Ei taida olla ketään kenen mies olis ollut vankilassa.

  • Viestiketjun aloittaja vangin omainen
  • Ensimmäinen viesti
frau
Mun mies on lusinut 1,5v kaikkineen, toisessa maassa tosin jossa kaikenlaisesta pikkurötöstelystäkin saa kunnon tuomion välittömästi. Ei ole väkivaltarikoksia tai mitään huumeisiin tms. liittyvää.
 
minä
Mun eks-mies oli yht 2 vuotta linnassa meijän suhteen aikana. Suhteen päätyttyä lusinut vielä pari kertaa vuoden kakun.
En kyl kaipaa niit aikoja yhtää ku piti hyppää tapaamisis joka viikonloppu aamu...
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
Rikos kuin rikos. Lakia täytyy noudattaa ja kunnioittaa. Ei linnassa istumisessa ole mitää puolusteltavaa. Rikolliset on alinta kastia.
No ei kai sitä linnassa istumista tarviikaan puolustella, mutta ihmisiä hekin ovat. Jonkun poikia, isiä, tyttäriä, äitejä jne.
 
hulina harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
mitäs jos ne yhtäkkiä lasauttaa teille kuulan kalloon?! Ei millään pahalla, mut ite pelkäisin kyllä. Vai miks teidän miehet on ollu linnassa?
joo kaikki linnassa olleet on väkivaltasia tappajia,entäs ne miehet jotka ei ole ikinä edes vankilassa käyneet tappaa koko perheensä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mulla jo edesmennyt paras kaveri, miespuolinen, kävi istumassa sen takia että puolusti sillosta tyttöystäväänsä jonka kimppuun käytiin. Ois vissin sitte kannattanu vain vierestä kattoa ko toinen tapetaan.
Pyörit aika oudoissa porukoissa...?

Ei kai sellainen mies ole outo, joka puolustaa heikompaansa? Näin sen pitäisi mennäkin ilman uhrin (tai hänen puolustajansa) tuomitsemista.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tintti83:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mulla jo edesmennyt paras kaveri, miespuolinen, kävi istumassa sen takia että puolusti sillosta tyttöystäväänsä jonka kimppuun käytiin. Ois vissin sitte kannattanu vain vierestä kattoa ko toinen tapetaan.
Pyörit aika oudoissa porukoissa...?

Ei kai sellainen mies ole outo, joka puolustaa heikompaansa? Näin sen pitäisi mennäkin ilman uhrin (tai hänen puolustajansa) tuomitsemista.
No ei mulle mene ihan läpi että ko. nimimerkin oma mies on istunut useasti, ja kaverinkin mies on "tyttöystävän puolustamisesta" saanut tuomion.... :whistle: Erikoisia yhteensattumia, mikähän lie tilanne ollut kun ko. pari on tuohon taisteluun joutunut....
 
vieras
Onpa täällä mustavalkoisesti ajattelevia ihmisiä. Taas. Onneksi nämä palstamammat ja heidän lapsensa ovat täydellisiä, tiedä moniko heidän lapsistaan tulee tulevaisuudessa vankilassa istumaan.:D Ja ei, itse en tunne ketään joka olisi istunut, onneksi en kuitenkaan ole noin kapeakatseinen.
 
Munkin ex oli linnassa.Vajaan vuoden oli ja täytyy sanoa,että siihen se suhde kaatuikin,vaikka sitä en silloin tajunnut. ( tais suhde muutenkin olla hatarilla pohjilla. )
Vapauduttuaan pian erottiin ja hän palautui huume- ja rikoskierteisiinsä.Seurusteluaikana hän ei käyttänyt aineita.

Enää en ota rikollista miestä,vaikka olis maapallon viimeinen vapaa mies.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Tintti83:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mulla jo edesmennyt paras kaveri, miespuolinen, kävi istumassa sen takia että puolusti sillosta tyttöystäväänsä jonka kimppuun käytiin. Ois vissin sitte kannattanu vain vierestä kattoa ko toinen tapetaan.
Pyörit aika oudoissa porukoissa...?

