Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

Ihanaa et plussat on vahvistunu =) ja tervetuloa taas kaikille uusille jännäilijöille :wave:

Tatskattu: Kylläpä sinuu nyt kunnolla piinataan, toivotaan et sieltä vielä kuiteski plussa testistä pärähtäs!!

Vaniljainen: Onnittelut oviksesta =) Hienoa että plussa löytyi! Toivotaan et pupuilut oikeesti tuottaa tällä kerralla tulosta!

ON: Täällä 31/31, menkkajomotusta on jo kolmatta päivää, ei vielä merkkiäkään tädistä, mutta miun täti on kyllä hyvin täsmällinen, joten ootan sitä huomenna saapuvaksi.. Oi ku oiski uus kierto alkanu vähä aikasemmin..
 
Kopsasin toisesta pinosta tän tekstin,en jaksanu toista kirjottaa..:)

Täällä tuntui eilen menkkajuilinta ja tänään vain pikkiriikkisen nippaillu.Nännitkään ei oo niin arat,että eiköhän se täti tähän osotteeseen tule viim. sunnuntaina.On kyllä ollu kumman oireeton tää kierto verrattuna muihin,jolloin aina muka kuvottaa ja janottaa ja vessattaa jne..
En kyllä taaskaan oota yhtään mitään tältä kierrolta,vaikka pupuilut osu aika nappiin. Jotenkin ei vaan jaksa enää nostaa toiveita missään kierrossa,koska jokusen kerran saanu pettyä verisesti. Nyt siis oottelen vaan kiltisti että menkat jää joskus tulematta ja ilosesti testaan plussan!Testejä kaapissa kolme kipaletta,mutta ei oo kyl mitään tarvetta katella negoja,liian aikaseen varsinkaan.Nyt kp 22/27 ja dpo 10.
Joskus kyllä tulin siihen tulokseen,että plussa-kierto on oireeton,koska negakierroissa on jos jonkinlaista oiretta,mutta täti vaan pamahtaa paikalle.
 
Oii, täällähän on monta plussannutta! O N N E A kaikille!

Sekä tervetuloa kaikille uusille!

Täällä menossa siis kp 23. Eilen tuntui ihme vihlaisuja alavatsassa, joita ei koskaan aiemmin ole ollut. Voisiko johtua tulevista menkoista? Nännit olleet tänään myös hieman arat. Mutta ehkä sitä nyt infoaa tänne kaikki pienimmätkin toivon rippeet ;-)

Plussatuulia!
 
Onnea kaikille plussanneille!! Teitä olikin PAAALJOON!! :heart:

Ja tervetuloa kaikille uusille! :wave:

Ihan lyhyesti kirjotan, ihmeellinen kiirekausi menossa eikä ole ehtinyt nettiinkään. Toisaalta ihan pieni tauko täältä tekee hyvää, ei kokoajan pyöri mielessä nuo vauvailut...

Pidän lippua korkealla tän kuun suhteen, vaikka en jaksa uskoa mihinkään plussaan. Mulla kuukautistyyppistä kipuilua lähes päivittäin, lievää kuvotusta nyt muutamana päivänä ja pää kipeä. Ovislimat tai mitkä lie venyy ja paukkuu :) Pupuilut noin joka toinen päivä, eli yritän varmistaa kovasti että tärppi tulis :) Että sellasta!

Terveiset kaikille!! :heart: :flower:
 
Onnea kaikille plussanneille! Teitä oli monta ja taas omat toiveet heräsi... :) Ja onneksi on uusiakin tulijoita, jottei keskustelu vallan kuivu!

Tää on oikeestaan tällainen omanapainen tuuletusviesti. Kun sunnuntaina ja maanantaina oli menkkaoloja, mutta mitään ei ole kuulunut. Pelkkää valkovuotoa. Noin viikon ajan on selvästi vasemmalla alavatsalla ollut nippailevaa ja välillä repivää kipua. Ja tätä saakelin iltapahoinvointia. Taas tänään ihan puskasta noin tunti sitten alkoi aivan kamala kuvotus ja oksetus, pahin tähän viikon ajalle. Raskaustesti tehty (sellanen herkkä) sunnuntaina ja se oli nega, samoin viime viikolla tehty oli nega. Ja mua ottaa päähän ihan törkeesti, kiukuttelen kotonakin kaikille ja nyt täällä. Olis sitten ees joku syy tähän huonovointisuuteen, koska tää ei todellakaan ole enää kuvittelua. Aiemmissa raskauksissa on rinnat tullut ihan tosi kipeiksi, ja siitä oonkin tienny olevani raskaana. Ja nyt ei ees ne oo kipeenä. Että tällasta tänne.

