Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

apteekin testikin näytti negaa joten tätiä ootellaan sitten kylään...jotenkin usko loppuu kun heti 1 raskaus tullut pillereiden läpi (esikoinen) ja sit kuopus ja kaksoset heti kun anto luvan ja nyt yksi puolivirallinen ja yksi virallinen kierto yrittämistä niin ei näy...juu ei aina kaikki raskaudet välttis ala heti vaikka muut oissii...huoh :(
 
Mutzilla, ei se silti tarkoita, että on mitään ongelmaa vaikka ei heti yk 1 tärppää :hug:

Nelli, tosiaan meillä oli niin että kp 13 oli lakanapuuhasteluita. Eli jos ovis onkin ollut esim. kp 12, niin siinä meni. Viime kierrossa ovis oli kp13, että sinällään..mutta toisaalta tuli puuhasteltua vasta ihan illasta (oltiin lentokoneessa ja matkalla kotiin se päivä)..joten en tiedä sit. Tietysti jos ovis oliki m yöhemmin, niin sit ok. Kun en tiedä mihin tuo kierto tosta asettuu, jos on asettuakseen. Mutta siis jotenkin oon tosi epäileväinen, ehkä siinä on takaraivossa semmoinen "pessimisti ei pety"-ideologia :D

Kuulostaa nuo hääahdistelut tosiaan vähän tutuilta. Musta ei saanu mitenkään sitten mitään bridezillan puolia leivottua, joten aika myöhäiseksi jäi monenkin asian järjestely. Mutta hyvin meni, joten ei ongelmaa. Taitavat kuulua vaan siihen juttuun, koska eihän sitä ole oikein kokemusta varmaankaan suurimmalla osalla juhlien järjestämisestä. Varsinkaan tommoisesta virallisesta, oli ne kakkukahvit tai sitten isommat syömäkestit..niin silti. Se on niin uutta =)

Mulla ois huomenna ja pe vähän menopäiviä, että ei yhtään huvita kyllä. Mutta pakko jaksaa. Onneksi tulee sit viikonloppu =)
 
Onnea Tasse. :heart:

Tervetuloa Almukka. :wave:

Samara: :wave: Minä. Jatkuu taas tikuttelu, kunhan täti lopullisesti pakkaa laukkunsa. :D

Mutzilla: :hug:

Ralliperunalle pikaista paranemista. Tuo on kamala tauti. :x

Tänne ei kummempia, siks en ole taas kirjoitellutkaan... NYt näyttää että täti ois mennyt, tänään on kuitenkin vielä ne hetket kun voi vielä yllättää olemassa olollaan... Kp 8/?? menossa, joten ovista odotellessa. Ennen lapsia kierto ollut n. 32pv, joten katsotaan miten nyt käy. Nyt oli ekat viralliset tädin vierailut kierukan poiston jälkeen, enkä joutunut ensimmäistäkään särkylääkettä ottamaan. Kierukan paikalla ollessa otin vahvempia lääkkeitä eikä niistäkään apua ollut... Joten kivut ainakin katosi hetkeksi kierukan lähtiessä, eli siksikin oli hyvä ratkaisu. ;) Mies tossa kyseli et koska alkais otollinen aika olla, taitaa sekin siis kuumeessa olla ja ihan kunnolla. :heart:

Mutta nyt tää lähtee töihin kuumeilemaan. Plussatuulia kaikille. :)

:wave:
 
Ovis siis oli naistenpäivänä maanantaina, voisin siis odotella mahdollista kiinnittymistä nyt viikonvaihteessa ja testiä ens viikon jälkeen?

Normaalisti kierto olis 21-24 eli menkat alkais nyt ma-to, mutta koska ovis oli nyt (pillereiden takia?) vasta kp 15 niin menkkojahan olis ees turha odottaa alkavaks vielä??

Onko ensimmäiset oireet mahdollisia heti kiinnittymisen jälkeen? Eli ens viikolla? Ku eihän ne nyt vielä ainakaan, kun tuskin on kiinnittynytkään? Ihmettelen vaan, kun on nännit ihan tolkuttoman kipeet :eek:
 
Moikka!

Ja TASSElle onnittelut!

Huh, onpa ollut taas kaikennäköisia pikkumurheita. Pitkiä työpäiviä, riitelyä miehen kanssa, vahinkokännit (?) ja sen seurauksena kaamea univelka, viemäri tukossa pari päivää jne. Eihän tässä ole ehtinyt oikein kunnolla yrittää vauvaa tehdä eikä jännäillä. Taisi siihen yksi yrityskerta osua juuri ovispäivälle, mutta siitähän ei tiedä, oliko se jo liian myöhään (illalla). Eli vähän sama tilanne kuin METSIKSELLÄ. Luultavasti pitäis vähän useampana päivänä ennen ovista ja sen aikaan yritellä, niin olis suurempi todennäköisyys tärpille. Mutta voihan sitä vähän jännäillä taas kuitenkin ensi viikolla (nyt dpo 6).

Jos nyt ei tärpännyt, melkein toivon että menis sitten jo kevään puolelle se LA. Vaikka ei kai se joulukuukaan niin paha olis. Esikoinen on lokakuussa (-08) syntynyt, ja sillon musta oli vaan tosi raskas se talviaika. Kevätvauvan kanssa luulisin jaksavani paremmin, kun alkaa aurinko jo pilkistellä ja päivät pidentyä.
 
Huhhuh, täällä on ollut melkoinen hulivilipäivä töiden ja koulun kanssa. Tuli myös kirpparipöytä varattua ensi viikolle, nyt ihan kamalasti mietityttää että oliko sittenkään hyvä idea..siellä kuitenkin tulee jotain söpöä vauvanjuttua vastaan B) Noh, pakko noista roinista on eroon päästä ja tuo on just hyvä viikko mulle.

Samara, en tiedä sun "perusoireita" oviksen jälkeen, mutta mulla on tullut rinnat kipeiksi ainakin. Samoin mm. huonovointisuutta ja joku kans vielä oli. Aika hassua. Voihan se olla, ettei tuu oikeen mitään oiretta. Mulla on pari kaveria, jotka ovat tienneet olleensa raskaana vasta joskus rv 8 tai toinen tais olla rv 13 B)

Novelle, mulla sattu tuo häämatka tosiaan just parhaille ennen-ovista-päiville ja meidän häämatka oli liian sosiaalinen puuhasteluihin :LOL: Joten sitä oon itekki miettinyt, että kun yk1 meillä oikeesti puuhailtiin ennen ovista, sen aikaan ja jälkeen eikä tärpänny (taino tuli se haamuviiva kyllä testiajalla mutta menkat kuitenki). Ja taas sit nyt yk2 ja mahdollisena ovispäivänä vasta illasta..niin tuntuu siltä ettei se nyt voi tommosesta surkeesta yrityksestä tärpätä kun ei kerta tommosesta kunnon yrittelystäkään :D

Jotenkin ärsyttää, kun koulussa on useammalla maha pystyssä. Yleensä pidän raskaanaolevista, mutta kai siinä on sekin että kun tämä yrityskierto meni vähän tommoseksi, niin sitten oikeen ärsyttää nämä mahakkaat B)

Mutzilla, toivottelen onnea uuteen kiertoon ja jos nyt kuitenkin tärppäis kun oot noin hedelmällinen :heart:

Shamandalie, on varmaan ollut jo puhetta mutta kumpi kierukka sulla olikaan? Mitä täällä nyt ollaan porukalla pohdittu, mitä ehkäisyä käytetään sen raskauden jälkeen (siis sen raskauden jota tässä vielä odotellaan :D ).

Oon jotenki niin väsyny ja onnellinen, että tää päivä on pulkassa velvollisuuksien osalta. Oon ollu ihan supertehokas suorastaan. Ihan kadehdin varmaan tätä päivää sitten laiskempana päivänä :saint: Pitänee tästä ähteä vielä yhdet kielletyt kahvit keittämään, kun kerta en ole juonut kuin kupin tänään :wave:
 
Järkyttävä pahoinvointi.Liha etoo.En voi olla raskaana kun menkkojenkaan ei pitäis alkaa viä ööö viikkoon.Niin vielä ei pitäis tulla kyl oireita että mahtaako olla noron alkua..:(
Yritettiin tässä kierrossa ihan kohtalaisesti mutta ei ehkä tarpeeks.Saas nähdä.
 
Huh. Tulis jo enskuu. Lopetin paniikkihäiriölääkkeet ja ihan kauheista vierotusoireista kärsin nyt viidettä päivää. Noh, parempi minä ku mahdollinen tuleva lapsi. Häät ois kahden viikon päästä, hullua. En osaa niitäkään jännittää ku mietin vauvaa vaan koko ajan. Tilasin bola-korunkin eilen että on sit valmiina :)

Onnea kaikki plussanneet ja haleja niille joille tuli täti käymään. Menispä jo tää kierto ni ei harmittas sit ku taas menee yks munasolu hukkaan. Ellen saa sit miestä ylipuhuttua jo alottamaan :)
 
Täällähän on muitakin keiden miehet valittaa rahan tuhlaamisesta testeihin :D Meillä on myös muutamat keskustelut käyty noista raskaustesteistä :whistle: Onneks se oli noiden ovistestien kanssa samaa mieltä, koska lääkäri niitä suositteli.

Almukalle kovasti paljon tervetuloa :hug:

Sokeripalalle halitukset negasta :hug: Kannattaa tosiaan käydä tutkimuksissa jo ihan senkin takia, että saa sitten mielenrauhan.

Muzillakin on saanut tyhmän negan! Pahoitteluni täältä :heart: Kyllä se vielä tärppää, ja tosiaan kuten täällä on sanottukin, ei se tarkoita että sussa on mitään vialla, vaikka vielä ei ole onnistanutkaan! :hug:

Jääräpäälle tervetuloa takaisin kuumeilemaan :wave:

Voi, Ralliperunalle pikaisia paranemisia munkin puolesta, mahatauti on ihan kamala!! :hug:

Samara toivotaan, että on tärpännyt :heart: Mulla on tullut nännin kipeeksi pillereiden lopettamisen jälkeen aina ovulaation jälkeen. Joten on sulla varmaan ainakin se tapahtunut :)

Mulla on kp 14/35-39, eilen tikutin ekan kerran ovista, mutta ei näkynyt mitään. Huomenna ajattelin kokeilla uusiks. Olis kiva nähdä, että ovulaatio ylipäätään tapahtuu, muuten en niin testin tuloksia tuijota..Meillä noi peitot heiluu suhteellisen tasaiseen tahtiin muutenkin :)
Olen oikeastaan jopa unohtanut sen diagnoosin lievästä endometrioosista ja niistä kystistä, joten ei pitäis senkään suhteen stressiä olla.

Plussia kehiin, toivoo Vaniljainen
:heart:
 
Mistä NapaKissa tilasit sen bola-korun? Ite olen kans sellaisesta kuullu, haluaisin sellasen tilata/ostaa sitten.

:hug: kaikille kellä täti kylässä ja miks ei meille muillekin kuumeilijoille.. :flower:

Me ollaan lähdössä huomenna tai lauantaina syötteelle laskettelemaan ja pikkusen arjesta irrottautumaan =) Tulee kyllä ihan tarpeeseen, pinna ollu jostain syystä tosi tiukalla. Enteilee yleensä menkkoja, nythän on menosa kp 25 eli oon jo nyt ihan siinä uskossa,että ne menkat sieltä alkaa :'( Vaikka sitä miten yrittää valmistautua siihen,että se ei heti tärppää ni on tää aika piinaavaa ootella. Varsinkin viimesillä kiertopäivillä.. :ashamed:
 
Hilppa ite tilasin raskauskeijulta tuon Bola-korun kun samalla tilasin ovistesteikin. Nyt haluaisin toisen korun, mut taidan viel odotella sen tilaamista.

Napakissa minkälaista koru oot katellu?

Jääräpää muistanpa minäkin sinut ja tervetuloa takaisin kuumeilemaan :flower:

Ralliperuna pikaista paranemista :x

Sokeripala ja mutzilla iso :hug: negan johdosta ja tsemppiä uuteen kiertoon :heart:

Omaa napaa, eli tänää käyty klinikalla ja tutkittu on. Sain sitten muutamat lääkkeet joilla pysäytetään tää vuoto ja sit käynnistetään uudestaan. Oon kohta vuotanu kaks ja puol kuukautta yhteen soittoon, on tietty ollu muutamia päiviä välissä kun ei mitään ole tullu tai sit on ollu vaan tiputtelua.
Ens kuussa päästään toivottavasti sitten siirtoon =) Eipähän tarvinnu nyt sitten aloittaa tuota oviksen metsästystä kun tässä on nyt niin paljon kaikkee muutakin :LOL:

Nyt nukkumaan, töissä tänää pitkä päivä ja huomenna viel pidempi ;)
 
Halit negasta Sokeripala ja Mutzilla :hug: :hug: Ja toki myös kaikki muutkin halin tarpeessa olevat.

