Kyllä se nyt vaan perkele on uskottava, että ei tärpännyt tämäkään kierto ei.. :ashamed: :headwall: Testi on edelleen ihan puhdas nega.
Olen niin kiukkunen tälle kropalle ja tolle testillekin kun siihen ei tule kun yksi viiva :'( Täti vaan puuttuu edelleen!
Iita tiedän siis ihan sun tunteen ja ymmärrän sua enemmän kuin hyvin!! :hug: Tosin mua ei kyllä sais millään hinnalla enää popsimaan pillereitä, parasta ois kun pystyis nyt hiukan unohtamaan koko yrittämisen, unohtamaan ovistikut ja fertility friendit ja jopa tämän palstan. Ettei koko ajan, joka päivä miettisi vaan sitä raskautta ja sitä, että joko nyt ne siittiöt meni perille asti ja joko nyt tää on sit sitä ovislimaa ja voiskohan nämä kivut nyt johtua kiinnittymisestä. Sen jälkeen alkaa jokapäiväiset raskausoireiden bongailut aina nenäntukkoisuudesta lähtien
Hemmetti, kun sitä toivoo niin tajuttoman paljon, että vois saada oman pienen käärön, että omaa kroppaa tutkii ihan liikaa.
Mutta kun en mä pysty unohtamaan tätä, en vaan pysty ajattelemaan tässä vaiheessa, että no, tulee jos tulee. Ja täältä mua ei helposti saa pois, on kuitenkin ihanaa saada tukea ja ymmärrystä jostain, kuin ei ystävillekkään voi ihan jokaista limamuutosta puhua.
Kiitos siis teille, että aina vaan jaksatte :heart:
Olenko nyt ihan pihalla, vai kuvittelenko vaan, että jos olen bongannut ovulaation varmasti,niin menkkojen pitäis alkaa siitä noin parin viikon päästä!? Toisinsanoen, määrääkö ovulaatio niiden alkamis ajankohdan? Mistäköhän se sitten johtuu, että tätiä ei näy ei kuulu, vaikka dpo:t viipottais jo ties missä? Mulla siis ei ole vielä hätää, nyt on dpo 15, mutta jos ei viikonlopun aikana ala tätiä kuulua, niin huolestun kyllä, että missä vika kun ovulaatio oli varmasti. Tai ainakin tikutin sen varmasti ja kivutkin oli kyllä sen mukaiset. Voikohan se munasolu kuitenkin jäädä irtoamatta, vaikka plussan saankin testissä? Kun senhän pitäis irrota parin vuorokauden sisään siitä plussasta, niin entäs jos se ei irtoakkaan.... :x Silleenhän ne follikkelikystat taitaa syntyä ja mulla niitä on..Huoh :ashamed: Mutta näkyiskö sitten siinä tikussa ja toisaalta mulla kyllä tuntui selkeää kipua vatsassa juurikin ovulaation aikaan, joten siksi olin ihan satavarma, että se kyllä tapahtui.
Napakissaei sulla ole vielä hätää, se voi vallan hyvin muuttua plussaksi :heart:
Ps. Anteeksi valivaliviesti :ashamed: