Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

Jaa mitä tehdään, no tääl on ehkä hieman parempi mieli jo. Ollaan miehen kans lähdössä vähän ruokaostoksille, eläinkaupasta tarvii hakee kissoille hiekkaa ja sitte käydään kattelees pihakeinuja. Muuten oon istunu koko aamun sohvalla läppäri sylissä ja piinannu itteeni kiinnittymisvuotokeskusteluilla. Onneks saa muuta mietittävää pian ja sitte ku tullaan kotiin ni teen kauheen läjän munkkeja :p

Huomenna sitte ystäväpariskunnan luo grillailemaan ja viettämään vappua. Tulee muitakin ystäviä. Ei mitään erikoisempaa.
 
Ihanaa Mutzilla!!!

Tänään on ollut jotenkin onnellinen päivä. Ilma on harmaa ja aamulla olisi nukuttanut vielä paljonkin (en ymmärrä, nukun jopa 10 tuntia yössä mutta ei vaan millään jaksaisi herätä!), aamun työt ei menneet ihan täysin putkeen mutta eipäs ole varjostaneet nuo asiat tätä mieltä :) Mistähän nyt tuulee?? :D

Koitan lähettää tätä hyvää tuulta kaikille! *Hyvä Tuuli* :whistle:

Muoks... Ja niin joo vappugallup, vappusuunnitelmissa grillailla, itsehän olen sekä aattona, että päivänä töissä, onneksi ei ole pitkät päivät. Ehkä lähdetään moikkaamaan kavereita toiselle paikkakunnalle lauantaina jos jaksaa :)
 
Meillä ei ole mitään ihmeellisempiä vappusuunnitelmia, mies joutuu kotoa käsin tekemään perjantain ja lauantain välisen yön töitä joten se aatto menee varmaan leffoja katsellessa. Lauantaina mennään kultsin kanssa ulos syömään ja ehkä leffaan :) Sunnuntaina ollaan luvattu muuttoavuksi kavereille, joten hyvin rauhallinen vappu tulossa, mutta mua ei haittaa yhtään! Maanantaina mulla alkaa työt heti aamu seitsemältä joten en halua mennä uuteen paikkaan ihan väsyneenä :whistle:

Mä olen ihan sekasin nyt kun menkat on viime kierrosta laskettuna kaks päivää myöhässä, tai siis tämä on se toinen päivä, eikä ole yhtään semmonen olo, että ne edes ois tulossa :eek: Eihän tässä vielä ole mikään paniikki, nyt on vasta kp 32, että kun nyt tulisivat sitten kp 35 mennessä, pysyis jotenkuten kierto normaalina. Ystävä taas toi toivoa sanomalla, että hyvin voi olla ettei vaan näy vielä testissä mitään..Voih..Oliskin niin :ashamed:

Vieläkös meillä oli täällä testaajia? :heart:
Olen kyllä Mutzillan puolesta tosi iloinen!! Toivon käsi sydämellä, että kaikki menee tällä kertaa hyvin! :hug: Ja muistahan tulla moikkaamaan meitä tänne välillä :wave:
 
Onnea Mutzilla :flower: Tarrasukkia pikkuiselle :heart:

ON: Kp 8 menossa. Eilen aloitettiin pupuilu pienen tauon jälkeen. Pitäs ovistikkuihin alkaa pissiin, mut en oikein tiedä mikä ois hyvä kp päivä siihen alkaa. Onko vinkkejä, minä päivänä te ovistikkuilijat ootte siihen tikkuun pissiny?

Sain tänään syksyksi harjoittelupaikan, sain hyvän paikan ja hyvän matkan päässä eli työmatkat pääsee kävellen tai pyörällä. Piti ihan harjoittelupaikan kunniaksi käydä ostamassa kukkakimppu :D Nyt vielä siivous ja vois alkaa rentoutumaan. Huomenna kyllä vielä koulua pari tuntia, mutta sitten vapun viettoon. Ja vappugalluppiin sen verran,että kaveriporukalla istutaan perjantaina iltaa ja grillaillaan. Onneksi on grillikatos, jos sataa niin ei mee suunnitelmat uusiks. Lauantaina sitten lisää grillailua ja terassikauden avajaisia. Ostin itsellekkin pari sidukkaa vaikka en hirvee imuri ookkaan.
 
