Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

Pikaisesti vain tuntemuksiani tulin kertomaan. Palelee, väsyttää, lämmöt koholla, nännit tosi arat.. Ja nythän sitä sitten kuvittelee, että nämä nyt ois sitten NIITÄ oireita. Ei tahtoisi kuitenkaan alkaa toivomaan liikoja...ja sitten taas pettyä. Kun nuo kaikki oireethan ovat oikeasti vain kk-kierrosta johtuvia.. :ashamed: Eihän ne oikeasti raskausoireet näin aikaisin alkas! Sehän on se istukkahormoni, joka ne oikeat raskausoireet saa aikaan, eikähän sitä vielä mulla vois ees olla...

Kuvittelin alkuviikosta, että ovis ois ollut silloin ma tai ti limojen ja nippailujen takia. Mutta kas kummaa, eilen päivällä jäi wc-paperiin niin paksut limat, että taisikin olla oikeasti vasta eilen se ovis. Hyödynnetty on sekin. Pitäis vain maltta odottaa! Onneksi on niin paljon tekemistä, että viikolla ainakin vie ajatuksia vähän muuallekkin. Ettei vain oireita kokoajan kuulostelisi..

 
Lilianne, no kyllähän ne aika aikasin raskausoireet alkaa. Muuttuvat ilmeisesti vaan vähän matkan varrella. Sitten osalla tietysti ei tule mitään. Ite vähän vertailin aiempiin oireisiin ja oikeastaan vaan se menkkaolon alkaminen tosi aikaisin (vajaa viikko oviksesta) oli ainoa semmonen ihmejuttu. Ennen on alkanut päivä pari ennen menkkoja.

Kiitos onnitteluista, nyt ei ole testi enää haamua vaan ihan kunnon viiva. Ei vielä yhtä vahva kuin kontrolli, mutta vasta ti käytän ton hienomman digitestin =)

Mutzilla, mulla tuli haamu pissaovistestiin muistaakseni kp10 jo (tosin se kierto oli 26). Ja tossa kierrossa mulla se ovis oli sitten kp13.

SAmara, onko sulla papakoetta otettu sitten miten viimeksi? Senhän voisit käydä täräyttämässä jos on pitkä aika.

Haaveilija, etköhän selvii kun tässä on niin hyvä tiimi. Mutta parempihan tietysti ois, kun koko konkkaronkka tulis mukana tonna lumihiutaleisiin :saint: Kysymys on pikemminkin niinpäin, että miten minä selviän ilman tätä porukkaa :heart:

Lily-Jane, voitais melkeen vaihtaa sulle tuo päivittäjän pesti. Mietin nimettäin, että jos mulle jotain harmillista tapahtuis niin voi olla sitten hetken päivityshalut hukassa :D Mutta jospa mitään ei sattuis =)

Takatalvi iski mutta linnut visertää vaan. Taidan pikku hiljaa mennä tonne odotuspuolelle, mutta käyn kyllä lukemassa teidän jutut jatkossakin. Mukavaa jatkoa ja tulkaahan mukana pian! =)
 
Täällä on monella ovikset meneillään! Ja ilmeisesti on hyödynnettykin, hienoa ;)

Voi Metsis, mene vain odotuspinoon! :wave: Me tullaan kans ihan kohta!

Täällä ollaan kipeinä vieläkin. Mun tauti on hellittäny tälläseks normi flunssaksi mutta poika sen kuin köhii, oksentaa ja huutaa... ON oikeasti ollu vähän hermot koetuksella. Mutta kyllä se tästä! Nyt ois menossa kp18/32-35. Toivottavasti hyödynnettiin mekin se ovis oikeaan aikaan... Mää lähen nyt niistään tätä nokkaa!!
 
