Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

äh ja voi siis ajattelin etten tee ollenkaa raskaustestiä vasta ku tiistaina jos ei täti tuu.. eilen illalla kuiteski tuntu omituisia pistelyitä ja repäsyjä alamahalla ni päätin tehä testin nyt aamulla. heräsin reilu tunti sitte ja pakkohan se oli tehä ja ihan hailakan hailakka haamu tuli!! oon sitä pyöritelly ja vertaillu dpo11 testiin jossa ei siis näy ihan mittää! hui hui jännittää!! mulla on yks cb digi tuolla kaapissa ja on kyllä pakko tehä se vähän "myöhempään aamusta".. jännittää!! :xmas: jos nyt kuitski yrittäis vielä edes nukkua :D on kyllä suuri pudotus jos digi sanoo ei raskaana... tänään siis dpo14.
 
Tasse toivotaan että viiva vahvistuis ja saisist selkeen plussan :heart:

Ite päätin että aloitan ovistikutuksen ja hedelmälliset päivät on 13-18.3 ja ovispäivä tuon laskurin mukaan olis sitten 16.3
Saas nähä tuleeko tikkuihin mitään viivoja ja sitten jännitetään et mille päivälle siirto jos on viikonloppu niin eivät tee mitää eli se siitä sitten, mut kaikki nää tiedetään vasta loppukuusta =)

Nyt lasten kanssa aamupalalle, näyttivät kaikki kömpivän ylhäältä alas =)
 
Oi, onnea Tasse! :hug:

Meillä meni ilta ihan kivasti, ravintolaillallinen ja sit kuppilassa istuskeltiin ja viimeiseksi vielä tanssipaikkaankin jaksettiin, tosin oli niin kamalan kylmä ulkona et mentiin sit vähän hiljaisempaan paikkaan kun ei jaksanut jonottaa ulkona. Mut mukavaa oli ja nyt on semmonen olo ettei vähään aikaan tartte taas päästäkään baariin, eli ihan hyvä kun tuli nyt käytyä, jos tulisi taas pitempi breikki =)

Mummolayö oli myös mennyt hyvin, nyt on tyttö kyllä käynyt aika tiiviisti sylissä :heart:
Mulla ei siis mitään supervahvoja periaatteita ole ollut tuon hoitoon jättämisen suhteen, olen vaan itse tykännyt pitää pientä lähellä öisin... ja kun se on hoidossa 4 päivänä viikossa aika pitkän päivän niin ei ole sitten viikonloppuina halunnut enempää eroja. Mut varmaan otetaan uusiksi jossain vaiheessa, rauhallinen elokuva-yms. ilta miehen kanssa kahdestaankin olisi aika kivaa =)

Mutta nyt täytynee lähteä ulkoilemaan, itseä ei kyllä hirveästi huvittaisi kun tuolla on vielä aika kylmää :snotty: mutta kevätaurinko on kyllä ihanaa ja ensi viikolle oli plussakelejäkin luvassa, kivaa! Hyvää uutta viikkoa kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sokeripala:
Oi, onnea Tasse! :hug:

Meillä meni ilta ihan kivasti, ravintolaillallinen ja sit kuppilassa istuskeltiin ja viimeiseksi vielä tanssipaikkaankin jaksettiin, tosin oli niin kamalan kylmä ulkona et mentiin sit vähän hiljaisempaan paikkaan kun ei jaksanut jonottaa ulkona. Mut mukavaa oli ja nyt on semmonen olo ettei vähään aikaan tartte taas päästäkään baariin, eli ihan hyvä kun tuli nyt käytyä, jos tulisi taas pitempi breikki =)

Mummolayö oli myös mennyt hyvin, nyt on tyttö kyllä käynyt aika tiiviisti sylissä :heart:
Mulla ei siis mitään supervahvoja periaatteita ole ollut tuon hoitoon jättämisen suhteen, olen vaan itse tykännyt pitää pientä lähellä öisin... ja kun se on hoidossa 4 päivänä viikossa aika pitkän päivän niin ei ole sitten viikonloppuina halunnut enempää eroja. Mut varmaan otetaan uusiksi jossain vaiheessa, rauhallinen elokuva-yms. ilta miehen kanssa kahdestaankin olisi aika kivaa =)

