NapaKissa Ehkä ne menkat tosiaan alkaa etuajassa tai jotain. Tosi tylsää
Noi menkkojen ekat päivät on aina pahimmat, sit se alkaa helpottaa kun pääsee bongailemaan ovista.. Ja muista että nyt jos sulla alkaa yk 3 niin tilastot on sun puolella
Laiha lohtu, I know, mutta ton sun kemiallisen jälkeen uskon, että sulla vielä nappaa joku kiinni ja pian! :hug:
Vaniljainen Eikä :'( Oon tosi pahoillani.. Ihan helvetin perseestä! Mulla on aika samat tunteet ollut viime aikoina tän yrityksen kanssa, ollut tosi paha mieli melkein päivittäin ja mietin vaan raskautta ja hirvee hoivaamisen tarve ja oon tuhat kertaa miettinyt päässäni kuinka sitten kerron miehelle kun saan plussan.. ja ... ja.. haaveilua ja pelkkiä pettymyksiä. Mutta sitten taas oon käynyt tuolla lapsettomien puolella ja ajattelut kuinka siellä jotkut plussaa kolmenkin vuoden jälkeen ja miettinyt vaan, että kuinkahan pitkä tää tie on. Toivottavasti me kuitenkin plussattaisiin tässä parin kuukauden sisään! Iso iso hali, myötäelän niin noissa tunteissa!!
Mutzilla Ymmärrän, että nyt on tärkeät ja hermostuttavat viikot edessä. Laitan plussanneisiin heti kun vaan pyydät
Täällä taitaa olla kp 6 meneillään. z z z z z... Viikko niin alan tikuttaa ovista. Ja ensi torstaina meen sinne gynelle ultraan niin ehkä ne näkee jos sieltä jos siellä kasvaa jotain.. follikkeleita vai mitä ne on, munasoluja
Tosiaan jos nekin vaan sanoo ettei limakalvossa mitään vikaa niin sit mun odottaa kiltisti ja kärsivällisesti ja jatkaa yrittämistä. Mutku noi menkat on niin super oudot ollut jo melkein vuoden.. Mitäs muuta, sain eilen kuvan yhden tutun vastasyntyneestä ja meinas sydän pakahtua siihen ihanuuteen kun se pikkuinen oli sellainen pyöreäposkinen ja kapaloitu :heart: Jonain päivänä mekin.. Mutta, iloisempiin topicceihin. Mitäs te puuhaatte vappuna?