Kiitos ja anteeksi.
 
kopioin tän kirjotukseni nyt vielä tännekki: Ryntäsin heti pojan herättyä apteekkiin, ostin clearblue plus digital testin ja apteekin oman... tein clearbluen... VITUT hyvin selvästi osasin lukea ei raskaana. Noh, menkat noi nyt ei ainakaa ollu.... joten mennään sitte sillä vanhalla eli nyt ois sitte tänään kp 31/29. Vanhalla mennään kunnes saan kunnon monsuunit. Saamari että osaa ottaa aivoon. Mut esikoisestakaan ei näkyny kyl kovin nopee, testasin sitäki eka ja sit jokusen päivän päästä sillei että hä ja sit oliki selvä plussa, joten en heitä viel hanskoja nurkkaan (enpä) , kerta menkkoja ei kuulu.
 
NapaKissa ONNEA!!! Kunpa pikkuinen nyt pitäisi kovaa kiinni!!! :heart:

Almukka83 ja G-L-H Varovaiset onnittelut sinne.. Ihania uutisia!!

Vaniljainen Oikein hyviltä kuulosti teidän pupuilut siellä! Toivottavasti sinne tarraisi joku kiinni! Huomenna siis viette näytteen, jännää!

Peppi Pitkäkorva Saa avautua!! Sitähän varten täällä ollaan :)

Tervetuloa uudet myös :flower:

Hei nyt on sellainen tilanne, että uutta päivittäjää tarvittais! Kuulutan täällä uudestaan, koska mun on pakko keskityttävä graduun ja jotenkin oon vähän sekaisin kaikesta, ja huomaan, että unohtelen juttuja tosi paljon. Muutenkin oon miettinyt, että tää yk 9 olis vika kierto, että olisin täällä.. Ootte kaikki ihania tyyppejä, mutta mä kaipaisin hieman enemmän vertaistukea niiltä, jotka on vähän kauemmin yrittäneet. Ymmärrätte varmaan. :) Meitä alkaa olla aika vähän täällä.. Ovisajat alkaa olla viikonloppuna käsillä, tänään taitaa olla kyllä vasta kp 8. Kp 11 ajattelin alkaa oviksen bongaamisen, ja sitä rataa. :) Torstaina saadaan siis simppatestin tulokset, apua! Hermostuttaa ja jännittää.
 
Tatskattu Mullakaan ei esikoinen näkyny vaikka oli sillon menkat jo kolme päivää myöhässä..noudatin testin ohjetta ja testasin viikon päästä uudelleen..selvä plussa pärähti.. Että ei tosiaan kannata vielä heittää niitä hanskoja nurkkaan.. Ja pienet vuodothan on ihan normaaleja alkuraskaudessa (itsellänikin oli tuon esikoisen kohdalla) !! :) Toivotaan parasta! =)
ON: Piinailu jatkuu.. kp36/32-36..ei näy tätiä... Uskaltaiskohan ostaa testin!?! Ei vaan haluis taas pettyä.. Jotakin pientä oiretta on, mutta en tiiä kuvittelenko taas niin ku aiemminki..todennäkösesti.. Jännäillään nyt!
 
Tatskattu Voih, tää ensimmäinen päivä on oikeasti aina pahin :hug: Mulla tuli ensimmäistä kertaa viime kierron jälkeen itkukin, kun menkat sitten alkoivatkin. Voimia, kyllä se siitä taas, onneksi tulee aina uusi kierto heti perään =)

Peppi Pitkäkorva Oih, miten ihanan kuuloisia oireita :heart: Pidän peukkuja!!

Tsemppiä ja isoja peukutuksia myös kaikille muille joilla on jänskät päivät menossa :heart:

Lily-Jane Siellähän on taas pupuilupäivät käsillä :) Mä niin jännitän mukana teidän huomisia tuloksia! Soittaako lääkäri ne vai miten? Pidän peukkuja!!! :hug:
Mä olen myös jo hetken pohtinut tätä ketjun vaihtoa johonkin pidempään yrittäneisiin, mutta en meinaa löytää sopivaa, onko sulla joku jo bongattuna? Mä voisin siirtyä sun mukana sinne, kaipaan myös enemmän vertaistukea muilta kauemmin yrittäneiltä. Mutta aivan ihanaa porukkaa tällä on kaikki, se on ihan täysin totta :heart: Totuus on kuitenkin ainakin mun kohdalla se, että vaikka ihan aidosti ja varmasti iloitsee kaikista plussista, niin aina se kirpaisee kun joku muutaman kuukauden yrittänyt saa plussan :ashamed: Ja ihan rehellisesti olen aina tosi iloinen kaikkien puolesta, mutta ymmärrätte varmaan..?

