Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

Moikka=) olen uusi täällä=)
Me odotellaan toista lasta, tänään oli eka ultra=) Meillä on siis jo 6 vuotias tyttö.
Vauva oli 60 milliä pitkä ja viikoilla 12+2 mennään=) kaikki oli hyvin=) laskettu aika on 12.6
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille :flower:

Ja onnittelut hyviä ultrakuulumisia saaneille :)

Laurelle, Meillä onkin sitten samana päivänä ultra :)

Jeps, eli saan siis mennä yksin ultraan... :( Meillä siis lapsi kotihoidossa ja mahdotonta saada arkiaamuna hoitajaa... Noh, jospa kaikki menisi hyvin ja ultraaja antaisi kuvia mukaan miehelle nähtäväksi.
 
Tervetuloa uusille ja onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :)

Tänään oli eka neuvolalääkärin käynti. Siellä lääkäri kuunteli vauvojen sydänääniä. Multa löytyi molemmista poskista tulehdus joten nyt on penisilliinikuuri päällä :/

malendra+pikkuiset 13+4
 
Tänään ultrassa ja tultiinkin takapakkia jonkun matkaa :/
Neuvola laski et LA 15.6 (11+6) piti olla nyt ultrassa, mutta vastaskin viikkoja LA 26.6 (10+2)
Mutta kätilö tuumas että viikonpäästä uudestaan np ultraan, kun seulat oli otettu väärillä viikoilla.
Kävin sitten labrassa samantien viemässä näytteen, että saan ens to tulokset. Nyt siis vain kateltiin, että raajat löytyy ja sydän lyö ja yksi sikiö.
Mutta se oli kyllä helpotus että saa nyt sen mielenrauhan!

Nyt oli aivan ihana kätilö! selitti ja kertoi kaiken! Ja sain 5 ihanaa ultra kuvaakin!!

Mutta nyt ei laitettu vielä mihinkään mitään merkintöjä kun tää oli tämmönen "huvi" käynti.. Ens viikolla sittense OIKEA np ultra :D niin sitten katellaan sitä La aikaa vasta tarkemmin...

Muu pesue jo saunassa pitääpä rientää

Jane ja vaavi viikot mitkä lie
 
Tervetuloa kaikille uusille! :wave:

Ja onnittelut hyviä uutisia saaneille!

Mul olis huomenna lääkäri, haluu kuulemma katsoo viel veriarvot ym, josko pahoinvointi vois johtua niistä?! No mut eipä tuo haittaa ku työpaikan piikkiin nuo käynnit menee...Itsekin aattelin tässä raskaudessa bola-korun hankkia, mut ei oo viel kiirus sen kanssa ku eihän vauvat käsittääkseni viel kuule vatsan ulkopuolista elämää :)

Stiinuliini + pikkukakkoset 13+4

Mupelo laittaisitko viel et mulle et tulossa toinen ja kolmas ;) Kiitos!
 
Rintintin
Hirveästi tullut tekstiä lisää ja kuukausikin vaihtunut (Kiitos Mupelo uudesta pinosta)!! Yrittänyt lueskella mutta oma kirjoittaminen jäänyt vähälle, ollut vähän kaikenlaista...

Mutta tuola marraskuun puolella kun manailin pomon toimintaa, niin oli siis tosiaan kertonut ihan kaikille mun raskaudesta kun olin sairaslomalla. Tyyliin "ei se mitään kipeä ole, paksuna se on." Kiva. Mutta kiitos oikein paljon kaikille sympatioista ja neuvoista, ylemmälle taholle ei voi valittaa kun sellaista ei ole ja muutenkin on hieman hankala tilanne... Mutta nyt näin mennään, ei voi mitään.

Nt-ultrassa käyty, kaikki hyvin. :heart: Liikkui vilkkaasti, ei todettu poikkeamia, vastas viikkoja ja turvotus 0,6mm. Tänään kävin neuvolassa juttelemassa olosta ja saatiin jopa sydänäänet kuulumaan!! Mutta sellainen negatiivisuus löytyi että mulla kun virtsa-näyte tutkittiin mahdollisen tulehduksen takia, niin ilmeni että ketoaineet oli koholla (voiko niin sanoa?) ja nyt vähän huolestuin. Mitä ihmettä se tarkoittaa, onko kellään tietoa/kokemusta?

Kaikille lähiaikoina ultraan menijöille tsemppiä ja jo ultrassa käyneille onnittelut hyvistä kuulumisista, malendralle (muistaakseni) tuplasti onnea :)! Ja niin, tervetuloa myös uusille!

Päivittää sopii:

Rintintin 24v. (synttärit vasta tulossa, muttei tarvi si enää päivittää :)) 12+4 LA 10.6
 
Rintintin, kun mainitsit nuo ketoaineet niin muistin että mulla oli noi samaiset koholla tyttöä odottaessa. Hiilihydraattien/rasvan palamiseen taisi liittyä joteskin.....
kops. "Ketoaineiden esiintyminen veressä tai virtsassa on merkki insuliinin puutteesta tai riittämättömyydestä" Mutta mun käsittääkseni voi liittyä myös siihen että elimistö polttaa varastorasvoja, eli et saa tarpeeks energiaa (hiilihydraatteja.) Kyllä se neuvolatäti ois sulle jotai sanonu jos jotain huolestuttavaa olisi :)
Mutta siis mulla ne ei tarkoittaneet mitään. :)
Ja onnea hyvistä ultrakuulumisista!

T ja toveri 10+6
 
tirlittan, joo, se naikkonen sanos, että olis 10+5 sillon keskiviikkona, mut laskettu aika on kuitenkin 18.6. Et ota niistä sit selvää. Se oli kyl joku helvetin ADHD avustava hoitaja, ketä siellä koneella näpytteli, et ei niistä ota selvää. Mut jos laskee sen mukaan, et koska viimeks menkat ollu, nini nyt olis niinko viikkoja 11+1 ja laskettu aika oliss 20.6. :) Et en ota kyl selvää. Ihan sama oikeestaan, kunhan on terve ja tulee ulos sitte kesäkuussa :)

Ja sitte tammikuun viimeinen päivä taas selviää jotain, ko on se rakenneultra.
 
Ultrakuulumisia En ehtinyt eilen illalla koneelle ja nytkin on jo kiire koulutukseen. En ehdi muuta kommentoida, eli:
Masussa kölli 67 mm ihmislapsen alku ja niskaturvotus oli 0,7 eli kaikki toistaiseksi hyvin. Seinäjoella kun synnytämme niin totta se oli, meille näytettiin vauvaa myös 4D:nä :heart: Olen onnesta soikea ja kertonut täs pitkin aamua työkavereidelle ja jätin tänä aamuna teltat kotio ja laitoin ns. normin paidan! :)

PikkuMyy ja Muppelo 12+6
 
Vieläkö pääsee mukaan?

Odotan yllätysvauvaa joka päätti tulla vaikka söin pillereitä (täysin säännöllisesti). Alun pienen shokin jälkeen, odotus muuttui erittäin onnelliseksi :heart: Minulla edellisestä suhteesta 4-vuotias tyttö, miehelle tämä on ensimmäinen.

Kävin ar-ultrassa kun raskauden kestosta ei ollut mitään varmuutta, samalla käynnillä hoidettiin myös se ensimmäinen neuvolakäynti. Nyt odottelen aikaa nt-ultraan.

Pahoinvointia ja väsymystä on esiintynyt täälläkin TOSI paljon. Oksentaa ei ole tarvinnut, mutta ei tää kokoaikainen kuvotus ole yhtään kivempaa. Väsyttääkin niin kovasti ettei mitään jaksa tehdä :|Uutena oireena minulla on kauhea janontunne koko ajan. Onko kellään muulla samanlaista? Heti tulee mieleen diabetes, mutta pissalla ei tartte kuitenkaan juosta sen useemmin kuin ennenkään..

Minnin ja jokeri 9+6

30.6 * Minnin * toinen * NKL
 
Ihanaa lukea kaikilta ultrassa käyneiltä hyviä uutisia! Onnea vaan kovasti! :heart:
Itsellä ultra ensi ke. ja jännittää tosi paljon, toivottavasti voin tulla kertomaan myös hyviä uutisia.

Tervetuloa myös uudet odottajat!! :wave:

Näin yöllä kamalan painajaisen, että raskaus meni kesken ja verta tuli tooosi paljon, huh, oli aamulla kamala herätä, kun se oli niin todentuntuinen uni. Onneksi kaikki on hyvin ja se oli vain uni. Toivottavasti ei enneuni :ashamed:

Nyt töiden pariin...palaan ensi viikolla kertomaan omia ultrakuulumisia!

Jkoo + Pikkuinen 11+2
 
Tervetuloa taas kaikille uusille :wave:

Onnea kaikille eilen hyviä ultrakuulumisia saaneille :heart: Ihana tuo PikkuMyy-82, että saitte nähdä vauvaa 4D:nä :) Tahtois itsekin!

Onnea Laurella sydänäänien kuulumisesta :)!

Miten Pinkladyn ultra meni?

Mä hain eilen sen dopplerin postista, mutta enhän mä mitään saanut sillä kuulumaan : / Ensin sähelsin sen kanssa ja tungin sen kuulokkeen johdon jotenkin liian syvälle, jolloin äänet kuului tosi hiljaisella. Mietin jo, että onpa paska vehje, että eihän tällä mitään kuule, kun äänet on täysillä ja silti ei meinaa kuulua yhtään mitään "suhinoita" edes. No, sitten tää blondi tajus kokeilla pistää sen johdon uudestaan kiinni ja olla työntämättä sitä ihan pohjaan ja johan alkoi pelittämään :D Kerran onnistuin bongaamaan istukan "viuh, viuh" äänen, mutta mitään "hevosenlaukkaa" tai "höyryveturia" en bongannut. Tosin en kyllä kuullut omaakaan sykettä, niinkuin joktut oli kuulleet. Kauaa en kyllä jaksanut keskittyä, kun oli niin kamala nälkä, että piti mennä tekemään ruokaa. Tänäänkään ei kerkeä syventymään kuunteluun, kun on miehen firman pikkujoulut. Mutta vkloppuna on onneksi aikaa yrittää metsästää niitä ääniä uudestaan.

Sanmar + superpapunen 13+6
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta mammat :wave:

Ajattelin nyt laittaa tänne linkin minkä kautta voitte liittyä buzzadoreiksi
Eli itse olen ollu siellä jo esikoisen odotusajoista ja päässyt mukaan moneen kampanjaan.
Tässä on ideana se että he aina hakevat tiettyyn kohderyhmään kuuluvia henkilöitä tällähetkellä varsinkin raskaana olevia ja pienten lasten (1.1.2011-31.12.2011) äitejä sekä teinejä (1994-1997)
Valituille lähetetään jotain tuotteita kotiin joita saa testata ILMAISEKSI ja niitä pitää jakaa myös kavereille ja ainoa asia mitä pitää tehdä on raportoida kampanjan jälkeen omat ja kaverien mielipiteet.

Itse olen päässyt mm. seuraaviin kampanjoihin: vauvanhedelmäsoseet ja lasten "smoothie"juomat, pepsodent white now, pakastepizzat yms.

Nykyään heillä on mahdollisuus myös päästä osallistumaan maksullisiin kampanjoihin jos itse haluaa. Itse en ole näihin osallistunut.
Eli jos te kuulutte kohderyhmään niin he lähettävät teille spostia ja saatte itse päättää osallistutteko vai ette

Tämä ei siis velvoita teitä mihinkään, teillä on vaan mahdollisuus päästä ensimmäisten joukossa kokeilemaan kaikkia kivoja juttuja :)

Jos kiinnostuitte niin liittykää tämän linkin kautta niin minä saan siitä värväämispisteitä ;)

Startpage | Buzzador

ninanina + pompula 13+3 :heart:
 
Mupelo: Kiitos uudesta pinosta!

Tervetuloa uusille! :wave:

Onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Kiitos ihanasta tuesta :hug: Nää on tosi rankkoja päiviä ultraa odotellessa. Siksi en ole täälläkään kauheasti käynyt kirjoittelemassa. Yritän unohtaa edes hetkittäin, että olen raskaana. Onneksi on enää muutama päivä odoteltavaa ja paljon tekemistä niin ei ehdi liikaa miettiä. Öisin näen painajaisunia että vauva on kuollut tai siellä ei ole yhtään mitään ym. kivaa.

