Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

Kiitokset plussatuulista mutta negahan sieltä tuli :(
No, tästä taas eteenpäin. Mutta ei olis tuotakaan testiä kannattanut tehdä, paha mieli tuli kumminkin. Pitäis heittää kalenterit roskiin ja unohtaa kiertopäivät, ehkä se auttais...
Hyvää viikon alkua kaikille :wave:
 
Tuli jo kirjoitettua pitkä sepustus vaan kone ei halunnut sitä teille julkaista :LOL: Otetaan lyhyt uusinta:

Tinker Bellille paljon onnea!! :flower:

Kaikille uusille tervetuloa mukaan :) ( tosin en ole itsekään mikään kovin vanha kuumeilija)

Haaveilija86: Kuulostaa ressaavalta tilanteelta, mutta toivottavasti olo ei mene ihan sietämättömäksi :hug:

ON: Arvuuttelen omien menkkojen alkamista, kun on tosiaan ensimmäinen yk pillereiden lopettamisen jälkeen. Hormonit kyllä hyrrää ihan mahdottomasti sen johdosta, koska rinnat on todella arat, vatsaa nippailee, eilen tuli pyyhkiessä vähän verta (tänään ei mitään) ja närästää ihan vietävästi... Käsittääkseni nämä on ihan normioireita pillereiden lopettamisen jälkeen? Raskaana tuskin olen, koska kahdessa aiemmassa raskaudessa olen ollut ennen testin tekoa todella väsynyt ja pahoinvoiva mitä nyt en ole. Kierto on todennäköisesti jo yli puolen välin, joten nyt vain odotellaan menkkoja :)

Mukavaa viikon alkua kaikille!
 
Heippa!

Tinker Bell ONNEA!! :flower: Tule aina välillä laittamaan kuulumisia meille!

haaveilija86 :hug: Pahoittelut menkoista.. Voi kun olisin sen plussan sinulle suonut. Yritä olla stressaamatta. Millainen oli ripari, millaisia nää nykyajan 15-vuotiaat on? :D Apua kun omasta riparista tulee tänä kesänä 10 vuotta :eek:

Sokeripala Pahoittelut negasta! Höh :( Mä en sit oikeen löytänyt mitään superkivaa, niin ostin uuden ripsarin kun tarvitsin sen kuitenkin, ja Cliniquen kuivattavaa geeliä mun hormoninäpyille, ja näyttää muuten toimivan hyvin! Jos joku tarttee vinkkejä. Mulle tulee leukaan aina oviksen ja menkkojen aikaan pari näppyä, joilla kestää kauan parantua. Muuten iho ollut aina lähes täydellinen niin häiritsee kovasti..

Ihanaa, mies tulee huomenna työmatkalta kotiin! Alkuviikko meni tosi nopeasti, mut nyt torstaista asti aika madellut..

Mäkään en oo miettinyt edes, että mitä tehdään pääsiäisenä! Pitääkin tuoda Suomesta muutama Mignon muna tänne Englantiin :)
 
Tinker bell onnea plussasta ja pikkuiselle paljon tarrasukkia matkaan :heart: Tuuthan välillä kertoo kuulumisia?

Sokeripala ja haaveilija iso :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon

Mutzilla jaksamista huomiselle :heart:

Tänää just kyselin mieheltä et mitä voitais pääsiäisenä tehdä, mut tais jäädä viel harkintaan. Kummosia ruokia ei ainakaan olla hommaamassa, mutta rairuohot ja muut koristeet tulee varmaan laitettua esille :flower:

Plussatuulia kaikille, tää lähtee nyt nukkumaan |O
 
Sokeripala ja shamandalie hyvä tietää, että täältä löytyy muitakin samassa tilanteessa olevia. :)
Oon niin kärsimätön yleensä, että kaiken pitäis tapahtua nyt ja heti. Niin tämä odottelun odottelu on uuvuttavaa, niin kun muutkin täällä varmaan tietää. Mutta toivotaan, että se plussa joskus edes tulis :)
 
Tinker bellille kamalasti liimaa mukaan, jotta pikkunen pysyy matkassa. Ja onnea!

Meillä ei kyllä oikein mitään pääsiäissuunnitelmia ole. Mä olen su ja ma pitkät päivät töissä, mutta eipä tuo haittaa kun tuplapalkalla mennään. Köyhän opsikelijan on tehtävä kaikki tunnit mitä irtoo =)

Lily-Jane
mistä sellasta geeliä saa? Mulla kanssa tulee kamalan kokosia näppyjä välillä naamaan ja ei meinaa millään lähteä. Voiskin kokeilla jotakin tommosta jos helpottais.

Meilläkin on joskus viion päästä yrityksen aloituksen puolivuotispäivä. Melko masentavaa, koska kyllä mäkin ajattelin sillon että vuoden 2010 jouluna saa jo pikkuselle lahjoja ostaa, mutta nyt meneekin aika tiukille sit...

Täällä eletään kp 20/23.28 ja semmosta suvantovaihetta, ei sinänsä jaksa stressata asiasta ja oottaa vaan taas että ne menkat sieltä alkaa. Sit taas hetkittäin tulee niin suuri toivo että nyt olis tärpännyt ettei oikein tiedä miten päin olisi. Varsinkin kun sen oviksenkin bongasin ja ajotukset ainakin toivon mukaan osu paremmin kun hyvin kohalleen. No lauantaina on ne häät, sillon aattelin testata vaikka aika ajoissa olenkin. Mutta kun illalla on alkoholitarjoilua niin varmuuden vuoksi. Tosin oviksestakin laskien menkkojen pitäis alkaa vasta ehkä maanantaina tai tiistaina että eihän se välttämättä vielä laantaina näy vaikka raskaana olisinkin (toiveajattelua pitää harrastaa...)

Huh, vielä puol tuntia yövuoroa jälellä ja sit pääsee onneksi kotiin nukkumaan. Olihan tää jo 3 yö putkeen, väsymys on kova kun ei sitä sillee osaa päiväsaikaan nukkua kun yöllä nukkuis. Ja huomena alkaa taas koulu pitkän työharjottelun jälkeen, onpas mukavaa mennä istumaan taas luennoille välillä...
 
Jotenki aamusta innostuin ja tein testin, tulihan siihen..KOLME viivaa :LOL: Että mitähän testejä sitä seuraavaksi tilais, mulle riittäis nimettäin kaks viivaa ja yks ois liian vähän :D Näitä liuskatestejä, herkkyys 10. Eka siis katoin siinä 3-4min kohdalla ja siinä oli haamuinen väriviiva (mutta yhtä surkea kuin viime kuussakin, että epäilen olevan joku vikaviiva) ja tuossahan on testiaika 10min niin tuli siihen sisään myös tuo kolmas pystyvsuoraviiva..että tämmöstä.

Mitähän sitä tilais sitten/ostais? Mulla on clearbluen viikkodigi, mutta sen käytän tasan kyllä sit ku ois aihetta. Eli haluaisin jonkun ekatestin, joka ois vähän edullisempi. Että pitäiskö apteekin testi ostaa, en tiedä. Alko vaan aamusta naurattaa, että mitä sitä rupee testaileen näin aikasin, varsinkin kun muutenki tais mennä se ovis sivusuun. Pitäis ottaa kuva tosta, mutta on kameran akku loppu, niin ei oikein onnistu.

Tänään pitäis lentää paikasta toiseen, onneks just näin aamusta mulla on hetki aikaa istua kahvikupposen ääressä.

Mulla on kans ihmeellisiä patteja tullut naamaan, reissun jälkeen tulivat ja nuo kyllä kestää pitkään. Tosi inhottavia. Tuo varmaan liittyy näihin hormonimuutoksiin, koska onhan siinä aika iso ero kun ei enää syö mitään ja sitten pitäis tasailla. Mullahan nuo minit ei kyllä edesauttanut hyvää hipiää ollenkaan, päinvastoin. Estrogeeniset valmisteet piti hyvässä kunnossa. Paljos tuo Cliniquen näppygeelipuikko maksaa? Tuota taitaa olla kans vähän halvemmilla merkeillä, tehosta en tiedä sit.

