Intiimi gallup omista syistäni: kuinka usein käytte pissalla?

Mä käyn nyt kesällä varmaan parin tunnin välein tai alle :| Onko mulla jotenkin liian tiheästi toimiva rakko? Kaveri sanoi näin.

Toki juon paljon, mutta ei nyt yhden pienen vesilasin jälkeen pitäisi heti hätä olla.. vai?
 
Maniokki
Ennen aika harvoin, liiankin harvoin, saatoin vaikka työpäivän olla käymättä. Nyt huomattavasti tiheämmin, joka välissä täytyy olla liruttelemassa *raskaana*
 
vieras
Jaa, kai sitä ihmisillä on erikokoisia rakkoja : ) Mullakaan ei ole mikään seurapiirirakko, yhtä usein joudun ravaamaan veskissä kuin sinäkin. En ole kyllä tehnyt siitä mitään ongelmaa.
 
Mä käyn niin harvoin, että mies siitä aina huomauttaa ja paasaa juomisen vähyydestä :ashamed:En oo kyllä koskaan kattonu paljoko juon vuorokauden aikana.

Yleensä käyn aamulla kerran, joskus 15-16 seuraavan kerran, ja ehkä pari kertaa vielä ennen nukkumaanmenoaikaa.

Nyt raskaanaollessa ehkä 6-8x/vrk, 8 alkaa olemaan jo tosi paljo!
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
eli noin 2h välein, joskus myös yöllä. Mulla tosin onkin vikaa "pissavärkissä". Eli on ahdas virtsaputki: rakko ei tyhjene kunnolla.
Mistä sen tietää, onko tuollainen?
mulla oli toistuvia virtsatietulehduksia ja paikat tutkittiin ja tähystettiin. Putkea myös laajennettiin ja n. 2vuotta vaiva olikin paremmin hallussa. Vaatisi taas laajennuksen, mutten enää menee koska 6kk leikkauksen jälkeen virtsaaminen oli tuskaisaa koska putki repesi siinä yhteydessä.
Elän vaivan kanssa, on niitä pahempiakin vaivoja. Onneksi ei ole enää tulehduksia!
 
Mä käyn usein veskis.Parin tunnin välein ainakin käyn pissalla,useammankin kerran esim.näin kesähelteillä.
Eikä mussa oo mitää vikaa,juon vaan runsaasti.
Ei mun tarvi kuitenkaan yöllä herätä veskiin ja pystyn kyllä tarvittaessa/hätätilanteessa pidättelee kauan.
 
v
Käyn normaalisti parin tunnin välein ja kerran yössä. Jos olen paikassa jossa en voi käydä veskissä jatkuvasti, en juo mitään ja voin olla pissaamatta 6h.
Nyt raskaana vietän "suurimman osan päivästä vessassa ja puolet yöstä."
 

Yhteistyössä