Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

Äiti88: Kiitoksia vinkistä. Ei nimittäin tullu pieneen mieleenikään et vois hiiva olla kyseessä. Kävin ostamassa apteekista kuurin ja jo heti ensimmäisen lääkeannoksen jälkeen olotila helpotti, eli todennäiköisemmin se sitä itteesä sit oliki.

Almukka83: Mikäs sulla on siellä tilanne? ootkos testaillu ja onko tullu uusia oireiluja?

Mikäs on sit Napakissan tilanne? joko sait vahvemman plussan? Onnea kuitenkin haamusta :flower:

Ginger-LOemon-Honey: Ihmetellään toki yhdessä :) Varovainen onnentoivotus täältä myös haamukaisen johdosta :) :flower:

Tatskattuhan elää mielenkiintoista aikaa. Toivottavasti se täti pysyy nyt kunnolla pois!

Sit taas ON:
Tjooh, mitehän tässä nyt oikein ois. Kp on 34/???. Menkat pysyy poissa, ois kyllä pitäny alkaa jos ois samassa kierrossa pysyny ku Terolut-kuurilla. Oireeton olo, mitä nyt tuo hiiva iski, jostain luin sellasta et se voi olla "oire" raskaudesta. Viimeks hiivaa oon hoidellu n.8-10v sitte pois
:eek: . Tänään alko sit nännejäkin aristella, ja mullahan tätä ei oo koskaan tapahtunu menkkojen alusta.

Osaatteko sanoo et voiko alkuraskaudessa olla oireellinen-oireeton-oireellinen aikakausi? Nyt en tiiä tosiaan mitä ajatella/odotella. Jos ei puoleen viikkoon mennessä täti oo ilmestyny ni pitää testi käydä ostamassa =)
 
Mahtuisikohan yksi kuumeilija vielä mukaan? Pikkukakkosta toivotaan ja yk 7 menossa kp 34/32-36.
Esikoihen tuli lähestulkoon ensiyrittämällä ja nyt turhauttaakin ihan tosissaan ku ei ala kuulumaan. Joka kierrolla oon jo keksiny kaikenlaisia oireita ja elätelly toiveita, että raskaus alkais, mutta ei! :( Oon yrittäny olla ajattelematta koko asiaa, mutta näin kierron loppupuolella ajatukset pyörii jatkuvasti vaan tämän asian ympärillä!! Pienen omaisuuden oon jo käyttäny raskaustesteihin aikasemmilla kierroilla ja nyt oon päättäny, etten ihan heti testaa! Nytkin on nippailuja alamahassa ollu tämän päivän, mutta muuta oiretta ei tunnu, eli eiköhän se täti sieltä saavu taas alkuviikosta! Plussatuulia kaikille! =)
 
Voi murut, Clearbluen digitaalinen sanoi että Raskaana 1-2 :heart:

IIK! Kai se pitää nyt uskoa! Hengailen silti täällä viel hetken kunnes toi digi sanoo 2-3.

Kaksi kemiallista raskautta, yksi varhainen keskenmeno ja kolmen Terolut-kuurin jälkeen vaikuttais et tää mamma ois vihdoinki raskaana. HUI! :eek:
 
KHJ
Napakissa!! :heart: :heart: Onnea hurjan paljon!! nyt vain jarruja pienelle mukaan!!

tatskattu: harmillista :hug: kaikki kun vielä näytti niin lupaavalta!! nyt sit vain uutta yritystä päin:)

ON: Tämä sai taisteltua kierrukan pois otto ajan tästä kaupungista :LOL: Se tapahtuu torstaina 5.8. sit alkaa tää minun tuskailu että meneekö jälleen pari vuotta ennen kuin plussaa!!

Mut enivei paljon tsemppiä kaikille,toivottavasti täti pysyy poissa! Ja paljon onnea vielä kaikille plussanneille!!
 
NapaKissalle isot onnittelut! :flower:

ON: Tänään kp 41 eikä sen kummenpia oireita mihinkään suuntaan. Tissit ovat edelleen kipeät ja turvoksissa ja alamahasta nippailee välillä. Lisäksi pystyisin joka ilta syömään jääkaapin tyhjäksi eli ruoka maistuu. Testailin aamulla predictorilla ja jos oikein näin niin tuli oikea haamujen haamu. Odottelen vielä pari päivää ja jos ei menkkoja kuulu niin sitten testaan uudestaan. Eli jännitystä ilmassa!
 