Mömmömmöö, ihan kiva idea tuollainen kääretorttu. Pitäisköhän itsekin tehdä...oon ollu hyvä tekemään semmosiap eruskääretorttuja, mutta sitten suutuin kun yhtäkkiä vaan epäonnistukin se pohjan irrottaminen leivinpaperista. Sen jälkeen en ole enää vuosiin tehny mokomia kääretorttuja..joskohan oisin nyt leppynyt :D

Sokeripala, ei kuitenkaan heitetä kirvestä vielä kaivoon kun oli iltapissakin.

Jahas, nyt testiajan jälkeen tohon mun liuskaan on tullut jotain vaaleita palleroita. Ihmeellistä, ei kyllä tollasta ole ennen käynyt. Ja ei mennyt sen max-viivan ylikään, että tämä reppanaliuska on varmaan jotenki kärsinyt kuljetuksesta..kai sekin vaikuttaa noihin. Onhan se voinut tehtaalta lähtiessä olla hyvä. En viitti ees valittaa, ku sit saan kuitenki noita samoja vaan miljoona tsipaletta enkä halua =)

Mömmömmöö, jonkun verran on ollut tutkimuksia että nuo maitohappobakteerien syönti raskausaikana vois vaikuttaa lapsen allergioihin ja olikohan myös atooppiseen ihoon että olisi vähemmän. Ja oon lukenut täältä kans, että osa on käyttänyt ja ainakin ollut vähemmän lapsella, jolla on noita syöty. Nuo kuitenki on aika monien yhteensattumien summia, että tiedä sitten. Ite ajattlein napsia noita, kun omakin vatsa on aika herkkä, niin noista on hyötyä itelle ollu. Meillä myös suvussa kulkee aika pahaakin atooppista ihottumaa (serkulla on esim. kädet ihan verillä taipeista ja semmosta paksua ryppystä ihoa), mulla on myös mutta ilmeisesti se on aika hyvin parantunut iän myötä. Että nykyään lähinnä iho vaan kuivuu välillä kovasti, ei tuu mitään muuta. Jos me kuitenki lähetään miettimään, että ketkä saa hankkia lapsia ja ketkä ei, niin luultavasti kukaan niitä ei sais tehdä kun aina löytyy vähintään suvusta jotain surkeutta B)

Mukavaa maanantaita kaikille! :flower:
 
Metsis jos sielt on tulossakin kaksoset ja molemmille piirtyi oma viiva :LOL:
Onhan niitä erimerkkisiä testejä ja suht halpojakin. Kaupoistakin löytyy, mä käytin silloin viimeks niit mitä cittarista sai ja oli ihan hyviä =)

Kohta pitäis töihin lähtee olis iltavuoro putki edessä :wave:

Aurinkoista maanantaita B)
 
:LOL: olipa hauska testi sulla metsis. Tulin taas pikaisesti lukaisemaan ja osui silmään että olet tehnyt testin (ilmeisestir.testin) mikä kiertopäivä sulla on?. Jostain ketjusta jokin aika sitten luin että joku muukin oli saanut oudot kolme viivaa r.testiin. Mutta että pallojakin niin se on jo saavutus. Toisaalta jos oot testiajan sisään saanut väriviivaa liuskaan niin se voi lupailla hyvää =)
 
Jääräpää, joo ihan testiajan sisään tosiaan tuli kaikki kolme viivaa :LOL: Kontrolli- ja se testiviivat on punaisia, mutta se testiviiva on kyllä haamuinen. Sitten se kolmas viiva on väritön, mutta tulee ihan selkeesti esiin. Ne lisäpallerot tuli onneksi sentääs testiajan ulkopuolella, kun ihmettelin sitä testiä :D Mutta nuo muut viivat tuli ihan alle kymmenen minsaa, niin että eka kontrolli ja sitten testiviiva (3-4min) ja sitten sen jälkeen jossain vaiheessa ennen kymmentä minsaa oli tullut kolmas viiva. Eli mikä lie viallinen versio.

En kyllä jaksa uskoa, että ois oikea viiva se testiviivakaan, on tänään nimettäin menkkakivut tulleet ja tuntuu että niinku just alkais. Mulla oli viime kierto (yk1) 26 päivää, nyt ois siis vasta kp 23/26 (tai 28, mistäs sitä tietää). Ja kaiken lisäksi kun minusta se ovis meni ohi, tai sit jäi kyllä tosi viime tippaan, etten usko tärppiin. Mutta oon kyllä koko aamun hymähdelly tolle testille, että on tästä ainakin hupia ollu :D Ja raskaustesti oli siis, muistaakseni Raskauskeijun.

Mietin, että voisin seuraavaksi hankkia sen yliopistollisen apteekin tarjousclearbluepaketin..mutta onkohan se vielä voimassa? Meillä ei nimettäin täällä iha joka nurkalla näemmä olekaan noita yliopistollisia, joten en tiiä jaksanko nähdä vaivaa sitten. Pitää vielä netistä vilkasta, missä niitä on. En viitti noita liuskia nimettäin enää tilata ollenkaan:saint:

Täällä on kirppispöytä laitettu kuosiin jo jonkin verran ja seuraavaksi pitäis töihin lähteä parielle asiakkaalla..taidan ottaa autonperään mukaan tota kirppariroinaa, niin voin tulomatkalla heittää lisää. Kiva kun tuolla on aina noita tavarakyttiä, jotka pitävät omia pöytiä ja yrittävät onneansa onkia siinä heti kun tulee. En oikeen tykkää, että tullaan viereen kyttään sitä projektia, niin oikeen kettuillakseni aloin vaan hinnottelemaan koiranvaljaita jne..siis just kun se yritti siinä odotella ja kurkkia, että onko jotain arabian kippoja :LOL: (Nehän siis ostelee edullisesti ja myyvät omassa kalliimmalla, mikä on mun mielestä ihan ok kun kirpparihan hyötyy siitä kans kun vetää kaks kertaa samasta tavarasta omansa..mutta se niskantakana huohottaminen..). Sit se tajus häipyä, ku hoksas että mua selkeesti ärsytti se homma :LOL:

Tinker Bell, nautihan raskaudesta ja aurinkoisesta päivästä :heart:
 
Metsis minä kyllä uskon noihin punaisiin haamuihin!! Ne niin monesti muuttuvat muutaman päivän päästä selväksi plussaksi!!!! Sitä punaista väriä kun ei mikään muu tietääkseni saa aikaiseksi kuin raskaushormoni!!! Testaile huomenna uudestaan! Kyllä 23/26 jo haamu hyvinkin voi näkyä...itselläni haamutti jo viisi päivää ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää viime raskaudessa erittäin herkällä testillä. Peukutukset!!!
 
Kiitos Catalia tuosta ovistesti vinkistä. Testasin tosiaan viimeks viime keskiviikkona ja nyt uudestaan ja nyt aion testata joka päivä, toivon että se plussa jossain vaiheessa ilmestyisi :whistle: FF:n mukaan ovis tapahtuis ens maanantaina, eli viikon päästä, joten olen varmaan vieläkin ajoissa. Tänään siis oli ainakin nega vielä, joskin hyvin vahva haamu tuli tikkuun, mutta ilmeisesti sillä ei ole merkitystä kun en ole ihan vielä yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva..
Toivon, että teillä tärppäisi :heart:

Hyvä, että unikeiju sai apua pitkään vuotoon, kuulostaa nimittäin ikävältä :hug:

nappunen, kovasti tervetuloa joukkoon mukaan :wave: Mä myöskin kärsin pitkästä ja epäsäännöllisestä kierrosta, viimeks oli 39 päivää ja syyksi selvisi lääkärissä follikkelikystaiset munasarjat ja lievä endometrioosi vasemmalla puolella. Kummankaan ei onneks pitäis haitata raskaaksi tulemista muuten kuin juurikin pidentämällä kiertoa ja näin on vaikeempi sitä ovulaatiota bongailla. Siks meillä on nyt ekaa kertaa noi ovistestit käytössä, ootteko te kokeilleet niitä?

Voi, Tinker bell ON PLUSSANNUT!! :heart: Oikein paljon onnea! Ihanaa :)

Sokeripalalle kunnon halaus negasta :hug:

Metsätähtösen testihän oli varsin erikoinen :LOL: Mutta ehdottomasti kannattaa testata uusiks, nimittäin mäkin olen kuullut, että punasen haamun aiheuttaa vain raskaushormoni :heart:

Mulla siis kp 18 menossa. Tää kierto on mennyt mukavan nopeasti, on ollut kaikenlaista puuhaa viikonloppuisinkin niin ei ole ehtinyt turhia stressaamaan :) Meillä on myös tulossa häät kesällä 2011, joten toivoisin, että vauva ehtis syntyä sen verran ennen niitä, että morsian saa vauvamahan edes joten kuten pois :D Jotenkin sitä ajatteli, kun pillerit jätettiin marraskuussa pois, että se vauva tärppää heti :ashamed: Ei se ihan niin mennytkään..Halirutistukset kaikille samassa tilanteessa oleville :hug:

Ai, niin, mulla ois idea tohon päivityslistaan, mua kiinnostaisi tietää, että mitä ehkäisyä te olette käyttäneet ja kuinka kauan ennen yrittämisen alkamista. Mitä mieltä muut on ajatuksesta? Jos saa kannatusta, niin mulle vois laittaa 8- vuotta Harmonet e-pillereitä.

Hyvää viikonalkua kaikille! :heart:
 
Metsätähtösellä onkin sit jännät päivät. Toivotaan että haamuun on aihetta. Koskas testaan uudemman kerran?

Mä kannatan tota ehkäisyjuttua lostoille, jos vaan Metsätähtönen jaksaa niitä laitella. Ja jos tähän tulokseen tuutte niin mulla kanssa oli Harmonet-pillerit käytössä 8 vuotta. Samoissa mennään siis Vaniljaisen kanssa... =)

Meillä alkaa häät lähestyä ja nyt välillä tulee sellasia jännityshetkiä, että miten kaikki sitten menee. Mun mielenterveyden onneksi ne häät tosiaan on pienet ja tuntuukin että enemmän jopa stressaan illan tupareista, joissa vierasmäärä onkin tuplat häihin verrattuna...On kyllä aika mennyt tosi nopeesti, vastyahan tuo mies kosi ja nyt siitä onkin melkein 4kk. Sillon tuntu että hääpäivään on vielä kamalasti aikaa, vaikka aika lyhyellä kihlausajallahan me naimisiin mennään. Mutta toisaalta, molemmilla yksi kihlaus aiemmassa elämässä ja samankaltaiset mielipiteet, että vasta sitten kihlaudutaan kun hääpäivä päätetään. Mites muut häitään viettäneet/viettävät? Onko teillä kuinka pitkiä kihlausaikoja ennen vihkimistä?
 
Heippa!

Metsis Hahahahah, olipas sulla kummallinen testi :D Mäkin liputan uudelleentestauksen puolesta, ja peukut on täällä pystyssä! Joku ne viivat kuitenkin aiheutti ;) Ja oireetkin viittaisi raskauteen!!