Ralliperuna pikaista paranemista!


Vaniljainen Kirjoitit tuosta ovistestauksesta. Vaikkakin sinulla ei oletettavasti ole ovis ihan vielä käsillä kiertosi mukaan niin silti ajattelin vaan kirjoittaa, että jos sitä ovista tikuttaa ja siitä haluaa jotain hyötyä niin ei kyllä kannata jättää päiviä välistä. Sen voi hyvinkin missata sillä tavalla. Siksi myös kannattaa tikuttaa samaan aikaan vuorokaudesta. Jos esim jonain aamuna on nega ja seuraavana päivänä tikuttaa illalla niin ovis on voinut livahtaa testin ohi.... Tämä vaan tiedoksi niille, jotka haluavat ovistikuttelulla saada tietoa kierrostaan.

Me saatiin tänään kp 19 illalla järjestymään nyt toinen koti-inssi vielä. Voipi olla liian myöhäistä, mutta onpahan yritetty. Tänään iltapäivällä vielä liuskatesti antoi kyllä vahvan ovisplussan. Eilen kp 18 aamulla sain siis plussan digillä (edellisenä iltapäivänä oli sillä vielä nega) mutta se olikin sopivasti viimeinen digitesti enkä viitsinyt tähän kiertoon enää niitä ostaa lisää (plussa testiin tuli siis 8h ekan inssin jälkeen). Olen aamulämpöjä mittaillut ja tänään oli 0.4 asteen tiputus. Hämmästelin sitä ensin, mutta sitten luin muistin virkistykseksi, että niinhän sen vissiin pitääkin ennen ovista ensin tipahtaa ja sitten vasta nousta...? Noh, yhtä kaikki. Kivaa päästä jännämään, vaikka ei kovin suuria toiveita olekaan tästä ekasta kunnollisesta kierrosta km:n jälkeen. Paitsi että kyllä sitä silti kovasti toivoo, että jospa jo tärppäisikin. Ehkä toivo on paljon suurempi kuin usko siihen asiaan. Nyt siis piiiiiitkille piiiiiiiiiinaviikoille =)

Catalia kp 19/32-33?
 
Ei oo tosi..kirjotin melkeen valmiin viestin ja vahingossa suljin ikkunan :LOL:

Unohdin ostaa sen bola-korun sieltä espanjasta! Ärsyttää nyt hieman, ei mitään muistikuvaa ollut että sekin ois pitänyt hankkia. Ootteko ostaneet muualta kuin suomalaisilta toimittajilta noita? Mietin vaan valikoimia, kun tuntuu pyörivän samat bolat noilla kaikilla. Tai oisko jossain vähän enemmän?

Unikeiju, toivotaan että nyt lähtis kroppa taas sitten toimimaan. Keljua nuo pitkät vuotoilut, varsinkin kun sulla taisi olla aika alhainen se hemppa muutenki.

Catalia, vaikuttais siltä että teillä on aika hyvin onnistunu nuo koti-insseilyt. Tärppionnea! :heart:

Hilppa86, ite oon harrastanut laskettelua jo alle kouluikäisestä ja kyllä on mukavaa puuhaa. Se tosin jäi siinä lukion aikana, nyt tuntuu ettei viitti mennä kun ei kuitenkaan uskalla metsissä porhaltaa tai sitten kunnon puuterilumessa mennä vähän sivummalla :D Mutta tuo on jotenkin niin kivaa hommaa, kun koko päivä menee liikunnan parissa ja sitten syödään hyvin ja näin =) Nauttikaa viikonlopusta!