Tipetsu Voih :heart: Kunpa nyt olisi se onnellinen kierto teillä!! :) Tiedän ihan mitä tarkoitat tuolla, ettei jaksa enää edes uskoa, että se plussa sieltä tulisi. Miksi nyt jos ei aikaisemminkaan? Mutta tuo on ihan väärä tapa ajatella!! Se plussa voi tulla ihan koska vaan, vaikka nyt :hug:

Omaa napaa: Miehen näyte on nyt kiikutettu tutkittavaksi ja tulokset saadaan parin viikon päästä. Yllätyin positiivisesti, että ei joudutakkaan odottamaan sitä kolmea-neljää viikkoa. Ajattelin varata sen oman ajan sinne aukiolo-tutkimuksiin, miehen tulokset saadaan just mun menkkojen (joita ei toivottavasti tule!!!) aikoihin, joten ehdin mennä tutkimuksiin heti kierron alusta jos on tarvis. Miehen tulosten perusteella sitten katsotaan, että menenkö tutkimuksiin vai perunko ajan. Helpottavaa, että ollaan saatu asioita eteenpäin.

Mulla on nyt dpo 3-4 ja en tiedä, mutta vähän tuntuu, että saattais olla hiivatulehdus :x Mulle tulee hiiva monesti tosi kivuliaana, siis kirvelee ja polttelee koko alapää kun käy pisulla. Eli vähän samanlaiset oireet kuin pissatulehduksessa, jota mulla ei kyllä oo koskaan ollut. Täytyy varmaan illalla hakea lääkkeet, jos tää kirvely jatkuu, yöllä kutisikin inhottavasti.
Tänään on myös ollut ihmeellisiä vatsakipuja, semmoisia kramppaavia ja vihlovia alavatsakipuja ja repäisykipuja kun nousin autosta tai sängystä. Repäisee silleen tosta keskeltä alavatsaa ja säteilee sitten kylkiin se kipu. Toivon mukaan nyt ei vaan mitään pissatulehdusta oo tällä kertaa.. :|

Edit: Arvatkaa vaan googlettelinko heti kiinnitymisen oireita ja löysin tämmöisen heti: "Mä muistan, että luulin montaa eri nippailua kuukauden aikana ovikseksi. (Oli tooosi epäsäännölliset menkat.) Luulen että kiinnittyminen oli sitten yksi niistä myöhäisemmistä nippailuistani - ihan selvää vihlomista se oli, ei mitään kovin lievää. Uutena tuntemuksena siihen liittyi emättimessä jotain hiivatulehduksen tuntuista kirvelyä, mitä mulla ei ole ollut sitä ennen eikä jälkeen. Muistan lukeneeni silloin täältä, että sellaista oli jollain muullakin ollut."
Ton löysin ihan pelkällä haulla: Kiinnittymisen oireet, eli en laittanut edesmitään tosta hiivatulehduksesta.
Oon kyllä ihan idiootti kun aina pitää googletella ja sitten taas toivo nousee :ashamed:
 
Peppi Pitkäkorva Toi sun kirjotus oli ihan suoraan kun mun elämästä..ihan samat oireilut!! Tein tossa äsken hätäpäissäni jo yhden halpistestin ja negaahan se näytti... Ja ihan kevyesti kyllä ottaa päähän täälläkin!! Argh! Eli tätiä ootellaan... :ashamed:
Pidän kovasti peukkuja, että sulle tulis plussa! :heart:
 
Vaniljaista ja Lilyä piti tulla halailemaan tänne. :hug: :hug:
Mä ymmärrän tota teidän ajatusta ja halua saada enempi vertaistukea. Tuli vaan mieleen, että olisko tuolla lapsettomuuspuolella enempi samanhenkistä porukkaa? Vaikka teillä kummallakaan ei vielä hoidot oo menossa tai lapsettomuutta todettu tai mitään muutakaan niin pidempään yrittäneitä siellä ainakin on. Tsemppiä myös toki muille viime syksystä asti täällä kirjoitelleille, ootte mun ajatuksissa ja niin kovasti teille kaikille plussaa toivoisin.

