Voisko tää kesäloma jo loppua!!!!

"tiipii"
Samaa mietin toisinaan! Musta ei ole lomailemaan, ja keksimään kaikkea kivaa viihdykettä, mitä lomilla on pakko olla ja paljon. Ruokaakin tarttis laittaa useamman kerran päivässä=monta kymmentä kertaa viikossa! Aamuisinkin tulee nukuttua niin paljon liian myöhään, että menee persiilleen koko päivä... Mutta JESS! Jo reilun viikon päästä alkaa koulu ja normi-elämä..Sitten mä taas manailen sitä, kun ei saa nukkua aamuisin jne... Elämä on ..AINA, aika haasteellista! Jaksamista ja tsemppiä, kaikille meille huonoille äideille <3
 
[QUOTE="tiipii";28799743]Samaa mietin toisinaan! Musta ei ole lomailemaan, ja keksimään kaikkea kivaa viihdykettä, mitä lomilla on pakko olla ja paljon. Ruokaakin tarttis laittaa useamman kerran päivässä=monta kymmentä kertaa viikossa! Aamuisinkin tulee nukuttua niin paljon liian myöhään, että menee persiilleen koko päivä... Mutta JESS! Jo reilun viikon päästä alkaa koulu ja normi-elämä..Sitten mä taas manailen sitä, kun ei saa nukkua aamuisin jne... Elämä on ..AINA, aika haasteellista! Jaksamista ja tsemppiä, kaikille meille huonoille äideille <3[/QUOTE]

Ihana! Niinhän se menee... :) :hug:
 
Jos olisin kunnossa, ei ongelmaa olisi. Mutta nyt, kun osa päivistä on todella huonoja (kuten esim. tänään) niin ei haittaisi lainkaan, jos lapset olisivat kerhossa ja mä saisin ihan vaan olla.

Tosin vauva syntyy aivan kohta, joten en todellisuudessa saa todellakaan ihan vaan olla, vaikka nuo muksut kohta koulut ja kerhot aloittaakin :D

Mä tykkään tosi paljon huinia lasten kanssa kotieläntiloilla, veneilemässä, telttailemassa, uimassa, puistossa tai ihan missä tahansa. Mutta en silloin, kun olen viimeisilläni raskaana. Silloin ei tahdo edes elo 4 seinän sisällä sujua, kun koko ajan sattuu.

Onneksi on parempiakin päiviä, jolloin oma fyysinen olo on hieman parempi. Silloin pakkaan koko köörin autoon ja ajelen vaikka lähibiitsille. Tai syöttämään poneja tuohon vähän matkan päähän. Mutta tällä ololla en tee muuta, kuin makaan. Ja syön :D
 
Jos olisin kunnossa, ei ongelmaa olisi. Mutta nyt, kun osa päivistä on todella huonoja (kuten esim. tänään) niin ei haittaisi lainkaan, jos lapset olisivat kerhossa ja mä saisin ihan vaan olla.

Tosin vauva syntyy aivan kohta, joten en todellisuudessa saa todellakaan ihan vaan olla, vaikka nuo muksut kohta koulut ja kerhot aloittaakin :D

Mä tykkään tosi paljon huinia lasten kanssa kotieläntiloilla, veneilemässä, telttailemassa, uimassa, puistossa tai ihan missä tahansa. Mutta en silloin, kun olen viimeisilläni raskaana. Silloin ei tahdo edes elo 4 seinän sisällä sujua, kun koko ajan sattuu.

Onneksi on parempiakin päiviä, jolloin oma fyysinen olo on hieman parempi. Silloin pakkaan koko köörin autoon ja ajelen vaikka lähibiitsille. Tai syöttämään poneja tuohon vähän matkan päähän. Mutta tällä ololla en tee muuta, kuin makaan. Ja syön :D
Juu, onhan se kiva ollut puuhata kaikenlaista ja olla vapaa päättämään, nukkumaan pitkään, valvomaan pikkasen pidempään jne. mutta nyt mun viihdytysrahkeet ja rahat on ihan finaalissa....tsemppiä sulle ja lykkyä synnytykseen!:)
 
"Kemeli"
Mä en yhtään halua, että loma loppuu. Mä en jaksa mennä töihin. Edessä on taas pitkä puuduttava talvi: herätys yleensä 5.30, pimeyttä, lumitöitä, kokeiden korjaamista, väsyneitä teini-ikäisiä, väsyneitä omia lapsia yyyyyhhhhhhh..

Mä kyllä oikeesti tykkään mun työstä, mutta nyt vaan tuntuu, että tää reilun kahden kuukauden loma on ollut liian lyhyt...
 

Yhteistyössä