tietääkö miehenne pankkikorttinne tunnusluvun?

  • Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
Tietää ja muistaa. Mun täytyy joskus kysyä mieheltä et mikä mun kortin tunnusluku olikaan. Minäkin tiedän miehen kortin tunnusluvun mutten muista sitä koskaan, kun en hänen korttiaan käytä.
Omat tilit mutta yhteiset rahat.
 
Ei. Ja vaikka kertoisinkin sen miehelleni, se todennäköisesti olisi jo 20 minuutin päästä unohtanut sen. Sinänsä mua ei haittaa, vaikka mies tuon tunnarin tietäisikin, mutta kun meillä ei ole mitään tarvetta käyttää toistemme kortteja, niin ei ole tarvetta niitä tunnareitakaan jakaa. Mies ei myöskään tiedä mun puhelimen PIN-koodia, mutta mä tiedän miehen. Eipä sillä, että tuotakaan tietoa mihinkään tarvitsisin, mutta mulla on aika hyvä päättelykyky ja melko pitkä numeromuisti (muistan myös lapsuudenkotini puhelinnumeron - ko. kodista muutettiin 1990-luvun alussa ja numero muuttui samalla).
 
Tietää muttei ikinä muista. Sillon kun meillä oli omat tilit niin joka kerta kun se otti mun kortin niin kysyi tunnusluvun. Meillä vaihtu just kortit joten nyt en mene ihan vannomaan mikä miehen kotin tunnusluku on
 
näin meillä
Tietää, muttei muista :) Kerranki kävi niin kun mieheni piti nostaa sekä omaltaan että minun tililtä käteistä rahaa, hän unohti oman tilinsä tunnusluvun kun oli hokenut koko automatkan mun tilin tunnuslukua! Onneksi minä sit muistin hänen tilinsä tunnusluvun.
 
äippä
Kyllä kun on sama kun jossain vaiheessa lakkautettiin mun panm
kkikortti ja mulla on nykyään rinnakkaiskortti isännän visakorttiin :)
ja myös netissä molemmilla on käyttöoikeuden molempien ja lasten tiliin ja maksellaan tarpeen mukaan siltä tililtä missä rahaa millonkin on... meillä pätee se että jos perheen menot on yhteiset niin myös tulot:)
 

Yhteistyössä