IMATRA!!!!

  • Viestiketjun aloittaja hupsankeikkaa
  • Ensimmäinen viesti
justiina1
Hei vaan! Missäpäin Imatraa olette, itse lähinnä meltola/imatrankoski alueella. Autolla tietenkin pääse muuallekin jos sovitaan jotain. Mikä olis kiva paikka näin keväisten loskakelien aikaan? Ehdottakaa aikaa ja paikkaa niin saadaan jotain aikaseksi jos löytyisi muitakin. :wave:
 
Tytsykkä harmaana
joo miulle käy ihan mikä paikka vaan..autolla kuitenkin pääsee tulemaan! Mikähän täällä ois semmonen paikka..hmm... ehdottakaa joku paikka..yritän saada yhen kaverin vielä innostumaan tapaamiseen!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2006 klo 21:15 tätiääni kirjoitti:
Miekin kanssa olen täällä terästehtaan varjossa!
Tässäpä myökin aika lähellä terästehdasta (äänet kuuluu ainakin välillä turhankin hyvin), savikantaa asustetaan. Miulla kanssa ei oo paikalla mitään väliä, auto käytössä ja kotiäitinä muutenkin.
 
justiina1
Hei vaan kaikille. Tavattaisiinko imatrankosken postin viereisessä leikkipuistossa tai sitte SPR:n kirppiksen kahviossa? Miulle sopisi parhaiten aamupäivät ja päivistä ti, ke tai to. Laittakaa omia toiveita niin päästään taas eteenpäin. Terv. justiina :wave:
 
Kosken leikkipuisto olis miusta parempi, jos lapsetkin mukana. Siitä voi sitten siirtyä kulmille kahvilaan. Joku mainitsi, ett on töissä, pitäiskö tapaaminen olla sit mieluummin vaik viikonloppuna?
Heitän tästä nyt kuitenkin ekan ehdotuksen: Ke 19.4. klo 10.00 imatrankosken puistossa.
 
Saatankin joutua perumaan tulemisen. :( Tuli mahdollisuus aloittaa työt, siis ehkä, mutt jos aloitan, ni pitää jättää muutamaks ekaks viikoks kaikki ylimääräset menot pois, ett lapset sais ens rauhassa tottua, ett enää ei ollakkaa kotona. Siis kun nyt oon ollu 2v hoitovapaalla..
Mutta ilmottelen ens viikolla tarkemmin, kunhan saan varmaa tietoa. :wave:
 
Soittivatkin oikein pyhäpäivänä sieltä uudesta työpaikasta. Mie sain sen paikan! Työ alkaa niin pian, että en kyllä nyt pääse tapaamiseen. Mutta ehkä myöhemmin, kunhan meiän perhe on tottunu ihan uuenlaiseen arkeen.. Mukavaa tapaamista teille muille! :)
 

Yhteistyössä