Tatskattu Voih, tää ensimmäinen päivä on oikeasti aina pahin :hug: Mulla tuli ensimmäistä kertaa viime kierron jälkeen itkukin, kun menkat sitten alkoivatkin. Voimia, kyllä se siitä taas, onneksi tulee aina uusi kierto heti perään =)
Peppi Pitkäkorva Oih, miten ihanan kuuloisia oireita :heart: Pidän peukkuja!!
Tsemppiä ja isoja peukutuksia myös
kaikille muille joilla on jänskät päivät menossa :heart:
Lily-Jane Siellähän on taas pupuilupäivät käsillä
Mä niin jännitän mukana teidän huomisia tuloksia! Soittaako lääkäri ne vai miten? Pidän peukkuja!!! :hug:
Mä olen myös jo hetken pohtinut tätä ketjun vaihtoa johonkin pidempään yrittäneisiin, mutta en meinaa löytää sopivaa, onko sulla joku jo bongattuna? Mä voisin siirtyä sun mukana sinne, kaipaan myös enemmän vertaistukea muilta kauemmin yrittäneiltä. Mutta aivan ihanaa porukkaa tällä on kaikki, se on ihan täysin totta :heart: Totuus on kuitenkin ainakin mun kohdalla se, että vaikka ihan aidosti ja varmasti iloitsee kaikista plussista, niin aina se kirpaisee kun joku muutaman kuukauden yrittänyt saa plussan :ashamed: Ja ihan rehellisesti olen aina tosi iloinen kaikkien puolesta, mutta ymmärrätte varmaan..?
Tipetsu Voih :heart: Kunpa nyt olisi se onnellinen kierto teillä!!
Tiedän ihan mitä tarkoitat tuolla, ettei jaksa enää edes uskoa, että se plussa sieltä tulisi. Miksi nyt jos ei aikaisemminkaan? Mutta tuo on ihan väärä tapa ajatella!! Se plussa voi tulla ihan koska vaan, vaikka nyt :hug:
Omaa napaa: Miehen näyte on nyt kiikutettu tutkittavaksi ja tulokset saadaan parin viikon päästä. Yllätyin positiivisesti, että ei joudutakkaan odottamaan sitä kolmea-neljää viikkoa. Ajattelin varata sen oman ajan sinne aukiolo-tutkimuksiin, miehen tulokset saadaan just mun menkkojen (joita ei toivottavasti tule!!!) aikoihin, joten ehdin mennä tutkimuksiin heti kierron alusta jos on tarvis. Miehen tulosten perusteella sitten katsotaan, että menenkö tutkimuksiin vai perunko ajan. Helpottavaa, että ollaan saatu asioita eteenpäin.
Mulla on nyt dpo 3-4 ja en tiedä, mutta vähän tuntuu, että saattais olla hiivatulehdus :x Mulle tulee hiiva monesti tosi kivuliaana, siis kirvelee ja polttelee koko alapää kun käy pisulla. Eli vähän samanlaiset oireet kuin pissatulehduksessa, jota mulla ei kyllä oo koskaan ollut. Täytyy varmaan illalla hakea lääkkeet, jos tää kirvely jatkuu, yöllä kutisikin inhottavasti.
Tänään on myös ollut ihmeellisiä vatsakipuja, semmoisia kramppaavia ja vihlovia alavatsakipuja ja repäisykipuja kun nousin autosta tai sängystä. Repäisee silleen tosta keskeltä alavatsaa ja säteilee sitten kylkiin se kipu. Toivon mukaan nyt ei vaan mitään pissatulehdusta oo tällä kertaa.. :|
Edit: Arvatkaa vaan googlettelinko heti kiinnitymisen oireita ja löysin tämmöisen heti: "Mä muistan, että luulin montaa eri nippailua kuukauden aikana ovikseksi. (Oli tooosi epäsäännölliset menkat.) Luulen että kiinnittyminen oli sitten yksi niistä myöhäisemmistä nippailuistani - ihan selvää vihlomista se oli, ei mitään kovin lievää. Uutena tuntemuksena siihen liittyi emättimessä jotain hiivatulehduksen tuntuista kirvelyä, mitä mulla ei ole ollut sitä ennen eikä jälkeen. Muistan lukeneeni silloin täältä, että sellaista oli jollain muullakin ollut."
Ton löysin ihan pelkällä haulla: Kiinnittymisen oireet, eli en laittanut edesmitään tosta hiivatulehduksesta.
Oon kyllä ihan idiootti kun aina pitää googletella ja sitten taas toivo nousee :ashamed: