SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

28.8.
Feenikslintunen.........kuudes..........35v....SAS/TYKS
cinnamo......................neljäs..........???.....????

31.8.2010
Tähdenlento1............toinen............28v.......?
pikku3nen..................kolmas..........32v....KSKS
rakkaudesta äiti.........neljäs...........29v....OYS


1.9
Rimpsu........................??????.........???....????
Lauren-78...................toinen.........???.....????

2.9
primrose.....................toinen..........27v.....KOKS
Pipopi.........................??????.........???.....????
LauraAnnika...............?????...........???....????
ElbA ........................ esikoinen .....???......??

3.9
pikkuvintiön äippä......toinen..........32v.....SeKS
emulia............ensimmäinen/toinen...19v...NKL
MaybeSomeday......esikoinen........23v.......OYS

4.9
Burde ................... kolmas .......... 28v ....VALS/ koti
tinde-85 ................esikoinen ........?? .......??
k-ati...................esikoinen........???.........OYS

5.9
mirkkuli...................neljäs.............30v......KYLAKS
Lynien....................toinen..............21v.......KYS
Kiira-......................esikoinen.........???.......???

6.9
Unikeiju-79............ neljäs................31v........PS
Mamma1976......... kolmas............. 34v........K-PKS

7.9
Angelico ..............esikoinen ..........22v ........?

8.9
Eini ..........................?? ................24v ........TAYS/VAS

9.9
Lotskuliini ............ kolmas ............. 27v ......Tays
Annmari-76...........???....................???..........???


10.9
miia.......................seitsemäs.........34v.........VAS
mustikka-78..........toinen...............31v.........NKL
pilpa..................... esikoinen......... 25v.......kätilöopist.
felessa ................ esikoinen .........23v ........KYS

11.9
estella ..................esikoinen ........24v .......??

12.9
viirupylly...............Kolmas.............29v........Kätilöopis t.

13.9
seawind.................viides.............30v.........??
Endotar ..............esikoinen......... 28v....... KHKS

14.9
gisela.....................esikoinen.......30v.........OYS

15.9
poni06......................kolmas....... 35v.......K-PKS
Sadie .....................esikoinen.... 19v....... ??
A-nu ....................... Toinen......... 38v.....(Kätilöopisto)
ennie ..................... esikoinen ... 33v......??

16.9
mairo.......................toinen..........???.......???

17.9
roosamaria 69 ....... kolmas ..........40v.....Nkl

18.9
Gwenhwyfar ........... toinen .........??.......??
liinakko...................esikoinen.....27v........KYS

19.9
Hupu07 ................ esikoinen ......?? ..... TYKS
krizze.....................esikoinen.......32v....Kanada
Katrin83..................esikoinen.......26V....PHKS

20.9
Angel Eyes ............. viides ..........30v ......EKKS
unikeiju .......... kolmas...........28v.......Tays
MariaK2104............ Toinen ...........27v...... EKKS
Lahopää-Liisa..........toinen............23v...........OYS
Sannimarja..............esikoinen.......25v...........KSKS
Heppuli3...................kolmas.........33v............Tays

21.9
Epeti.....................kolmas.............27v............HYS


22.9
Aplo ................... toinen ........ 21v........ KOKS
Cappuccino...........toinen...........27v........KOS


23.9
Raitahippo...............esikoinen ......32.v ..... ??
Janko......................toinen.............25v.......???
lätäkkö...................esikoinen.......27v......Jorvi

24.9
Ilona G....................kolmas..........????.......???
papupata78...........toinen...........????.......EKKS

25.9
Hyväsetti ....... kolmas .......... 30 v ............. LKS?
Wandii ....... kolmas ...........30 v ............. LKS
elni- ........... esikoinen............23v.............jorvi
terp............esikoinen.............25v.............TYKS

26.9
rosinarusina....toinen............27v.............KSKS
Lumiruusu.......toinen............34v............NKL

27.9
cora85...........toinen............24v..............Kätilöopisto


28.9
icefairy..........toinen............22v..............NKL





Kerrostalokyttäjä......kolmas........ ??............??
riemu........................viides.......... 32v..........??
meripihka................ toinen ......... 32v.........Jorvi
Mousse .................. toinen. ........33v........ Jorvi
miia ...................... seitsemäs ......?? ......... ??
Tähtirata ................. esikoinen ......23v ........TAYS
Kiskii ..................... toinen ..........31v..........??
Lara- ...................... esikoinen ......21v........... KHKS
Shuri ......................esikoinen .......24v.........OYS
Indrina...................?????????.......???..........???