Omia kuulumisia sen verran, että ens torstaina on np-ultra ja saadaan toivottavasti hyviä uutisia...

nelli & mytty 11+4
 
Kiitoksia ymmärryksestä kaikille! :)

Vaniljainen ja Lily-Jane, ymmärrän hyvinkin tuon "plussakateuden", koska mäkin koen sitä suuren ilon läpi. Eikä meillä oo ees eka yrityskierto lopussa... Joten en ihmettele, että kaipaatte vertaistukea enemmän

Tosiaan, nyt mieli rauhallisempi jo. Nukuin melkein 12 tunnin yöunet ja oltiin lasten kanssa koko aamupäivä naapurissa kylässä. Pahoinvointia ei oo tänään ollu, kuten ei vielä kertaakaan aamuisin. Väsymys vaan on aivan armoton. Ja mä en ylipäänsä kestä mitään puolivalmiita juttuja tai epävarmuutta elämässä, niin ei anna kyllä hermo myöden tähänkään. Ja kun ei viittis nostaa toiveita, kun pettyy karvaasti vaan. Mutta vuoto-osastolla muistutetaan enemmän saharaa kuin että olis mitään vuotoja alkamassa... Plääh, jos yrittäis keskittyä hetkeksi siivoamiseen, niin ei stressais niin kovasti.

Tatskattu, juuri tuon sun kokeman pettymyksen vuoksi yritän olla omia fiiliksiänikään nostattamatta... Mutta tulis joku selvyys, niin tietäis mitä ajatella.

Almukka83, jännää tästä mun jutusta tekee myös se, että en yhtään tiedä, koska kuukautisten oikeesti kuuluis tulla ja koska ovis olis ollu. Multa kun otettiin vasta nyt heinäkuun alusta hormonikierukka pois, jonka kanssa ei menkkoja ollut. Joten en ees tiedä, koska raskaus voisi näkyä... :/

NePPis85, kyllä se sunkin tikku vielä kahta viivaa voi näyttää, jos munkin voi! ;)

Hyvää päivän jatkoa kaikille! :heart:
 
Aikoihin en ole kerennyt täällä pyörähtämään. Mutta kovasti plussia on sillä välin tullut, joten mitä vilpittömimmät onnen toivotukset kaikille plussanneille!!! :flower:

Mukava kuulla, että vaniljaiselle on kerrottu lääkärissä hyviä uutisia, ja hienoa, että ovulaatio tapahtuu. Jospa se siitä!! :)

Lily-Janelle kovasti jaksamisia ja :hug: Tiedän miten rankkaa on kun vauvaa ei vaan kuulu. Meillä esikoinen tärppäsi vasta yk 14... Joten tiedän, että se on henkisesti todella raastavaa aikaa... :/

omaa napaa.
Täällä suureksi onneksi ovis bongattu. Ja nyt mennään dpo 7 (23/28-30) Kovasti on sellainen tunne, että voisi vaikka ollakin nyt tärpännyt. Rinnat on kovin kipeät ja aamuisin on ollut todella etova olo, joka kyllä luultavimmin johtuu tästä kuumuudesta. Ihan kamalasti tekisi jo mieli testailla, mutta jospa sitä saisi itsensä hillittyä vielä hetken... Hiivan paholainenkin kun taas asettui taloksi! :kieh:

Nyt antamaan prinsessoille jotain välipalaa. Nyt pitää kyllä yrittää hieman useammin päästä koneelle, kun työ kiireet alkavat hieman hellittää..

Oikein lämpöistä päivää kaikille, ja toivottavasti pian kuuluisi taas ihania uutisia, varsinkin niiltä joilla on yritystä takana reilummin... :)

-netta-
 
Moi kaikille :wave:

Tatskattu :hug: toivottavasti ensi kierrolla tuottaa tulosta!

Vaniljaiselle ja Lilylle myös isot halit! :hug: Yhdyn muiden puheisiin, eli myös ymmärrän varsin hyvin teidän mietteet ja suunnitelmat!

Peppi Pitkäkorva ja NePPis85: Toivotaan että teille edes se plussa ilmaantuu!! Mulla nyt 32/31, joka saattaa muuttua tän päivän aikana 1/31:ksi, sillä ihan pieni haalea tiptip-tippa ilmaantu pyyhkiessä.. Viime kierrossa tota tiputtelua tuli kylläki jo pari päivää ennen kierron alkua.
 
Voi luoja tätä hellettä!!Makoilin 3h rantsulla ja selkä palo,eh!
Ymmärrän teitä hyvin Vaniljainen ja Lily. Itsekin kuumeillut jo 88 kiertoa,eikä mitään tapahdu. Tuntuu,että yhtäkauan yrittäneitä ei taida olla millään palstalla..Nytkin tuntuu menkkajuilintaa ja vihleksii,että sieltähän ne varmaan parin päivän sisään tulee..P*ska!! :'( :headwall: Nivusia vihloo ja alaselkää ja jalkoja jomottaa!Mitä lie meinaa? oikeen ihana olotila!


