Voi sitä Madonnaa kun sen piti aloittaa uimpukutyyli

  • Viestiketjun aloittaja voih eih
  • Ensimmäinen viesti
hyiiiiiiiiih
sen aika meni jo, vanha kurppa se on eikä oo koskaan edes osannut laulaa...

Beyonce osaa laulaa, mut karsean näköistä kun pitää uimapukua joka videolla nykyään!
 
siinä
saa kateelliset kommentoi Madonnaa, joka viitsii pitää itsestään ja kropastaan huolta vielä tuonkin ikäisenä. Saman tekisi muutkin jos vain kantti kestäis. Madonna on paras.
 
ilona
Mun mielestä on hienoa, että tuon ikäinen ei piittaa ikäodotuksista - tai vääjäämättömästä kritiikistä - ja uskaltaa yhä "kohauttaa" kuten vain Madonna osaa. Miksi ihmeessä hänen pitäisi muuttaa tyyliään - upea nainen, so what jos ei täydellinen mallikroppa, ainakin pokkaa löytyy.
 
vieras
No mun mielestä ihminen vois kyllä omata myös jonkinlaisen käsityksen siitä,miten vanheta arvokkaasti.Kummastuttaa muutenkin jo pitkään maailmalla vellonut ikuisen nuoruuden havittelu ties minkä ihme treeni/laihdutuskuurien ja itsensä leikkelyn voimin.Madonnalla on hyvä kunto,mutta kroppa näyttää kyllä jo väsyneeltä ikuiseen treenaamiseen ja muutenkin nopearytmiseen elämään.Mun mielestä olisi hauska nähdä Madonna aikuisena naisena eikä omituisena vanhana rouvana,joka kuvittelee edelleen olevansa 25..
 
vogue
Alkuperäinen kirjoittaja Dumb:
Mun mielestä madonna on vaan kuningatar,että voi vetää päällensä aivan mitä tahansa ja on silti upea!
peesi ja sillä on hynää ja valtaa tehdä ihan mitä sitä huvittaa. Eikä sitä näytä kiinnostavan mitä jotku kaks lussan palstalaiset siitä kirjoittelee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja siinä:
saa kateelliset kommentoi Madonnaa, joka viitsii pitää itsestään ja kropastaan huolta vielä tuonkin ikäisenä. Saman tekisi muutkin jos vain kantti kestäis. Madonna on paras.
Vaikka mulla olis madonnan vartalo, en pukeutuisi niihin järkkyihin jumppa-uikkareihin :D
 
IhanPihallaSONE
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja siinä:
saa kateelliset kommentoi Madonnaa, joka viitsii pitää itsestään ja kropastaan huolta vielä tuonkin ikäisenä. Saman tekisi muutkin jos vain kantti kestäis. Madonna on paras.
Vaikka mulla olis madonnan vartalo, en pukeutuisi niihin järkkyihin jumppa-uikkareihin :D
Madonna on kyllä vähän liian laiha :whistle: tai en tiie onks saanu ittensä nyt parempaan kuntoon, mut jokunen aika sitten oli järkkyjä kuvia siitä miten sil on menny vähän yli se ittensä treenaaminen ja näännyttäminen.. Tuli vaan mieleen :whistle:
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja siinä:
saa kateelliset kommentoi Madonnaa, joka viitsii pitää itsestään ja kropastaan huolta vielä tuonkin ikäisenä. Saman tekisi muutkin jos vain kantti kestäis. Madonna on paras.
Vaikka mulla olis madonnan vartalo, en pukeutuisi niihin järkkyihin jumppa-uikkareihin :D

Joo, mietin kyllä samaa... ei oo kovin esteettiset pökät lavalle, kenellekään! Ihan kun ei olis tyylikkäitä vaatteita pilvin pimein...
 

Yhteistyössä