Syyskuisten muistoissa:

vaahteranlehti (13.9.2010)
jyvänen (la 30.9.2010)
vivianna-08 (la 3.9.2010)





Edelliset:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1603746
 
Joo, mä kukun jo ylhäällä, kun meidän "hertäyskello" (=rakas tytär) herätti tuossa vähän ennen kuutta... Missassin sitten isoimmat paukutkin, kun nukahdettiin ennen yhtätoista... Sitä se lapsiperheen arki teettää...

Voi Lara, toivon todella, että tilanne vielä muuttuu... :hug: Eikä toivoa ole niin kauan kuin vuoto alkaa! Toivotaan parasta!

Itse testailin keskiviikkona vaikka lauantaihin piti odottaa, en sitten malttanut... :ashamed: Kyllä sieltä vaan edelleen plussa tuli. Täytyy se varmaan pikku hiljaa uskoa itsekkin...

Niin, ja ikää oli 27v ja KSKS. Kiitos sille viitseliäälle, joka jatkossa osaa ja jaksaa päivittää meidän pinoa, itse en ainakaan ole kovin taitava näiden koneiden kanssa, päin vastoin! :LOL: Kattoo nyt kuinka usein sitä sitten yleensä kerkiää tänne kirjoittelemaan, viime kerrallakin taisin kyllä jäädä aikalailla sivusta seuraajaksi, kun ei sitten saanut aikaiseksi ja aikaa kului sitten niin paljon, että tuntui, että on jo niin ulkona muiden jutuista... :ashamed: Katsotaan, kuinka tällä kertaa sitten. Jos vaan masuasukki pysyy matkassa loppuun asti!
 
Moi,

hypähdän uskaliaasti tähän pinoon =)
Tuossa jouluaatonaattona tajusin kurkun kuristavasta tunteesta, että raskaana sitä taatusti ollaan, testin tein vasta pri päivää sitten, mikä lie henkinen kynnys iskenyt.

Lapsia meillä on ennestään 5, ikähaitarilla 1-11v, sekä tyttöjä että poikia.

Laskettuaika on toistaiseksi 31.8., mutta 4/5 lapsistani on syntynyt reilusti la:n jälkeen, siksi koin tämän syyskuun pinon omimmaksi.

Oikein mukavaa tätä vuotta jokaiselle!
 
Heips kaikille. :wave:

Minä tein testin viime tiistaina, plussahan sieltä tuli. Ensi järkytyksen jälkeen nyt epäileväisen iloinen asiasta. Mulla piti olla kuparikierukka, ja voihan se olla vieläkin paikallan, ja menkat olis pitänyt sunnuntaina alkaa ja koska aina on hurjan säännölliset olleet niin tein testin. Tosiaan ensijärkytys oli aika moinen kun kolme lasta meillä jo ennestään ja kierukka laitettu vuosi sitten. Kolmaskin oli niin kovan miehen ylipuhumisen takana, että meillä piti lapsiluvun olla siinä. Elämää ei aina voi niin tarkasti suunnitella... ;)
Tosin ensi torstaina pääsen vasta lääkärille joka tarkistaa onko kierukka kohdussa vai jossain muualla ja onko koko raskauskaan sitten kohdussa :( Toivotaan et kaikki menee hyvin, nyt kun tähän on vähän ehtinyt jo sopeutua :)

LA olis sitten 5.9. ja ikää minulla on 30 ja KYLAKS olis synnäri jos sinne asti päästään.
 
mirkkuli , toivottavasti kohdussa on uusi ihmisenalku ja oikealla paikallaan! Minulla on ihan samala tavalla käynyt yhden lapsen kohdalla: oireista tajusin olevani raskaana, tein testin ja soitin lääkärille. Siellä todettiin kuparikierukan olevan edelleen kauniisti paikallaan, se poistettiin ja raskaus jatkui onneksi aivan normaalisti. Lapsella oli vain kova tahto päätä tähän maailmaan =) Iso järkytys se kyllä oli, koska oli kuvitellut ehkäisyn olevan kunnossa. Sopeutumista ajatus vaati, mutta pian järkytys vaihtui isoksi onneksi!
 
MaybeSomeday kiitos uudesta pinosta :flower:

Lara- :hug: tosi surullista :'( voimia! :hug: tuli niin paha mieli sun puolesta.

