Hakutulokset

  1. V

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Mut voi poistaa listalta.... Eilen aamulla tuli runsaammin vuotoa ja ajattelin, että tämä oli sitten varmaankin tässä. Ultrattiin pitkän odotuksen jälkeen, sikiö löytyi, mutta ei sykettä. Tämän tarkisti vielä erikoislääkäri vähän myöhemmin. Lääkkeeliinen tyhjennys... Eilen oli todella vaikea...
  2. V

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Täällä alkoi eilen töistä lähtiessä pieni verinen vuoto. Päivystyksestä laittoivat lähetteen keskussairaalaan. Toistaiseksi kaikki hyvin, syke löytyi ja vuoto oli vähäistä. Ainoastaan vessassa käydessä paperiin jäi verta, mutta ravasin siellä toki yhtenään. Lääkäri oli hyvin toiveikas kun sikiön...
  3. V

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Johan taas hetki vierähti, että sain kaikki kirjoituksenne luettua läpi! Mukavaa, että juttua piisaa ja uusia plussia vain tulee! En voi kyllä edes kuvitella miltä voi tuntua kun vauvaa odottaa monta vuotta. Mulle puolivuottakin tuntui loppuvaiheessa jo aikas pahalta. Mulla kyllä pari kaveria...
  4. V

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Joo, tosiaan aivan eri hormooniahan testit mittaavat. Olen vain jostain lukenut että myös ovulaatiotesti mahdollisesti näyttää raskauden, itselläni noin 2 vk sitten näytti kyllä hyvin voimakasta plussaa. Tiedä sitten mistä johtuu, mutta näin vain jostain muistan lukeneeni... :o Mutta, eipähän...
  5. V

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Kiitos Shuri ja Hupu07 vastauksistanne. Kyllähän se on niin, että sitä tulee vain mietittyä kaikkea mahdollista, kun mistään ei ole mitään varmuutta vielä tässä vaiheessa. Turha siis testailla sen enempiä, täytyy vain uskoa, että raskaana ollaan ja toivoa että kaikki on kunnossa. Täytyy sanoa...
  6. V

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Heippa vaan pitkästä aikaa! Menikin tovi kun sain luettua kaikki tekstit, nyt onkin pää pyörällä kuka kirjoitteli mitäkin... :o Mukavaa että joukkommekin on kasvanut! Isot pahoittelut pois jääneille, toivottavasti pääsisitte pian takaisin odottajien puolelle! :hug: Omaa napaa sen verran...
  7. V

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Neila :hug: Voimia!! :'(
  8. V

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Hei vaan kaikki uudet tulokkaat! :wave Mua kyllä alkanut hirvittämään nuo keskenmenot, mistäs se voi tietää, kun aina ei välttämättä sitä vuotoakaan tule... Teillä joilla on kokemusta keskenmenosta, missä vaiheessa se on tullut? Onko se aina alkanut vuodolla? Onko teillä ollut silloin...
  9. V

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Siis, EIKÖ toivoa ole niin kauan kuin vuoto alkaa... :headwall: No joo, nyt täytyy mennä vaipan vaihtoon, palaillaan... :wave:
  10. V

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Joo, mä kukun jo ylhäällä, kun meidän "hertäyskello" (=rakas tytär) herätti tuossa vähän ennen kuutta... Missassin sitten isoimmat paukutkin, kun nukahdettiin ennen yhtätoista... Sitä se lapsiperheen arki teettää... Voi Lara, toivon todella, että tilanne vielä muuttuu... :hug: Eikä toivoa...
  11. V

    syyskuisten pino

    Vitsi, tätä rataa kun porukkaa tulee, niin eihän sitä pysy enää kärryillä lainkaan... :laugh: Hieno juttu, että plussia tupsahtelee, toivotaan että kaikki pysyy loppuun asti! Ripsu, toivottavasti plussa vielä ilmaantuu! Ei kai plussia tule jos ei raskaana ole, ainakaan kahta! Neganhan se...
  12. V

    syyskuisten pino

    Täällä kanssa yksi odottelee mahdollisesti vauvaa syyskuulle, laskurin mukaan 3.9. En vielä kuitenkaan uskalla täysillä iloita, ollut vähän draamaa tämä joulunaika... Meillä siis yksi lapsi -08 syntynyt, joka sai alkunsa ekalla yrittämällä. Tätä toista on nyt tehty viitisen kuukautta. Testailin...
  13. V

    Terolut, vuoto, mahd. raskausko??

    Hei! Onkohan kellään vastaavaa kokemusta. Mulla todettu liian lyhyt luteaalivaihe, johon gynekologi kirjoitti reseptin teroluteja, 12 päivää 1tbl päivässä, alkaen 3 pv ovulaation jälkeen. Menkkamaiset kivut alkoivat kuten tavallista 27 kiertopv, terojen piti myöhästyttää menkkoja viikolla...

Yhteistyössä