Vaniljainen toivottavasti ne kuukautiset ei sieltä tulekaan, vaan se plussa testiin :) Ja mäkin testaan huomenna ku on dpo 10. Tuhru taas ihan hyytynyttä ja hiukka oli tullu pikkuhousunsuojaan. Katon silti miten tästä kehittyy. Viime kerralla oli 3 päivää pientä tuhrua ja sitte neljäntenä rysähti kunnolla menkat. Nyt on toka päivä tuhruttelua, erilaista alavatsakipua ku viimeks, ja jotenki sellanen OLO että nyt se vois jopa ottaaki kiinni kunnolla.. Jos maanantaina ei oo alkanu menkat ja plussaa näyttää ni sitte rupeen uskomaan että tää kaveri vois pysyäkin matkassa :) Hieman muuten kihelmöi ku on kaks testii tuol odottamassa..

hilppa86 eikös niissä ovistikkujen ohjeissa lue et kierron mukaan suositellaan alottamaan x-päivä ovispissailu :)
 
Sain siis tän palstan kautta palstalaisen ylimääräiset testit ja en hoksannu pyytää ohjeita mukaan. Paketissa ei lue kuin ohjeet kuinka pissata ja kuinka kauan pitää antaa olla.. Netistäkään ei ainakaan vielä löytäny ohjeita. Nää on siis "david ovulation test" nimisiä..
 
hilppa mulla oli noita samoja ja täällä ohjeet siulle :)

Puikot:http://www.raskauskeiju.fi/tiedostot/OVULAATIOTESTI_puikko_ohjeet.pdf
Liuskat: http://www.raskauskeiju.fi/tiedostot/OVULAATIOTESTI_liuska_ohjeet.pdf

Kiitos, Napakissa sitä samaa toivon minäkin :heart: Ja pidän hurrrrjjjaaaasti peukkuja sulle huomiselle! :)
 
Kierron pituus/ Testin aloittaminen
21 päivää päivä 6
22 päivää päivä 6
23 päivää päivä 7
24 päivää päivä 7
25 päivää päivä 8
26 päivää päivä 9
27 päivää päivä 10
28 päivää päivä 11
29 päivää päivä 12
30 päivää päivä 13
31 päivää päivä 14
32 päivää päivä 15
33 päivää päivä 16
34 päivää päivä 17
35 päivää päivä 18
jne

hilppa86 Tossa kopioitu linkistä vähän osviittaa. Toivottavasti saat apuja :)
 
Millon hitossa se mun kierto oikeen alkaa!!! Vaikka ei se nyt vielä saiskaan alkaa :headwall: La tai su tai alkuviikosta mieluummin.Silti ärsyttää kun ei tiedä yhtään missä mennää...alotus on niiiiiiiin lähellä mut niin kaukana :|
 
Oikein paljon onnea Mutzilla ja tarrasukkia matkaan :heart:

ON: kävin tänään siellä gynellä kaikki näyttää kuulemma hyvältä ja säännölliseltä. Kp 10 menossa ja limakalvo 7.8mm ja oikealla ja vasemmalla hyvät määrät follikkeleita suurin 14mm. suositteli et jos ei tärppää niin aukiollo tutkimusta ja tietysti miehelle simppatestejä.. katotaan saako se sitä koskaan sinne vietyä. Labrat oli kaikki on paitsi prog vielä tulematta.

galluppiin: ollaan lähdössä vapuksi Tallinnaan kaksin lomalle. katsotaan tuleeko ovis matkaan mukaan :hug:
 
Jessie82 Oliko sulla ihan vuositarkastus vai? Ei oo pakko vastata,jos menee liian henkilökohtaiseksi. Uteliaisuuttani vaan,kun mulla ens kuussa raskautumiskeskustelu lääkärissä. Siis ihan tuolla nimellä varattu aika.
 
