Tälläkin joulusta selvitty ja joulun & kaverin pojan ristiäisten myötä vauvauutistakin levitelty omasta tahdosta ja tahtomatta taas uusille korville
On ollu töissäkin niin haipakkaa joulun alla, ettei oo kerenny käyttää työaikaakaan palstailuun
Madde84 :hug: Inhottavaa tollanen vuotelu ja vatsakrampit! Toivottavasti on ihan harmitonta ja huomenna syy selviää. Hyvä, että soitit neuvolaan ja sait sen ylimääräisen ultra-ajan. Hyvältä kuitenkin kuullostaa tuo, kun sydänäänet kuitenkin kuuluu! Tsemppiä!
Aanna :hug: Voimia oikein paljon punktion ja tulosten odotteluun!! Täälläkin peukut pystyssä, että vauva on riskiluvuista huoliamtta terve. Ja onhan tuossa onneksi vielä iso todennäköisyys terveelle lapselle. Tsemppiä!
jkoo Hyvä, että siellä antibiootit vihdoin puree! Toivottavasti pysyy loppuraskauden poissa noi tulehdukset!
teris onnea hyvistä ultrakuulumisista :heart:
malendra onnea hyvistä ultrakuulumisista ja poikalupauksista :heart: Ihmettelin ensin, että miksi teillä nyt oli joku ultra, mutta sitten tajusin, että ilmeisesti kaksosraskauden takia?
Rintintin aika oireeton on olo täälläkin. Satunnaisia mahatuntemuksia ja mahan toimimattomuutta lukuunottamatta ei varmaan tietäis mistään, että on raskaana. itellä on helpottanu kyllä toi kotidoppleri, kun sillä on epäuskon iskiessä saanut sydänäänet kuuluviin
Mullakin meinaa välillä pukata joitakin alkuraskauden oireita takaisin (väsymys, ellottava olo jos ei oo syöny vähään aikaan), mutta ihan satunnaisesti noi siis iskee. Eli ilmeisesti normaalia tuokin
liikkeistä en tunne vielä mitään
Tuntuu, että tosi moni jolla on muutama viikko vähemmänkin, kuin mulla tuntee niitä jo. Vaikka mulle gyne varoittelikin, että voi mennä aikaa, että tunnen niitä, kun istukka on edessä, niin silti malttamattomana niitä kyttäilen ja kaipaan.
dopplerilla kuuluvista vauvan liikkeistä Joku kyseli niistä, että kuuleeko niitä. Te, jotka kuulette, niin millaisiksi niitä kuvailisitte? Itse oon kuullu viime aikoina ovelia "molskahduksia"/kolinaa, jotka oon tulkinnu liikkeiksi, mutta en oo varma. Mitä jos se onkin vaan mun suoli tai maha joka kolahtelee ja molskahtelee
Onko kellään muulla tullu nyt raskauden aikana
verta nenästä? Mulla ei oo tullu varmaan viimeksi, kun ihan pienenä, mutta nyt on parin viikon sisään tullu jo 3 kertaa! Viimeksi tänään aamulla alkoi vuotamaan seulana, kun olin ensin niistänyt. Johtuukohan jostain hormonimuutoksista vai mistä?
ON: Ens maanantaina vihdoin neuvola! Mulla piti olla omasta mielestäni jo viikko sitten maanantaina, mutta olinkin kattonut ajan ihan väärin! Istuin odotushuoneessa turhaan 20min, ennenkun tajusin kysyä joltain toiselta terkalta, että missä mun oma th viipyy. Selvisi sitten, että aika onkin vasta parin viikon päästä. Olin kattonut nlakortista, että aika on 21.12., kun se oikeasti on siis 2.1.12.
Sanmar + superpapunen 17+4