Hakutulokset

  1. L

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Kristiina ihanaa, että masussa on kaikki hyvin :hug: :heart: Mä odotan kanssa niin sitä hetkeä, kun alkaa tuntemaan liikkeitä :heart: . Siihen taitaa kyllä mennä vielä piiitkä aika, kun vasta ensimmäisen odotus on menossa. Meillä olis seuraava neuvola 4.1. ja toivon tosissaan, että siellä...
  2. L

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Sannis :hug: Voi ei, olen tosi pahoillani. Kristiina :hug: toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin. On tuo kyllä varmaan tosi pelottavaa. En ole pitkään aikaan saanut kirjoitettua tänne, lukemassa kyllä olen käynyt. Kaikille uusille onnittelut plussista =) ja kaikille ultrista hyviä...
  3. L

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Möhkö ihania uutisia :hug: Onneksi kaikki oli mallillaan. pikkuvadelma mustakin tuntuu, että se pahin alkuturvotus olisi vähän vähentynyt. Tosin housut kyllä kiristää vieläkin ;) Tukilääkkeistä oli myös puhetta: Mulla siis lääkkeellinen PAS ja tukilääkkeinä 3*200mg luget ja 2*200mg...
  4. L

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Hurja, miten on taas tullut tekstiä :wave: Pikaisesti nyt vaan töiden keskeltä vähän kuulumisia. Ensiksikin onnea hyvistä ultrakuulumisista ja sykkeistä :hug: Minä ja Milli käytiin tänään toisessa seurantaultrassa ja kaikki oli ihan mallillaan =) Milli oli kasvanut parissa viikossa...
  5. L

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Onnittelut tuplaodottajille :heart: :heart: Heh, aika mielitekoja Pikkuvadelma on löytänytkin. Ei siis pitäisi tosiaan olla moksiskaan suolaisesta ja rasvaisesta. Nimimerkillä lounaaksi pitsaa ... :whistle:
  6. L

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Onpa tosiaan tullut paljon viestejä. Tosi kivaa, että on aktiivista porukkaa =) Mä sekoilin noitten viikkojeni kanssa edellisessä viestissä ja kävin nyt korjaamassa ne oikeiksi. Siis eilen 7+6 ja tänään poksuu 8+0. Viikko vielä seuraavaan ultraan... Viime viikkoinen ultra kyllä huojensi...
  7. L

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Heni :hug: olen tosi pahoillani! Terve uusille :wave: Täällä vaivaa paha olo, varsinkin iltaisin. Tuntuu että ei voi syödä mitään, mutta ei voi olla syömättäkään :x . Tai limppari, salmiakki ja sipsut menisi kyllä =) . Mullakaan ei tee mieli makeeta, vaikka normaalisti varsin perso...
  8. L

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Mä voisin kanssa ilmoittautua mukaan listoille: Lilian75 - 14.7.2010. - NKL - ensimmäinen - 3.IVF:n 2.PAS - 03/04
  9. L

    Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

    Täällä myös yksi tuhruttelija kommentoimassa! Mulla on tullut tuota tuhrua nyt kolmeen otteeseen (siis tulee ja sit muutamana päivänä ei tule ja sit taas tulee...) Olin siitä kanssa tosi huolissani ja peloissani. Nyt on mieli vähän rauhallisempi, kun ultrassa näkyi tuhrutteluista huolimatta...
  10. L

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Heipat pitkästä aikaa :wave: En ole kirjoitellut, kun on ollut niin mieli maassa noitten tuhrujen kanssa ja olen yrittänyt olla ajattelematta koko mahdollista raskautta. Tänään kuitenkin ekassa ultrassa löytyi syke :heart: :) ja sikiö vastasi suunnilleen viikkoja. LA:ksi merkittiin...
  11. L

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Kiitoksia tervetulotoivotuksista :hug: Ja onnittelut hyvistä ultrakuulumisista. Mua kyllä nyt huolestuttaa tosi paljon. Vatsassa on ihan menkka-olo ja valkkarikin on värjääntynyt vähän rusehtavaksi. :( Muutenkaan ei ole yhtään raskaana oleva olo. Yritän järkeillä, että on ihan...
  12. L

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Ai niin, mun rivi olisi: Lilian75 - 13.7.2010 - ensimmäinen - NKL - Clomit, 3xPuregon, 3xIVF, 2xPAS - Vuodesta 2004
  13. L

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    :wave: vieläkö mahtuu mukaan? Plussasin maanantaina PASsista ja olo on sekä onnellinen että pelokas! Mulla on taustalla reilu viiden vuoden yritys hoitoineen ja nyt siis kolmannen IVF:n toinen PAS tärppäsi. Takana on myös kaksi keskenmenoa viikoilla 10 ja 5 :( joten olo on kyllä tosi...

Yhteistyössä