Hakutulokset

  1. P

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    tuli toi naama pikkasen outoon paikkaan voihan peppu:D
  2. P

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    moikka kaikille,pitästä aikaa tällä puolella,majailen aikapaljon tuolla fb.puolella. L-M.onko sulla siis sisä vai ulkosuu reilusti sormelle auki?toivotaan et ulkosuu vaan niin on ihan ok juttu monisynnyttäjälle.....tsemppiä omanapa:tänään neuvolassa pissa:puhdas paineet:122/75...
  3. P

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    minä kanssa kannan kortenikekoon eli GALLUPPI: [b]rv 38+5 ja 2875g :D saasnähä kuin mamman käy.
  4. P

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    ONNEA HURJASTI NAPAKISSALLE JA MUILLEKKIN PLUSSANNEILLE :heart: :heart: :flower: :flower: olen jokapäivä käynyt lukemassa teidän juttuja vaikka itse pääsinkin tonne marraskuun murusiin odotus puolelle,mutta teidän jutut saa aina mielen herkille ja tästä pinosta on kyllä tullut reippaasti...
  5. P

    Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

    ONNEA HURJASTI KAIKILLE HYVISTÄ ULTRA KUULUMISISTA JA :hug: VIELÄ UUSINTA ULTRAAN JOUTUVILLE,EIKÖHÄN KAIKKI KUITESKIN KUNNOSSA :heart: OMAT SYNNYTYKSET OVAT ENSIMMÄISTÄ LUKUUNOTTAMATTA NS.SYÖKSYSYNNYTYKSIÄ :whistle: eka kesti:4h20min ja toka:1h50min kolmas:1h30min neljäs:1h15min ja viides...
  6. P

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    TERESE:ONNEA POIKA LUPAUKSESTA :flower: :heart: LUMI-MARJA:IHANAAAAAAAA!!!!!!!! OLET ANSAINNUT ILOSI (HYMYILE POIS VAAN :D ) :flower: JA OMA NAPA:hematoona on poistunut keskuudestamme :laugh: ja istukkakin on kiltisti siirtyny pois kohdun suulta on nyt 2cm yli kohdunsuun JEEEEE joten...
  7. P

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    mulla kans huomenna kontrolli klo:8.00 ja kyllä pikkusen pelottaa mutta nyt oon ollu yli viikon vuotamatta MITÄÄN....tuuppa huomenna kertomaan kuulumiset =) pimpula & tirri 20+3
  8. P

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE MAMMOILLE JA MASU ASUKEILLE :flower: :flower: :flower: TÄÄLLÄ POKSUTAAN (POKS 20+0) :heart: pimpula ja tirri
  9. P

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    no niin brunolla käyty vaavilla kaikki kunnossa teki(rakenne ultran) vastasi viikkoja ja painoa pikkusella oli huimat 210g :laugh: hemetooma on edelleen 6cmx2cm mutta on kuulemma "hyvässä paikassa"eikä aiheuta vaaraa vaaville :saint: ......istukka on takaseinämässä tosin vielä ns.marginaalinen...
  10. P

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    LUMI-MARJA ISO :hug: sulle...arvaan miltä susta tuntuu,samat ajatukset täällä päivästä toiseen kun vuodot vielä jatkuu :| ja raskauden etenemisestä ei mitään takeita,en ole viitsiny katella mitään vaunuja tai vauvan vaatteita tai suunnitella mitään vauvaan liittyvää. tänään toivoin kuulevani...
  11. P

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    jaahas....... ja vuodot jatkuu :/ olihan tossa huisat kolmepäivää ettei vuotanu mutta eilen illalla alko taas :'( noh torstaina on ultra joskohan sais kuulla mikä tuolla kohdussa on tilanne.....VITUTTAA pimpula ja tirri 17+5
  12. P

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    LUMI-MARJA :hug: sinun tilanteesi kuulostaa suht samalta kuin omani joka tapahtui rv 12+2 minä vuodin todella runsaasta verta ja olin 100%varma keskenmenosta mutta pikkuinen selvisi.nyt on ollut 3päivää ilman mitään vuotoja siis ei edes sitä ruskeeta röppöä (vanhaa verta) sitä siis kestäny...
  13. P

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    [/img]http://www.aijaa.com/v.php?i=6270084.jpg tässä minunkin masukuvani eli rv:16+4 ja kuudes tulossa
  14. P

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    sutturalle todella iso :hug: .....tämmöset uutiset näillä viikoilla vetää niin mielen matalaksi :snotty: mulla vaan toi alapää vuotaa......VITUTTAA suoraansanottuna,kun ei voi luottaa tän raskauden jatkumiseen ainut lohtu mikä mulla on niin koti dopleri jolla pystyn edes tarkistamaan että...
  15. P

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    kiitos kaikille haleista ja tsempistä sitä tarvitaan!!!! teistä kohtalotovereista sain ainakin tarpeelista henkistä tukea,tarkoitan sillä että en ole yksin tässä epätietoisuudessa,vaikka tällästä ei toivo kellekkään ikinä tapahtuvan. kiitos kaikille :hug: pimpula ja tirri :heart:
  16. P

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    CROCUS 76 anteeksi kun kysyn mutta kuinka paljon olet vuodellut ton 5viikon aikana ja vuodon väri? itselläni ihan ruskeaa vuotoa joskun mukana piniä ruskeita hyytymiä...aamulla vuodan enemmän ja iltaa kohden vähenee mutta alavatsa kivut on iltaisin kovemmat. kovasti myös sinulle jaksuja...
  17. P

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    toi hali ei kuulunu joukkoon....mut ei kai se pahitteekskaan oo :D
  18. P

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    LIIRAH :attn: :attn: vuodatko sinä edelleen? ja jos vuodat niin mikä on koostumus :x anteeksi sanamuoto :hug: minä en saa tehdä näitä asioita:saunoa,uida,pitkiä auto matkoja,veneillä,nostaa mitään raskasta,seksiä,verenpaine ei sais nousta....TÄÄ ON NIIN SAIRASTA JA MÄ OON IHAN RIKKI...
  19. P

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    HEI KAIKKI MARRAS MAMMAT =) olen viettänyt pitkään hiljaiseloa tosin jokapäivä olen kuulumisianne käynyt lukemassa ja todella ihanaa luettavaa on ollu verrattuna omaan tilanteeseeni :ashamed: TARINA ALKAA:np ultrassa 12+4 oli kaikki vallan mainiosti ja onni kukoisti ja annoin itselleni...
  20. P

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    sori oli siellä joku la tammikuu 2011 mut ei kunnon pinoa :o

Yhteistyössä