nelli86 Tsemppiä viimeisiin päiviin ennen häitä!! Me oltiin kihloissa n. 10 kk, eli heti kihloista alettiin suunnittelemaan häitä ja lyötiin aika pian päivämäärä ja kirkko lukkoon. Meillä oli kyllä aika isot häät että sitä aikaakin tarvitsi enemmän ja Helsingissä nuo pitopaikat varataan niin pikapikaa. Tuota Cliniquen geeliä saa ihan tavarataloista, Stockan ja Sokoksen tyyppisistä. Se maksaa noin 15 e, aika kallis, mutta oon kokeillut kaikennäköisiä ja on kyllä parempaa kuin Garnierin halvempi versio, vaikka muistaakseni kyllä toi Garnierkin toimi. Tarkempi nimi mömmölle on Clinique Anti-Blemish Solution, clear blemish gel. Se kuivattaa näpyt nopeammin :)

Vaniljainen Onneksi ei noi kystat ym vaikuta raskautumiseen!! Jotain positiivista :)

Ehkäisystä.. Oon kokeillut kaikkia pillereitä varmaan ja pitänyt pari vuotta taukoa, mutta mulle voi merkkaa 2 v Yasmine. Alotin kyl jo syömään 15-vuotiaana on-off pillereitä, aina välillä ollut vuoden tauko. Mut 2 v söin viimeksi ennen kuin vuosi sitten lopetin noita Yasmineja. Ja edelleen hormonit heittää vähän häränpyllyä.. Kierto tasoittunut mutta näpyt leuassa ja niukat kuukautiset ovatkin sitten uusinta uutta! Tai kestänyt kyllä puoli vuotta jo.. Ensi viikolla loppukierron verikokeet, joista selviää sitten taas enemmän että mitä mun kropassa tapahtuu..

palaillaan taas pian!

:wave:
 
Mulla on ollut Minulet-pillerit käytössä aina, kun olen pillereitä syönyt. 1. lasta ennen söin niitä 7 vuotta, 2. lasta ennen söin vuoden verran ja tätä yritystä ennen reilu vuoden.

Kihlausajasta on pakko vastata, että meillä se oli miehen kanssa aika pitkä, peräti 8 vuotta :LOL: Tosin aloimme seurustelemaan lukioikäisinä, joten oli aikaa odotella :)
 
Joo, minustaki tuntu kivalta tuo ehkäisyjuttu, kun itekki sitä väliajoin aina kyselee. Laittelen siis niille ehkäisyjutut, jotka haluavat. Ei toki pakko ole. Mitä mieltä muut ovat? Tosin itellä ei kyllä yhdet ja samat ole olleet käytössä kovinkaan pitkään, paitsi ekat. Tuota mietinki, että miten meidät mixkäyttäjät laitetaan kun tulee muuten liian pitkät rivit..ja eihän niitä ees muista, jos on ollut ongelmia noiden kanssa, kun on ollut useampi..hmm..tai viimeisin ehkäisyvalmiste?

Njoo, jotenki en osaa jännittää kun tuntuu että tuo testi oli viallinen ja sitten taas ku tuntuu että es ovis meni ohi. Mutta kai testaan sit, ku on menkat myöhässä. Torstaina pitäis alkaa. Ja ku tosiaan tänään alko menkkajomotukset, oikeen niinku just alkais koko uus kierto. Että näin se varmaan käy.

Täälläpä onki noita yliopiston apteekkeja vaan pari, joten tietääkö joku onko se tarjouskampanja clearbluella vieä voimassa?

Nelli, minun käsitys kihloista on se sama hetki kun sovitaan hääpäivästä. Muuthan menee itseasiassa epävirallisissa luokituksissa ns. teinikihloina. Mutta tuohonhan ei ole mitään virallista selitystä, että sinällään kihlaus voi olla mitä vaan ne kaks ihmistä haluaa (ja näin ollen edellinen käsitys kaatuu). Meillä oli kihlausaika muistaakseni 10kk. Heti aloin kyllä häitä puuhastelemaan, taino en nyt siltä istumalta sentääs.

Vaniljainen, mustaki tuntuu että sitä on vähän pettynyt ku ei heti tärpännytkään. Tai jotenki ei ole, mutta kuitenki. Kai istä ku on lähipiirissä miljoona yllätysvauvaa, niin tuntuu siltä että kai se on helppoa sit. Mutta eipä vissii sitten!:kieh: Onneks tää aika on menny nopeaa ja ei me kyllä olla ees pitkään yritetty, mutta jotenki olin ajatellut että saadaan semmonen syksyn vauva...noh, tässäpä oppii.

muoks. oliki tullu muutama kommentti sillä välin ku tätä raapustin :LOL: Pitää käydä ostaan tommonen clinique, alan olla noitten ihmepattien kanssa jo vähän epätoivonen. Suorastaan veetuttaa. Sitte ku tuntuu että käyttäytyyki erilai, ku yhtäkkiä muistaa että on patti leuassa :wave:
 
Vaniljainen sun kierto kuulostaa niin tutulta. Oon kanssa harkinnut nyt vakavasti lääkärillä käyntiä, koska kierrot heittelee 32-42. Jos en liikaa utele, niin määräskö lääkäri sulle sit jotain lääkkeitä kierron tasaamiseen? Ovulaatiotestejä oon jonkun verran käyttäny, mut kertaakaan en oo niillä ovista bongannu. :| Niihin oonkin jo turhautunut. Pitää varmaan tehä joku kierto niin, että testaa ovista joka päivä, mut sitten kyllä kuluu ihan reippaasti nuita testejäkin kun kierto lähenee 40.. :whistle:
 
Moiks! Mullekin voi lisäillä ehkäisyn; 1,5 v Cerazettea.. Sitä ennen oli vaan kumi monta vuotta, kun en saanut pillereitä ennen sitä aloitettua. Pillerithän lopetin jo joulukuussa, vaikka yritys alkoi vasta helmikuussa, eli siinäkin mentiin hetki kumien kanssa..

Kp 14/28 meneillään. Aamulla oli pientä nipistelyä masussa, luulen, että liittyy ovikseen. Eilen puuhailtiin, että se tästä kierrosta sitten, kun seuraavan kerran pääsee heiluttamaan peittoja vasta loppuviikosta, joten eipä siitä enää hyötyä taida olla..On noi miehen vuorot kyllä syvältä, nyt tää yrittäminen ei sentään ole vielä niin totista, mutta jos tää tästä pitkittyy, niin voi joskus ottaa pattiin, jos toinen on töissä oviksen aikaan (siis kun se on aina putkeen kaks vrk pois ja kolme vrk kotona ja sama alusta.. :| ). Nyt on muuten aika rento fiilis yrittämisen suhteen. Jos jaksaisi vaan pysyäkin rennolla mielellä :D

Noista kihloista piti sanomani, että mulle kihlat merkitsee lupausta avioliitosta. Eli siis emme olisi kihloissa, jos emme naimisiin aikoisi. Päivämäärää ei meillä ole lyöty lukkoon, koska haluamme säästää rahaa häitä varten, jotta ei tarvitse pihistellä. Lähipiiristä kun löytyy niitäkin, joiden hääsuunnitelmat on mennyt pipariksi rahankäytön takia. Mutta jokainen siis tosiaan ajattelee tavallaan. Ehkä meillä sitten on "teinikihlat", mitä sitten. Meille tämä on jotain aivan muuta. :heart: Vaikka kyllä mä mielellään niitä häitä jo suunnittelisin ihan oikeasti, enkä vaan haaveilisi ;)

Metsis, mielenkiintoinen tosiaan sun testis :D Mutta mä ainakin pidän peukut pystyssä sun puolesta :hug:

Palaillaan :wave:
 
Mulle voi lisätä Mercilon-pillerit! :whistle:
Ja jos käyttöaika kiinnostaa, niin nelisen vuotta mutta taukoja välissä.

kp 22/21-28, vähän on nippaillu, edelleen finnejä, lämpö klo 20.30 oli tasan 37,0 ja paleltaa ajoittain.... voi olla myös alkavat menkat...
 
