Hakutulokset

  1. Dumb

    Loppus jo tämä helle..

    Mäkin kovasti jo odotan syksyä. Ja taidan kuulua niihin hulluihin,jotka tykkäävät myös syyssateista yms. :)
  2. Dumb

    Ei taida olla ketään kenen mies olis ollut vankilassa.

    Munkin ex oli linnassa.Vajaan vuoden oli ja täytyy sanoa,että siihen se suhde kaatuikin,vaikka sitä en silloin tajunnut. ( tais suhde muutenkin olla hatarilla pohjilla. ) Vapauduttuaan pian erottiin ja hän palautui huume- ja rikoskierteisiinsä.Seurusteluaikana hän ei käyttänyt aineita. Enää...
  3. Dumb

    Nyt tarvisin oikeesti APUA!vesirokko...

    näin juuri.Tsemppiä ap.
  4. Dumb

    Kauhistelua koiraluvusta

    :heart: Ihana lauma. Kerrostaloasukkaana ei voi kuin haaveilla tuollaisesta ja pitää yhtä pientä koiraa.Ja mä niin tahtoisin tuollaisia isoja nallekarhun kokoisia koiria. :heart:
  5. Dumb

    ihanan tuoksuinen huuhteluaine/pesuaine???

    mä liputan sen comfortin oranssin.Tais olla joku uusi/uudehko haju..oisko joku exotic tms. Aivan ihana. :heart:
  6. Dumb

    Katsotteko netistä enemmän miesten vai naisten kuvia?

    Naisten kuvia katselen enenmän.Olen tosi kiinnostunut katselemaan tarkasti esim.julkkisten meikkejä,vaatteita jne. Monesti tulee huokailtua niiden kauneuden edessä ja tunnen itseni aivan kamalaksi.Ihme itsensä rääkkämistä,mutta kaipa mä silti ihan normaali olen. :D ( ja heterokin viel. )
  7. Dumb

    Ei kai tämä vain ole sitä..

    näin juuri. Mä aina sanonkin olevani vieraiden lapsirakas. :D Kun kiukuttelut yms. alkaa niin voin sanoa,että on mentävä ny... :D Yksi lapsi riittää minulle ihan omana,onneks sukulaiset/kaverit tekevät lapsia enenmän,niin saan hoivaviettiäni harjoittaa niiden palleroilla.
  8. Dumb

    Ja taas uusi aloitus :D mut ei voi minkään, jännittämään kävi!

    wau.Onnea kouluusi. :flower: Kyllä ne asiat aina jotenkin sumpliintuvat,ettei tartte olla niin kauan erossa perheestä ja vielähän siihen on vuosi,sinä aikana varmasti saat selvyyden asiaan ja keksit keinot,joka miellyttää kaikkia. :)
  9. Dumb

    Kuinka moni on sairastanut influenssan ?

    Itse sairastanut pari kertaa,viimeksi viime talvena ja sitä ennen joskus teininä. Lapseni ei ole koskaan sairastanut influenssaa,vaik kaiken maailman räkätauteja kyl on ollu aina.Mikä on aika ihmeellistä mielestäni.
  10. Dumb

    3v meinasi tukehtua jääpalaan =(

    :o varmasti olette säikähtäneet.Mä olisin ihan shokissa tuollaisen jälkeen. Onneksi ei pahemmin käynyt. :)
  11. Dumb

    Raskaustesteistä asiaa :)

    mulla tuli eka haamu,kun menkkojen alkuun oli 5 päivää.Siitä pari viikkoa testasin kolme kertaa vielä ja kaikki oli ihan hailakoita. Uskoin sitten niihin haaleisiin viivoihin ja tottahan ne pitikin.
  12. Dumb

    Jos saisit päättää saisitko tytön vai pojan..

    Pojan haluaisin.Voisin ottaa jopa kaksospojat. ja yks poika on jo. :)
  13. Dumb

    pitääkö lapsen kanssa leikkiä?

    Näin juuri. :laugh:
  14. Dumb

    Intiimi gallup omista syistäni: kuinka usein käytte pissalla?

    Mä käyn usein veskis.Parin tunnin välein ainakin käyn pissalla,useammankin kerran esim.näin kesähelteillä. Eikä mussa oo mitää vikaa,juon vaan runsaasti. Ei mun tarvi kuitenkaan yöllä herätä veskiin ja pystyn kyllä tarvittaessa/hätätilanteessa pidättelee kauan.
  15. Dumb

    Ihanaa, meille tulee toinen poika!!

    :flower: Onnitteluni.Mäkin tahtoisin toisen pojan.Pojat on vaan niin hurmaavia. =)
  16. Dumb

    Voi ei mitä menin tekemään töissä!

    :laugh: musta tää oli aivan ihana juttu.Aapeeta tietty hävettää,mutta enpä usko sen miehen ihmettelevän sen kummempia. Sattuuhan näitä... :whistle:
  17. Dumb

    Onko hinta ok kirppikselle reimatec

    ostin itse kirppikseltä hyväkuntoisen ( näytti siltä kuin ei olisi koskaan käytetty ) reimatecin hintaan 35 euroa. Ostotilanteessa mietin kyllä kovasti,että mitä jos myyjä on vaikka pessyt kosteussuojan pilalle tms.,sitä kun hankala nähdä ostaessa.Siitä voisi tietenkin mainita niissä...
  18. Dumb

    Odottelen soittoa tunnetulta muusikolta ;D

    Onneksi en oo utelias. :saint: :D Rokkiako soittavat?tai jotain poppia? onko sunrise avenue lähellä? niiden basisti on ainakin järkyttävän ruma,ethä se sen kans mene mihkää? =) ai niin,se tais ollakkin kitaristi,joka sua lähtee ulkoiluttaa.
  19. Dumb

    Odottelen soittoa tunnetulta muusikolta ;D

    Millaista musaa soittavat?Onko heillä joka viikonloppu keikkaa? Monta levyä ovat tehneet?Soiko radiossa/musiikkikanavilla? *uteliasko..ehen..* :saint:
  20. Dumb

    Voi sitä Madonnaa kun sen piti aloittaa uimpukutyyli

    Mun mielestä madonna on vaan kuningatar,että voi vetää päällensä aivan mitä tahansa ja on silti upea!

Yhteistyössä