Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

Vaniljainen Kiitos muru ihanista sanoista! :hug: Mua jänskättää sun puolesta!Pidän peukut ja varpaat pystyssä!! b :) d

Mutzilla Viheltelet,olet tainnut testata ja..?! :D :heart:

mötkis Paaljon onneeaa vaan.Paaaljon onneeaa vaan.Paaaljon onneeeaa mötkis,paaaljon onneeaa vaan! :hug: :flower:


Täällä niagara-päivät.. :/ Kipuja riittää vaikka muille jakaa,auh! Kamala oli kyllä töissä.Yrittää nyt hymy perseessä palvella ihmisiä kun kaamee kipu oli perseessä :(

Äippä anto jotain Vapaa Kierto-omega ja kalaöljy- pilsuja :D Heh,niillä jos en raskaudu,niin en sit millään! Toki siihen tuota ukkeliakin tarvii.. :whistle: :LOL: Ei taida olla pilleriä vielä keksitty,josta raskaaksi pamahtaa...:D

 
tein tuossa pari tuntia olleesta pissasta ensin ovistestin ja selvä viiva tuli siihen ja liuska davidiin tuli haamu :D :D kunhan tässä ainankin vkolopun yli pääsee, silloin oviksen mukaan pitäis menkat alkaa, niin :heart: :heart: pulla saattaa olla uunissa, toivottavasti ei lässähdä, vaan olisi valmista 9kk päästä :heart:
 
Mutzilla: Oijoi, aivan mahtavaa! Toivon sinulle kaikkea hyvää!

Täällä kp 26 ja kierto loppusuoralla. Nyt on kolmatta iltaa lämpö 37 ja huono olo, mutta todennäköisimmin johtuu tästä kummallisesta on/ei flunssasta, joka ei kehity mihinkään vaan samaa nenän vuotamista ja kurkun karheutta vaan pitelee. Testaan sitten ensi viikon puolivälissä jos on testattavaa. Toiveet korkealla mutta silti tuntuu siltä ettei se plussa vielä tässä kierrossa tule.
 
Ärsyttää. Kamalan pitkän tekstin kirjotin joskus iltapäivällä kotona ja just ennen kun sain lähetettyä niin mokkula sano sopimuksensa irti eikä vaan suostunut enää toimimaan. Paskat

Vaniljaisella kuulostaa tosi hyvältä. Kyllä se plussa sieltä tulee!

Ja Mutzillallehan melkein menis jo onnittelut...Hienoa!

Novellelle kiitos lohduttavista sanoistaö. Näinhän se menee, mutta välillä on vaan niin vaikee itse muistaa että ihmehän se pienen elämän synty ja alku on.

NapaKissan (eikä muidenkaan) ei todellakaan tarvitse tuntea syyllisyyttä omista onnistumisistaan ja pikaisista tärpeistä. Päin vastoin, ne tuo meille pidempäänkin yrittäneille lohtua ja toivoa :)

Täällä eletään kp 15/23-28 ja dpo2. Eilen ja tänään tuntunut sellasta pientä menkkapainetta selässä. Ja sit tänään ollut ihan ihmeellinen tunnepäivä. Yleensä en kovin julkisesti omia tunteitani näytä saati itke. Niin tänään sitten koulussa ihan pienen vastoinkäymisen johdosta vollotin vaikka ja kuinka kauan enkä meinannut saada loppuman millään. Ja semmonen samanlainen mieliala ollut koko illan, ihan pienimmästäkin voisin alkaa itkeä.
 
Mulla meni ihan ohi nyt, plussasko mötkis? En lukenut mitään sellaista :whistle:

Mutzilla Onnittelut :flower:

nelli Mäkin oon ollut tosi allapäin tänään jostain syystä.. Hirvee kaipuu tulla raskaaksi ja pientä ahdistustakin ollut sen puolesta. Nää tulee ja menee :)
 
Huoh. En tykkää tästä nyt yhtään. Eilen alko tosiaan tiputtelu/tuhruttelu, tänään jatkunu ehkä hippasen runsaampana. Miksei tyypit pysy sisällä? Kuukautisten pitäs alkaa aikasintaan maanantaina.. Olis paljon ns. parempi olo jos ei tulis oireita, jos olis ihan vaan menkat sitte eikä mitään tämmöstä. Ja nyt oon ihan varma että kemialliseks jää tämäkin. Voi perse :headwall:
 
tänä aamuna vahvempi viiva tuli raskaustestiin :heart: samoin ovikseenkin tuli viiva, nyt kun vain tämä jaksaisi olla mukana loppuun asti, eikä olisi kemiallinen :heart: ensi viikolla soittaa neuvolaan et pääsee siihen varhaisultraan ja kysyä miten hän haluaa laskee viikot, oviksesta vai edellisen kierron mukaan, ultrassahan se sitten selviää kumpi on oikeessa, oviksen mukaan nyt 3+5...IIKK :heart:

Anoppi tulossa tänään käymään, maltankohan pitää suuni kiinni :xmas:

Napakissalle :hug: ja kaikille muillekin joilla masentaa :hug: :hug:

Lily-Jane elä laita minua vielä plussanneisiin kuitenkaan, haluan varmistua vielä, ahkä tässä sitten varhaisultran jälkeen saattaa ehkä vähän huokaista, mut seuraavat 16 viikkoo tulevat olemaan pitkät, vasta rakenteessa huokaisen enemmän
 
Onnea Mutzilla! :heart:

Plussatuulia muillekin kovasti!

Tääl vaan tosiaan potuttaa. Heräsin siis aamulla viideltä ku oli ihan kauhee nälkä, sitte keittelin kahvit ja söin aamupalaa ja kävin vessas, ni tuli reippaammin verta. Nyt on taas hiipunu. Mä niin mietin viime kerralla että heti ku tulee verta ni se oli sitten siinä, menkat tulee. Ja sama homma. Miks piti taas alkaa tiputtelu? Ja ulkona sataa ja on harmaata ja plääh :( Paska päivä.
 
MUTZILLA ONNEA :heart: :heart: :flower:

minä käyn jokapäivä lukemassa täällä teidän kuulumisia ja peukutan jokaisen teidän puolesta :D

MUTZILLA VOIS MENNÄ AVAAMAAN TONNE ODOTUS PUOLELLE TAMMIKUUN PINON :D

pimpula-76- ja tirri 12+0
 
NapaKissa :( Ehkä ne menkat tosiaan alkaa etuajassa tai jotain. Tosi tylsää :( Noi menkkojen ekat päivät on aina pahimmat, sit se alkaa helpottaa kun pääsee bongailemaan ovista.. Ja muista että nyt jos sulla alkaa yk 3 niin tilastot on sun puolella :D Laiha lohtu, I know, mutta ton sun kemiallisen jälkeen uskon, että sulla vielä nappaa joku kiinni ja pian! :hug:

Vaniljainen Eikä :'( Oon tosi pahoillani.. Ihan helvetin perseestä! Mulla on aika samat tunteet ollut viime aikoina tän yrityksen kanssa, ollut tosi paha mieli melkein päivittäin ja mietin vaan raskautta ja hirvee hoivaamisen tarve ja oon tuhat kertaa miettinyt päässäni kuinka sitten kerron miehelle kun saan plussan.. ja ... ja.. haaveilua ja pelkkiä pettymyksiä. Mutta sitten taas oon käynyt tuolla lapsettomien puolella ja ajattelut kuinka siellä jotkut plussaa kolmenkin vuoden jälkeen ja miettinyt vaan, että kuinkahan pitkä tää tie on. Toivottavasti me kuitenkin plussattaisiin tässä parin kuukauden sisään! Iso iso hali, myötäelän niin noissa tunteissa!!

Mutzilla Ymmärrän, että nyt on tärkeät ja hermostuttavat viikot edessä. Laitan plussanneisiin heti kun vaan pyydät :)

Täällä taitaa olla kp 6 meneillään. z z z z z... Viikko niin alan tikuttaa ovista. Ja ensi torstaina meen sinne gynelle ultraan niin ehkä ne näkee jos sieltä jos siellä kasvaa jotain.. follikkeleita vai mitä ne on, munasoluja :D Tosiaan jos nekin vaan sanoo ettei limakalvossa mitään vikaa niin sit mun odottaa kiltisti ja kärsivällisesti ja jatkaa yrittämistä. Mutku noi menkat on niin super oudot ollut jo melkein vuoden.. Mitäs muuta, sain eilen kuvan yhden tutun vastasyntyneestä ja meinas sydän pakahtua siihen ihanuuteen kun se pikkuinen oli sellainen pyöreäposkinen ja kapaloitu :heart: Jonain päivänä mekin.. Mutta, iloisempiin topicceihin. Mitäs te puuhaatte vappuna? :)
 
Täällä on kyllä niin ihanan kannustavia kaikki, ootte oikeesti tosi ihania :hug: Kaikki elää niin mukana testihetkissä ja muuta :heart:

Lily-Jane sulla on tosiaan tuo tylsin vaihe kierrosta, mutta onneks kohta alkaa ovulaation bongaus ja sitten saakin taas alkaa uudestaan jännittämään :heart:

nelli onkin jo kierron paremmalla puolella! :heart:

Mä tyhmä eksyin pinoon jossa keskusteltiin myöhäisistä plussista :ashamed: Ihan tyhmää kun ei menkat ole vielä edes myöhässä. Viime kierrosta on päivän, mutta ei se tarkoita mitään kun kierto on epäsäännöllinen. Mä pöhkö se elättelen toiveita niin kauan että täti tulee. Eilen tosiaan aamulla oli ihan menkkakipuja, mutta sen jälkeen ei ole ollut mitään. Toivon todellakin, että tää kierto ei ainakaan veny semmoseks kun pari kiertoa sitten oli, eli 39 päivää. Oviksen kuitenkin bongasin joten sillä nyt pikkuhiljaa ne menkat pitäis alkaa..
Mulla oli niin paljon toiveita tän kierron suhteen :(


Ja Lily-Jane kyseli, että mitä ihmset tekee, niin mä makaan sängyssä ja masentelen :D Toisinsanoen en tee juuri mitään, viettelen viimisiä vapaapäiviä ennen maanantain töidenalkua :)

Haleja kaikille :hug: :hug:

Ja Mötkikselle synttärionnittelut päivän myöhässä :flower:
 

Yhteistyössä