkiin lilypie aika janan pienen runon kera :D Ensin vähän kadutti, mutta ajattelin kertoa pian ennenkuin kaikki...
  16. Jane69

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Tänään ultrassa ja tultiinkin takapakkia jonkun matkaa :/ Neuvola laski et LA 15.6 (11+6) piti olla nyt ultrassa, mutta vastaskin viikkoja LA 26.6 (10+2) Mutta kätilö tuumas että viikonpäästä uudestaan np ultraan, kun seulat oli otettu väärillä viikoilla. Kävin sitten labrassa samantien...
  17. Jane69

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Meitä onkin aika monta joilla huomenna ultra :D Mulla myös :D Jännittää ihan sikana! Mulla on jotenkin semmonen olo ettei kaikki oo niinku pitäs... Anoppi kysy että oonko raskaana kun en juonut viiniä... Sanoin että en oo. Katsoi hieman hölmistyneenä ja kohautti olkapäitään. Näkyykö tää...
  18. Jane69

    vauvan sukupuoli selville näin!!

    soodaa ei löydy mutta kloriittia olis pitäsköhän kokeilla :D
  19. Jane69

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    Joulu vietetään taas ovelasti äitini luona ettei ite tartte tehdä mitään... Meillä on ollut tapana kokoontua mun äidin luokse sisaruksieni kanssa. Porukalla saunotaan ja syödään ja odotellaan joulupukkia. Iltahämärissä käydään hautausmaalla yleensä me naiset lähdetään haudalle ja miehet jää...
  20. Jane69

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 ** MARRASKUUSSA **

    DingeliDong pahoittelut! Ja iso hali! :hug: Ihania ultra kuulumisia ja ultra kuvia! Taas omaa valitusta! Ahistaa nähä ultra kuvia kun oikeesti kaikilla muilla kuvasta on tunnistettavissa pieni ihminen... Me ei saatu ultra kuvia esikoisesta vaikka pyydettiin joka kerta! Tuumas vaan että ei...

Yhteistyössä