Hakutulokset

  1. N

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    NeliApina toivotaan :hug: Nelli-86 Noniin alkaa tosiaan kuulostaa lupaavalta! :) Samaa mieltä, kun neliapina että viiva kun viiva! Onnea :flower:
  2. N

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    Kiitos kaikille onnitteluista! =) nelli-86 Ei kannata heittää kirvestä kaivoon! :hug: ja sun tilannehan kuulostaa ihan lupaavalta! Tee testi niin pääset piinasta :) Mulla on välillä kans menkkakipuja tai sellasia vihlasuja, niin pelottaa hetkittäin, että entä jos vuoto yhtäkkiä alkaakin...
  3. N

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    Pokemoni ja Lily-Jane kiitos onnitteluista! =) Niin kyllä mullakii on meinannu täällä välillä epätoivo iskeä, kun monet on niin nopeasti plussanneet ja varsinkin näin pitemmällä kierrolla hankala edes saada sitä plussaa. Niin ja taisit laittaakin mut jo plussanneisiin, kyllä se testi oli niin...
  4. N

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    Onnea tytöt0406! :flower: Tää kierto meni vähän taustaillessa täällä. Mutta pitkän kierron (yk9) lopussa tuli kahteen ovulaatiotestiin vahvat kaks viivaa ja tänään positiivinen raskaustesti! =) Olen kyllä hieman varauksella vielä, kun on se yksi varhainen km ollut. Terolut reseptikin...
  5. N

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    Vaniljainen ja Nelli-86 no täällä odotellaan kans vielä tärppiä! Että ette oo ainuita pitkään yrittäneitä :hug: ja yk 9 :kii vaihtu 7 viikon odottelun jälkeen. Jos ei tästä kierrosta tärppää niin alkaa jo kyllä tosiaanki usko mennä koko touhuun!! Jessie82 jaksamisia sullekin, kun jo nuin...
  6. N

    Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

    Napakissa pahoittelut täältäkin! :hug: tiedän miltä tuntuu! mulle muuten voi laittaa yk 8 ja oottelen et yk 9 alkas, nimittäin kp 36 jo menossa :$ mitenkähän toi varhainen km vaikuttaa nuitten menkkojen alkamiseen, muilla kokemuksia?
  7. N

    Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

    Metsätähtönen ja unikeiju-79 Niin oon myös kuullu, et saattas helpommin raskautua heti km:n jälkeen, ei voi kun toivoa parasta :) Ja hyvillä mielin tästä eteenpäin, kun tietää, että tosiaan mahdollista se raskautuminen voi olla! Unikeiju-79 Ja täällä on kans autonvaihtokuume, mutta ei ehkä...
  8. N

    Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

    Onnea sokeripala :flower: Liekköhän täällä minua enää muistetaan, kun on vähän taukoa ollut :) Kävin myös tänään ultrassa. Tuli huonoja sekä hyviä uutisia, ultrassa ei löytynyt mitään! Vaikka testit plussaa näyttivät ja raskausoireita olikin. Nähtävästi tyhjennysvuoto oli ollut silloin...
  9. N

    Kuukautiset ja raskaus?? kokemuksia?

    Täällä vähän vastaava tilanne, kivuttomat menkat oli mutta olivat normaalia lyhyemmät, samana päivänä, kun menkat alkoi testi näytti todella vaaleaa haamua. Plussa tuli testiin heti menkkojen jälkeen. Pari päivää sitten testi näytti edelleen plussaa, mutta ei sen vahvempaa kuin viime...
  10. N

    Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

    Metsätähtönen ilmottelen sitten, mutta se on vasta 2 vko:n päästä! Pitäs jaksaa sinne asti oottaa :o
  11. N

    Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

    Kiitos Catalia :hug: Vaniljainen Aikasemmat testit oli selkeitä plussia. Tein tänään apteekin oman testin aamulla ja näytti plussaa vaikkakin haaleemmin, kun aiemmin (aikasemmin tein eri merkkisillä testeillä ) Soitin sitten tänään neuvolaan ja sieltä sanottiin, että varataan aika ultraan...
  12. N

    Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

    tytöt0406 myös täällä ollaan ja ihmetellään! Mulla näytti viime viikolla ne kaks testiä plussaa, no la alko sit vuoto ja kesti sunnuntaihin. Vieläkin ihan vähän tiputtelee, mutta ei mitään kipuja! Äsken tein sitten testin ja näytti haamua. Että se tais sitten olla siinä..??! :|
  13. N

    Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

    tytöt0406 sun tilanne antoi kyllä toivoa! :) mäkään en ajatellu heittää hanskoja täysin vielä nurkkaan ennen, kun saan varman tiedon asiasta. metsätähtönen Menkat oli aluks ihan normaalit, mutta ihmettelin sitten kolmen päivän päästä vuodon vähyyttä ja sithän ne loppukin. Ajattelinkin...
  14. N

    Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

    Vaniljainen, joo kyllä mäkin varmasti jossain vaiheessa siellä yksityisellä käyn. Mulla on nyt vaan jännä tilanne päällä.. mulla oli siis 4pv:n menkat viikko sitten ja juuri ennen menkkoja tein haaleimmista haaleimman haamun (semmosen, että kun menkat alko ajattelin että viivanpaikka se sit...
  15. N

    Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

    Vaniljainen sun kierto kuulostaa niin tutulta. Oon kanssa harkinnut nyt vakavasti lääkärillä käyntiä, koska kierrot heittelee 32-42. Jos en liikaa utele, niin määräskö lääkäri sulle sit jotain lääkkeitä kierron tasaamiseen? Ovulaatiotestejä oon jonkun verran käyttäny, mut kertaakaan en oo niillä...
  16. N

    Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

    Sokeripala ja shamandalie hyvä tietää, että täältä löytyy muitakin samassa tilanteessa olevia. :) Oon niin kärsimätön yleensä, että kaiken pitäis tapahtua nyt ja heti. Niin tämä odottelun odottelu on uuvuttavaa, niin kun muutkin täällä varmaan tietää. Mutta toivotaan, että se plussa joskus edes...
  17. N

    Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

    Metsätähtönen, ensimmäinen on haaveissa :) ja kiitos mukavasta vastaanotosta! =) täällä kaipaillaan vertaistukea, kun ei raskaaksi tuleminen niin helpolla onnistunutkaan! Pitkä ja epäsäännöllinen kierto ei helpota asiaa yhtään. :/
  18. N

    Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

    Täällä olisi yksi kuumeilija lisää, mikäli joukkoon vielä mahtuu? :) 23 vuotta tulee täyteen tänä vuonna ja avomies 24v. menossa jo yk 7.
  19. N

    Opiskelu ja lapsi

    Täällä yksi samanlaisessa tilanteessa oleva! Olen kohta 22 vuotias ja kovasti on vauvakuumetta ja molemmat opiskellaan amk:ssa sekä käydään töissä. Samanlaisena ajankohtana toivotaan täälläkin saavan vauva. Uskoisin ja toivon, että kyllä sitä selviää opiskeluista vaikka lapsi olisikin mukana...

Yhteistyössä