Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

KHJ
Mimmu :hug: harmi! Mutta hyvä että positiivistä asennetta riittää!
Tipetsu: Minä yritin esikoista 2v ja se oli todella turhauttavaa! hoitoihin en minnekään mennyt vielä silloin,mutta nyt jos tämä kolmas muksu odotuttaa tuloaan loputtomiin niin varmaan jotain tutkimuksia sitten jo olen vailla. mutta tiedän miten se ottaa hermon päälle välillä. Pikkukakkonen meillä sitten tulikin jo ekasta kierrosta,mutta mene ja tiedä. Voimia yritykseen!!

ON: Odotan jo välillä hermonakin sitä ens viikon torstaita jolloin kierrukan ois tarkotus häippästä. Samalla mieleen tulvii ajatuksia kannattaako sittenkään,kun lapset jo niin omatoimisia,mitenkähän syn.jälk.masennus tuleeko taas? ym ym. Onko muilla samoja kysymyksiä päässä???

Hyvin paljon Onnea kaikille plussanneille! :heart: Ja varovaisesti jo onnea Memelisa!! :heart:
 
mimmu Oi olis ihanaa jos jaksaisit alkaa päivittää! Iso homma se ei todellakaan ole, kun meillä ei tässä pinossa merkata kiertopäiviä. Eli kun jaksat, niin aloitat uuden pinon, ja copy-paste ton ekan sivun, siinä tulee kaikki noi kuviot ym. Mutta juu, uusi pino kannattaa aloittaa, niin pääset muokkaamaan sitä etusivua ihan itse. :) Kiitos kiitos!

Vaniljainen En oo itsekään löytänyt mitään uutta pinoa vielä, mutta voishan sitä ehkä laittaa pystyyn oman? Luulen, että jos tekis jonkun "Esikoista pidempään yrittäneet" tms, niin se vois olla kiva. Sellainen on tuolla lapsettomuus-puolella, mutta en vielä ihan koe kuuluvani sinne. Tai siis, voihan tilanne riippua tän päivän tulosten jälkeen :/ Ne toivo, että tulokset käydään lääkärin kanssa läpi, että meillä on miehen kanssa vastaanotto tänään iltapäivällä! Toisaalta ihan kiva, niin mieskin pääsee kyselemään juttuja. Hei vähän siistiä että teillä ei meekään kuin pari viikkoa tuloksissa!! Jos tulokset on tänään ihan OK, niin munkin pitää varata toi aukiolotutkimus sit ensi kiertoon. Eiks se siis tehdä ihan alkukierrossa? Hei kunpa sulla olisi noita kiinnittymisoireita :heart:

Kiitos kaikille ymmärryksestä, mua toisaalta harmittais jättää tää ketju kun on niin kivoja tyyppejä täällä, mutta toisaalta sitä vähän aina kirpaisee, kun muilla tärppää nopeammin, vaikka eihän se ole minulta pois, ja oon vilpittömästi iloinen muiden puolesta. Tulee vaan sellainen olo, et miksen minä ikinä. Et sitä periaatteessa heijastaa sen itseensä, eikä tunne negatiivisia fiiliksia oikeastaan muita kohtaan, kuin vaan itseään. Oliks tässä mitään järkeä? :)

Memelisa Hui jännää!!! Kunpa seuraavassa testissä tulis jo ihan testiajan sisällä ne viivat. Tsempitykset!!!

Tipetsu Eikä! Kunpa se tissi vaan huijais sua :whistle: Toivoisin sulle sitä plussaa ihan hirveän hirveän paljon!! :hug:

Täällä on kp 10/28-30. Pitäis mennä tänään ostamaan ovistikkuja, ajattelin sen CB:n digin ostaa, kun musta se on kaikista selkein ja paras.. Vaikka onhan se kerran näyttäny mulle kahta ovista samassa kierrossa, hahah. Meillä on miehen kanssa 2-vuotis hääpäivä ensi viikolla just oviksen aikoihin :heart: Tänään siis saadaan miehen simppatulokset, ja kyllä jännittää!! Sormet ristiin kaikilla, jooko? :) Palailen illalla sitten, että mitä ollaan kuultu... HUH!

Haleja kaikille!!! :wave:
 
Lily-Jane: Voi mä niin toivosin et tässä kuussa saisitte sit tärpin. :heart: :hug:
Teillähän tais olla yritystä jo pitempäänkin :/ . Toivottavasti kaikki on simppatuloksissa hyvin, ettei poikkeuksia olisi. Tulehan kertomaan miten kävi.
Raskastahan se on kuulla et aina joku muu "menee edelle" kun niin kovasti sitä omaa nyyttiä kainaloon kaipaa. Toivottavasti löydät itsellesi sopivaa tukea tämän kanssa, tää sivusto voi olla aika "raju" vaihtoehto.