Metsis joko oot uudestaan testaillu???
Pidän sulle peukkuja pystyssä jos olis vaikka tärppi käynny :heart:

Mulle ei tartte listaan lisätä ehkäsyä kun mullehan tehtiin kohta seittemän vuotta sitten se sterilisaatio. Eli se on meillä toiminu ehkäsynä. Sitä ennen ei miehen kanssa ollut mitään.

Nelli pidetään peukkuja pystyssä et olisit raskaana :heart: Olisihan se mukava häälahja ja varmasti muistaisi pitkään ;) Joko alkaa jännittää viimeiset päivät?

Kihlauksesta munkin on pakko vastaa eli alettiin miehen kanssa seurustelee marraskuussa ja seuraavana huhtikuussa kihloihin. Asuntolaina otettiin kesäkuussa ja syyskuussa olin jo raskaana. Naimisiin mentiin vasta kahden ja puolen vuoden päästä kihlauksesta kun toinen lapsi oli syntynyt.

Omaa napaa, toivon että noi lääkkeet auttais ja saatais toi kierto tasaantumaan, alkaa olee vaan jo niin epätodellinen olo kun ei aikaisemmankaan keskenmenon jälkeen käynnyt näin et mikäs nyt sitten on. Tänää alotan toisen lääkkeen siihen rinnalle ja molemmat loppuu sitten 25.3 ja sit odotellaan taas vaihteeks tätiä kylään :LOL:

Mukavaa ja aurinkoista päivän jatkoa teille kaikille ihanaisille ihmisille :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mömmömmöö:
. Ehkä meillä sitten on "teinikihlat", mitä sitten.
Nimenomaan, mun mielestä on turha ajatella sitä onko joku asia toisten mielestä mitä. Koska jostain syystä ihmisillä on muutenkin tapana aina kommentoida ihmisten lisääntymisiä, parisuhdetta, autoa, taloa ja työpaikkaa :D Joten ei kait sitä koko aikaa viitti olla selittelemässä, miksi itellä on hyvä elämä.

Unikeiju, en oo testannu kun en usko tuohon tärppiin. Ja kun ei ole ku noita liuskoja jäljellä, niin en oo jaksanu niitä nyt sitten..kun jos taas tulee vähän palleroita ja ties mitä niin olkoot :D Aattelin ostaa sen tarjouspaketin apteekista, jos se on vielä voimassa, mutta se vaatii kaupunkireissua (kun yliopistollisia on vaan siellä meillä). Joten saa nähdä millon sinne ehdin, voi ehtiä menkat tulla siinä välissä. Että oottelen johonkin sunnuntaihin ainaski. Sit ois myös huomioitu, että jos kierto venyiski 28 päivään ja näin.

Minäpä lisäilen noita ehkäisyjä niille, jotka haluaa. Laitan silleen, että mikä on ollut viimeisin ehkäisyvalmiste ja käyttöajan.

Mua kyllä vähän tympäsee lähteä pitempään työhommaan, mutta toisaalta se tyyppi on tosi kiva ja saan siitä kivasti työtunteja. Eli ei oikeesti ongelmaa, mutta kun vähän väsyttää, niin heti tulee semmonen ettei huvittais. Tiedän kyllä, että paikan päällä sit on kivaa kun on puuhaaki. Sit pitäis kans kirppispöytä käydä töiden jälkeen taas katsomassa, vie vähän tavaraa ja muuta. Rupesin tässä yhtäkkiä miettii, et onkohan meillä tarpeeks tavaraa sinne :LOL: Noh, varastoon en oo jaksanu ees mennä, että on :D

Onkin melkoisen kirpeä pakkassää, onneks aurinkoinen. Mukavaa tiistaita (toivottavasti tänään oli tiistai)! =)

Muoks. Laittelin ne nyt noin, mutta voi muokata muutenkin jos tuntuu epäselvältä? Noita onki helpompi muokata, kun on se valmiste oikeen tyypin kohdalla jo laitettu. Ja en laitellut että onko miniä vai mitä, kun jokainenhan voi googlettaa jos ei tiedä. Tuli muuten mulle ihan uus valmiste vastaan, tuo Minulet..
 

Yhteistyössä