Tää kuumuus on kyllä jotain ihan mahdotonta..Koirakaan ei nauti lenkkeilystä, kun menee vaan heti maaten ulkona! Onneksi meillä on tossa vieressä iso järvi, jonne pääsee koiran kanssa uimaan =)
Neppis Älähän nyt, jos vaikka testailit liian aikaisin
nelli Mä en löytänyt tuolta lapsettomuus puoleltakaan semmoista pidempää keskusteluketjua, mutta ilmeisesti Lily oli löytänyt joten täytyypi tutkailla enemmän
Kiva kun kävit taas moikkailemassa ja pidän hurjasti peukkuja, että kaikki on tulevassa ultrassa hyvin :heart:
netta ai, sinäkin olet hiivan saanut riesaksesi, sama homma täällä, pitkästä aikaa! :kieh:
Toivottavasti olisi tärppi teilläkin käynyt
Tipetsu Nyt täytyy sanoa, että sulla on kyllä aika lupaavan kuuloisia oireita!!
Kunpa nyt olisi tärppi käynyt!!! :heart:
Heippa
Lilianne pitkästä aikaa :wave: Mukavaa kuulla sinustakin
Toivottavasti oireet olisivat niitä ihkaoireita, eikä mitään tyhmiä kuumuusoireita!! :heart:
Mimmulle halitukset tyhmästä tädistä :hug: Oikea asenne sulla kuitenkin
Uutta kirtoa kohti vaan :heart:
Mukavaa, että saatiin meille uusi päivittäjä, ettei ihan kokonaan jäädä sellaista vaille
=) Kantsii varmaan tehdä ihan uusi ketju, tämä venyy vähän turhan pitkäksi! Osa uusista tulokkaista puuttuu tuolta listasta, ne olis hyvä myös lisätä jonon jatkoksi
Memelisa Varovaiset onnittelut myös täältä :heart: Toivotaan, että se siitä tummenisi, eikä olisi vaan niitä tyhmiä roskishaamuja!! Millä merkillä muuten teit? En todellakaan halua olla ilonpilaaja,mutta joihinkin testeihinhän tulee melkein aina roskishaamu.
Pidän ehdottomasti kovasti peukkuja, että tummenee :heart:
Lily-Jane Mä oon koko aamun kulkenut peukut pystyssä teidän puolesta!! :heart: Toivon jo, että täällä olisi ollut tuloksia! Toivon todella, että kaikki menee hyvin ja tulokset ovat kunnossa!! :hug: Tule sitten heti kertomaan!!!
Toi oli ihan kuin mun ajatuksista tuo pätkäsi koskien muiden plussia, todellakin se viha kohdistuu omaan kroppaan, ei missään tapauksessa muiden plussiin!
Voitaishan me tosiaan pistää tänne puolelle pystyyn oma ketju, just joku pidempään esikoista yrittäneiden ketju. Pitäiskö siihen pistää sitten ihan ronskisti vaan joku raja, esim. yli puoli vuotta yrittäneille?
Vielä kerran tsempit teille tulosten saamiseen!! :hug: :hug:
Niin ja tosiaan se aukiolo-tutkimus tehdään kierron alkuvaiheessa, heti kun kuukautiset ovat loppuneet.
Nyt olis sitten täällä dpo 4-5 ja nännit on edelleen ovisarat. Jänskää aikaa taas
Eilen mulla vihloi alavatsa keskeltä ihan kunnolla reilun tunnin ajan, varsinkin kun tein jonkun äkkinäisen liikkeen niin tuntui semmonen repäisevä vihlaisu joka säteili kylkiin. Se meni sitten kyllä ohi. Saattoi olla kyllä ihan mitä vaan, mutta entä jos kuitenkin....Entäs jos kuitenkin se olisi ollut kiinnittymiskipua..
Mulle tuli eilen tosi paha mieli, ihan itku tuli toisen ihmisen puolesta, kun mun isoveljeni ex- avopuoliso on yrittänyt jo kaksi vuotta saada nykyisen kumppaninsa kanssa lasta. Hän oli aikoinaan raskaana myös veljelleni, mutta raskaus meni kesken viikolla 8, se oli vielä äitienpäivä
Tämän jälkeen hänellä on ollut nykyisen miehensä kanssa kaksi keskenmenoa. Nyt hän oli tullut jälleen raskaaksi ja kaiken piti olla vihdoinkin hyvin!! Ensimmäistä kertaa hän oli ylittänyt 10 viikon rajan ja äitini kertoi, että hän oli edellispäivänä huokunut onnea ja kertonut miten paljon he odottavat, että vauvaa syntyy. Hän oli viikolla 13, ei siis hirveän pitkällä, mutta pidemmällä mitä koskaan aikaisemmin. Oli jo erehtynyt innostuksessaan vauvanvaatteitakin ostamaan. Eilen oli sitten rakenneultra ja mitä hän saikaan kuulla: Sikiö on menehtynyt viikolla kahdeksan. Taas. Viisi pitkää viikkoa hän oli kantanut kohdussaan kuollutta vauvaa, sitä jolla piti kaiken lääkäreiden mukaan olla hyvin. Tänään sitten tyhjennyseen ja poistamaan vauva, se jolle oli jo ensimmäiset potkupuvut hankittu
Mitenköhän tosta taas pääse uuden yrittämisen makuun, varsinkin kun kerta oli neljäs. Tuommoista ei vaan toivoisi kenellekkään!
Haleja teille kaikille :hug: