Hyvä minä! -8kg vuoden alusta!

  • Viestiketjun aloittaja "lappi"
  • Ensimmäinen viesti
miten ootte onnistunu?? Hieno homma!
tiputin ensin - 6kg ja annoin olla. sitte alotin "treenin" kotona, telkkaria kattoessa. ensin ihan perus settiä, selkä ja vattalihakset.aikaa meni n 15min nyt teen 45min treenin apuna kuminauha jolla saa vastuta liikkeisiin. pienet painot pitäis hankkia kans. ihana ku näkkyy tuloksia! vanhat farkut on auttamatta liian isot!
 
Onnea :flower:
1.2.2011 80kg,
tänäaamuna 77,2kg

Miu paino ei oo alkanu seiskalla sitten vuoden 2005 :whistle:
Mietinkii et oisko laihuttaminen ollu ain näi helppoo ja hauskaa, joka aamu motivaatio vaan kasvaa :D Ja vyötäröltä hävinny 6 cm :eek:
Noh, enää ei turvota, olo on ihana!

Iha vaa katon mitä suuhuni laitan, en juo kokista (sitä meni 1,5l/päivä), en syö suklaata sängyssä (sitä kun meni yli puol levyy jokailta), ei karkkii, sipsii, kahviin ei mee 3tl sokeria/kuppi, lautasella on puolet kasviksia ja sit lihaa lisäks,
perunaa, pastaa, riisiä en oo syöny (ne turvotti). Nutrilettia oon syöny toisinaan muun ruuan ohella, välil kokopäivä pelkäl nutril.
Liikkuminen on vähäistä tuon polven takia, mut viikon pääst leikataa ja toiveet ois et sen jälkeen sit pääsis jo tekeen kunnon kävelylenkkejä!

Nii, jouluna kävin vaa'assa, näytti 84kg, 4kg hävis tammikuun aikana itekseen, mitä ihmettelen edelleen.

Nii ja mäkkärissä en oo käyny kahteen viikkoon :LOL:
yleesä kerran viikossa sielt haettu sapuskat, jo joskus grillillä lisäks.
 
Viimeksi muokattu:
"lappi"
Onnea :flower:
1.2.2011 80kg,
tänäaamuna 77,2kg

Miu paino ei oo alkanu seiskalla sitten vuoden 2005 :whistle:
Mietinkii et oisko laihuttaminen ollu ain näi helppoo ja hauskaa, joka aamu motivaatio vaan kasvaa :D Ja vyötäröltä hävinny 6 cm :eek:
Noh, enää ei turvota, olo on ihana!

Iha vaa katon mitä suuhuni laitan, en juo kokista (sitä meni 1,5l/päivä), en syö suklaata sängyssä (sitä kun meni yli puol levyy jokailta), ei karkkii, sipsii, kahviin ei mee 3tl sokeria/kuppi, lautasella on puolet kasviksia ja sit lihaa lisäks,
perunaa, pastaa, riisiä en oo syöny (ne turvotti). Nutrilettia oon syöny toisinaan muun ruuan ohella, välil kokopäivä pelkäl nutril.
Liikkuminen on vähäistä tuon polven takia, mut viikon pääst leikataa ja toiveet ois et sen jälkeen sit pääsis jo tekeen kunnon kävelylenkkejä!

Nii, jouluna kävin vaa'assa, näytti 84kg, 4kg hävis tammikuun aikana itekseen, mitä ihmettelen edelleen.

Nii ja mäkkärissä en oo käyny kahteen viikkoon :LOL:
yleesä kerran viikossa sielt haettu sapuskat, jo joskus grillillä lisäks.
ONNEA!
Mä juon 1x viikos light limpsaa... =)
 
Isot onnittelut kaikille pudottajille! :flower:
Karppaamalla oon itse saanu tosi hyviä tuloksia, - 6kg kuudessa viikossa. Nyt oon valitettavasti joutunu sen keskeyttämään, mutta jatkan sitten heti kun voi taas.
 
[QUOTE="lappi";23115729]ONNEA!
Mä juon 1x viikos light limpsaa... =)[/QUOTE]

Miä en noista lightesta tykkää, ehtaa tavaraa tai sit ei olleskaa :D

Vaikeinta täs on ollukkii just toi kokiksesta luopuminen, alkuun oli kauheet päänsäryt, vierotusoireet, mut niist kun pääs niin ei tee enää ees miäl yhtää!!
 
mulla oli hankala karsia syömisiä ku en karkkia syö ja limpaa menee ehkä 1krt/kk en juo mehua yms. sipsit on suurin pahe mutta niitäki vain 1krt/kk lisäsin veen juontia ja liikuntaa, kävelyä pää asiassa. annoskoot tarkistin, salattia ja vihanneksi puolet annoksesta. pottua ja leipää syön tavalliseen tapaan eli ruisleipää menee aamusin 2 siivua. ja leivon paljon joten "pulla mössöäki" tulee syötyä. näistä en luopunu. annoskoko menivain uusiksi. kiloklubista sain apua paljon, siinä voi kyllä huijata itteänsä mutta itsekuria.... :D
 

Yhteistyössä