G: Muita väsyneitä? Mikä vie voimiasi nyt

  • Viestiketjun aloittaja valivali
  • Ensimmäinen viesti
alkuperäinen
[QUOTE="tiina";24204443]Mä en saa unta ku vasta neljän aikaan yöllä...ääh! Mikähän neuvoksi?[/QUOTE]

Ensin selvittää mistä unettomuus johtuu. Mitä itse arvelet?
 
hmph
[QUOTE="tiina";24204443]Mä en saa unta ku vasta neljän aikaan yöllä...ääh! Mikähän neuvoksi?[/QUOTE]

Masennuslääkkeet? Nukahtamislääkkeet? Masennusoireitahan on mm. unettomuus ja nukahtamisvaikeudet. Kantsii käydä keskustelemassa asiasta.

Itse nukun aivan pirun huonosti joka yö. Illalla saan laitettua nukkumaan vasta klo 23-00 välisenä aikana. Sitten kun herään 6-7:30, on yöunet jääneet auttamatta liian lyhyiksi minun tarpeen mukaan.
 
"vieras"
PETTYMYS!!! Olisin halunnut nytki Pelloon poikkinaintiajoihin (jokamiesluokka), mutta mikään ei mennyt putkeen nytkään. Oon halunnut sinne jo 10v. Ja toiseksi meidän asuntoauto myydään pois. Mulla oli liian suuret haaveet sen kanssa..........
 
suossa
Tällä hetkellä ex ottaa päähän. Ei muka aio auttaa remontissa vaikka niin on luvannut. Eikä muutenkaan sen kans voi keskustella tai puhua mistään, vain riidellä! Ja toiseksi vituttaa kaikki velat, mitä joudun taas ens kuusta alkaen maksella
 
täällä
Muutto ja itse raskausviikolla 29, kantokielto... Totaalinen unettomuus... Tytön isä eli ex-mies. Luvannut tytölle 2,5 viikkoa joka päivä että tyttö pääsee isälleen muttei vielä ole sinne päässyt. Tässä nyt nämä näin aluksi :D
 
miata
Raskas työputki ja typerä itsekäs mies.

Kohta kolmatta viikkoa painan töitä niin, että välissä on ollut vain pari yhden päivän vapaata ja mitä tekee mies? Tää älykääpiö lähti ryyppäämään ja jäin kotiin kaksin uhmaikäisen tytön kanssa. Huomenna ois taas kiireinen työpäiväkin, mutta eipä tarvitse taaskaan nukkua.

Kuka tällaista muka jaksaa oikeasti??
 
alkuperäinen
Miehen itsetuhoisen oloiset puheet ja masennus. Oman mielialan vaihtelut. Pysähtyneet opinnot. Läheisen kuolema ja sen johdosta lopun perheen syöksyminen ylitsepääsemättömiin taloudellisiin vaikeuksiin.
 
Suhteellista
Taloa ei taideta saada tänä(kään) kesänä lopputarkastuskuntoon. Yötöissä paahdan ja lapset toistaiseksi kotihoidossa -> ainainen unenpuute. Isovanhempia/kummeja tai muita vastaavia ei kiinnosta auttaa meitä edes rahallista korvausta vastaan. Tuntuu ettei ole mitään sosiaalista elämää. Niin ja roikkuva gradu pitäisi saada loppuun. Että tuossahan noita stressipisteitä. Mutta toisaalta: kaikki ollaan terveitä ja rahatilanne on ok, samoin parisuhde voi ihan hyvin.
 
"vieras"
Loppuraskaus menossa ja en vaan osaa mitoittaa tekemisiäni niin, että en liikaa rasita itseäni. Teen ja touhuan siis ihan liikaa. Isompia lapsia on 2 ja heidän perässään saa olla koko ajan juoksemassa, on nosteltava ja kanniskeltava. Vielä kuukausi jäljellä...
 

Yhteistyössä