Sanmar: Onneksi selvisit säikähdyksellä! HUH! :hug:

Joku kyseli saako lapsen ottaa mukaan ultraan. Sitä ei oikein suositella monestakin syystä. Itse olin niin optimisti, että otin lapset mukaan nt-ultraan edellisellä kerralla. Lapset olivat silloin 8 ja 9 vuotiaita. Poika ei lopulta halunnut tulla mukaan vaan jäi käytävään odottamaan. Hoitaja sanoi, että voidaan ottaa lapset mukaan, jos halutaan. Hän suhtautui siihen kuitenkin hieman varauksella ja sanoi, että pieniä lapsia ei ottaisi sinne koska he häiritsevät. No meillähän meni tuo käynti sitten ihan pieleen, kun kaikki ei ollutkaan kunnossa. Oli aika ikävä tilanne siinä lasten nähden. Lapset huolestuivat tietysti mikä on pielessä, kun tajusivat sen vaikkei sitä heille suoraan sanottu. Onneksi sain lapsille nopeasti noutajan ja päästiin tarkempaan ultraan ja punktioon kahdestaan miehen kanssa. Sain jotenkuten pidettyä itseni kasassa siihen asti, kun lapset oli haettu. Sen jälkeen maailma romahti :( En siis tällä kertaa ole edes puhunut lapsille ultrasta mitään. Kerron vasta jälkikäteen mitä siellä kuultiin. Jos kaikki menee hyvin, menemme varmaan loppuvaiheessa 4D ultraan yksityiselle. Sinne voisi sitten ottaa lapsetkin mukaan. =)

Bola-korun minäkin aion hankkia, JOS kaikki on hyvin nt-ultrassa. Katselin niitä jo hieman valmiiksi, mutta en osannut päättää minkä haluaisin. On niin monta kivaa, että pitää varmaan hankkia useampi :D
 
Nyt sitten paremmalla ajalla tänne kirjoittelemaan, aamulla kirjoitinkin päällimmäiset uutiset ultrasta.

Eli saatiin nähdä ultrassa 4D:tä ja kätilö oli aivan ihana ja antoi meille niitä 4D kuviakin 4 kpl ja normaalia ultrakuvia 2 kpl. Vauveli oli kaksi päivää pituuden mukaan edellä, mutta laskettua aikaa ei muutettu. Ja niskaturvotus oli tosiaan vain 0,7 kun esikoiselta se on ollu 1,6. sillai aika iso ero, eli nou hätä :)

Töissä olen tänään kertonut tälle ydinporukalle ja sitten esimiehelle ja voi että ON helpottunut olo, kuinka sitä asian kertomista jännittääkin NOIN paljon ja tekee siitä asiasta päässänsä paljon isomman ja ajattelee että mitähän muut nyt ajattelee kun en ole ollut edes kauaa töissä, mutta ihana vastaanotto! Mun osasto on miesvaltainen, työkavereina on kyllä naisia, mutta ovat eri osastolla. Mun esimeis sanoi että hän on nyt 7 vuotta ollut tällä osastolla ja tämä on nyt eka raskaus että kivaa vaihtelua kun saa seurata ja jännätä mukana, ja tämä on siis mies :popcorn: Ja tietysti naureskeli sille kun sanoin että on ollu ihan hirvee syyllisyyden tunne kun en ehtinyt olla kuin 2 viikkoa silloin töissä kun testiin pärähti plussat, tuumas vaan että älä ny höpöjä, ihanaa :) Tästä nyt sit on hyvä ja ihanan rento jatkaa töitä ja unohtaa teltat kotio ja nauttia ihan ylpeydellä tästä kasvavasta masusta :heart:

PikkuMyy ja Muppelo 12+6 (huomenna poksutaan :D )
 
No niin! Tää Kaks+ on mulla kenkkuillut tänään!

Eilinen ultra meni siis hyvin, yksi sikiö ja kaikki hyvin:heart:. Kätilö ei saanut mittoja vatsan päältä vaan joutui ottamaan sisätutkimuksella. Sinänsä hassua, kun oon todella laiha. Siellä se pieni katteli suoraan äitiä ja isiä:kiss:. Kätilö olisi halunnut enemmän nähdä eri puolilta ja yritti saada liikkumaan, mutta ei se suostunut kääntymään:D. Itsepäinen tapaus siis nyt jo :whistle:. Niin ja koko vastasi 3 päivää enemmän, kuin mitä neuvolassa laskettiin mutta LA:a ei muutettu. Näin ollen tänään "taas" poksuu!

Pinklady81 & Masukki 12+0
 
  • Tykkää
Reactions: pillipöllö
Jospa minäkin mukaan hyppäisin, vähän aikaa olen lueskellut juttujanne mutten ole aiemmin mukaan uskaltautunut.

Meille siis toinen lapsi tulossa, esikoinen kohta 2v. Dramatiikkaa on ihan riittämiin ollut tässä alkuraskaudessa, joten toiveissa olisi että vähän rauhoittuisi tästä eteenpäin. Raskaus paljastui vasta siinä vaiheessa kun sain jossain 6-7 viikoilla todella rajun verenvuodon. Kuukautiset oli hedelmöittymisen jälkeen olleet aivan normaalisti, joten en osannut aiemmin raskautta epäillä. Keskenmenoa pidetttiin sitten verenvuodon yhteydessä ihan varmana, kunnes parin viikon päästä (vihdoin lääkärille asti päästyäni) paljastuikin, että edelleen tihuttelevan hematooman lisäksi kohdussa oli ihan hyvinvoiva alkio. Muutama viikko meni ihan hyvin, kunnes eilenaamulla pääsin yöllisten vatsakipujen vuoksi neuvolaan tarkastukseen, jolloin terv.hoitaja ei löytänytkään ultralla kohdusta ketään. Todettiin siinä sitten yhteistuumin että keskeytynyt mikä keskeytynyt. Soitin kuitenkin samantein yksityiselle ajan (asioiden nopeuttamiseksi), jonne pääsinkin jo tunnin päästä...ja sieltähän se vintiö löytyi alakautta ultraamalla. Täysin viikkoja vastaavana ja rakenteellisesti kaikki näytti hienolta =)

Ensi viikolla sitten nt-ultra, toivottavasti siellä ei enää mitään ylimääräistä dramatiikka tarvitse kokea :whistle:
Joku kyselikin noista hematoomista aiemmin, eli itselläni tosiaan sellainen kohdussa oli sen verenvuodon seurauksena, mutta oli nyt kuluneen kolmen viikon aikan poistunut itsestään.
Kaikki mahdolliset raskausoireet on kyllä tullut jo koettua, paitsi oksentaminen...esikon odotuksessa ei ollut närästystä lukuunottamatta mitään vaivoja, joten tasan ei käy onnenlahjat :p

Pippi79 ja pikkuriiviö 11+6 (la siis 17.6.)
 
tervetuloa uudet ja kaikille onnea ultrakuulumisista!

Minnin mua janottaa ihan mahdottomasti, juon vettä koko ajan... Mutta ainakin toissapäivänä neuvolassa sokerit olivat normaalit, eli kuuluu kai asiaan!

Kävin tiistaina ultrassa ja siellä pieni kaveri heilutteli menemään! :heart: Kaikki oli hyvin ja ainakaan vielä ei ole niskaturvotusta. Koko heitti mun arviolasketusta vain päivän alaspäin. En siis aio sitä muuttaa.

Almeja 10+0 POKS!
 
Minäkin menin ostamaan kotidopplerin.. aika vaikeahko käyttää, voiko syke olla
134? vaikka näkyikin diginäytössä vain hetken, enemmän kuului vaan suhinaa.
Tyhmä kysymys, mutta uskallatteko mennä raskaana kylpylään ja esim
porealtaaseen?

teris 10+0
 
Tervetuloa uusille! :flower:päivittelen teidät listaan kunhan ehdin, nyt vain pikaisesti kävin lukemassa teidän kuulumiset.

Onnea myös hyviä ultrakuulumisia saaneille.

Työhaastattelu takana ja nyt sitten jännätään miten käy. Viikon päästä selviää. Tää oli ryhmähaastattelu, jossa yhteensä 7 hakijaa ja josta selvisin jatkoon 2 parhaan joukkoon. Tosin saattavat järjestää vielä toisen haastattelun kun haku ko. paikkaan loppuu vasta 8.12.
 
Hei vaan kaikille!!

Anteeksi kun en ole pitkiin aikoihin kirjoitellut. Olen kyllä välillä käynyt täällä seuraamassa teidän kuulumisia mutta ihan parissakin päivässä ennättää tulla kovasti juttua.
Kiitos Mupelo tästä uudesta pinosta =)

Tervetuloa uudet mukaan minunkin puolesta :wave:

Hitsi.. täällä on jo niin moni käynyt nt-ultrassa ja niin hyviä tuloksia. Ihana juttu!!! Vähän lievittää omaa pelkoa.
Tosin, musta tuntuu etten ole eläessäni pelännyt mitään näin paljon. Ensin alkuun pahin pelko oli keskenmeno ja nyt pelkään ultraan mennessäni ettei siellä enää olekaan ketään. Jokaista ultraa edeltävänä päivänä olen ajatellut, ett jos tuossa ultrassa kaikki hyvin niin sitten relaan ja alan nauttia raskaudesta. Mitä vielä... siirtyy aina seuraavaan ultraan... Mun nt-ultra on maanantaina heti aamusta, onneksi ja ajattelin ett jos tosiaan kaikki hyvin, niin olisi aika jo alkaa nauttia tästä olotilasta ja lopettaa se pelkääminen. Onko muilla tällaisia pelkotiloja vai olenko mä jotenkin kaheli?