Onnea Napakissa! Mahtavaa. Varsin vakuuttavia nuo sun oireetkin.

Kiitos onnentoivotuksista. Eihän tässä tiedä vielä kuinka käy, mutta ainakin tämä on meikäläisten paras saavutus tähän saakka. Joten riemua siitä riittää, kunnes toisin todistetaan. Tänään tuli first signal -testillä hiukan vahvempi viivanen heti näkyviin.
Ei mitään oireita, paitsi nännit vuorotellen laajenevat.

(muokkasin, ja lisäsin välimerkit. Innoissani unohdin mokomat)


 
Kiitos onnentoivotuksista, viel kyl on vähän kakka housus eikä oikeen usko tähän. :)

Ja oon niin omanapanen ollu että tatskatulle kauheen iso hali tädin tulemisen takia, se paskiainen! :hug:

gingerille myös onnittelut, alotetaanko me sit Huhtikuiset vai?

Almukalle plussatsemppiä :)
 
Voi että täällähän satelee ihanasti plussia!!Onnea kovasti kaikille teille plussanneille!! :flower:

Täällä ei niin yhtään mitään!Paitsi flunssa!Tosi näppärää olla lomalla kipeenä,prkl!
Valkkista aika paljon ja nännit aristelee enää vaan vähän. Tissien turvotus puuttuu ja se kipee "menkkakohta" on tuolla vasemman rinnat ulkoreunalla.Jalkojakin taitaa jo menkkamaisesti jomotella.Pah! Taas meni päin peetä koko kierto. Outoo kun mihinkään ei nippaile tms. muita "oireita" ei ole joita aina muulloin on ollu tähänaikaan kierrosta kun raskausoireita hakee..
Taitaa olla clomit sieltä minne päivä ei paista,mun kohdalla ainaki!

Masentaa! :'(
 
Hellurei ihanat naiset :)

Napiiiisss Nyt pidän sulle ihan superisti peukkuja, toivottavasti nyt kaikki menisi loppuun asti hyvin :heart: Onnea hurjasti!

Lily-Jane Oon samaa mieltä, jollei miehen tulokset ehdi tulla, niin mä menen silti siihen auki-olotutkimukseen. Kyllähän ne yksityisellä tekee sen miten päin vaan, vaikka lääkäri olikin sitä mieltä, että mies kantsii tutkia ensin. Jos miehestä meinaa löytyykin vika, niin sitten se mun tutkimus voi olla turhakin. Mutta tällä hetkellä se on ihan sama, halutaan vaan käyttää tämä aika ennen häitä nyt täysillä ja luulen, että lääkäri ymmärtää sen myös. Te saattekin tulokset jo ihan pian, toivottavasti kaikki olisi hyvin :heart:

Tipetsu! Voi murunen, älä vielä masentele! Mun korvaan ainakin sulla vaikuttais ihan hyviltä oireilta! Toivon niin kovasti, että plussaisit :hug:

Mimmu Kiitos peukuista :heart: Me alettiin tosiaan miettimään vauvaa jo ennen kun oltiin edes kihloissa, tai oli jättänyt pillerit syyskuussa kun mies sitten marraskuussa kosi :heart:

tatskattu Höh,onpas tylsä tilanne sulla! Toivottavasti se täti tulisi sitten kunnolla jos on tullakseen :hug:

ginger-lemon-honey Oooh :heart: Varovaiset onnittelut!! :hug:

Memelisa Pidän sullekin valtavasti peukkuja :heart: Toivottavasti on tärpännyt!!

Neliapina Mikä siellä tilanne? :hug:

Neppis Kovasti paljon tervetuloa! :heart: Täällä toinen pidempään yrittänyt, nyt menossa yk 8 :wave: Toivottavasti nyt olisi sulla tärppi käynyt :heart:

KHJ Hyvä,että sait ajan varattua! Harmittavan kauan joudut vielä odottamaan, tai siis itse ainakin olin niiiin malttamaton sillon kun viimeistä pilleriliuskaa popsin :whistle:

Voih, Almukkakin :heart: Varovaiset onnittelut myös sulle! Tämä kesä on selkeästi tehnyt tehtävänsä, ihanan paljon plussia!! :heart:

Omaa napastelua Oon ollut niin paljon töissä, etten ole edes tänne ehtinyt!
Kyllähän se ovisplussa sieltä pamahti, lauantaina aamulla :heart: Näppärä kyllä tuo digitaalinen testi, ei tarvi ainakaan arvuutella :) Vaikka kallishan se on kyllä...Hyvin se lääkäri arveli siis oikein! Nännitkin on nyt kipeytyneet, outoa muuten että läheskään joka kierrossa mulla ei sitä oletetun oviksen jälkeen tapahdu?
Lauantaille asti pupuiltiin miehen kanssa joka toinen päivä, lauantaina aamulla ja sitten vielä varmisteltiin lauantaina illalla :) Olin sillon illalla vähän (tai oikeastaan aika paljonkin :whistle: )tuhmempi mitä normaalisti, jotta mieheltä tulisi mahdollisimman paljon tavaraa :D Bongasin muuten ekaa kertaa oikein kunnolla nyt ne kuuluisat ovislimat, ne meinaa oikein venyi miehen sormissa :LOL:
Eli...Nyt jälleen kerran odotellaan ja ihmetellään, tänään siis dpo 1 ja tämä kierto mentiin tosiaan harvemmalla pupuilulla :) Mitä nyt tosin lauantaina sitten oltiin vielä iltasella, mutta se oli vaan semmoinen varmistus ;)

Mä haen tänään sen kipon miehen näytteelle ja keskiviikkona kiikutan sen sitten tutkittavaksi!
 
Tänks Vaniljainen murunen.Toivottavasti teilläkin nyt tärppää!!
Mulla noi "oireet" puhuu enempi menkkojen kuin plussan puolesta..

Nyt täällä tuntuu pakotusta nivusissa,alamahassa ja lonkkiinkin säteilee.Mitä lie..Kp 21/27 ja 31.7-1.8. menkat varmaan tulee,kun ovisen perusteella kierto nyt 26.Noh, viikon päästä testaan jos tarvii.


Kummityttö 5v. tulee tänään yökylään.Lähetään kattomaan Sherk ja ikuinen onni. Kiva,että saa viettää hänen kanssa aikaa,mutta katsotaan nyt viihtyykö meillä. Toisen kummin luona oli myös tarkotuksena yökyläily,mutta tulikin koti-ikävä muutaman tunnin jälkeen :)
 
...haluaisin vähän kysellä. Nimittäin, kp 14-15 mulla oli mahakipuja / vihlontaa tuossa munasarjojen paikkeilla ja ajattelin että se oli merkki ovulaatiosta. Mutta sitten, kp 20-21 huomasin vessakäynnin yhteydessä limaa ja jälkimmäisenä näistä päivistä sitä oli oikein runsaasti (sellaista kirkasta venyvää ja mukana myös ihan vähäisen ruskeaa). Kumpana ajankohtana ovulaatio teidän mielestänne todennäköisemmin tapahtui?

Mulla ei ole pienintäkään aavistusta siitä kuinka pitkä mun kierto on tällä hetkellä, koska ehkäisy on jätetty vasta kuukausi sitten pois. Nyt haluaisin kumminkin vähän arvailla, että kummanko oireen mukaan sitä alkaa odottamaan tädin vierailua / pois jäämistä. ;) Okei, helppoahan se on laskea, että jos vihlonta tarkoitti ovulaatiota, pitäisi tädin tulla hetkenä minä hyvänsä, mutta jos vasta limat niin viikko tästä eteenpäin...
 
ONNEA HURJASTI NAPAKISSALLE JA MUILLEKKIN PLUSSANNEILLE :heart: :heart: :flower: :flower:

olen jokapäivä käynyt lukemassa teidän juttuja vaikka itse pääsinkin tonne marraskuun murusiin odotus puolelle,mutta teidän jutut saa aina mielen herkille ja tästä pinosta on kyllä tullut reippaasti plussia...niinkuin minullakin sillon maaliskuussa.

