Heippa kaikille!
Ilmoittautuisin mukaan pinoon.
Meillä vähän erilainen tilanne kuin muilla, mutta kai tänne silti saa tulla vauvakuumeilemaan...
Elikäs meillä ennestään yksi lapsi synt. 02/09, vaimon synnyttämä, ja nyt olemme aloittaneet yrittää toista lasta, ja tällä kertaa olisi minun vuoroni olla raskaana.
Nyt siis jännäämme tärppäsikö eka yrittämällä, niin kuin kävi vaimoni kohdalla, tosin paha aavistus että ovis taisi olla väärään aikaan.. Plussaa en ovistikuilla koskaan onnistu saamaan.
Koti-inseminaatiolla yritämme, harmiksi tässä kierrossa olimme reissussa juuri ovisaikaan, eli luovuttaja ehti käydä vain kerran, ja luulemme, että se oli liian aikaisin.
Kateeksi käy heteropareja, jotka pääsevät yrittämään monta kertaa ovisaikaan ilman erityisjärjestelyjä :/
Nyt menossa kp 19, kierron pituus vaihtelee, yleensä kuitenkin n. 30. Kaksi raskaustestiä olen jo malttamattomana tehnyt, vaikka tiennyt jo etukäteen, etteivät millään voi näyttää plussaa
Töistä tuli vain sellaisia otettua, paketissa lukee, että näyttävät raskauden jo 7pv kuluttua hedelmöityksestä..
. No, jos seuraavaa testin tekoa malttaisi odottaa lähemmäksi kuun puoliväliä... :heart:
Greippimehua en onneksi joudu juomaan (yök), ongelmana pikemminkin paksu limakalvo ja mulla on siitä syystä erittäin kivuliaat ja runsaat menkat... kävin lääkärillä tarkistamassa,ettei ole endometrioosia, lääkäri sanoi, että ei näe merkkejä siitä, mutta koska endometrium niin paksu, niin kehoitti hakeutumaan hedelmättömyysklinikalle :'( Tosi kannustavaa
Mutta se omanapaisuudesta, toivottavasti olen tervetullut palstalle, vaikka tosiaan hieman eri tilanteessa olenkin.
(en ainakaan bongannut toista lesboparia täältä, luin tämän uusimman pinon läpi..)
Ai niin ja Helsingistä ollaan, ja ikää on 27v.
Emily