No höh, kyllä noi linkit mulle aukeaa ihan normaalisti.. Hyvä kuitenkin, että sait jo apua tikutteluun :)

NeliApina Kyllä se sieltä alkaa :hug:

Jessie82 Hyvä että kaikki oli kunnossa, siitä on hyvä jatkaa :heart: Mulla oli myöskin maaliskussa kun kävin tarkastuksessa, niin noita follikkelikystia molemmissa munasarjoissa, niitä oli paljon, mutta ne oli pieniä. Mitä lääkäri sulle niistä sanoi? Mulle sanottiin, että ei estä raskautumista, mutta saattaa tehdä epäsäännöllisiä kiertoja...
Mä haluan myös siihen aukiolotutkimukseen jos ei kohta ala tärpätä.. :|

ON: Täti loistaa edelleen poissaolollaan..Ei tajua ei. Mitään oireita suuntaan eikä toiseen ei ole, toivon mukaan se täti nyt ei ihan mua unohda jos testitkin vaan jatkaa negan näyttämistä :whistle:
Muutaman kerran on valkovuotoa lorahtanut housuihin semmoset määrät, että olen jo ollut varma, että nyt..Mutta ei..

Muoks; Auttakee minnuu, voinko testata jo huomenna aamupisusta uusiksi? En tänäänkään tehnyt sitä heti aamulla vaan vasta aamupäivällä muutaman tunnin pidätyksen jälkeen, kun ajattelin, että kyllä sen nyt jo pitäis siinäkin näkyä :ashamed: Tiedän, että ois järkevintä odottaa vaikka sunnuntaihinkin, mutta te tiedätte....Se malttamattomuus :D Mietin vaan, että onko se ihan turhaa testata jo huomenna..
 
Hilppa: varasin ihan ite yksityiselle gynelle aja varmistuakseni että kaikki on ok. tosin firma on samalla lapsettomuusklinikka.

vaniljainen jos oikein ymmärsin niin mulla siis niitä folleja mistä yksi kehittyy sit munasoluksi. mulla ei ollu kystia siellä ei ainakaan nähnyt. sanoi vain että hyvältä näyttää. tiedä sit ja sanoi että ovuloin oikealta kuten minusta viimeeksikin.

Onkohan sillä mitään merkitystä kummalta puolelta ovuloi?

19.5 mulla aika kunnalliselle "peruslääkärille" katotaan mitä se sit sanoo meinaan kyllä pyytää lähetteen jatkotutkimuksiin, niihin yleensä vissiin aika pitkä jono.
 
Heipsan! Täällä kp 3/17-28 ja tiiättekste,mulla on lämpöö..Ei ihan normaalia menkka-oiretta. Soitin polille ja ke 12.5 sain tingattua ajan sinne. Aamulla oli 37 lämpöö ja just mittasin,niin 36.8.Mua pelottaa että joku saamarin tulehdus muhii! Lekurilla aio pysyä vahvana sit ja sanoo vaik rumasti jos ei nätisti tehoo,et jotkut piikit ja pilsut kehiin,että tulen raskaaksi.Mä en jaksa enää yhtään tätä touhua!Hyväjumala kun 7 vuotta oon kiltisti ootellu pikkusta syliin.. :'(


Vaniljainen,jospa ne menkat ei tulekaan!!:) :hug:

Jessie82 Hienoa että kaikki on kunnossa!Toivottavasti tärppi tulee nyt! :hug: :heart:


Plussaonnee kaikille!!!
 
Kirjoittelen taas tänne kuulumisiani :)

Olen niin pettynyt ja turhautunut tähän yrittämiseen raskautua ja tähän idioottiin kroppaan :kieh:

Olen päättänyt antaa kropalleni aikaa raskautua vielä tämän kierron (tosin TIEDÄN, että ei tästäkään kierrosta mitään tulosta kuitenkaan tule) :kieh:
Haluan ajatella asioita tulevaisuuteen ja miettiä myös itseäni :ashamed: Siispä tämän kierron jälkeen ajattelin hakea e-pillerit ja aloittaa niiden syömisen jälleen ja heittää haaveet vauvasta nurkkaan :'(
Olemme keskustelleet tästä myös mieheni kanssa, mutta hän on tietenkin sitä mieltä, että en aloittaisi pillereiden syöntiä... hänen mielestään kun on aloitettu niin jatketaan yrittämistä. Minä en vain jaksa näitä ainaisia pettymyksiä ja tätä tyhmää kroppaa.

Anteeksi tämä vuodatus, mutta nyt on niin mieli maassa :ashamed: :headwall:
 
Kiitos kaikille synttäri onnitteluista! :flower:

Mutzillalle onnea plussasta! Aivan upea juttu! :heart: :heart:

Iita83 :hug: Älä heitä haaveita nurkkaan, anna niiden vaikka levätä hetki. Paljon voimia ja jaksamista!

ON: Minulla on nyt tyhjennysvuoto käynnissä ja malttamattomana odottelen varsinaisen kierron käynnistynistä. Kalenterista olen laskeskellut imaginäärisiä ovulaatiopäiviä ja ollut jo ennakkoon huolissani siitä etteivät ne näyttäisi osuvan viikonloppuun ja kotona käyntiin... :/ No mutta, näin alussa kaikki on silti jännittävää ja ihanaa vaikka ei tärppäisikään. =)
 
Mutzilla, toivotaan. Kävin eilen vakoilemassa siellä tammikuisissa, olis niin kiva liittyä seuraan. Varsinki ku LA olis 11.01.2011 jos tää tapaus pitäs lujaa kiinni. Komeen päivämäärän sais syntymäpäiväkseen :)
 
Kyllä se nyt vaan perkele on uskottava, että ei tärpännyt tämäkään kierto ei.. :ashamed: :headwall: Testi on edelleen ihan puhdas nega.
Olen niin kiukkunen tälle kropalle ja tolle testillekin kun siihen ei tule kun yksi viiva :'( Täti vaan puuttuu edelleen!
Iita tiedän siis ihan sun tunteen ja ymmärrän sua enemmän kuin hyvin!! :hug: Tosin mua ei kyllä sais millään hinnalla enää popsimaan pillereitä, parasta ois kun pystyis nyt hiukan unohtamaan koko yrittämisen, unohtamaan ovistikut ja fertility friendit ja jopa tämän palstan. Ettei koko ajan, joka päivä miettisi vaan sitä raskautta ja sitä, että joko nyt ne siittiöt meni perille asti ja joko nyt tää on sit sitä ovislimaa ja voiskohan nämä kivut nyt johtua kiinnittymisestä. Sen jälkeen alkaa jokapäiväiset raskausoireiden bongailut aina nenäntukkoisuudesta lähtien :D Hemmetti, kun sitä toivoo niin tajuttoman paljon, että vois saada oman pienen käärön, että omaa kroppaa tutkii ihan liikaa.
Mutta kun en mä pysty unohtamaan tätä, en vaan pysty ajattelemaan tässä vaiheessa, että no, tulee jos tulee. Ja täältä mua ei helposti saa pois, on kuitenkin ihanaa saada tukea ja ymmärrystä jostain, kuin ei ystävillekkään voi ihan jokaista limamuutosta puhua.
Kiitos siis teille, että aina vaan jaksatte :heart:

Olenko nyt ihan pihalla, vai kuvittelenko vaan, että jos olen bongannut ovulaation varmasti,niin menkkojen pitäis alkaa siitä noin parin viikon päästä!? Toisinsanoen, määrääkö ovulaatio niiden alkamis ajankohdan? Mistäköhän se sitten johtuu, että tätiä ei näy ei kuulu, vaikka dpo:t viipottais jo ties missä? Mulla siis ei ole vielä hätää, nyt on dpo 15, mutta jos ei viikonlopun aikana ala tätiä kuulua, niin huolestun kyllä, että missä vika kun ovulaatio oli varmasti. Tai ainakin tikutin sen varmasti ja kivutkin oli kyllä sen mukaiset. Voikohan se munasolu kuitenkin jäädä irtoamatta, vaikka plussan saankin testissä? Kun senhän pitäis irrota parin vuorokauden sisään siitä plussasta, niin entäs jos se ei irtoakkaan.... :x Silleenhän ne follikkelikystat taitaa syntyä ja mulla niitä on..Huoh :ashamed: Mutta näkyiskö sitten siinä tikussa ja toisaalta mulla kyllä tuntui selkeää kipua vatsassa juurikin ovulaation aikaan, joten siksi olin ihan satavarma, että se kyllä tapahtui.

Napakissaei sulla ole vielä hätää, se voi vallan hyvin muuttua plussaksi :heart:

Ps. Anteeksi valivaliviesti :ashamed:
 

Yhteistyössä