Voi Metsis, kyllä mielellään tulisin sun perässä. Mutta eipä vielä ole sen aika. Jos tulisin nyt raskaaksi, niin pitäisin sitä jonkin sortin ihmeenä. Eli tää tulee aikasintaan tammikuisiin. Ja kovin pessimistisenä oon tällä meidän peitonheiluttelutahdilla. :( Mutta miljoonasti onnea sulle vielä ja toivotaan, että kaikki menee hurjan hyvin! Mullekin tulee ikävä sun kirjotuksia :) :heart: Että sitten, kun siirryt, niin tulet kyllä kertomaan kuulumisia, eikö?! =)

Napakissa: Kiva, kun saitte oviksen hyödynnettyä! Toivottavasti jatkat pian matkaa Metsiksen perässä :)

Samara: Kiva, että on jo parempi mieli. Musta olis niin ihanaa, että mullakin olis kolmonen onnennumero, voitko lainata?? :LOL:

Mutzillalle (ja muillekin, joilla ajankohtaista ) paljon ovisbongausonnea!!

ON: Huoh. Eilen illalla vihlaisi mahasta menkkatyyliin. Tänään kp 24/( 24- )28. Pikkasen jännittää, että koska ne menkat pärähtää paikalle. Pitäkää peukkuja, että olisi normaali kierto. Inhottavaa, kun joutuu koko viikon jännittämään, että koska ne menkat tulee, kun normaalisti sen on aina tuntenut etukäteen, paitsi viime kierrossa. Nyt sitten pelottaa, että ne taas alkaa ihan ilman varoituksia. Inhottavaa, kun on tottunut siihen, että edellisenä iltana tietää, että jaahas, aamulla alkaa. Mulla vielä alkaa melkein aina semmosella kunnon hulauksella, ni se onkin kiva, kun on töissä jossain tilanteessa, ettei pääse heti juoksemaan vessaan ja sitten on kaikki paikat likaisina. |O

Onneksi tänään pääsee siskontytön (2 v. ) synttäreille. Ei olla nähty kahteen kk ja onkin jo kova ikävä pieniä murusia (siskolla siis myös 3,5 v. tyttö ) Ja jos sitä ehtis jossain välissä purkaa pahaa mieltänsä siskollekin, se kun on ainoa, joka yrityksestä tietää :)

++++++++tuulia kaikille!!!
 
jep ovishuippu tais olla eilen, no lapset sairaana ja eilen illalla ei jaksettu, toissailtana kyllä ja tänään ois meininki sit kellistää mies taas, kun onneksihan noissa lapuissa lukee et ovis on 24-48h päästä vahvasta viivasta joten ei onneksi ole myöhäistä :p

meillä tytöllä oli yöllä 40,6 kuumetta ja oksenti sen takia :| nyt sit seurataan et nouseeko vielä et sit vien lääkäriin kyllä
 
Huomenta,

Laitampa tämän saman tekstin myös tänne pinoon..

empä voinut olla testailematta ja negahan sieltä tuli kp25 menossa, joten onhan mahdollista että sieltä vielä jotain tulee, mutta jotenkin ei jaksa uksoa siihen. No näillä mennään..

Näitten kuukautisten jälkeen menen sinne yksityiselle. mihin aikaa kiertoa kannattaisi koittaa käynti ajoittaa? jotta näkis sen oviksen vähän ennen mahdollista vai vähän jälkeen, tosin voipi olla vaikiaa kun vaihtelee tuo päivä mutta vois yrittää. Niin vai kannattaiskohan odottaa myös papakokeen tulos matkaan?
 
Heippa kaikki!

Näin siinä kävi, että saatiin hyvillä mielillä potkaista Metsis onnellisten odottajien joukkoon (onnea vielä!!!) ja pakko saada uusi päivittäjä, ja päätettiin tossa Metsiksen kanssa, että otan homman haltuun. Tein siis meille uuden pinon, jotta pääsen muokkaamaan listoja, jotka löytyy etusivulta. Sama keskustelu, sama jengi, uusi pino vain :)

Keskustelu jatkuu täällä:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1707212


Terkuin,

Lily-Jane :wave:
 

Yhteistyössä