Hyvää uuttavuotta vaan kaikille!
Mä tulin välillä kurkkaamaan tännekkin
Mulla on ollut myös tuota päänsärkyä mutta on mennyt levolla ohi en oo vielä napsinut yhtään panadolia vaikka meinaa oksennus tulla kun niin kovaa välillä jomottaa.
Mua on alkanut sattumaan mahaan kun aivastan, ihan kun joku repäisy. Sama tulee välillä kun nostan tota poikaa... Kait ne on niitä normaaleja kipuja sitten. Pitää vielä kysästä neuvolasta joka onkin jo tiistaina. Esikoisella on kanssa samana päivänä tuntia aikasemmin. Hyvä että sain sovittua samalle päivälle nuo, muuten olis härdelliä auton kanssa. Mies kun pitää auton perseensä alla viikolla 7-17 huoh enpä mä pääse paljoo mihkään täältä.
Painoa en oo seurannut enkä uskallakkaan sen verran hyvin on maistunut mässyt ja ruoka että kuuntelen tuomioni sitten tiistaina vasta
Täällä pään vaivaa aiheuttaa tuplarattaat ostan, en osta, ostan...
Yhdet kivat oli tarjolla, mutta ilmeisesti mun tarjoukseni ei miellyttänyt myyjää kun ei ole sen koommin kuulunut
Kuulin että eräs todella vanha kaveri, joka asuu eri kaupungissa ja yhteyttä pidetään pari kertaa vuodessa niin odottaa myös vauvaa ja hänen la on 2.6
Roki82 Hui kamala! Ei ole kyllä ollut tykytyksiä täällä suunnalla onneksi!
Nyt on pakko jonnekkin avautua kun herne on niin syvällä jo otsalohkossa että...:stick:
Hitto mikä pauke tuolla pihalla!
Pikkusen on ihmisillä kellon ajat ja päivät sekaisin, kun jo kolme päivää paukkunut tuolla!!
Itseäni ottaa todella kovaa aivoon, kun mulla on 3kpl paukkuarkoja koiria täällä. Kun se paukuttelu oliskin klo 18-02 niin olis helppoa olla koirien kanssa, kun tietää milloin se alkaa ja millon se loppuu, mutta kun jumankauta jo monta päivää paukkunut!! Yksi koira nyhjää kyljessä kiinni kokoajan, yksi makaa saunassa lauteiden alla vein sinne just vettä ja yks makaa sängyn peiton alla ja kaikki vapisee ja läähättää... :'(
Eikös raketit ole nykypäivänä k18 tai ainakaan niitä ei myydä alle 18v.
Jos multa kysyttäs niin mun mielestä niitä ei tarttis antaa ollenkaan lasten käsiin! Ja jos ihan pakko on antaa niin vasta klo 18 tänään (tarkoitin tässä isoja teinejä jo)!
Minä kun muutin kaupungista pois niin sanoin, että meidän talo on sitten taajamassa tai sen ulkopuolella, niin on uutena vuotena pauketta vähemmän ja tohon merkille onkin matkaa parisataa metriä.
Mitä ihmettä, enäänpä ei saakkaan kaupunki alueella paukutella!
V*ttu sanon minä tohonhan ne tulee paukutteleen meidän talon nurkille siis ne jotka noudattaa tuota sääntöä...
Tosin ihan varmaan paukkuu jokapuolella, mutta kuitenkin tuntuu että ei viimevuonna meidän pihaan noin hyvin raketit näkynyt/lennellyt...
Että taatana peekele sanon minä!
Huoh olen puhunut
Jane69 ja peppiina 14+6
Huomenna poksu päivä