:hug: Voimia tulevaan :hug: :)
 
Tää kuumuus on kyllä jotain ihan mahdotonta..Koirakaan ei nauti lenkkeilystä, kun menee vaan heti maaten ulkona! Onneksi meillä on tossa vieressä iso järvi, jonne pääsee koiran kanssa uimaan =)

Neppis Älähän nyt, jos vaikka testailit liian aikaisin :)

nelli Mä en löytänyt tuolta lapsettomuus puoleltakaan semmoista pidempää keskusteluketjua, mutta ilmeisesti Lily oli löytänyt joten täytyypi tutkailla enemmän :) Kiva kun kävit taas moikkailemassa ja pidän hurjasti peukkuja, että kaikki on tulevassa ultrassa hyvin :heart:

netta ai, sinäkin olet hiivan saanut riesaksesi, sama homma täällä, pitkästä aikaa! :kieh:
Toivottavasti olisi tärppi teilläkin käynyt :)

Tipetsu Nyt täytyy sanoa, että sulla on kyllä aika lupaavan kuuloisia oireita!! :) Kunpa nyt olisi tärppi käynyt!!! :heart:

Heippa Lilianne pitkästä aikaa :wave: Mukavaa kuulla sinustakin :) Toivottavasti oireet olisivat niitä ihkaoireita, eikä mitään tyhmiä kuumuusoireita!! :heart:

Mimmulle halitukset tyhmästä tädistä :hug: Oikea asenne sulla kuitenkin :) Uutta kirtoa kohti vaan :heart:
Mukavaa, että saatiin meille uusi päivittäjä, ettei ihan kokonaan jäädä sellaista vaille
=) Kantsii varmaan tehdä ihan uusi ketju, tämä venyy vähän turhan pitkäksi! Osa uusista tulokkaista puuttuu tuolta listasta, ne olis hyvä myös lisätä jonon jatkoksi :)

Memelisa Varovaiset onnittelut myös täältä :heart: Toivotaan, että se siitä tummenisi, eikä olisi vaan niitä tyhmiä roskishaamuja!! Millä merkillä muuten teit? En todellakaan halua olla ilonpilaaja,mutta joihinkin testeihinhän tulee melkein aina roskishaamu.
Pidän ehdottomasti kovasti peukkuja, että tummenee :heart:

Lily-Jane Mä oon koko aamun kulkenut peukut pystyssä teidän puolesta!! :heart: Toivon jo, että täällä olisi ollut tuloksia! Toivon todella, että kaikki menee hyvin ja tulokset ovat kunnossa!! :hug: Tule sitten heti kertomaan!!!
Toi oli ihan kuin mun ajatuksista tuo pätkäsi koskien muiden plussia, todellakin se viha kohdistuu omaan kroppaan, ei missään tapauksessa muiden plussiin!
Voitaishan me tosiaan pistää tänne puolelle pystyyn oma ketju, just joku pidempään esikoista yrittäneiden ketju. Pitäiskö siihen pistää sitten ihan ronskisti vaan joku raja, esim. yli puoli vuotta yrittäneille?
Vielä kerran tsempit teille tulosten saamiseen!! :hug: :hug:
Niin ja tosiaan se aukiolo-tutkimus tehdään kierron alkuvaiheessa, heti kun kuukautiset ovat loppuneet.

Nyt olis sitten täällä dpo 4-5 ja nännit on edelleen ovisarat. Jänskää aikaa taas :)
Eilen mulla vihloi alavatsa keskeltä ihan kunnolla reilun tunnin ajan, varsinkin kun tein jonkun äkkinäisen liikkeen niin tuntui semmonen repäisevä vihlaisu joka säteili kylkiin. Se meni sitten kyllä ohi. Saattoi olla kyllä ihan mitä vaan, mutta entä jos kuitenkin....Entäs jos kuitenkin se olisi ollut kiinnittymiskipua.. :whistle:

Mulle tuli eilen tosi paha mieli, ihan itku tuli toisen ihmisen puolesta, kun mun isoveljeni ex- avopuoliso on yrittänyt jo kaksi vuotta saada nykyisen kumppaninsa kanssa lasta. Hän oli aikoinaan raskaana myös veljelleni, mutta raskaus meni kesken viikolla 8, se oli vielä äitienpäivä :( Tämän jälkeen hänellä on ollut nykyisen miehensä kanssa kaksi keskenmenoa. Nyt hän oli tullut jälleen raskaaksi ja kaiken piti olla vihdoinkin hyvin!! Ensimmäistä kertaa hän oli ylittänyt 10 viikon rajan ja äitini kertoi, että hän oli edellispäivänä huokunut onnea ja kertonut miten paljon he odottavat, että vauvaa syntyy. Hän oli viikolla 13, ei siis hirveän pitkällä, mutta pidemmällä mitä koskaan aikaisemmin. Oli jo erehtynyt innostuksessaan vauvanvaatteitakin ostamaan. Eilen oli sitten rakenneultra ja mitä hän saikaan kuulla: Sikiö on menehtynyt viikolla kahdeksan. Taas. Viisi pitkää viikkoa hän oli kantanut kohdussaan kuollutta vauvaa, sitä jolla piti kaiken lääkäreiden mukaan olla hyvin. Tänään sitten tyhjennyseen ja poistamaan vauva, se jolle oli jo ensimmäiset potkupuvut hankittu :( Mitenköhän tosta taas pääse uuden yrittämisen makuun, varsinkin kun kerta oli neljäs. Tuommoista ei vaan toivoisi kenellekkään!

Haleja teille kaikille :hug:
 
Vaniljainen: Mikähän lie oli merkki. Kaupasta ostettu normi liuskatesti 2kpl/laatikko. Eilen tosiaan tein sen toisen testin ja se oli ihan 100% nega jopa jälkikäteen, tähän sit pärähti haamu. Yöllä kyllä olin pitkään hereillä tunteillen jotain ihme repimistä/rutistelua tms. vasemman munasarjan kohdalta. Sillä tuo aamu testi tuliki tehtyä, en muute varmaan ois tehnykkää.
 

Yhteistyössä