Ei kai sellainen mies ole outo, joka puolustaa heikompaansa? Näin sen pitäisi mennäkin ilman uhrin (tai hänen puolustajansa) tuomitsemista.
No ei mulle mene ihan läpi että ko. nimimerkin oma mies on istunut useasti, ja kaverinkin mies on "tyttöystävän puolustamisesta" saanut tuomion.... :whistle: Erikoisia yhteensattumia, mikähän lie tilanne ollut kun ko. pari on tuohon taisteluun joutunut....
Oletko itse täydellinen? Voi olla että on pyörinyt oudoissa porukoissa, voi olla että ei. Sinä tuskin olet kukaan ketään tuomitsemaan. *vihellys*
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onpa täällä mustavalkoisesti ajattelevia ihmisiä. Taas. Onneksi nämä palstamammat ja heidän lapsensa ovat täydellisiä, tiedä moniko heidän lapsistaan tulee tulevaisuudessa vankilassa istumaan.:D Ja ei, itse en tunne ketään joka olisi istunut, onneksi en kuitenkaan ole noin kapeakatseinen.
Mä tunnen 2 miestä, jotka ovat törttöilyistään istuneet, ovat kunnollisia perheellisiä miehiä nyt, eikä kummassakaan moittimista.
Oma mieskin törttöillyt nuoruudessaan, mutta ei kyllä ole linnaan joutunut, onneksi, ja niistä virheistä tuo ukkonen on oppinutkin läksynsä.

Mutta jos kaikki läheiset, tai suurin osa heistä, on ollut linnassa, tietenkin syyttömänä, ja on jos jonkinlaista tarinaa, niin ei se terveeltä kuulosta, varsinkin kun kyseessä aikuiset ihmiset, ei alle parikymppiset pojan koltiaiset...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Tintti83:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mulla jo edesmennyt paras kaveri, miespuolinen, kävi istumassa sen takia että puolusti sillosta tyttöystäväänsä jonka kimppuun käytiin. Ois vissin sitte kannattanu vain vierestä kattoa ko toinen tapetaan.
Pyörit aika oudoissa porukoissa...?

Ei kai sellainen mies ole outo, joka puolustaa heikompaansa? Näin sen pitäisi mennäkin ilman uhrin (tai hänen puolustajansa) tuomitsemista.
No ei mulle mene ihan läpi että ko. nimimerkin oma mies on istunut useasti, ja kaverinkin mies on "tyttöystävän puolustamisesta" saanut tuomion.... :whistle: Erikoisia yhteensattumia, mikähän lie tilanne ollut kun ko. pari on tuohon taisteluun joutunut....
Oletko itse täydellinen? Voi olla että on pyörinyt oudoissa porukoissa, voi olla että ei. Sinä tuskin olet kukaan ketään tuomitsemaan. *vihellys*
Niin, ex-mies on istunu. Arvaappa montako tuomiota mulla on törkeistä pahoinpitelyistä ym? :saint: Mieti siitä millanen menneisyys multa löytyy. :xmas:
 
Jaa
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
Rikos kuin rikos. Lakia täytyy noudattaa ja kunnioittaa. Ei linnassa istumisessa ole mitää puolusteltavaa. Rikolliset on alinta kastia.
No ei kai sitä linnassa istumista tarviikaan puolustella, mutta ihmisiä hekin ovat. Jonkun poikia, isiä, tyttäriä, äitejä jne.
Ei se pyhitä mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Tintti83:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mulla jo edesmennyt paras kaveri, miespuolinen, kävi istumassa sen takia että puolusti sillosta tyttöystäväänsä jonka kimppuun käytiin. Ois vissin sitte kannattanu vain vierestä kattoa ko toinen tapetaan.
Pyörit aika oudoissa porukoissa...?

Ei kai sellainen mies ole outo, joka puolustaa heikompaansa? Näin sen pitäisi mennäkin ilman uhrin (tai hänen puolustajansa) tuomitsemista.
No ei mulle mene ihan läpi että ko. nimimerkin oma mies on istunut useasti, ja kaverinkin mies on "tyttöystävän puolustamisesta" saanut tuomion.... :whistle: Erikoisia yhteensattumia, mikähän lie tilanne ollut kun ko. pari on tuohon taisteluun joutunut....
Oletko itse täydellinen? Voi olla että on pyörinyt oudoissa porukoissa, voi olla että ei. Sinä tuskin olet kukaan ketään tuomitsemaan. *vihellys*
Niin, ex-mies on istunu. Arvaappa montako tuomiota mulla on törkeistä pahoinpitelyistä ym? :saint: Mieti siitä millanen menneisyys multa löytyy. :xmas:
Ja sä vielä kehut niillä ja alkoholiongelmallas täällä harva se päivä... :whistle:
 

Yhteistyössä