Voi ei mitä menin tekemään töissä!

  • Viestiketjun aloittaja arvaa hävettääkö
  • Ensimmäinen viesti
arvaa hävettääkö
Tätäkö se sitten teettää, kun ei ole ollut mitään romantiikkaa miesten kanssa ikuisuuksiin..

Töissä oli uusi erikoistuva lääkäri. Siis leikkaussalissa. Ja siinä sitten leikkauksen aikana huomasin miten MÄ ihan ajattelematta, huomaamatta itekään, kävin sivelemään se käsivartta!! Voihan helevata!! Sitä ennen muutama katse ja hymy, ja sitten tuohon se päätyi.


Siis mä en ihan oikeasti ole mikään syöjätär. Eikä se mies nyt mitenkään erityisemmin sykähdyttänyt edes, mutta niin vain kävi.. keskityin leikkaukseen operatöörin avustajana, ja yllättäen huomasin miten sormeni hivelivät tuon "vierailevan tähden" käsivartta!!

Siis argh!!

Mä en kestä, en kestä. Tämmöiseksikö sitä sitten tulee, kun ei ole mitään säpinää vuoteen kenenkään miehen kanssa?!!
 
Mie sortuisin varmaan kanssa tuollaiseen pieneen liehittelyyn :ashamed: Oman miehen kanssa ei oo ollut mitään rommanttista ööh... öö, joo romantiikkaa on ollut viimeksi 8.9.2007 kun äijäke kosi mua :snotty:
 
arvaa hävettääkö
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Mie sortuisin varmaan kanssa tuollaiseen pieneen liehittelyyn :ashamed: Oman miehen kanssa ei oo ollut mitään rommanttista ööh... öö, joo romantiikkaa on ollut viimeksi 8.9.2007 kun äijäke kosi mua :snotty:
Mut kun tää ei todellakaan ollut mitään liehittelyä. Mä keskityin täysillä meneillä olevaan leikkaukseen, ja jossain vaiheessa havahduin ja tajusin hipelöiväni tuntemattoman miehen kättä!! Mun alitajunta elää ihan omaa elämäänsä, josta mulla ei ole mitään havaintoa näköjään. Niin noloa, niin noloa! Varsinkin kun tiedän että se sama mies tulee yhä uudelleen ja uudelleen leikkuriin..

Voi argh.

Onkohan mulla joku jakautunut persoonallisuus? Päivätajunta elelee ihan tyynesti tässä todellisuudessa ilman miehiä, ja alitajunta tekee kaikkensa saadakseen _kenet tahansa_ itelleen :eek: Koskahan se siirtyy meidän lääkintävahtimestariin? :eek: (se ois KAUHEETA)
 
nannaa
Mikäs siinä. Ei ihmisen koskettaminen väärin ole. Kyllä mekin välillä halaillaan miespuolisen työkaverin kanssa ja vähän väliä "törmätään vahingossa" toisiimme. Ei siinä mitään sen vakavampaa ole, eikä kumpikaan halua.
 
--
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Mie sortuisin varmaan kanssa tuollaiseen pieneen liehittelyyn :ashamed: Oman miehen kanssa ei oo ollut mitään rommanttista ööh... öö, joo romantiikkaa on ollut viimeksi 8.9.2007 kun äijäke kosi mua :snotty:
Siis mutta siehän oot tosi nuori! Ja nättiki vielä! Miten nii ei oo ollu romantiikkaa? Nyt äkkiä harrastamaan romantiikkaa sen äijäkkees kanssa!
 
miimu
Sattuuhan noita.. Tsemiä rakkauselämään ;)

Mulla kans vähän huonompi päivä, potkasin kesken ompeleiden laiton sääreen kirurgia, melkein leikkasin sen sormeen, kun piti langat katkoa, siitä sitten häkeltyneenä katkoin ne poistettavat langat ihan liian lyhyiksi. osastolla taas joku kiittelee kun poistaa tikkejä..
 

Yhteistyössä