Mutta nyt täytynee lähteä ulkoilemaan, itseä ei kyllä hirveästi huvittaisi kun tuolla on vielä aika kylmää :snotty: mutta kevätaurinko on kyllä ihanaa ja ensi viikolle oli plussakelejäkin luvassa, kivaa! Hyvää uutta viikkoa kaikille!
Ai tyttö on hoidossa joo sit ymmärrän.Meillä tyttö kotona 24/7 minun kanssa ja mies töissä 9h päivässä niin välillä kaipaa huilimisaikaa.Ja kaksinoloa. ;)
Ehkä rohkenette vielä lähiaikoina laittaa lapsen hoitoon niin saa ihan rauhassa vaikka yritellä sitä pikkukakkosta ja vaikka kattoo sitä leffaakin. :)
 
onkos kaikki lähteneet hiihtoloman viettoon kun on niin hiljaista? täällä polttelee niin kovasti, niin kovasti tuo testaus, mutta...mahaan on sattunut nyt pari päivää todella paljon, joten pelkään että täti sieltä on tulossa käymään...putous tulisi niin korkeelta että taidan loppuviikkoon ootella testausta, että ei tulis niin paha mieli sitten kun negaa näyttää :| mieluummin ottaisin ilman testausta sen tätin kylään...huoh...kyllä naisen elämä on sit hankalaa :/
 
Tervetuloa Almukka83 :flower: Mikä yrityskierto on menneillään?

Mutzilla, mulla taas taitaa olla niin mielessä että tämä on ollut taukokuukausi ettei oikeen oo asiaa eikä kuumeilua :LOL: Meillä loppu jo lomat kyllä..millos pohjoisessa on, nyt?
 
Tervetuloa Almukka83 kuumeilemaan :heart:

Meillä ainakin oli jo lomat.
Kohta lähen viemää poikaa hammaslääkäriin kun sai jääkiekkomailasta huuleen ja osu myös hampaisiin. Huulessa haava ja ien tummunut. Muuten ei kuulemma olis mitää hätää mut nää on rautahampaat :ashamed:

Mutzilla malta mieles testailujen kanssa niin ei tule niitä ei toivottuja negoja :hug:

Yritin tänää soittaa sinne klinikalle, mut just silloin ei päässy hoitaja puhelimeen. Soitti kyl takas, mut en ite päässy silloin vastaamaan ja nyt ei oo sit soittanu. Niil on niin ihmeellisesti soittoajat et koko ajan sais oplla puhelin kädessä.
 
Ketkä kaikki stiksailee ovista?

Itse bongasin sen juuri, ensimmäistä kertaa elämässäni (yk1), tähän asti olen saanut vain negoja mutta olikin ovis sitten vähän myöhässä kun nyt vasta tuli kaks viivaa.

Lähdenkin tästä kauppaan että ehdin kotiin kun mies pääsee töistä! :)
 
Me kotiuduttiin eilen talvilomalta. Käytiin viettämässä 3 päivää Tallinnassa. Oli ihanaa mennä valmiiseen pöytään ja viettää aikaa miehen kanssa. Käytiin myös katsomassa pikkusten vaatteita ja leluja. Haaveilu ostoksilla:)
laivalla huomasin miehessä uuden piirteen. Huomasin miehen katselevan muiden vauvoja ja lapsia ja hymyilevän heille. Taitaa olla vauvakuume tarttunut siihenkin.
Eilen lopetin pillerit ja nyt odotellaan tätiä kylään.
Yrittäminen meillä alkaa siis ensi kuussa kun ekasta kierrosta pillereiden jälkeen ei voi tulla raskaaksi?? Vai luulenkos väärin?
Mulla on ihan epäuskoinen olo että enää ei tarttee syödä niitä hiton pillereitä. Jes jes!!

=)
 
heippa kaikille :hug:
tasselle hurjasti ONNEA :flower: :heart:
MUTZILLA:toivottavasti plussaat :heart:
ja kaikille muillekin plussa puhureita ovis ja r.testeihin :whistle: :whistle:

minä tein vielä varmuuden varmuudeks digi testin ja luki siinä RASKAANA :heart:
olo on kuienkin aika varovainen syystä että minulla on kaikki 5raskautta onnistunu ilman yhtään keskenmenoa....mikä on %ssa aika kova juttu koska n.jokakolmas raskaus menee kesken :/ ja tämä on jo kuudes joten pelkään että nyt on minun vuoroni :ashamed:
toivon todella että niinei käy...mutta pelottaa(tieto lisää tuskaa)en osaa/uskalla vielä iloita raskaudesta....oireita kyllä jo oon bogannu mm:älytön väsymys kokoajan,öklö olo,limaa tulee,masu kokoajan enemmän ja vähemmän kipee...mie pysyn vielä tällä palstalla ainaskin
kuukauden :LOL: :LOL: jos tapahtuu jotain ikävää niin täällä on ainakin ymmärrystä ja mukavia ihmisiä :hug:
 
Niiskuliini, nimenomaan eka kierrossa pillereiden jälkeen on tosi hyvät mahdollisuudet. Varsinkin jos on jotain häikkää, josta ei ehkä ole niin tietoinen. Näin munasarjat on olleet vähän kuin hormonien hoidossa ja niin edelleen. Eikös esim. pcota hoidella e-pillereillä? Vai oliko endometrioosi? No joka tapauksessa. Kyllä kannattaa se ekakin kierto käyttää hyväksi. Esim. meillä on listassa aika iso osa tärpännyt yk0-yk1, tosin kaikilla ei toki ole ollut hormonaalista ehkäisyä matkassa mutta aika monella kuitenkin on nykyajan Suomessa.