Neila Mulla kans oli tänä aamuna mieli maassa vaik mies tuli halaileen.Oli niin inhottava eilen illalla.Se kans otti olutta ja mää olin selvin päin.Ei juonu mitään kauheita kännejä,mut se on aina liikaa otettuaan sellanen äreä ja eilenhän se muutaman kerran tiuskas mulle ja mulkoili mua ku pyysin sitä pukeen mun kans lapset yms. ni tuli olo et koko mukava ilta oli sillä seisomalla pilalla :'( Muutenki tuntuu et aina ku se ottaa jotain meillä menee kaikki ihan pilalle sen huonotuulisuuden vuoks..en tajuu mimks pitää sit juoda.Mut eilen oli tosiaan sellanen olo et millasen miehen kans mää oikeen taas uuden vuoden alotan.Sellasen joka pahoittaa aina mieleni :'(
Feenikslintunen Onnittelut plussasta ja tervetuloa joukkoomme :heart:
mirkkuli Onnittelut plussasta ja tervetuloa syyskuisiin :heart: Toivottavasti raskaus on ihan oikeassa paikassa eikä kohdun ulkopuolella.Voihan se kierukkakin olla lähtenyt pois?..
 
huomenia taas kaikille ja jos nyt sais tän osumaan jo uuteen pinoon...no mies sitten aamulla keitti kahvia, ois hieronu niskoja ja pahoitti tahditonta kommenttiaan jolla ei kuulema halunnut loukata ja siivosipa mun kanssa tän meidän huussollinkin. nyt on sitten matot käyny ulkona, lattiat pesty ja pesuekkin ruokittu, lisäksi kävin reippaileen äsken tarhoihin hevosille heinät...uusi vuosi meni sulassa sovussa, jos nyt ei oteta huomioon miehen exiltä saamia "hyvää uuttavuotta" viestejä joita se melkein aina saa....mutta no, sen enempää ne exät ei onneks ole elämässä pyöriny...mikälie nyt mielessä kun kaikkia maailman asioita tulee mietittyä ihan juurta jaksain...gmm..raskaus? ed. menkat mulla alko 27.11.09 joten osaaisiko joku sanoa, paljonko mulla noi rv:t siitä laskettuna ois??? ovistikkuun sain plussan 13.12.2009...
 
Neila sulla olis viides viikko ja la on 3.9.2010 ainakin tän laskurin mukaan http://kaksplus.fi/odotus-ja-synnytys/laskurit/

Ajattelin tulla mukaan tähän pinoon jos passaa. Ikää on 32 vuotta ja viides tulossa. Toivottavasti en ole liian hätäinen. Tänään kp 25, mutta sain Cb: digiin raskaana 1-2 (eli 3-4) :heart:
 
Päivitin taas, ilmoittakaa jos on virheitä, haluatte pois listalta tms., niin korjaillaan...Itsekin vasta harjoittelen tuota listan tekoa niin saattaa vähän rivit pomppia jne... :D

Eilinen meni aikalailla ilman oireita, tänään oli aamulla hurja paha olo ja nyt vähän jomotteli tuota masua...Jospa siellä joku kasvaisi niin siitä johtuisi tuo jomotus.

Ihanaa kun meitä on jo näin paljon ja toivottavasti vielä plussat vaan vahvistuisi... :heart:
 
täälläkään ei juuri oireita, mitä nyt väsyttää melkoisesti, justiin nukuin sitten pienet unet...huokaus, kuinkahan sitä jaksaa töissä kun ensiviikolla alkas taas :eek:
Gallup: millä alalla te olette ja teettekö vuoro/päivätöitä? itse terveydenhuoltoalalla ja onnekas kun viimein monen vuorotyövuoden jälkeen sain kun sainkin päivätyötä, eli pääsäänt. arkisin 7-15 viikoloput vapaat. muut?
 
Gallup: meillä nuorin täytti vasta vuoden, keikkahommaa sosiaalialalla teen silloin, kun miehen työt antavat periksi, yövuoroja olen tällähetkellä suostunut tekemään. Pääsääntöisesti siis olen lasten kanssa kotona.

Täällä vallitsee jatkuva oksetus. Alkoipa tässä raskaudessa paljon aikaisemmin kuin esim. edellisessä ja on raskausaikani pahin, sietämättömin koettelemus. No, eipä tässä auta muuta kuin kestää.
 
