Otanpa toisen viestin perään, kun menee muuten ihan sekavaksi :saint:
Täällä on edes hetkeksi vähän innostuttu. Kattelin oman kierron mukaan, jos samanlaisena pysyy niin tästä kierrosta synnytysajat olis marraskuun lopussa (mutta oli niin huonot nuo ajotukset etten usko). Mutta seuraava kierto oliskin jo sitten mahdollisesti joululahja
Sen jälkeen meneekin 2011 vauvoiksi. (Nämä nyt sitten tietysti la:n mukaan, ei todellisia kun voivat vaihdella.)
Olikohan tällä puolella puhe just noista, että mihin vuodenaikaan? Ite oon kevään lapsi ja oon kyllä tykännyt, sitten mulla on ystävinä paljon loppuvuoden lapsia ja eivät ole kokeneet sitä mitenkään huonona. On myös ihan alkuvuonna syntyneitä ja he sanoivat, että oli surkeaa se baariaika alussa kun ei ollut kavereita oikeen mukaan
Taitaa olla siis enemmän kii siitä, miten itse sen kokee. Se on kyllä totta, että jos on jouluaaton lähellä syntynyt, niin voi olla että jää esim. synttärilahjat saamatta. Mutta ite oon ainakin aina kiinnittänyt huomiota, että saavat molemmat lahjat.
Saapa nähdä tuleeko sitä ollenkaan 2010 vuoden lasta. Jotenkin kai sitä oli ajatellut, että näin olis, mutta toisaalta eipä sitä jotenkin osannut hahmottaa kuitenkaan että odotusaika vie kuitenkin niin kauan ja yritys aloitettu tammikuussa (ja oli vieä pitkä se tyhjennysvuotokiertoa odotettu aika)..Siis jotenkin kun nyt on jo maaliskuu, että on tosiaan aika menny nopeaa!! Jos miettii, että olisin vielä odotellut huhtikuuhun yrityksen aloitusta, kuten olin aiemmin ajatellu niin olisin varmaan hajonnu B)
Mulla on muuten se kolmioon muuttamisinto menny ohi, kun laskeskelin että säästän koko ajan sen 50e kuusta ja jos meinaan noita avoimen yliopiston opintoja jatkaa, niin siihenkin menee. Että tämmösiä pohdintoja
Mutta pitää tässä tosiaan lähteekki väkertämään noita opintoja, ois myös töitä tänään..taitaa tulla aika pieni palkka kun tälle kuulle tänään vasta ekat työt!! Oli tuo matka, niin eipä siinä auta...