Plussaaonnee teille muille!!
 
En jaksanut lukea läpi kaikkia viestejä, mutta uusia nimiä ainakin oli ilmestynyt ja muutamia "vanhojakin" vielä jäljellä. Harmi sikäli, että plussia toivoisi kaikille.

Tuntuu tämä kesä olevan sellaista aikaa, ettei juuri ehdi edes tietokoneelle. On niin monenlaista tekemistä, kun koululaisetkin ovat päivät kotona! Nyt heräsin lapsia aikaisemmin, ja ehdin varmasti vielä hetken olla yksin ja nauttia aamun rauhasta ja samalla päivitellä tietojani.

Eli kp25/28-32 menossa, dpo5 eli kierto on luultavasti nyt sitten 34pv. Oireita on muka taas joitakin:
-väsymys
-huimaus
-valkkaria tulee edelleen reiluhkosti...
-selkä kipeä

Joopa joo... onpa ihme, kun tämmöisillä helteillä väsyttää ja huimaa! Eihän siihen toki muita selityksiä voi olla kuin se, että olen raskaana :LOL: :LOL:
Tuo valkkarin runsaus on sitten toinen juttu... mutta mulla on kyllä nyt kierrot ja hormonit sekasin, että ei sen tosiaankaan tarvitse mitään merkitä! Lauantain oletin ovikseksi siksi, että silloin valkkari oli paksua limaa ja sunnuntaina ja maanantaina oli suht kuiva päivä. Sitten on tullut juoksevaa, suht kirkasta valkkaria runsain mitoin. No, aika näyttää, mitä tämä on.

Plussatuulia kaikille!
 
Huomenet kaikille! :wave:

Niin se vaan täti tuli kylään, eli mulla nyt kp 1/31-32 yk3. Toisaalta helpottunu olo et tuli nyt niin ei enää piinapäivät jatkunu.. Mie oon niin kauheen kova stressaamaan. Nyt eilen kävin ostamassa apteekista raskausvitamiini purkin, katsotaan onko sillä mitä vaikutusta, josko nyt kierrolla tärppäis =) Onhan tuo puuhastelu ainaki kivaa!! =)

Lily: mie voisin ruveta päivittämään listaa ainakin kuukauden ajaksi.. Mulla ainaki netissä tulee melkein päivittäin pyörittyy.. Eli varmaan tuo ekasivulla oleva lista päivitellään, vai pitäskö alottaa uus ketju ku näitä sivuja on kertyny??
 
mimmu :hug: tätin tulon takia!Hyvä että positiivisin mielin olet kuitenki.
Lilianne Kylläpä kuullostaakin hyvälle sun oireet!Peukutan kovasti!! Juu,täällähän sitä vanhana vieläkin pyöritään..

Nyt kp 24/27 ja mulla kipeyty rinnat eilen.Onhan se normia mulla että ennen menkkoja kipeytyy,mutta yleensä ne on kipeytyny n. viikko oviksesta. Nännitkin aristaa hieman. Ja sit,selkään koskee! Ihan alaselkä,oikeestaan lähinnä lantion sivut ja säteilee nivusiin ja jalkoihin. Jalkoja mulle muutenkin jomottaa viikon ennen menkkoja,mut tää on ihan uutta. Voihan olla,että kun flunssa päällä,että lihassärkyjä vain.Yöllä piti buranaa ottaa.
Tuo vasemman tissin menkkakohta on kyllä taas kipee ja se on varma merkki menkoista..:(
 
Ei oo totta!!!!!!

Tein eilen testin kp38/??? Joka näytti puhdasta negaa. Testin tein päivällä, joten ei oo ollu ees kovin hyvä aika tehä testiä. Ajattelin sit tehä tänä aamuna uuden testin, joka testiajalla näytti negaa. Talletin sen kuitenkin taskuun ja ajatteln tässä vilkasta sitä niin siinähän näkyy haalea toinen viiva!!!! Mieskin sen näki, joten nyt jännätään et vahvistuuko tässä parin päivän aikana!!! :)


Oi onnea, jos se nyt oikeesti tärppi tuli :)
Kaapissa kyllä polttelis yks viikkonäyttöinen testi... jos sit huomenaamulla sen tekis :)
 

Yhteistyössä