Olen matkailualalla, pääasiassa kaksivuorotyötä, joskus öitä...En oikein tykkää työstäni, joten äitiysloma tulee ihan hyvään saumaan niin saan vähän huilata sieltä ja miettiä samalla tulevaisuutta...Ja voihan se olla, että kun saa olla kotona jonkun aikaa niin tekeekin mieli takas töihin...
 
Tuonne listalle voi laitella että neljäs lapsukainen olis tuloillaan meidän talouteen...

Minä olen hoitovapaalla pääosan ajasta tällä hetkellä ja hoitoalalla keikkailen kun tarvetta on jossakin. (Vakituisesta työstä olen siis hoitovapaalla.) Siivoushommia teen sitten muutaman tunnin lisätöiksi viikossa ja ens viikolla pääsis aloittamaan AMK opinnot hoitoalalla monimuotokoulutuksena.
 
Heips kaikille!

Jokohan uskaltaisin liittyä joukkoo? Tänään tein testin ja oikein kahteen kertaan. Ekaan pedictor testiin tuli aika selvä viiva ja apteekin omaan hiukan yli sen viiden minuutin ajan myös viiva. Eli kai sitä raskaana ollaan. LA olis sit niinku suunnilleen 11.9, viime kierto oli ihmeellinen kun eka viikon vuoti sellasta tuhruvuotoa ja sit kun menkkojen pitikin alkaa niin alko kunnon vuoto eli kai ne menkat sit alko 5.12. Ikää on 26v ja naimisissa oon ollut elokuusta asti. Meillä on helmikuussa -08 syntynyt vauhdikas poika. Sairaala on Keski-Suomen keskussairaala. Onnea kovasti kaikille plussista. Yritän päästä jutuista jyvälle pian.
 
Neila; Terveydenhoitajaksi, samalla siinä se sairaanhoitajan tutkintokin tulee tietty. Kouvolassa. Oliko rankka koulu monimuotona? Tosi moni on yrittäny pelotella mutta siinä onnistumatta. Pakkohan se on yrittää...
Tosin nyt tuli vähän mutkia matkaan, mut eihän tää raskaus mikään este koulunkäynnille ole. Valmistuin lähihoitajaksikin pidemmällä kaavalla kun ajateltiin miehen kanssa et lapsi voi tulla kun on tullakseen. Kovasti oli epäilijöitä silloinkin tyyliin että en varmasti lapsen kanssa jaksa koulua käydä loppuun.
 
Uskaltaisinkohan tänne mukaan tuppautua:)...
Mulla näytti ekan kerran haaleeta plussaa tiistaina.Sen jälkeen muutaman testin tehneenä yritän uskoa, josko sittenkin:D. Tummempaa viivaahan sieltä tuli tänään jo ihan selkeästi.
Mulla olis kai laskurin mukaan LA 2.9. Jotenkin tuntuu kyl, että varmaan muutaman päivän myöhäsemmäks oikeesti menis, mutta sen näkee sitten joskus jos hyvin käypi:). Ikää mulla 27v ja meillä pieni esikoistyttö syntynyt 05/09 eli toinen kyseesä. Sairaala olis koks.
 
Tervetuloa kaikille uusille! Heräsin taas tänä aamuna ennen kelloa pahoinvointiin...Pikkusen tässä yritän syödä ennen töihin lähtöä mutta tiukkaa tekee...Tein Clearbluen digitaalisen tänä aamuna kun kiinnosti, että kasvaako viikot ja 3+ siihen tuli, eli ihan kohdillaan...Taas vähän huojenti huolta mutta eihän tuo tietenkään mitään takaa...Mukavaa viikonloppua kaikille, täällä pakkasta -30... :D

MaybeSomeday ja vaavi 5+0 (JEE!)
 
Ihanaa kun tulee lisää plussanneita! :heart:
Onnittelut ja tervetuloa mukaan Olivia ja primrose :flower:
Tänään on niin kova pakkanen että taidetaan pitää lötköily päivä sisällä.Syödään,leikitään ja katotaan elokuvia.Kolmen aikaan näyttää tulevan dalmatialaiset elokuva :) sehän nyt ainakin täytyy kattoo lasten kans.
Voi ku menis nää viikot nopeeta,ainaki nyt alussa...ku nyt on vielä niin suuri keskenmeno riski.Ku ois se seittemänki viikkoo täynnä ni osais jo luottaa enempi et hyvin tää menee
rakkaudesta äiti ja aarre 5+4 :heart:
 

Neila: :hug:
kyllä ne miehet joskus osaa ampua!
Mä heräsin 8 koska joudun tänään töihin tuuraamaan ja ilokseni oli olkkarin lattia täynnä koirat ripulia ja pissaa, että aina ei voi herätä ilosena :D

Toivottavasti mieles on jo parempi! :heart:

Mä en ole noihin ovulaatiotikkuihin vielä menny, mies lähtee ens ma armeijaan :( , joten raskautumisella ei ole "kiire"....
Tänään kyllä niiiin paha olo, että en tiedä miten päin olisin...