Täällä ois kp 20/26(-28), en usko että tässä kierrossa meni nuo puuhastelut oikeeseen aikaan joten on alkanut nyt tuntumaan pikku hiljaa jo vähän turhan pitkältä tää kierto :LOL: Että ensimmäistä kertaa sitä oikeen oottelee, että alkais ne menkat niin pääsis uuteen kiertoon. Noh, tyhjennysvuotoa kyllä odottelin kuin kuuta nousevaa suorastaan. Toivottavasti ei menkat ainakaan myöhästele syyttä, kun on se harjottelu niin haluaisin mahdollisimman hyvin kasaan ne menkat ennen sitä. Ainakaan viimeks nuo oikeet menkat ei olleetkaan oikeestaan kivuliaat, enemmänkin vaan se kun tuntuu että saa koko ajan olla vaihtelemassa noita tykötarpeita kun ei ole tottunut tommosiin. Pitäis kait se kupin käyttö opetella, mutta se taas tuntuu siltä että entisestäänki maha tuntuu turvonneemmalta..että hyvä mielikuvitus ainaki B) Vajaa viikko siis pitäis odotella vielä, toivottavasti. On mulla onneks paljon puuhaa, kun on noi avoimen opinnot ja ens viikolla töitä enemmän sekä kirppispöytä. Kävi vielä tuuri, että sain yhden urakkatilauksen tässä ja sopivasti se kattaakin mun häämatkan tunti"miinukset" ja vielä samaan palkkapussiin!! :heart:

Tänä aamuna kyllä kävi mielessä, että siitä on jo 3 kuukautta kun on pillerit jätetty tässä perheessä, ei sovi kyllä kiireisille tämä vauvakuumeilu :D Onneks on näin aurinkoista ja hanki loistaa, ei niin tule paha mieli miettiessä aika-asioita.

Onko muuten listaan tai mihinkään jotain ehdotuksia? Ainakin kuvia voi taas vaihtaa seuraavaan, mutta muuta. Tosin Lily-Jane taisi haluta seuraavaksi tuon päivityksen, tuo kuvahomma on kyllä helppoa mutta viehän se aikaa ensin tutustua noihin. Jotenki odottelen pääsiäistä, vaikken ole edes mikään pääsiäisihminen (tai uskonnollinen) enkä myöskään luultavasti ole edes vapaalla silloin..mutta silloin kyllä pitää ostaa niitä hyviä suklaisia ruohomunia ja kinderi! :D

Oon niin hyvällä tuulella, että pitää häipyä kun muuten kirjotan varmaan kokonaisen kirjan siitä että oon hyvällä tuulella B)
 
Unikeiju ja Hilppa Tilasin ihan tollasen normikorun http://verkkokauppa.planeetta.net/epages/Planeetta.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Pompoli/Products/21_1_1 tuolta. Tommonen simppeli mutta kaunis.

Ja onhan tuolla noita vaikka minkälaisia, ja ku googlettaa bolakoru, ni tulee useita verkkokauppoja. En halunnu mitään turkoosia, vaan ihan simppelin joka sopii sitte kaikkien vaatteittenki kanssa :)

Niijuu, toivottasko muuten kaikki että kuukautisten aikana voi tulla raskaaks, sit mäkin pääsisin jännäilemään :p
 
Ihanaa Metsätähtönen kun toi sun tekstisi oikein huokui iloisuutta. Piristi omaakin päivää kummasti :D

Ulkona on niin kaunis ilma, että on oikein ihanaa. Käytiin ton nuorimmaisen koiran kanssa lenkillä ja vähän lumihommissa muutenkin kun kerran olen päivän kotona. Yöksi sitten vasta töihin.

Onpas muuten hankalaa, kun sille papille pitäisi sähköpostilla kirjotella jotain juttuja joita se siinä vihkipuheessaan sitten juttelee. Sitten eilen miehen kanssa ajateltiin sitä kirjottaa niin löikin ihan tyhjää. Kamalan hankalaa kirjotella mitään, kun sit taas mietittiin siltä kannalta että kyllä ne meidän vanhemmat ja sisarukset tietää meidän suhteesta just sen verran kun niiden tarviikin tietää ja muita vieraitahan kirkkoon ei tule. Tottakai sinne täytyy jotain kirjotella, että mikä siiä toisessa nyt viehättää ym kun naimisiinkin asti ollaan menossa. Mutta nää perinteiset tapaamispaikka ja -aika löpinät halutaan kyllä jättää ihan kokonaan pois siitä sähköpostista, kun kuulostaishan se siellä kirkossa sit vähän hölmöltä kun kaikki ne tietää jo kenen tarviikin:D

Mä olen kanssa meinannut tilata ton bola-korun sitten kun se plussa tulee testiin. Saas nähdä kauanko joutuu vielä oottelemaan. Sellasen varmaan ihan neutraalin tilaan, jonkun hopeenvärisen.

