Hakutulokset

  1. M

    Somesta ja oikeudesta valokuviin..

    Olimme ystävän kanssa matkalla ja otimme paljon kuvia, matkan jälkeen kuvia vaihdeltiin muistitikulta puolin ja toisin. Ystävä kysyi minulta saako hän laittaa kuvia FB:iin jolloin ajattelin, että kyse on hänen ottamista kuvista joissa minä olen mukana. Yllätys, yllätys...ystävä olikin laittanut...
  2. M

    Voisko tää kesäloma jo loppua!!!!

    Alkaa hermo mennä tähän jatkuvaan lasten kanssa souvaamiseen!!!:headwall: Joo, eipä muuta. Huono äitihän minä, toki.
  3. M

    Mitä mä olen tehnyt väärin?

    Onko nyt tullut annettua lapsille liikaa hyvettä ja hilloa vai onko tää joku ikäkysymys; jatkuvat rankuttaminen asioista mitä pitää saada ja ostaa..perkele, menee kohta hermot!!!!! Etenkin nuo kaksi vanhinta koululaista ovat niinnniinniin rasittavia (10v. ja 13v.). Esimerkki; keväällä ostettiin...
  4. M

    Mies katsoo CMX:n keikkaa tölsystä..

    Ja jotenkin, en mä tiara, ei o mun musaa. Joudun hiplaamaan näppistä...:x
  5. M

    Työttömyyspäivärahasta kysymys

    Maksetaanko se kahden viikon jaksoissa/erissä vaikka pyydettäisiinkin ilmoittamaan työttömyyden jakso kuukauden ajalta?
  6. M

    Yes! Mä olen tän yön ketjuntappaja number one!!!!

    Good night, sleep tight and don't let the bed bugs bite...:xmas:
  7. M

    Valtakunta smetanasillileivästä....

    Nyt teksi mieli. Menis yksiin ton kosanderin kanssa.:saint:
  8. M

    Jaaha ja eiku nukkumaan!

    Eiks niin? Oliskos tää jussi jo nähty?
  9. M

    Emmauksen kirppari Slussenilla

    Terkkuja Stokiksesta! =) Jos kuka nyt sinne menee joskus tässä ja ketä nyt kirpparit kiinnostaa niin vinkvink, Emmauksen kirppis Slussenilla on aivan loistava! Siisti ja kohtuulliset hinnat, vaatteet mitoituksen mukaan, laaja valikoima lapsille ja kledjut tosi trendikkäitä. Itse löysin Meandin...
  10. M

    Nyt mä asetan itselleni tavoitteen...

    Juon nuo kaappiin kertyneet miljuunat yrttiteet kesän aikana pois..onnistuukohan?:D
  11. M

    Hassua miten ajantaju muuttuu lomaillessa....

    No tietenkin nukkumaanmenot siirtyvät pikkasen myöhemmäksi, mutta kun ei ole mihinkään kiire niin kelloon katsahtaessa hätkähtää jatkuvalla syötöllä..oho, onpas se jo paljon ja ruokaakin pitäis kai tehdä..? Vai valmistuiskohan se ihan ihtekseen, ihan vaan loman kunniaksi..:p
  12. M

    Eilinen 5D: Raskaanaolevat ja juopottelevat äidit

    Katsoks kukaan? Mitä ajatuksia herätti?
  13. M

    Ihan uteliaisuudesta kysäisen...vanhoista ketjuista..

    Mistä ihmeestä niitä kaivatte? Ja toisaalta: miksi?
  14. M

    Kukista ja mehiläisistä....

    Viiitsivitsi.:p Mutta kukista kylläkin. Käyttääkö kukaan akvaarion omistaja akvaariovettä kukilleen? Onko se ihan ok? Pitääkö jotenkin laimentaa tms.?
  15. M

    Vatsataudin toipilasvaiheessa..?

    Mikä olis hyvä ruoka aloitella syömisiä. Banskua olen syönyt tänään ja eilen ja paahtista, mutta paahtikset tulivat ulos hyvin nopiaan. Olisko riisi all right?
  16. M

    Puolikuntoisena saunomaan?

    Menetkö saunomaan jos olet ollut sairaana, flunssassa, etkä kuitenkaan ihan priima kunnossa? Jos yskit ja köhit ja kurkkuun sattuu... Eiks niin että sauna tekee ihan hyvää...eiks niin..tekis kauheesti mieli kun tänään olis saunavuoro...: /
  17. M

    Mitä sanoo teidän moraalikäsityksenne?

    Jos on terkkarin antamalla saikulla saako silloin kyetessään käydä kaupassa vai pitääkö ollottaa kotona, sisätiloissa? Saako kaupassa käydä työajan päätyttyä? :whistle:
  18. M

    Satunnaisia rytmihäiriöitä?

    Onko kellään sellasia satunnaisia, yht'äkkiä tulevia rytmihäiriö-tuntemuksia? Joskus sydän muljahtelee ja rytmi muuttuu hetkeksi kunnes tasaantuu, joskus syke on nopeampi kuin mitä tekemiseen nähden tulisi olla, sillä tavalla ihan yht'äkkiä... Joskus tulee sellainen adrenaliinimuljahdus...
  19. M

    Akvaariosta kysymys.

    Ostimme uuden akvaarion ja siihen tuli mukaan sellasta todella hienoa hiekkaa, jota olisi ilmeisesti pitänyt pesta ja pestä ja pestä...en sitten ilmeisesti pessyt tarpeeksi monta kertaa..nyt vesi on kohtalaisen sameeta. Mitä kannattaa tehdä; vaihtaa osa vedestä tms.? Antaa pölyn laskeutua? Vai...
  20. M

    The Clash

    London calling-The clash - YouTube Ettei totuus unohtuisi.:xmas:

Yhteistyössä