Ajatukset pomppii, kun olin jo varma, etten raskaana olisi ja nyt on niin karmee pahoinvointi päällä ettei mitään rajaa :x
Täytyy vaan odotella maanantaihin ja toivoa, että tässä pinossa sitten olisin!

Iloisia ajatuksia täältä sulle Neila :hug:

(kopioin tänne, kun huomasin uuden pinon!)
 
Onnea uusille plussille!

Mä heitin toivon jo kaivoon, mutta tänään hirvee olo!
Aamupahoinvointia/ko??

Nyt tätyy vaan jaksaa odotella maanantaihin.
Tää lähtis ny töihin! Oikein hyvää päivää kaikille :)


Niin ja noihin tietoihin voi lisätä et olen 21-vuotias ja esikoinen toiveissa!
Katsotaan sitten vaan jäänkö pinoon vai en... :ashamed:
 
Mäkin teidän vanhaan pinoon kirjoitin ja nyt kopsaan tänne=)
Lara- tuolta elokuisista hyppään tänne kirjoittamaan kun oon seurannut tilannettasi ja syyskuisten pinoakin,Onnittelut kaikille plussanneille
Sullahan oli joku herkkä clearbluen testi siis näyttänyt plussaa?
Ja nyt vaan negaa?

Tulee niin mieleen mun kokemus,ihan tämän nykyisen raskauden kohdalla.
Mä tein ekan raskaustestin 27.11 johon sain plussa(oli tälläinen herkkä testi jolla voi testata ennen menkkojen alkua)
Viiva oli vielä kuitenkin hivenen haalea ja halusin seuraavana amuna testata varmistustestin.
Saman merkkisellä testillä sain seuraavana aamuna negan
Ihan pettyneenä ja hoomoilasena olin,mitä tämä on.
Testejä kului monta seuraavalla viikolla,kaikki negoja.
Soitin äitiysneuvolaan kysyäkseni neuvoja tilanteeseeni.
Siellä meinattiin että mulla ns keskeytynyt keskenmeno,kun vuotoa ei ole ja testi ollut ensin plus ja sitten miinusta.Käski odottaa 2 viikkoa ja mennä verikokeille.laittoi lähetteen (hcg)
no mun olo alkoi olla entistä enemmän raskautunut ja olin ihmeissäni,jollain halvalla marketti testillä testailin vielä 5.12 negaa ja luovutin.
Kuitenkin 6.12 illalla sanoin miehelle että mun olo on niin outo että jos aamulla ei menkkoja näy vieläkään,testaan sen jemmassa olleen digitestin jota olin säästänyt.

Aamuyöllä 7.12 sitten tein tärisevin käsin ja sain tuloksen raskaana 1-2
Täytyi vielä tuonkin jälkeen muutama testi tehdä että uskoin

Mutta siis summarum;todennäköisesti mulla se eka testi reagoi ovikseen joka oli myöhäisessä vaiheessa siinä kierrossa.
Mutta raskaus alkoi(mikä sekin kyllä ihme,sillä ennen tuota 27.11 "ovisplussaa"oltiin viikko sitten viimeksi peittoa heilutettu)Ja lopulta tuli pysyvä + testiin.

Noi herkät testit on siitä huonoja että voivat tosiaan reagoida ovikseen ja myöskin näihin ns kemiallisiin joissa hedelmöittynyt munasolu yrittää kiinnittyä,epäonnistuu kuitenkin.

Mutta sullakin kun vuoto ei ole alkanut,jospa se testi näytti oviksen ja nyt voisi tulla plussa viikon päästä oikeasti?

Halusin nyt kirjoittaa tämän tarinani jos siitä olisi iloa sulle,että näinkin voi käydä Vauvakuume puolella oli samoihin aikoihin muistaakseni toinenkin äiti jolla kävi kuten mulla...

+++++Tuulia sulle

 

Yhteistyössä