Samara88, ite tikuttelin tossa mun yk1 ja onnistu ihan. Tosin tulkitsin väärin, kun olin sattumalta just sen tietyn päivän jättänyt reissun takia tikuttamatta (oli tikut mukana ja kaikki mutta unohdin). Nyt en ole tikuttanut kuin kerran vaan huvikseni, että jokos se lh-huippu tuli. Tosin eihän siitä varmasti vois sanoa, kun en jaksanut sen enempää. Nyt oli tuo häämatkan reissu tiellä, niin siellä ei mitenkään ois voinu tikutella. Ens kierrossa ehkä sit. Jos jaksaa. Mulla nuo ei vaikuttanu mitenkään noihin sänkypuuhiin, vaan sitä yritin ettei tarttis menkkoja hermoilla..no ei tarvinnu ku tulikin pari päivää lyhyemmällä kierrolla

Pimpula, murehditaan siitä keskenmenosta vasta sitten jos semmonen ikävästi omalle kohdalle sattuu :hug: Turha se on etukäteen hulluna panikoida, ole ansaitusti onnellinen ja nauti! :heart: :D

Täällä tulee niin levotonta juttua ja meinaa tulla sata kirjotusvirhettä, että taidan ottaa 10 min nokkaunet ja jatkaa kouluhommia B) Tämän siitä saa, kun on koko päivän hikipinkona :D
 
Tasselle hurrrrrjan paljon onnea! Kuin myös jo aiemmin plussanneille elina-87, suhveli ja pimpula-76 :heart: :flower:

Mutzillalle tätäkin kautta jaksuja hermoja raastaviin viimeisiin piinapäiviin! Odottelen vaan, koska pääsen itsekin kituuttamaan testien poltellessa kaapissa...

Niiskuliinille tärppionnea ekaan kiertoon!! Samoin samara88lle, hienoa, että oviksen bongasit!

Kiva, että Sokeripalan viikonlopun "irroittelu" oli onnistunut kuin myös tytön mummolayö.

Tervetuloa Almukka83 joukkoon kuumeilevaan!

Täällä siis elellään kp 16, ovisplussaa ei ole näkynyt...mutta eipä ole mitään hajua tuosta kierrosta muutenkaan. Huomenna meinataan kuitenkin yksi koti-inssi tehdä, vaikkei plussaa vielä ole näkynytkään ja sitten toinen myöhemmin viikolla, jos se oviskin itsestään testissä ilmoittelisi. Nyt vaan on sellainen fiilis, että huomenna pitää kuitenkin tehdä, ettei ainakaan voi ajatella, että miksei kokeiltu. Tulipa muuten just mieleen, että syksyllä taidettiin kp 17 tehdä yksi koti-inssi, ihan vaan fiilispohjalta ja silloin meidän aikataulut sopivat yhteen...sekään kun ei ole itsestään selvää meidän tilanteessa luovuttaja-isän kanssa :) En siinä kierrossa tikuttanut, mutta niinpä vaan osui oikeaan =) Lopputulos vaan ei ollut ihan toivotun kaltainen... Odottelen kuitenkin sitä ovisplussaa, jotta pääsis oikeasti jännittämään sitten loppukierrosta....eihän tästä tosiaan yhtään tiedä kuinka pitkä kierto on tulossa. Jos ei plussaa perjantaihin mennessä kuulu niin pitää jo miettiä testien hankkimista lisää. Loppuvat nimittäin silloin. Noh, niitä sitten ostetaan jos niikseen tulee. Ihan tyhmää vaan tää odottaminen, pöh!

Tsemppiä kaikille ja IHANAA NAISTENPÄIVÄÄ!! :flower: :flower:
 
Oi, täällähän on tullut lisää plussaneita, sillä välin kun olin pari päivää poissa :heart:
Tasselle hirmuisesti onnea mahamatkalaisesta :heart: Samoiten Elina-87 vahvisti haamun oikeaksi plussaksi! Onnea hirmuisesti :heart: Olenkohan jo Suhvelia ja Pimpulaakaan onnittelut! Teille myös oikein paljon onnea, aivan ihanaa kun on näin paljon plussanneita!! :heart: Taitaa kevät hormonit tehdä työnsä ;)

Mulla menossa kp11/35-39 ja tänään sain postissa läjän ovulaationtestejä, joita ajattelin testailla ensimmäistä kertaa elämässäni, lääkärin kehotuksesta. Taidan aloittaa testailun viikon päästä, siihen asti harjoitellaan pupuilua :whistle:

Ihanaa viikonalkua kaikille :hug:
 
Kiitos vastauksista kaikille. Mä olin melko varma että pillerit estäis seuraavan ovulaation.
Entäs kun söin pillereitä vähän yli liuskan putkeen loman takia? Haittaakohan se kun söin toisesta liuskasta sen 4 pilleriä? Oon pihalla näistä ovulaatio jutuista aivan täysin.

