ihanan tuoksuinen huuhteluaine/pesuaine???

  • Viestiketjun aloittaja tiiu
  • Ensimmäinen viesti
En ostaisi ainakaa mitää. Ite henk.koht oon huomannu että kun 6henkilön vaatteet kuivatan telineillä niin huuhteluaine hidastaa kuivumista. Mutta se nyt paljon auttoiki sun ongelmaa :LOL: Ei muutaku huuhteluainehyllylle imppaamaan aromeja :LOL:
 
mörkö
Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
huuhteluainetta mä en käytä kun pyyhkeissä ja lakanoissa..mutta silloin rainbown spring fresh!tosi hyvä tuoksu!!
huuhteluaintta ei kannata käyttää nimenomaan pyyhkeissä, se vähentää pyyhkeen imukykyä
 
dfjlskb
Alkuperäinen kirjoittaja mörkö:
Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
huuhteluainetta mä en käytä kun pyyhkeissä ja lakanoissa..mutta silloin rainbown spring fresh!tosi hyvä tuoksu!!
huuhteluaintta ei kannata käyttää nimenomaan pyyhkeissä, se vähentää pyyhkeen imukykyä
Näin. Enkä käytä myöskään lakanoissa, muissa pyykeissä käytän kyllä.
 
Tarpeeton aine
Alkuperäinen kirjoittaja mörkö:
huuhteluaintta ei kannata käyttää nimenomaan pyyhkeissä, se vähentää pyyhkeen imukykyä
Eikä niitä tarvita muutenkaan. Heikentää elastaania mm.

http://kemikaalikimara.blogspot.com/2009/08/mihin-tarvitaan-pyykinhuuhteluainetta.html
 
ja minä liputan
pirkan omppua! Tosin jos ei tykkää vahvasta tuoksusta, niin sitä voi laimentaa..itse panen pulloon 1/3 osaa huuhtista ja 2/3 vettä ja sitä käytyän sit annosteluohjeen mukaan!!Säästyy rahaakin näin lama-aikaan! Ja tuoksuu vienosti, muttei häiritsevästi!
 
vieras
En todellakaan ole Amway-fani, mutta niiden pyykinpesujauheet on mielestäni kaikkein parhaita. Niistä ei jää vaatteisiin minkäänlaista hajua, vain ihana puhtaan vaatteen tuoksu. Niitä käytään hautaan asti, jos niitä siihen asti saa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Huuhteluaineen käyttö on täysin turhaa! Sekä ekologisesti, pyykin kannalta että rahallisesti. En tajua kuka enää nykyaikana tätä turhaketta käyttää.
Mäkään en oo vuosiin käyttänyt huuhteluainetta, kun on kuivausrumpu. Mutta just mökillä ollessamme huomasin, että narukuivatusta ennen todellakin tarvii huuhteluainetta (tosin etikka ajaisi saman asian).
 
Ecover
Ecover huuhteluaine!! Mitään muuta en enää ikinä käytä, tämä on parasta ja vielä luontoystävällistä - eikä ole testattu eläimillä! Tuoksuu ihanan raikkaalle sitruunalle.
 

Yhteistyössä