Täällä eletään kp 17/23-25. Luulen että oli ovis kp 13 tai 14 (tai siis lh-huippu oli varmaan kp 13) eli vielä saa ootella ennen kun tietää tärppäskö...
 
heissan, täällähän on iloinen meininki, huomaa että aurinko paistaa niin on mieli korkeella.
Me käytiin tänään fontanellassa uimassa oman ja siskon perheen kanssa ja mukavaa oli, ainut huono puoli oli et mistä tätä verta oikeen riittää, piti jo tunnin päästä käydä super tampomi vaihtamassa kun ohi tuli, vaikka se ei ees täynnä ollu ja sit side sen uimisen jälkeen oli reilussa 3 tunnissa niin täysi että sekin jo tulvi yli...

ei mulla ennen oo tällaset menkat ollu vaikka runsaat onkin olleet ilman hormoneja...välillä tulee niin paljon et kunnolla tunteekin sen veren valumisen ihan kuin pissaa lirahtais :/...tulee vaan mieleen et jokin ei nyt oo kunnossa :/ papa koe on sit viikon päästä tiistaina niin sit tiedetään hieman lisää...kun se pattikin on tuolla kohdunsuulla niin pelottaa :'( et jos miussa onkin nyt jokin vika minkä takia pojatkin menehtyi sydämen alle :'(

 
Nyt on ihan omaa napaa. Lopetin viime viikolla pillereiden käytön (ts. keskiviikkona 3.3 olisi pitänyt aloittaa uusi liuska mutten aloittanut) ja nyt on aivan kauheat alavatsakivut ja alapää kipeänä :( Vatsa on aivan turvoksissa ja mielialat heittelee. No onneksi lopetin nyt niin on kropalla aikaa toipua, vaikkakin terkka oli sitä mieltä ettei tarvii mitä toipumisaikaa. Mene ja tiedä..
 
Mä lopetin joskus pari viikkoa sit migreeninestolääkkeet, ja sit olikin pari viikkoa pää kipee joka päivä - vierotusoireita ja kun toi kipukynnys laski normaaliin... Sit lisäks hokasin et ibuprofeeni jota oon ennen ottanu särkyyn, ei käykään sitten raskaana eikä sitä suositella raskautta suunnittelevillekaan, ja mulla ei oo koskaan auttanu parasetamoli pätkääkään, niin olin aluks että APUA. Mut sit pyysin grammasia panadoleja, joilla oon nyt pärjänny. Liekö sitten auttanu särkyyn kaikenmaailman meditaatioyritykset ja toivomukset että se Panadol auttais..

Mä tuun olemaan sit raskaana meinaan aika kusessa jos ei panadol auta ja muuta ei sais ottaa.... Tietty sit lääkärin määräyksestä, mut kun ite hoitajana on tietonen niistä riskeistä ym niin ei haluis ees lääkärin luvalla ottaa yhtään haitallisia pillereitä :|
 
Tervetuloa Nappunen :flower: Oletin, että sulla on ensimmäinen haaveissa?

Auneliini, mullakin oli melkosta vatsaturvotusta se tyhjennysvuotoa odotellessa-"kierto" (kesti mulla 30pv).

Samara, mulla on sinälään vähän sama mutta oon saanut nuo migreenit viime aikoina kuriin ibuprofeiinilla. Mulal ei myöskään kyllä parasetamoli auta, noi on ollu 500mg että en tiedä pitäiskö kokeilla ottamalla kaks. Noh, ei ole nyt ollut..mutta oon miettinyt, että mitenkähän raskaus vaikuttaa migreenikohtauksiin. Mulla noi lieveni, kun muutettiin edellisestä homeasunnosta..sillon tartti ihan kunnon lääkkeet, nyt lähtee paremmin ibuprofeiinilla vaan.

Mutzilla, nuo varmaan liittyy siihen että keho yrittää palautua..toivottavasti ainakin. Mutta jos se vuoto on ihan älytöntä, niin sitten käväsisin lääkärillä..varsinkin jos tuntuu, ettei se lopu.

Mulla ois hirvee rymsteerausinto, mutta jotenki se sit lopahti kun mies oli vähän sitä mieltä että ei :LOL: Joten siinä meni samalla siivousintokin..hmm..vaikeaa tämä naisen elämä.

Muoks. NIin joo ja menossa kp 21/26(-28), yritän pitää näitä mukana että muistaisin missä mennään.
 

Yhteistyössä