JOTEN NYT NAPAKISSA HUHTIKUUN PINOA VÄRKKÄÄMÄÄN TONNE ODOTUS PUOLELLE!!!!!

ja kaikille hurjasti plussa tuulia :heart: :heart:

t: pimpula & tirri 24+4
 
:kieh: sama paska tilanne täällä... kerran verta (kirkasta) havaittu, ei muuta koko päivänä, vaikka ravaan vessassa kuin heikkopäinen. Tissit kipeet, nännit ei. Kenkuttaa, itkettää, raivostuttaa... en tiiä mitä hemmettiä tässä nyt tekis ja että miten saisin ajan kulumaan. Esikoisenki huomionhaku ärsyttää, vaikka se on normaalia, kun oon ihan ajatuksissani ja kärttynen :ashamed:
Niin ja väsyttääkin niin saamaristi, mut en viitsi tuhlata tätä ainoaa omaa aikaa nukkumalla :headwall:
 
Onnea miljoonasti napis.Vihdoinkin!!! :heart: piristää näin ekana työpäivänä tällänen uutinen =)
Vaniljainen no kyllä se täällä on niin et kp2 ja yk 4.... Mihin tää aika menee oikeen ku tuntuu että vasta alettiin yrittää. Eka alettiin vasta kyl kierron just puolivälissä joten meni nopeemmin ja ku oli vaan 24 päivääki. Mut ei kai täs mitään muuta ku uutta yritystä peliin. :D
 
Ihanaa ihanaa ihanaa, tännehän sataa plussia vieläkin!! :heart: Jos nyt vaan kaikki plussaisitte peräkanaa, eikös :D Onnea kovasti Almukka, Napakissa ja Ginger-Lemon-Honey!!! Ja muutkin, jos hajamielinen minä unohti taas jonkun :D

Tipetsu :hug: Älä vielä murunen luovuta! Mä niin toivoisin sulle plussaa! Tsemiä! :heart:

Vaniljainen, kiva, että teillä tutkimukset etenee. Tsemppiä oikein paljon!

ON: Mä tulin taas kurkkimaan, kun en osaa edelleenkään olla tuolla odotuskeskusteluissa mukana. Välillä tuntuu, että en mä mitään raskaana voi olla. Tekis mieli juosta apteekkiin hakemaan testi :LOL: En nyt muista sanoinko jo teille, että mun sisko oottaa kans, sillä laskettu yhdeksän päivää mun jälkeen. Sen kanssa ihanaa hysterisoida :D

Hoh, kun oikeasti menisi kaikki vaan hyvin. Jänskättääääää...

Mömmis 5+4 :wave:
 
:headwall: täällä sama hemmetin tilanne... eilen pieni tuhru vaan, ihan minimaalinen, sen jälkeen ei mitään... eli en nyt tiiä oliks noi pari tuhrua nyt sitte täti vai mitä pirua :/ Ja nyt oon mutsil ja apteekki pitkällä ja helle on hirmuinen... himassa olis se apteekki samas taloyhtiössä. Ne kattois et oonko tärähtäny ku käyn hakee kokoajan uuden merkkisen testin :ashamed: sitte välillä muista apteekeista pidemmältä.... mut nyt en oo aikoihin testannu ja tää tilanne on outo :| Niin ja kotiin ois tullu tänää niiden ovistestien mukana yks raskaustesti ja nyt oon tääl mutsil monta päivää pitämäs lemmikin ruuassa, ku ne reissus.
 
:hug: Valtavat onnittelut kaikille plussanneille! :hug: :heart: :flower:

Kyllä sitä on aina mukava tänne palstalle tulla käymään. Iso puhuri on nyt kesän aikana täällä käyny, ja se tekee mielen iloiseksi =) . Toivottavasti itekkin liittyy pian tähän joukkoon iloiseen :)

Tatskattu Pidetään peukkuja et ois kaikesta huolimatta tärpänny, joskus saattaa tulla vuotoo vaikka pieni oiskin matkassa. Onko sulla mahollisuutta käydä kävelyllä ja samalla apteekissa?

ON: tänään mennään sit 37/???
Menkkoja ei edelleenkään näy, nännejä aristaa ja ne nöpöttää ihan 24/7.
Lämpöjä en oo oikein mittaillu, eipä oo kyllä ollu aihettakaan. Muuten ihan normaaliolotila edelleen
:)
 
No poika meni jo nukkumaan ja sitte ip tulee kummipoika kylään tänne. Joten siinä välissä jos ehtis, jos vaan poika herää ajoissa. Sinne on sellanen vajaa km suuntaansa, takastulo pelkkää ylämäkee... ja mä saan lämpöhalvauksen...
 

Yhteistyössä