Hei vaan kaikille!!
Anteeksi kun en ole pitkiin aikoihin kirjoitellut. Olen kyllä välillä käynyt täällä seuraamassa teidän kuulumisia mutta ihan parissakin päivässä ennättää tulla kovasti juttua.
Kiitos
Mupelo tästä uudesta pinosta =)
Tervetuloa uudet mukaan minunkin puolesta :wave:
Hitsi.. täällä on jo niin moni käynyt nt-ultrassa ja niin hyviä tuloksia. Ihana juttu!!! Vähän lievittää omaa pelkoa.
Tosin, musta tuntuu etten ole eläessäni pelännyt mitään näin paljon. Ensin alkuun pahin pelko oli keskenmeno ja nyt pelkään ultraan mennessäni ettei siellä enää olekaan ketään. Jokaista ultraa edeltävänä päivänä olen ajatellut, ett jos tuossa ultrassa kaikki hyvin niin sitten relaan ja alan nauttia raskaudesta. Mitä vielä... siirtyy aina seuraavaan ultraan... Mun nt-ultra on maanantaina heti aamusta, onneksi ja ajattelin ett jos tosiaan kaikki hyvin, niin olisi aika jo alkaa nauttia tästä olotilasta ja lopettaa se pelkääminen. Onko muilla tällaisia pelkotiloja vai olenko mä jotenkin kaheli?
Täällä oli puhetta janosta. Mulla ihan sama juttu. Hirvittävä jano koko ajan. Olen nyt alkanut juomaan välillä jopa ihan maitoa janooni sillä neuvolassa sanottiin ett mun pitäs vähän reippaammin lisätä kalsiumin saantia. :ashamed: Olen ollut vähän huono maitotuotteiden kanssa...
teris: Käsittääkseni tuo 134 on ihan hyvä. Pitäisi olla 120-170. Eli saattaa vaihdella kovasti.
Pippi79:n juttu aika hiuma. Toivottavasti nuo "yllätykset" olivat nyt siinä niin pääset itsekin rauhoitumaan ja nauttimaan.
Hieno juttu
PikkuMyy, kun saitte 4D kuvaa. Mä olen ihan kateellinen. Mä niin toivoisin ett mäkin saisin nähdä maanantaina mutta mitä olen muilta kuullut niin ei meidän sairaalassa sellaisia laitteita ole
Täytyy sitten rakenneultran aikaan käydä yksityisellä
Mulle meinasi tänään iskeä paniikki suihkussa ollessa kun katsoin mun nännejä jotka oli ihan tummuneet.. vähän kuin mustat.. Ajattelin ett ne on kuoliossa kunnes soitin kaverille ja kysyin. Hän vähän selvensi asiaa...
Kaikkee sitä tulee mieleen.. Joo...
Mun ei tee vieläkään mieli lämmintä ruokaa.. en käsitä.. Tänään taas väkisin söin lämpimän aterian ja sen jälkeen on ollut taas huono olo.. Salaatit, leivät ja hedelmät vain sellaisia mieluisia.
Ainii, neuvolassa kävin viikko sitten ja heille oli mun sairaalasta tullut tieto, ett olen viikon myöhemmässä kuin mitä mulle on kerrottu. Eli nyt pitäs olla 12+1 mut neuvola sanoi sen olevan nyt 11+1. :O En oikein käsitä miten tää voi näin heittää. No sovittiin sitten, ett nt-ultrassa määritetään lopullinen LA. Jännitää =)
Tsemppiä kaikille odotukseen!!!
Saija ja Vaavi 12+1