Tiedän että vauvaa ei voi suunnitella mutta musta olis kivempi jos vauva syntyis alkuvuodesta. Sisko on syntynyt loppuvuodesta ja kaikki aina unohti sen synttärit kun ne oli viimeisenä ja muutenkin häntä kiusattiin koulussa sen takia ekoilla luokilla.
 
Elina87, Pimpula, Tasse ja Suhveli paljon onnea teille kaikille plussista!! Tulipas oikein kunnon ryöppy, ihanaa!! Valaa toivoa muhunkin, että toivottavasti pian :)

Metsis Ihana kuulla, että häämatka meni hyvin :heart:

Sokeripala Totta, onhan siinä mahdollisuus, että jos ovis tulisi pari päivää aikaisemmin niin olisi pieni mahdollisuus tärpätä :) Viimeksi ovis oli kyllä kp18-19, ja nyt pupuiltiin kp 13 ja kp 15, joten JOS ovis tulisi kp 17 niin olisi ihan hyvät tsäänssit. En vaan halua nyt piinailla ja toivoa turhia, joten otan tän siltikin välikuukautena. Mukava kuulla, että yö mummolassa meni hyvin ja saitte vietettyä laatuaikaa miehen kanssa!

Täällä ollut siis viikko taukoa palstalta, ei mitenkään tarkoituksella kylläkään, ihan vaan ollut kamala viikko ja tämäkin viikko tulee olemaan kovin kiireinen. Kuluisi tämä välikuukausi vaan pikaisesti niin päästäisiin tositoimiin miehen kanssa. Mies raukka kyseli, että milloin mulla on ovulaatio ja oli pettynyt kun sanoin että tällä viikolla kun se on työmatkoilla. Sekin alkaa olla vähän kärsimätön kun yk 5 starttaa pian.

Hyvää naistenpäivää kaikille!! Ja mukavaa maanantaita!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja samara88:
Ketkä kaikki stiksailee ovista?

Itse bongasin sen juuri, ensimmäistä kertaa elämässäni (yk1), tähän asti olen saanut vain negoja mutta olikin ovis sitten vähän myöhässä kun nyt vasta tuli kaks viivaa.

Lähdenkin tästä kauppaan että ehdin kotiin kun mies pääsee töistä! :)
En tikuttele enää kun miehen mielestä 7?/kk on liikaa. :ashamed:
Ja en lopultakaan oo yhtä ainutta ovisplussaa saanu. :|
 
Hyvää naistenpäivän iltaa vaan kaikille :flower:

Samara täällä ainakin testaillaa ovista. Ekalla kerralla en saanu tikkuihin yhtään mitään ja tokalla kerralla sitten sain ja päästiin siirtookin asti. Nyt sit pitäis alkaa taas uudestaan tikuttamaan.

Lily-jane ihanaa kun sun mieskin jo kyselee koska sulla on tärppipäivät menossa :heart:

Vaniljainen tsemppiä oviksen metsästykseen ;) ja toivottavasti löytyy :heart:

Catalia onnea oviksen tikutukseen ja koti-inssiin =)

Soitti sit kuitenkin sielt klinikalta ja torstaille sain ajan et katotaan limakalvoo ja missä vaiheessa kiertoo ollaan menossa. Oviksen tikutuskin pitäis aloittaa keskiviikkona =)
Toivotaan et siirtopäivä ei mee viikonlopulle kun silloin sitä ei tehdä :|
 
Taas on plussia tullut lisää...ihanaa! Onnea kaikille :)

ON: Nyt ei ole viime torstain jälkeen ollut migreeniä, joten se asia on ainakin toistaiseksi hoidossa. Tosin edellinen migreeni kesti lähes 4 vuorokautta, joten ei tarvitsis heti uudestaan tullakaan. Olen myös huomannut lihasten olevan jumissa selässä, joten ei se ainakaan asiaa auta..
Tänään on nippaillut alavatsasta ja maha ollut vähän toimivampi kuin yleensä. Nämä oireet enteilevät menkkoja, mutta toivoisin ettei ne vielä alkaisi koska muuten kierto on todella lyhyt. Minulla on toisen raskauden jälkeen ollut menkat todella epäsäänölliset ilman pillereitä, joten saas nähdä kuinka käy...
 

Yhteistyössä