Täällä oli puhetta janosta. Mulla ihan sama juttu. Hirvittävä jano koko ajan. Olen nyt alkanut juomaan välillä jopa ihan maitoa janooni sillä neuvolassa sanottiin ett mun pitäs vähän reippaammin lisätä kalsiumin saantia. :ashamed: Olen ollut vähän huono maitotuotteiden kanssa...

teris: Käsittääkseni tuo 134 on ihan hyvä. Pitäisi olla 120-170. Eli saattaa vaihdella kovasti.

Pippi79:n juttu aika hiuma. Toivottavasti nuo "yllätykset" olivat nyt siinä niin pääset itsekin rauhoitumaan ja nauttimaan.

Hieno juttu PikkuMyy, kun saitte 4D kuvaa. Mä olen ihan kateellinen. Mä niin toivoisin ett mäkin saisin nähdä maanantaina mutta mitä olen muilta kuullut niin ei meidän sairaalassa sellaisia laitteita ole :( Täytyy sitten rakenneultran aikaan käydä yksityisellä

Mulle meinasi tänään iskeä paniikki suihkussa ollessa kun katsoin mun nännejä jotka oli ihan tummuneet.. vähän kuin mustat.. Ajattelin ett ne on kuoliossa kunnes soitin kaverille ja kysyin. Hän vähän selvensi asiaa... :LOL:
Kaikkee sitä tulee mieleen.. Joo...

Mun ei tee vieläkään mieli lämmintä ruokaa.. en käsitä.. Tänään taas väkisin söin lämpimän aterian ja sen jälkeen on ollut taas huono olo.. Salaatit, leivät ja hedelmät vain sellaisia mieluisia.

Ainii, neuvolassa kävin viikko sitten ja heille oli mun sairaalasta tullut tieto, ett olen viikon myöhemmässä kuin mitä mulle on kerrottu. Eli nyt pitäs olla 12+1 mut neuvola sanoi sen olevan nyt 11+1. :O En oikein käsitä miten tää voi näin heittää. No sovittiin sitten, ett nt-ultrassa määritetään lopullinen LA. Jännitää =)

Tsemppiä kaikille odotukseen!!!

Saija ja Vaavi 12+1
 
Äh, mun on nyt pakko kysyä teiltäkin, kun itseäni jo ällöttää niin tämä valkovuodon määrä! Siis pikkuhousut aina märkänä ja sitä lorahtelee välillä kunnolla, niin että saa käydä vessassa kurkkimassa, että mitä housuihin tuli, niin taisi olla käynyt joillakin muillakin täällä. Ja se haju, sellainen makea, hyi. Ihanaa kertoa täällä teille, kun en nyt ainakaan miehelle rupee kertomaan ja ihmettelemään :whistle: Onko muilla samaa ongelmaa vuodon suhteen, kuuluu kai asiaan, en muista yhtään viime raskaudessa, että miten tuli.

Ja nännit täälläkin tummat ja suurentuneet ja jano on tosi kova, juon hirveästi vettä.
 
Äh, mun on nyt pakko kysyä teiltäkin, kun itseäni jo ällöttää niin tämä valkovuodon määrä! Siis pikkuhousut aina märkänä ja sitä lorahtelee välillä kunnolla, niin että saa käydä vessassa kurkkimassa, että mitä housuihin tuli, niin taisi olla käynyt joillakin muillakin täällä. Ja se haju, sellainen makea, hyi. Ihanaa kertoa täällä teille, kun en nyt ainakaan miehelle rupee kertomaan ja ihmettelemään :whistle: Onko muilla samaa ongelmaa vuodon suhteen, kuuluu kai asiaan, en muista yhtään viime raskaudessa, että miten tuli.

Ja nännit täälläkin tummat ja suurentuneet ja jano on tosi kova, juon hirveästi vettä.
"Ihana" kuulla et muillakin on kova jano!

Valkovuotoa tulee täälläkin runsaasti. Pitäis varmaan käydä ostamassa pikkuhousunsuojia. En mäkään muista et viime raskaudessa olis tullu näin paljon/häiritsevästi.
 

Yhteistyössä