Hakutulokset

  1. S

    Mitä lelua et koskaan saanut lapsena?

    Noin kymmenen vanhana olisin halunnu peltoauton tai edes mopon, mutt jäi saamatta... Luvattiin kyllä ett saan jossain vaiheessa, mutt sittempä vanhemmat eros jne.....
  2. S

    Joko aloitetaan JOULUHULLUT :) Mitä ajattelit tehdä itse joululahjaksi tänä vuonna?

    Kananmunakennosta ruusuja, jotka upotetaan steariiniin ja niihin kiinnitetään risusta myös varsi. Oivallisia takansytykkeitä.
  3. S

    Rakastan sinua!

    :heart:
  4. S

    G: Muita väsyneitä? Mikä vie voimiasi nyt

    Loppuraskaus väsyttää, voip myös olla ett hemoglobiini on liian alhainen
  5. S

    Hyvä minä! -8kg vuoden alusta!

    Isot onnittelut kaikille pudottajille! :flower: Karppaamalla oon itse saanu tosi hyviä tuloksia, - 6kg kuudessa viikossa. Nyt oon valitettavasti joutunu sen keskeyttämään, mutta jatkan sitten heti kun voi taas.
  6. S

    Alkaa jo riittää nää pakkaset!!

    Kertakaikkisen ihanaa, täällä enää -17. Vielä jos saataisiin pakkasten jälkeen vähän lisää lunta.:headwall:
  7. S

    Kaikki joiden taloon tehty takka!?!?

    Tulikivi meillä ja en keksi yhtään huonoa asiaa siitä. Suosittelen!
  8. S

    Mitä ostoslistalla Lapselle syksyä ja talvea varten???

    Pienemmälle täytyy huomenna hakea uusi sadetakki (ehkä myös -housut) ja isompi tarvii talveksi toppatakin ja -housut. Talveksi ehkä muutakin, mutten oo vielä päivittänyt tilannetta.
  9. S

    inhottavin kotityö??

    Silitys, ikkunoiden pesu ja pölyjen pyyhkiminen :headwall:
  10. S

    suunnitelmissa lisää lapsia ?

    Miulla vähän samanlaisia ajatuksia kuin ap:llä. Miehellä taas ei ollenkaan. Toisaalta omakin järki sanoo, ett anna vaan tän vauvakuumeen haihtua tuuleen, mutt toisaalta, meillä on vasta 2 ja vielä yhden kerran... huoh... Tuskimpa toteutuu miun haaveet ihan vähään aikaan. :/
  11. S

    Onko molemmilla vakityö?

    Miehellä on vakityö. Miulla oli, mutt otin keväällä lopputilin, koska en tykänny työstä (+huono palkka). Nyt oon lopettelemassa toisessa paikkaa työt, kolme viikkoa ois jälellä. Hoitovapaa häämöttää, ootan innolla!<br><br>
  12. S

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    Esikoisen syntyessä olin 1½ vk vajaa 23v; kuopuksen syntyessä kk:tta vajaa 25v.
  13. S

    Päiväunista

    Meillä oli sama ongelma kun isompi oli vähän alta 2v. Teiän päivärutiini kuulostaa samalta mikä meillä sillon oli. Tyttö oli tottunu nukahtamaan yksin sänkyynsä päikkäreille (sekä illalla). Jotain vaan piti vissiin testata ja kun en antanu periksi, ni alkoi taas käymään normaalisti päikyille...
  14. S

    IMATRA!!!!

    Soittivatkin oikein pyhäpäivänä sieltä uudesta työpaikasta. Mie sain sen paikan! Työ alkaa niin pian, että en kyllä nyt pääse tapaamiseen. Mutta ehkä myöhemmin, kunhan meiän perhe on tottunu ihan uuenlaiseen arkeen.. Mukavaa tapaamista teille muille! :)
  15. S

    IMATRA!!!!

    Saatankin joutua perumaan tulemisen. :( Tuli mahdollisuus aloittaa työt, siis ehkä, mutt jos aloitan, ni pitää jättää muutamaks ekaks viikoks kaikki ylimääräset menot pois, ett lapset sais ens rauhassa tottua, ett enää ei ollakkaa kotona. Siis kun nyt oon ollu 2v hoitovapaalla.. Mutta...
  16. S

    IMATRA!!!!

    18.4. klo 10.00 imatrankosken puistossa?
  17. S

    IMATRA!!!!

    Kosken leikkipuisto olis miusta parempi, jos lapsetkin mukana. Siitä voi sitten siirtyä kulmille kahvilaan. Joku mainitsi, ett on töissä, pitäiskö tapaaminen olla sit mieluummin vaik viikonloppuna? Heitän tästä nyt kuitenkin ekan ehdotuksen: Ke 19.4. klo 10.00 imatrankosken puistossa.

Yhteistyössä