Kauhistelua koiraluvusta

Alkuperäinen kirjoittaja roitar:
katsottavaa..
mutta tervetuloa toistekkin..
meillä ei ole satanut pisaraakaan ainakaan kuukauteen- joten ilmat on ihanat

Me ajettiin Rovaniemen keskustan ohi ja silloinkin piti keskittyä löytämään oikea tie perille määränpäähän. Varmasi jäin paljon näkemättä, vaikka paljon nähtiinkin. =)
 
roitar
tutustumaan tarkemmin..

Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja roitar:
katsottavaa..
mutta tervetuloa toistekkin..
meillä ei ole satanut pisaraakaan ainakaan kuukauteen- joten ilmat on ihanat

Me ajettiin Rovaniemen keskustan ohi ja silloinkin piti keskittyä löytämään oikea tie perille määränpäähän. Varmasi jäin paljon näkemättä, vaikka paljon nähtiinkin. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja roitar:
tutustumaan tarkemmin..

On "pikkuisen" liian pitkä matka tulla ainakin ihan näin äkkiseltään uusiks. Tänäänkin meni koko päivä ajaessa, vaikka iso osa matkasta taitettiinkin jo eilen illalla.

Jospa sitä joskus hommais asuntoauton ja tulis sillä Lappia kaluamaan...? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
ja sitten se kuva koko koiralaumasta :D
mut vähän pienempänä ku noita jättikuvia on vaikee kattoo--
Uusin koiruus on ollu mulla vasta muutaman tunnin, enkä siks ottanu vielä kaikkia metsään mukaan. Pitääpä huomenna koettaa ottaa kunnon potretti koko laumasta ja linkittää tänne. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Neljä on hyvä määrä :D mulla tosin kissoja. =)
Onhan se laumaeläimillä aina mukavampaa, kun on lajitovereita seuraa pitämässä. :D
Aivan. :D Ens viikolla lähtö tallinnaan kissanäyttelyyn voi luoja että mua jännittää jo nyt. :snotty:
Tiedän tunteen: Mulla oli viikko sitten elämäni ekat oman koirani näyttelyt ja voi hitto, että muakin jännitti kamalasti! Koira pärjäs kehässä hirmu hyvin (sert, va-cacib, eri1, pu2), mutta omistajansa oli kuin puulla päähän lyöty. :ashamed: :snotty: :LOL:
 
kyllähän koiria tai muita elukoita, saatika lapsia saa olla niin paljon ku itte haluaa, sillä edellytyksellä että jokainen saa asianmukaista hoitoa ja tilat on riittävät =)
Mutta aina löytyy niitä jotka ei ymmärrä. Meillä on 2 koiraa ja 2 pupua ja jopa minäki oon kuullu viittauksia Nooan arkkiin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
kyllähän koiria tai muita elukoita, saatika lapsia saa olla niin paljon ku itte haluaa, sillä edellytyksellä että jokainen saa asianmukaista hoitoa ja tilat on riittävät =)
Mutta aina löytyy niitä jotka ei ymmärrä. Meillä on 2 koiraa ja 2 pupua ja jopa minäki oon kuullu viittauksia Nooan arkkiin :D
Meillä on koirille aidattu tonttia 1 450 neliön verran ja lisäksi on olemassa noin 70 neliön kokoinen ulkohäkki, jossa "koppina" eristetty leikkimökki. Talossakin on neliöitä 141, mutta eivätpä nuo isot, paksuturkkiset koirat sisällä viihdy.

Minä lenkitän, uitan, vedätytän kärryjä tai pulkkaa tai harrastan muuta liikuntaa koirien kanssa päivittäin 1 - 5 tuntia. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
kyllähän koiria tai muita elukoita, saatika lapsia saa olla niin paljon ku itte haluaa, sillä edellytyksellä että jokainen saa asianmukaista hoitoa ja tilat on riittävät =)
Mutta aina löytyy niitä jotka ei ymmärrä. Meillä on 2 koiraa ja 2 pupua ja jopa minäki oon kuullu viittauksia Nooan arkkiin :D
Meillä on koirille aidattu tonttia 1 450 neliön verran ja lisäksi on olemassa noin 70 neliön kokoinen ulkohäkki, jossa "koppina" eristetty leikkimökki. Talossakin on neliöitä 141, mutta eivätpä nuo isot, paksuturkkiset koirat sisällä viihdy.

Minä lenkitän, uitan, vedätytän kärryjä tai pulkkaa tai harrastan muuta liikuntaa koirien kanssa päivittäin 1 - 5 tuntia. =)
eli ei pitäis olla kellään mitään valittamista =)
 

Yhteistyössä