Heippa,
toivottavasti kaikilla oli mukava vappu! Me ei vappua pahemmin juhlittu kun ei Suomessa asuta, mutta kavereita oon nähnyt ja ollut mukava viikonloppu. Nyt on pizzataikina kohoamassa ja ajattelin tulla moikkaamaan teitä kaikkia!
Tervetuloa
HelinäKeiju10 laitoin sinut listoille :flower:
Vaniljainen Mähän "kärsin" myös samasta ongelmasta, eli menkkojen niukkuudesta ja oon menossa taas gynelle. Viimeksi kun olin ne ultras kp 21 ja silloin limakalvo oli 7,8 mm, eli ei kauhean hyvä mut ei huonokaan. Jessiellä tässä pinossa oli sama limakalvo kp 10, joten se kertoo jotain.. Mulla toi luteaalivaihekaan ei ole kovin pitkä niin sekin voisi kertoa jotain. Mutta menehän ihmeessä gynelle ultrauttaa, äläkä menetä ihan toivoasi!! :hug:
nelli-86 Paljon paljon plussatuuletuksia täältä!!! :heart:
Meep Mukava että pääset jännäilemään mukaan!
Sokeripala Ihania uutisia :heart: Ihanaa että masussa kaikki hyvin!!!
Täällä taitaa olla kp 9, eli aikaisessa vielä.. Mietin, että pitäiskö olla tikuttamatta tässä kierrossa ovista ja vaan pitää huolta, että rakastellaan joka toinen päivä. Pitäis vissiin miehen mielipidettä kysyä
Mulla oli muuten ihan kamalat vatsakivut, olin neljään asti yöllä hereillä.. Ja se oli sellaista alavatsakipua, tuntu kuin kohtu olisi täytetty ilmalla, ihan kamalaa. Aina kun käännyin niin vihlas tosi pahasti häpyluun kohdalta ja muualta alavatsasta. Meni sit kun nukahti, mutta kaikennäköstä kävi mielessä..
Paljon haleja kaikille!!! Kyllä me täältä pois päästään